Is wel gekozen door het EL publiek (wat sidekick aan heeft staan), dus hoe representatief het nou werkelijk is...quote:
doen toch bijna alle coaches?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Is Koeman goed in.Heb je een goede prestatie geleverd en heeft ie nog een wissel over dan haalt ie de beste er uit (als t qua stand kan) voor een publieks wissel.
Vandaar dat Cabral telkens gewisseld werd, waren publiekswisselsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
Is Koeman goed in.Heb je een goede prestatie geleverd en heeft ie nog een wissel over dan haalt ie de beste er uit (als t qua stand kan) voor een publieks wissel.
Heb jij een betere MotM dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wel gekozen door het EL publiek (wat sidekick aan heeft staan), dus hoe representatief het nou werkelijk is...
Nou imo niet hoor. Ik kan geen voorbeelden noemen maar ik vind wel dat Koeman daar erg op let.quote:
Werd ie in de laatste minuten gewisseld?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vandaar dat Cabral telkens gewisseld werd, waren publiekswissels
is ook niets mis mee imo... Zolang het kan tenminste...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou imo niet hoor. Ik kan geen voorbeelden noemen maar ik vind wel dat Koeman daar erg op let.
Nee, in de rustquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werd ie in de laatste minuten gewisseld?
Wel in zijn laatste minutenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Werd ie in de laatste minuten gewisseld?
1+1 = 2quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wil ironisch zijn en Mulder zeggen, maar realistisch gezien niet nee...
Komt wel goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Bombvis het volgende:
Nou, de complete top pakt de punten vanavond, morgen maar hopen op puntenverlies dus
Van AZ ja!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:35 schreef Bombvis het volgende:
Nou, de complete top pakt de punten vanavond, morgen maar hopen op puntenverlies dus
Het is, vind ik, niet te zeggen. Twente won 2-6 en speelde daarna dramatisch, dat kan bij elke club nog gebeuren. Ik hoop op Feyenoord, ik zou gek worden van vreugde, maar ik weet het nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:56 schreef MouzurX het volgende:
Dus aan de hand van de wedstrijden die er nog staan.. wie heeft de beste kansen?
AZ heeft echt het zwaarste programma.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |