Haha, 1 april!quote:
Dat laatste is dan weer jammerquote:Op zondag 1 april 2012 08:33 schreef Againzender het volgende:
er werd gevraagd wat Axel allemaal heeft gekregen. nou, heel veel lego, een telescoop, een boek over het heelal (lag kennelijk niet aan mij dat hij altijd sterren en planeten aan het zoeken is aan de hemel), twee opklapbare voetbaldoelen (hopelijk worden de ramen nu niet meer als doel gebruikt...) en nog meer lego.
als hij nu een beetje zn best doet met zwemles gaat hij vanmiddag mee naar Ajax.
V.D. Ham vind ik zo enorm gegroeid, volg hem al sinds hij de kamer kwam en toen vond ik hem nog te "bla bla" maar hij is gegroeid tot een heel goed kamerlid. Bij de vorige verkiezingen heeft hij mijn stem gekregen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:35 schreef borisz het volgende:
Sowieso D66.![]()
Om te beginnen Europa
Sofie in't Veld![]()
Marietje Schaake![]()
. Beide dames proberen nog iets aan privacy te doen in Europa.
Ger jan Gerbrandyop duurzaamheid
In de TK zijn mijn favorieten Pechtold, vd Ham, Verhoeven en Koolmees![]()
Oh inhoudelijk ook een goede partij.
En het was weerquote:
Ja ik mis de zwoele stemquote:Op zondag 1 april 2012 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En het was weermoet alleen enorm wennen aan de presentator
Roos moet weer terugquote:Op zondag 1 april 2012 22:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ik mis de zwoele stem
Hopelijk dat die 2 vrienden er de volgende aflevering wel uit gaan, heb nu al een hekel aan hen.
Helaas vandaag niet gekeken. Het was wel voor Art Rooijakkers een mooie opstap naar en tot nu toe aardige tv-carierequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |