Ajax.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker is dat realistisch... Hoewel Heerenveen misschien wat minder dan de rest, maar ik zou objectief geen club kunnen noemen die boven de anderen uitsteekt atm.
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Ajax idd...we hebben alleen maar makkelijke thuiswedstrijden en dan alleen nog Heer, FCT en Vitesse.
Met een volledige selectie denk ik dat we alles winnen.
Toen speelden we niet met Anita op CVM, dan is alles anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?
Schijnbaar niet in jullie hoofdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen speelden we niet met Anita op CVM, dan is alles anders.
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.
Ik werd niet gecorrigeerd en dus heb ik t zo gelaten. Nu jij over de spelling begon ben ik nog eens gaan kijken.
Gebruik Firefox, heb een ingebouwde spelcheckquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.
Ik werd niet gecorrigeerd en dus heb ik t zo gelaten. Nu jij over de spelling begon ben ik nog eens gaan kijken.
Nu is er vertrouwen, mensen komen terug, bestuurlijk is het rustig, alleen die kut henrichs nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?
quote:
Firefox is kut en spellingscontrole heb ik nu ook maar die corrigeert namen niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebruik Firefox, heb een ingebouwde spelcheck
Ik dacht dat je het fonetisch wilde opschrijven. Maar dan had je sowieso met een 'B' moeten beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het fonetisch wilde opschrijven. Maar dan had je sowieso met een 'B' moeten beginnen.
Namen van steden doet ie welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Firefox is kut en spellingscontrole heb ik nu ook maar die corrigeert namen niet.
Inderdaad.. het begint op MSN te lijken, met elke nieuwe versie wordt het kutter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Namen van steden doet ie wel
Ennuh, firefox was goed... Is de laatste tijd idd een stuk minder geworden
Google Chromequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Namen van steden doet ie wel
Ennuh, firefox was goed... Is de laatste tijd idd een stuk minder geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |