Doet hij toch nog iets goedquote:
Ja idd. Point taken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik. Maar als Twente 2-0 scoort kan dat ook kut zijn voor ajax, vanwege doelsaldo. Dus het is voor elke top6-club kut dat ze 2-0 scoorden
Nou en? Dat waren jullie vorige week ook, blij met de 2-0quote:
Dat is langer geleden als dat Feyenoord 3x in de 1e helft scoordequote:
11 december.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is langer geleden als dat Feyenoord 3x in de 1e helft scoorde
Nou, geweldige pot van PSV inderdaa, de verdediging was zooooo goedquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:34 schreef HetBrabandertje het volgende:
Een talent dat bezig is met een mooi doelgemiddelde opbouwen en we gaan nu achterin de nul houden. Goed bezig!
Twente was 18 december? Heb dus nog gelijk ookquote:
Heracles heeft geen kans meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Maar de kampioen van dit seizoen zien we morgen om 14:30 in Amsterdam spelen
Inderdaad. Morgen dan maar puntverlies voor AZ.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Heracles kan heul geen kampioen meer worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
Lijkt me sterk hoor... Van de 12e naar de 1e plek stijgen in een paar wedstrijden...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
quote:
Fixedquote:
En daarna AZ punten zien verspelen door de zware wedstrijd tegen Valentia!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:36 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Getekend voor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daarna AZ punten zien verspelen door de zware wedstrijd tegen Valentia!
Graagquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En daarna AZ punten zien verspelen door de zware wedstrijd tegen Valentia!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Och, Over anderhalve week AZ - Twente. Iig concurrentie puntenverlies
Dat laatste kan nog vrij vaak gezegd worden dit seizoen, dat de concurrentie punten laat liggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat dat betreft, heeft Feyenoord op papier de beste kans om kampioen te worden. Op papier immers het makkelijkste programma...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat laatste kan nog vrij vaak gezegd worden dit seizoen, dat de concurrentie punten laat liggen
Feyenoord mag ook nog tegen AZ. Misschien gaan ze straks Ajax aan de titel helpen!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Hmja, maar dat zegt natuurlijk niks bij Feyenoordquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft, heeft Feyenoord op papier de beste kans om kampioen te worden. Op papier immers het makkelijkste programma...
Feyenoord gaat zichzelf aan de titel helpenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Feyenoord mag ook nog tegen AZ. Misschien gaan ze straks Ajax aan de titel helpen!![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, maar dat zegt natuurlijk niks bij Feyenoord
Op papier had Feyenoord misschien beter het programma van AZ/Heerenveen kunnen hebben..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat dat betreft, heeft Feyenoord op papier de beste kans om kampioen te worden. Op papier immers het makkelijkste programma...
Schema van PSV valt opzich ook wel meequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Excelsior afsluiten.. 2007-wedstrijd, maar dan met PSV als grote verliezerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Schema van PSV valt opzich ook wel mee
za 31-3 19.45 PSV - VVV-Venlo ERE
wo 11-4 20.00 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 14-4 18.45 PSV - AZ ERE
zo 22-4 14.30 PSV - NEC ERE
zo 29-4 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV ERE
wo 2-5 20.00 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 6-5 14.30 Excelsior - PSV ERE
Dan moeten er nog meer teams punten verspelen. Atm is mijn hypothese waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord gaat zichzelf aan de titel helpen.
Spelen nog genoeg concurrenten tegen elkaar, dus het is beide goed mogelijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten er nog meer teams punten verspelen. Atm is mijn hypothese waarschijnlijker.
Ach, de enige die het nog in eigen hand heeft, is AZ. Verder kunnen er nog 6 clubs kampioen worden. Met alle 6 ongeveer evenveel kans.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten er nog meer teams punten verspelen. Atm is mijn hypothese waarschijnlijker.
Nee, ik ben lesdycties vriend.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, ik ben lesdycties vriend.
Zo sneu hoe sommige daar zo over kunnen vallen en ik dat weer moet uitleggen terwijl het hier over voetbal gaat.
Klopt, Ajax moet nog maar zien te winnen van Heerenveen en Twente. De rest is minder moeilijk imo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:43 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Spelen nog genoeg concurrenten tegen elkaar, dus het is beide goed mogelijk
Ik denk het ook .. zeker omdat ze dit vorig jaar ook mee hebben gemaakt en dus weten dat het gewoon kan en niet opgeven.quote:
Idd, of je bent realistisch...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Evenveel kans?
Heer. maakt geen kans.
Feyenoord naar mijn mening ook niet.
AZ moet straks in 9 dagen tegen PSV, FCT en Valencia.
FCT moet nog tegen AZ, Heer en Ajax.
Ajax tegen Heer en FCT.
Ajax weer bijna een volledige selectie....
Ajax wordt hetIk weet het gewoon
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, de enige die het nog in eigen hand heeft, is AZ. Verder kunnen er nog 6 clubs kampioen worden. Met alle 6 ongeveer evenveel kans.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt, Ajax moet nog maar zien te winnen van Heerenveen en Twente. De rest is minder moeilijk imo.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Evenveel kans?
Heer. maakt geen kans.
Ajax tegen Heer en FCT.
Hoe meer punten een club van de huidige top 6 op dit moment heeft, hoe moeilijker programma ze voor de boeg hebben. Ja, ik ben het er wel mee eens dat ze allemaal nog een goede kans hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Evenveel kans?
Heer. maakt geen kans.
Ajax tegen Heer en FCT.
Het is idd realistisch dat Ajax evenveel kans op de titel heeft als PSV Twente Heerenveen en Feyenoord.quote:
Zeker is dat realistisch... Hoewel Heerenveen misschien wat minder dan de rest, maar ik zou objectief geen club kunnen noemen die boven de anderen uitsteekt atm.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:47 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is idd realistisch dat Ajax evenveel kans op de titel heeft als PSV Twente Heerenveen en Feyenoord.
Ajax.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker is dat realistisch... Hoewel Heerenveen misschien wat minder dan de rest, maar ik zou objectief geen club kunnen noemen die boven de anderen uitsteekt atm.
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef Smoofie het volgende:
Ajax idd...we hebben alleen maar makkelijke thuiswedstrijden en dan alleen nog Heer, FCT en Vitesse.
Met een volledige selectie denk ik dat we alles winnen.
Toen speelden we niet met Anita op CVM, dan is alles anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?
Schijnbaar niet in jullie hoofdenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:50 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen speelden we niet met Anita op CVM, dan is alles anders.
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.
Ik werd niet gecorrigeerd en dus heb ik t zo gelaten. Nu jij over de spelling begon ben ik nog eens gaan kijken.
Gebruik Firefox, heb een ingebouwde spelcheckquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb t zelfs voor de spelling (ik was niet zeker van mezelf) ff in google gegooid maar wtf kan ik er aan doen dat ik daar niet gecorrigeerd word omdat er blijkbaar ook een eiland voor de kust van Ierland ligt wat Valentia heet.
Ik werd niet gecorrigeerd en dus heb ik t zo gelaten. Nu jij over de spelling begon ben ik nog eens gaan kijken.
Nu is er vertrouwen, mensen komen terug, bestuurlijk is het rustig, alleen die kut henrichs nog.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Net zoals jullie "wel ff" Utrecht zouden oprollen en Feyenoord in de Kuip wel ff zouden wegspelen?
quote:
Firefox is kut en spellingscontrole heb ik nu ook maar die corrigeert namen niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gebruik Firefox, heb een ingebouwde spelcheck
Ik dacht dat je het fonetisch wilde opschrijven. Maar dan had je sowieso met een 'B' moeten beginnen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het fonetisch wilde opschrijven. Maar dan had je sowieso met een 'B' moeten beginnen.
Namen van steden doet ie welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Firefox is kut en spellingscontrole heb ik nu ook maar die corrigeert namen niet.
Inderdaad.. het begint op MSN te lijken, met elke nieuwe versie wordt het kutter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Namen van steden doet ie wel
Ennuh, firefox was goed... Is de laatste tijd idd een stuk minder geworden
Google Chromequote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Namen van steden doet ie wel
Ennuh, firefox was goed... Is de laatste tijd idd een stuk minder geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |