ik heb me ingeschreven voor de 5. Vorig jaar door een zweepslag niet kunnen lopen (had me toen wel ingeschreven), dit jaar moet ik dus welquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:31 schreef Liesje68 het volgende:
Een collega en ik willen ook de Ladies Run 10km lopen...
Geen idee, nouja, m'n kuiten zijn een klein beetje een zwak punt, dus ben daar extra attent op. Extra rust pakken in de komende dagen en dan woensdag weer kijken hoe het gaat. En telefoon is weer gevonden. Als m'n hoofd niet vastzat aan m'n romp... (gister mezelf buitengesloten, ouders konden 45 min. naar Amsterdam reizen om sleutels te brengenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef Niara het volgende:
Ohh Westland! Ik ga zeker eens kijken of er iets is waar ik aan mee wil doen.
En nee Slacker! Enig idee hoe het komt? En heb je je telefoon al terug?
Als het koud is krijg ik altijd een loopneus, maar ik laat het niet het weiland invliegen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb nog nooit mIjn neus hoéven snuiten tijdens t lopenzag laatst wel een man t zo doen als jullie omschrijven maar daar werd ik wel onpasselijk van hoor.
Zakdoekje mee is idd handigquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd een loopneus, maar ik laat het niet het weiland invliegen.![]()
Kleine moeite om een zakdoekje uit je zak te halen.
Ai! De komende dagen maar lekker je rust nemen danquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:26 schreef slacker_nl het volgende:
De ziekenboeg breidt zich uit... kleine steken in m'n linkerkuit, na 4/5 km gestopt met rennen en 20 minuten lopend naar huis (EN HET IS KOUD!!!!).
Ach ja, ik krijg tijdens het lopen ook vaak slijm in mn mond en dat moet er toch ook uit.. Daar ga ik echt geen zakdoek voor meenemen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het koud is krijg ik altijd een loopneus, maar ik laat het niet het weiland invliegen.![]()
Kleine moeite om een zakdoekje uit je zak te halen.
Wat is dat voor bizarre tocht dat je 11 uur krijgt voor 25 mijl?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de échte trailrunners (rechtsedirecte, iets voor jou?beetje ver weg, maar soit..)
http://www.ldwa.org.uk/ch(...)t.php?event_id=10031
Ik ga 'm waarschijnlijk wandelen in november, een 25mijl lange tocht in het Peak District, ook open voor hardlopers!
hier heb ik ook veel positiefs over gehoord op DRR website.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Wat is dat voor bizarre tocht dat je 11 uur krijgt voor 25 mijl?
Hoe dan ook, ik wil volgend jaar de trailrun by the sea lopen, heb er louter positieve verhalen over gehoord:
http://www.sportpromotion(...)22012/parcours-33-km
inderdaadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:17 schreef motorbloempje het volgende:
Voor de échte trailrunners (rechtsedirecte, iets voor jou?beetje ver weg, maar soit..)
http://www.ldwa.org.uk/ch(...)t.php?event_id=10031
Die tijd is voor de wandelaarsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Wat is dat voor bizarre tocht dat je 11 uur krijgt voor 25 mijl?
Hoe dan ook, ik wil volgend jaar de trailrun by the sea lopen, heb er louter positieve verhalen over gehoord:
http://www.sportpromotion(...)22012/parcours-33-km
Ik zal me er niet snel aan wagen. Ik vind het erg stoer, erg uitdagend en ga zo maar door, maar m'n enkels zijn erg zwak en ik wil 't risico niet verhogen om in de middle of nowhere, of eigenlijk uberhaupt, een enkelblessure op te lopen. Maar ik was wel vet jaloers op de trailrunners die ik hier voorbij zag komenquote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier heb ik ook veel positiefs over gehoord op DRR website.
Er is alleen niet zo veel hoogteverschil volgens mij
Ik denk dat de tijdlimiet van 11 uur speciaal voor de wandelaars is Don.
De runners moeten het volgens mij in een uurtje of 5 kunnen doen
Klopt, het is dan ook een trail in Zeelandquote:Op zondag 1 april 2012 00:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier heb ik ook veel positiefs over gehoord op DRR website.
Er is alleen niet zo veel hoogteverschil volgens mij
Ik denk dat de tijdlimiet van 11 uur speciaal voor de wandelaars is Don.
De runners moeten het volgens mij in een uurtje of 5 kunnen doen
volg je ook de DRR website?quote:Op zondag 1 april 2012 00:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Klopt, het is dan ook een trail in Zeeland. Maar er zijn wel veel duinen (en dus mul zand). Ook vrij pittig lijkt me.
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van die website gehoord, maar het ziet er wel interessant uit.quote:
daar zitten de echte kilometervreters, volgens mij was lid Ronnie 1 van de organistators van de Trailrun by the Seaquote:Op zondag 1 april 2012 01:17 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van die website gehoord, maar het ziet er wel interessant uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |