Vandaag iemand die zo'n 3D-echo gepost heeft... Kom mannen, kijk allemaal lekker even mee in mijn baarmoederquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]inderdaad...
Wat ik trouwens niet persé irritant vind maar wel te persoonlijk is als vrouwen die zwanger zijn in een soort van bh/iets wat de borsten net bedekt en blote buik op de foto gaan... En dan heel cliché de man die dan een kus op de buik geeft. Oké ik kan me voorstellen dat dat leuk is om te hebben voor in de slaapkamer of een leuk album voor jezelf maar om dat nu openbaar op facebook te delen![]()
Het blijft een foto in bh en blote buik, of daar nu een baby inzit ja of nee...
Of kopieer naar je status als je het lef hebtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dit soort dingen ja. Like als je ook belangrijk vindt dat kanker de wereld wordt geholpen. 99% zal dit negeren, maar mijn echte vrienden zullen dit delen.
Echte die hards trotse moeders filmen hun bevalling tot in detail lekker inzoomen en plaatsen dit op fb. Lekker hé?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Marie30 het volgende:
Vandaag iemand die zo'n 3D-echo gepost heeft... Kom mannen, kijk allemaal lekker even mee in mijn baarmoeder![]()
Is me al eens overkomen dat er echt van die pics warenquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:27 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Echte die hards trotse moeders filmen hun bevalling tot in detail lekker inzoomen en plaatsen dit op fb. Lekker hé?
Hyves, Twitter...quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:24 schreef piano-player het volgende:
facebook is de enige plek waar ik aandacht krijg!
Zeer terechte klacht ditquote:Op woensdag 11 april 2012 20:39 schreef Groenevlinder het volgende:
Ik heb nog een puntje![]()
Mensen die tijdens hun vakantie nog steeds zo erg met Facebook/aanzien bezig zijn dat ze daar ook in gaan checken in "hippe" bars en de status updates elke dag bijhouden![]()
"going to the beach and drinking some cocktailss... love it"![]()
Ff serieus.. je bent op vakantie![]()
Ja want iedereen moet natuurlijk wel even weten dat dit gebeuren zo ontzettend bijzonder en hip is
En dan heeft ze zeker meer dan 700 vrienden en geen van hun die ook maar een neuk geeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht ditik heb er ook 1 eentje, die meid gaat eens per jaar naar Gran Canaria, en iedereen moet het weten natuurlijk. Elke dag 10 statusupdates met check ins "lekker een cocktailtje drinken" en foto's dat ze op een bedje bij het zwembad ligt en op de foto zijn dan alleen haar gebruine benen te zien. Buh. Heb haar trouwens ontvriend onlangs
werd zo moe van dat geblaat.
Ze heeft meer dan 1000 vrienden en ik verbaas me erover hoeveel likes ze altijd krijgt. Maar dat zijn echt van die geile jongetjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef HSG het volgende:
[..]
En dan heeft ze zeker meer dan 700 vrienden en geen van hun die ook maar een neuk geeft.
Nou nu je het er toch over hebt... wat is haar nickname dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ze heeft meer dan 1000 vrienden en ik verbaas me erover hoeveel likes ze altijd krijgt. Maar dat zijn echt van die geile jongetjesze post ook altijd van die halve naaktfoto's. Ze is best bekend op internet trouwens, GeenStijl maakt haar altijd belachelijk
ik denk dat als ik de naam noem (nickname), jullie misschien wel weten over wie ik 't heb
SummerQueenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef HSG het volgende:
[..]
Nou nu je het er toch over hebt... wat is haar nickname dan?
nee komt mij niet bekend voorquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
SummerQueen![]()
Gaat er een belletje rinkelen? Ze heeft ook zo'n website waar je kan inbellen om met haar te cammen
Even voor je opgezocht: Echte antieke Fokkwaliteitstopic: Wat zijn jullie triest!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
SummerQueen![]()
Gaat er een belletje rinkelen? Ze heeft ook zo'n website waar je kan inbellen om met haar te cammen
Even voor de duidelijkheid, dit is geen vriendin van mequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even voor je opgezocht: Echte antieke Fokkwaliteitstopic: Wat zijn jullie triest!
Goede site ook wel
http://www.patriciaonline.nl
http://www.tboek.nl/gastenboek/patriciaonlinenl
Leuke vriending mang___!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:39 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, dit is geen vriendin van meJa, ze stond in mijn vriendjeslijst, nadat we wat gesproken hadden op een feestje. Maar vriendin, no way
Leuk topic trouwens, even lezen
Voorspellende gave had zequote:En wie het laatst lacht lacht het best!
Je weet dat je mijn dag gemaakt hebtquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar ok zij is dus degene die altijd van die niet boeiende FB updates doet. Vandaar eruit geflikkerd, opzouten met dat geouwehoer
welcomequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet dat je mijn dag gemaakt hebt
Dikke kus van mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Maar ok zij is dus degene die altijd van die niet boeiende FB updates doet. Vandaar eruit geflikkerd, opzouten met dat geouwehoer
LOL ja, bizar he
nee niet echtquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]ik denk dat vind jij wel lekker
Fill me inquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef HSG het volgende:
[..]
nee niet echtMaar er zijn ook dingen die ik wel lekker vind
En zelf wel denken dat ze de lekkerste van Den Haag is. Ze heeft ook meegedaan met programma'squote:
Fucking diep, die plak ik op de koelkast.quote:Op zondag 1 april 2012 02:12 schreef Pizza_Boom het volgende:
Facebook is als een koelkast: Je kijkt telkens terwijl je toch weet dat er maar weinig echt interessants in zit.
ik op Facebook!quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:32 schreef kingmob het volgende:
[..]
Fucking diep, die plak ik op de koelkast.
Nou het is een gevoelsding. Dat kan ik niet met woorden uitleggen.quote:
Dit dus. Of een maat van je die een dikke trol scoort. Een knopje 'via mobile uploads' en vrienden/vrienden van vrienden en weet ik veel wie allemaal nog meer kunnen het zien. Maar het blijft zo verdomde verleidelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef RichardHammond het volgende:
Ik vind het juist altijd moeilijk af te wegen wat ik wel en niet kan posten. Afgelopen jaar was ik in St. Tropez aan het wielrennen en veel mensen wilden graag foto's zien. Maar aan de andere kant komt het ook wel weer opschepperig over. Lastige kwesties.
OMGquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En zelf wel denken dat ze de lekkerste van Den Haag is. Ze heeft ook meegedaan met programma'sVeronica's Lekkerste toentertijd. En ze heeft meegedaan met de audities van Oh Oh Cherso seizoen 3
OJA en met hoe heet dat ook alweer, met die mega domme wijven die dan gefilmd worden. Dan moeten de jongens raden welk antwoord ze gaan geven.
Laten we het erop houden dat ze alles doet om in de spotlights te staan
Ja erg he... ik vraag me af wat er met deze types zal gebeuren als dit weg zou vallen of als niemand meer zou reageren, is gewoon pure ego voeding.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:47 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zeer terechte klacht ditik heb er ook 1 eentje, die meid gaat eens per jaar naar Gran Canaria, en iedereen moet het weten natuurlijk. Elke dag 10 statusupdates met check ins "lekker een cocktailtje drinken" en foto's dat ze op een bedje bij het zwembad ligt en op de foto zijn dan alleen haar gebruine benen te zien. Buh. Heb haar trouwens ontvriend onlangs
werd zo moe van dat geblaat.
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:50 schreef DontGiveAFok het volgende:
Mijn top 10 facebook ergernissen:
1.Het bestaat
2.Het bestaat
3.Het bestaat
4.Het bestaat
5.Het bestaat
6.Het bestaat
7.Het bestaat
8.Het bestaat
9.Het bestaat
10.Het bestaat
![]()
Ze komt uit Zoetermeer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En zelf wel denken dat ze de lekkerste van Den Haag is.
En toch denkt ze dat ze de lekkerste van Den Haag isquote:
Ado? Het is FC Den Haag. Maar ik herinner mij nog wel Veronica's Lekkerste met Mental Theo, zaten best lekkere chicks tussen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:02 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
En toch denkt ze dat ze de lekkerste van Den Haag isdaar woont ze namelijk al jaren, zelfs haar hond heet Ado. Oja daar is ze nog mee op tv geweest ook....
? Ben jij in de "verbeterfase" ofzo? Ze woont in Den Haag en is 100% voor ADO Den Haag. FC Den Haag, whatever je het wilt noemen. http://adodenhaag.nl/quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Ado? Het is FC Den Haag. Maar ik herinner mij nog wel Veronica's Lekkerste met Mental Theo, zaten best lekkere chicks tussen.
Ja maar dat is dan wel weer leuk! Daar MAG je over opscheppenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef RichardHammond het volgende:
Ik vind het juist altijd moeilijk af te wegen wat ik wel en niet kan posten. Afgelopen jaar was ik in St. Tropez aan het wielrennen en veel mensen wilden graag foto's zien. Maar aan de andere kant komt het ook wel weer opschepperig over. Lastige kwesties.
Het is wel handig soms. Bijvoorbeeld als je uitnodigingen voor een verjaardag via facebook doet, zie je gelijk wie er allemaal komen, ipv eindeloze shitload aan mail...quote:Op maandag 16 april 2012 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Als de mensen nou eens gewoon geen FB meer namen of 'm met z'n allen verwijderden. Wat zou de wereld er dan plots anders uitzien.
Niks mis met mail, vind ik toch persoonlijk. Is trouwens ook persoonlijker natuurlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 13:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is wel handig soms. Bijvoorbeeld als je uitnodigingen voor een verjaardag via facebook doet, zie je gelijk wie er allemaal komen, ipv eindeloze shitload aan mail...
Jij hebt geen vrienden die daardoor 100 mail sturen?quote:Op maandag 16 april 2012 13:41 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Niks mis met mail, vind ik toch persoonlijk. Is trouwens ook persoonlijker natuurlijk.
Niet vaak een post gezien met zoveel waarheden gezien en herkenningspunten!quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel weer leuk! Daar MAG je over opscheppen![]()
Maar je hebt gewoon een groot verschil tussen iets willen vertellen/delen of erover opscheppen en het allemaal groter maken dan het is.
Ik vind het ook altijd wel leuk om te lezen als mensen op reis gaan of wat iemand meemaakt, maar zodra er al die poespas omheen komt![]()
Zo ken ik ook iemand die echt veel reist maar daar dus bijna niks over zegt en dan zie je ineens een foto voorbijkomen ergens in verweggistan terwijl hij daar nog niks over had gezegd. Dat vind ik dan WEL leuk!
Maar zodra iemand al maanden vantevoren begint over een vakantie en daar een groot spektakel van maakt, in de zin van ;
"Iedereen moet het even in zijn agenda zetten, ik ga op vakantie, om daar vooral veel foto's van mezelf te maken!
Tijdens mijn vakantie ga ik ook elke dag foto's plaatsen op facebook, want dit is zo bijzonderrrr.
Ik begin daar al mee op starbucks schiphol, want ook daar is me nog noooit iemand voorgegaan.
Tijdens de vakantie live ik the good life en drink ik natuurlijk lots of cocktailsss, love ittt, het is elke dag helemaal perfect.
Ik ben gewoon zo speciaal nu dat ik een dagboek bij ga houden op facebook van wat ik allemaal doe, ik kan het namelijk niet laten om mijn ego op te krikken tijdens de vakantie en ik vertel alles in het engels, want dat staat nog cooler!
Zodra ik weer naar huis kom zal ik dat ook op tijd en uitgebreid aankondigen zodat jullie dat allemaal kunnen liken en me kunnen verwelkomen zodat ik weer in Nederland ben,"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |