Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:15 schreef Smoofie het volgende:
Vraag het aan je fake vrouwtje, fake mocr
Oh, nee, heb écht een vrouw en bent écht een "Mocr"quote:
Bansheeboy in the housequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, nee, heb écht een vrouw en bent écht een "Mocr"˛
Mag hij eindelijk zijn debuut makenquote:
Johquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
Verhoek met haar ziet er anders uit dan zonder haar.
Jep...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heeft zo weinig nut om dan met Vennegoor te gaan spelen. Wijnaldum had er gewoon uit gemoeten voor Depay en Matavz laten staan.
Jammer weer ditquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
Ik loop ook de goden te verzoeken ook...![]()
Sorry.
Wil je ruziequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twente is een kut club in een kut streek.
Is toch niet genoeg, kan het kampioenschap kosten.. BAM 3-1quote:
Nee, dit wordt 1-1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef HetBrabandertje het volgende:
Zou het dan toch gaan lukken? De nul houden achterin bij PSV?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Twente is een kut club in een kut streek.
Door die BBC van gisteren in zn arse zekerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:28 schreef Merkie het volgende:
Cabral zit niet lekker op de bank denk ik.
Ik ben voor Ajax.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is toch niet genoeg, kan het kampioenschap kosten.. BAM 3-1Cisse is held
Roda thuis.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef RvLaak het volgende:
Wanneer was trouwens de laatste keer dat Feyenoord 3 keer scoorde in de eerste helft?
Nergens voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we het hopen, toch nog een club vandaag uit de top 6 die punten verspeelt.
Augustus, maar die goals vielen in het begin van de tweede helft zie ik nu.quote:
Wut?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou hup VVV, 1-1 in de laatste minuut!
Het zal me een zorg wezenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:28 schreef Merkie het volgende:
Cabral zit niet lekker op de bank denk ik.
Dat weet ik, dat was al tijdje bekendquote:
Ja, allemaal van Guidetti in de 1e helftquote:
Mooie club toch, Ajaxquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat was al tijdje bekend
a, dus niet eens zo lang terug? (slecht geheugenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, allemaal van Guidetti in de 1e helft
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou hup VVV, 1-1 in de laatste minuut!
Ok ik dacht even wat anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat was al tijdje bekend
Nee, midden december dus het valt wel meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
a, dus niet eens zo lang terug? (slecht geheugen)
December was dat, zo naar ik meen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
a, dus niet eens zo lang terug? (slecht geheugen)
Hij slaat Lensquote:
Nee, dat wist ik. Maar als Twente 2-0 scoort kan dat ook kut zijn voor ajax, vanwege doelsaldo. Dus het is voor elke top6-club kut dat ze 2-0 scoordenquote:
Doet hij toch nog iets goedquote:
Ja idd. Point taken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik. Maar als Twente 2-0 scoort kan dat ook kut zijn voor ajax, vanwege doelsaldo. Dus het is voor elke top6-club kut dat ze 2-0 scoorden
Nou en? Dat waren jullie vorige week ook, blij met de 2-0quote:
Dat is langer geleden als dat Feyenoord 3x in de 1e helft scoordequote:
11 december.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is langer geleden als dat Feyenoord 3x in de 1e helft scoorde
Nou, geweldige pot van PSV inderdaa, de verdediging was zooooo goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef HetBrabandertje het volgende:
Een talent dat bezig is met een mooi doelgemiddelde opbouwen en we gaan nu achterin de nul houden. Goed bezig!
Twente was 18 december? Heb dus nog gelijk ookquote:
Heracles heeft geen kans meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar de kampioen van dit seizoen zien we morgen om 14:30 in Amsterdam spelen
Inderdaad. Morgen dan maar puntverlies voor AZ.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Heracles kan heul geen kampioen meer worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Lijkt me sterk hoor... Van de 12e naar de 1e plek stijgen in een paar wedstrijden...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Fixedquote:
En daarna AZ punten zien verspelen door de zware wedstrijd tegen Valentia!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Getekend voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daarna AZ punten zien verspelen door de zware wedstrijd tegen Valentia!
Graagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daarna AZ punten zien verspelen door de zware wedstrijd tegen Valentia!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Och, Over anderhalve week AZ - Twente. Iig concurrentie puntenverlies
Dat laatste kan nog vrij vaak gezegd worden dit seizoen, dat de concurrentie punten laat liggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dat betreft, heeft Feyenoord op papier de beste kans om kampioen te worden. Op papier immers het makkelijkste programma...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat laatste kan nog vrij vaak gezegd worden dit seizoen, dat de concurrentie punten laat liggen
Feyenoord mag ook nog tegen AZ. Misschien gaan ze straks Ajax aan de titel helpen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmja, maar dat zegt natuurlijk niks bij Feyenoordquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft, heeft Feyenoord op papier de beste kans om kampioen te worden. Op papier immers het makkelijkste programma...
Feyenoord gaat zichzelf aan de titel helpenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feyenoord mag ook nog tegen AZ. Misschien gaan ze straks Ajax aan de titel helpen!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar dat zegt natuurlijk niks bij Feyenoord
Op papier had Feyenoord misschien beter het programma van AZ/Heerenveen kunnen hebben..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft, heeft Feyenoord op papier de beste kans om kampioen te worden. Op papier immers het makkelijkste programma...
Schema van PSV valt opzich ook wel meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Excelsior afsluiten.. 2007-wedstrijd, maar dan met PSV als grote verliezerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schema van PSV valt opzich ook wel mee
za 31-3 19.45 PSV - VVV-Venlo ERE
wo 11-4 20.00 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 14-4 18.45 PSV - AZ ERE
zo 22-4 14.30 PSV - NEC ERE
zo 29-4 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV ERE
wo 2-5 20.00 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 6-5 14.30 Excelsior - PSV ERE
Dan moeten er nog meer teams punten verspelen. Atm is mijn hypothese waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zichzelf aan de titel helpen.
Spelen nog genoeg concurrenten tegen elkaar, dus het is beide goed mogelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten er nog meer teams punten verspelen. Atm is mijn hypothese waarschijnlijker.
Ach, de enige die het nog in eigen hand heeft, is AZ. Verder kunnen er nog 6 clubs kampioen worden. Met alle 6 ongeveer evenveel kans.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten er nog meer teams punten verspelen. Atm is mijn hypothese waarschijnlijker.
Nee, ik ben lesdycties vriend.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik ben lesdycties vriend.
Zo sneu hoe sommige daar zo over kunnen vallen en ik dat weer moet uitleggen terwijl het hier over voetbal gaat.
Klopt, Ajax moet nog maar zien te winnen van Heerenveen en Twente. De rest is minder moeilijk imo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Spelen nog genoeg concurrenten tegen elkaar, dus het is beide goed mogelijk
Ik denk het ook .. zeker omdat ze dit vorig jaar ook mee hebben gemaakt en dus weten dat het gewoon kan en niet opgeven.quote:
Idd, of je bent realistisch...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Evenveel kans?
Heer. maakt geen kans.
Feyenoord naar mijn mening ook niet.
AZ moet straks in 9 dagen tegen PSV, FCT en Valencia.
FCT moet nog tegen AZ, Heer en Ajax.
Ajax tegen Heer en FCT.
Ajax weer bijna een volledige selectie....
Ajax wordt hetIk weet het gewoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, de enige die het nog in eigen hand heeft, is AZ. Verder kunnen er nog 6 clubs kampioen worden. Met alle 6 ongeveer evenveel kans.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt, Ajax moet nog maar zien te winnen van Heerenveen en Twente. De rest is minder moeilijk imo.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Evenveel kans?
Heer. maakt geen kans.
Ajax tegen Heer en FCT.
Hoe meer punten een club van de huidige top 6 op dit moment heeft, hoe moeilijker programma ze voor de boeg hebben. Ja, ik ben het er wel mee eens dat ze allemaal nog een goede kans hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Evenveel kans?
Heer. maakt geen kans.
Ajax tegen Heer en FCT.
Het is idd realistisch dat Ajax evenveel kans op de titel heeft als PSV Twente Heerenveen en Feyenoord.quote:
Zeker is dat realistisch... Hoewel Heerenveen misschien wat minder dan de rest, maar ik zou objectief geen club kunnen noemen die boven de anderen uitsteekt atm.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is idd realistisch dat Ajax evenveel kans op de titel heeft als PSV Twente Heerenveen en Feyenoord.
Ajax.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker is dat realistisch... Hoewel Heerenveen misschien wat minder dan de rest, maar ik zou objectief geen club kunnen noemen die boven de anderen uitsteekt atm.
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Ajax idd...we hebben alleen maar makkelijke thuiswedstrijden en dan alleen nog Heer, FCT en Vitesse.
Met een volledige selectie denk ik dat we alles winnen.
Toen speelden we niet met Anita op CVM, dan is alles anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?
Schijnbaar niet in jullie hoofdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen speelden we niet met Anita op CVM, dan is alles anders.
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.
Ik werd niet gecorrigeerd en dus heb ik t zo gelaten. Nu jij over de spelling begon ben ik nog eens gaan kijken.
Gebruik Firefox, heb een ingebouwde spelcheckquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.
Ik werd niet gecorrigeerd en dus heb ik t zo gelaten. Nu jij over de spelling begon ben ik nog eens gaan kijken.
Nu is er vertrouwen, mensen komen terug, bestuurlijk is het rustig, alleen die kut henrichs nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?
quote:
Firefox is kut en spellingscontrole heb ik nu ook maar die corrigeert namen niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebruik Firefox, heb een ingebouwde spelcheck
Ik dacht dat je het fonetisch wilde opschrijven. Maar dan had je sowieso met een 'B' moeten beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het fonetisch wilde opschrijven. Maar dan had je sowieso met een 'B' moeten beginnen.
Namen van steden doet ie welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Firefox is kut en spellingscontrole heb ik nu ook maar die corrigeert namen niet.
Inderdaad.. het begint op MSN te lijken, met elke nieuwe versie wordt het kutter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Namen van steden doet ie wel
Ennuh, firefox was goed... Is de laatste tijd idd een stuk minder geworden
Google Chromequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. het begint op MSN te lijken, met elke nieuwe versie wordt het kutter.
Dan moet je naar IE/Opera/Safari als je dat niet wilt..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]![]()
En ook nog om de anderhalve week een nieuwe versie
Ik moet nog ff kijken wat de nieuwe Opera, Safari (@ windows) en Chrome doen... Maar eerder vond ik die altijd kutquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan moet je naar IE/Opera/Safari als je dat niet wilt..
Jup, Mochten beiden morgen verliezen dan is het verschil slechts 2 punten tussen nr 1 en 6quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)-van-de-topzes-3.htm
Van - op papier - moeilijk naar makkelijk:
AZ > Ajax > Twente > Heerenveen > Feyenoord > Psv
Correspondeert zo'n beetje met de huidige stand. Het is bizar hoe dicht het bij elkaar zit.
Chrome vind ik geweldig, maar zit je ook met die updates om de 6 wekenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken wat de nieuwe Opera, Safari (@ windows) en Chrome doen... Maar eerder vond ik die altijd kut
Waarom stond er dan geen rood streepje onder?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zit Manu eigenlijk op de bank?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:56 schreef Guidetti het volgende:
Aub haal Schaken eruit. Wat een drama die man. Dan nog liever Cabral.
Nee, Achahbar, Vilhena en Cabral als aanvallende opties. Van Haaren, Lamprou, Kongolo en Nelom is de rest van de bankquote:
Dan liever nog Anass erin.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Achahbar, Vilhena en Cabral als aanvallende opties. Van Haaren, Lamprou, Kongolo en Nelom is de rest van de bank
Ben je nou serriquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook een wino bestellen in Spanje?
Of een Bino?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:57 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dus jij gaat ook een wino bestellen in Spanje?
Ah zo. Snap nu eindelijk mn typefout.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Valencia... Dat spreek je uit met een 'B'.
De Nederlandse B en W zijn allebei fout. Het zit er ergens tussenin. Een heel zachte B eigenlijk.quote:
Men moet niet zo zeveren over spelling op een Internetforum. Zolang je het in je sollicitatiebrieven maar correct doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:06 schreef Outpost76 het volgende:
Even kort :
Ik doe heel erg mn best om geen typo's te maken. Ik probeer het woord (indien rood streepje) te verbeteren en als dat me niet lukt zoek ik het op met google zoals ik net al zei. Maar zelfs dan nog vallen mensen over een kleine typo zoals een tijdje terug Verthongen ipv Vertonghen![]()
Mensen die hier nu zijn. Hou er rekening mee, ik doe echt mn best.
Thx!
Hij komt voor Schaken... Lijkt me dat dat enkel een verbetering kan zijnquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef Samael het volgende:
Cabral staat klaar om in te vallen... als dat maar goed gaat
wordquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij komt voor Schaken... Lijkt me dat dat enkel een verbetering kan zijn
Heb je gewed?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC SCOREN HUP HUP HUP
IK WIL EEN BROODJE KNACWORST
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC SCOREN HUP HUP HUP
IK WIL EEN BROODJE KNACWORST
Het is een sneeuwbaleffect, iemand die is aangevallen door een grammarnazi gaat actief op zoek naar anderen om te pakken op typfouten. Hier voelt diegeen zich weer goed over, alleen loopt het grammarnazi's onderhand zo de spuigaten uit, dat als je een topic opent met een vraag, en je maakt een typfout, je 20x aangevallen word op je spelling, maar een zinnig antwoord niet te vinden is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Men moet niet zo zeveren over spelling op een Internetforum. Zolang je het in je sollicitatiebrieven maar correct doet.
Weet ik mja ik post her en der op Fok! en je komt overal Taalnazi's tegen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Men moet niet zo zeveren over spelling op een Internetforum. Zolang je het in je sollicitatiebrieven maar correct doet.
Had wel iets meer sfeer verwacht gezien het 75jarig bestaan van de Kuipquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, je zou haast denken dat je niet naar Feyenoord kijkt, zo stil
Gewoon negeren, doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet ik mja ik post her en der op Fok! en je komt overal Taalnazi's tegen...
Goed einde dit verhaal. Verder met voetbal.
Misschien zijn ze schor?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:13 schreef Samael het volgende:
[..]
Had wel iets meer sfeer verwacht gezien het 75jarig bestaan van de Kuip
Ik vindt dat ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Samael het volgende:
Feyenoord speeld dan ook vrij waardeloos de 2e helft
Maar bij Feyenoord snappen ze het beter als ibj PSV, eerst ruim voor komen.. DAN inkakken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:15 schreef Samael het volgende:
Feyenoord speeld dan ook vrij waardeloos de 2e helft
Heeft Feyenoord doorgaans weinig last van hoor... Na een vroege voorsprong, is het meestal hetzelfdequote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord snappen ze het beter als ibj PSV, eerst ruim voor komen.. DAN inkakken.
Verstandig ook wel. Zo vaak als Psv daar mee weg komt zo vaak krijgt Feyenoord dan nog de 1-1 oid om de oren...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord snappen ze het beter als ibj PSV, eerst ruim voor komen.. DAN inkakken.
Zeg ook even dat ze moeten scorenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je hebt niet gespecificeerd in welk doel
3 punten koesteren, het is niet andersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, op basis van de tweede helft zou bijna het hele team wel gewisseld mogen worden
Doe ik ook, maar neemt niet weg dat ik mag klagenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
3 punten koesteren, het is niet anders
Mja dat is wat lastig.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, op basis van de tweede helft zou bijna het hele team wel gewisseld mogen worden
Dat wel ja... Assist bij 2-1 en scoorde de 3-1quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat is wat lastig.De 1e helft was hij beslissend? (ik heb t niet gezien) Waarom haal je m met deze stand er anders uit in de 83e minuut?
Heb je gelijk inquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar neemt niet weg dat ik mag klagen
Publieks wissel dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat wel ja... Assist bij 2-1 en scoorde de 3-1
Is wel gekozen door het EL publiek (wat sidekick aan heeft staan), dus hoe representatief het nou werkelijk is...quote:
doen toch bijna alle coaches?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Is Koeman goed in.Heb je een goede prestatie geleverd en heeft ie nog een wissel over dan haalt ie de beste er uit (als t qua stand kan) voor een publieks wissel.
Vandaar dat Cabral telkens gewisseld werd, waren publiekswisselsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Is Koeman goed in.Heb je een goede prestatie geleverd en heeft ie nog een wissel over dan haalt ie de beste er uit (als t qua stand kan) voor een publieks wissel.
Heb jij een betere MotM dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wel gekozen door het EL publiek (wat sidekick aan heeft staan), dus hoe representatief het nou werkelijk is...
Nou imo niet hoor. Ik kan geen voorbeelden noemen maar ik vind wel dat Koeman daar erg op let.quote:
Werd ie in de laatste minuten gewisseld?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaar dat Cabral telkens gewisseld werd, waren publiekswissels
is ook niets mis mee imo... Zolang het kan tenminste...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou imo niet hoor. Ik kan geen voorbeelden noemen maar ik vind wel dat Koeman daar erg op let.
Nee, in de rustquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werd ie in de laatste minuten gewisseld?
Wel in zijn laatste minutenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werd ie in de laatste minuten gewisseld?
1+1 = 2quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil ironisch zijn en Mulder zeggen, maar realistisch gezien niet nee...
Komt wel goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Bombvis het volgende:
Nou, de complete top pakt de punten vanavond, morgen maar hopen op puntenverlies dus
Van AZ ja!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Bombvis het volgende:
Nou, de complete top pakt de punten vanavond, morgen maar hopen op puntenverlies dus
Het is, vind ik, niet te zeggen. Twente won 2-6 en speelde daarna dramatisch, dat kan bij elke club nog gebeuren. Ik hoop op Feyenoord, ik zou gek worden van vreugde, maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Dus aan de hand van de wedstrijden die er nog staan.. wie heeft de beste kansen?
AZ heeft echt het zwaarste programma.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |