quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:18 schreef RichardDawkins het volgende:
Queen, maar dat is een band.
Dus eigenlijk van de artiesten Freddie Mercury, Brian May, Roger Taylor en John Deacon.
Ik heb ook alles van primus en veel les claypool projecten maar dat haalt het niet bij pattonquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef Norrage het volgende:
Bruce....
Alhoewel, van Michael Jackson heb ik ook alles liggen...maar Bruce heeft een groter oeuvre
Een beknopt overzicht:quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:28 schreef belsen het volgende:
Qua verzamelwerk zal John Lydon (vooral Sex Pistols, maar ook PiL en solo) zijn, daar heb ik erg veel echt pure verzamelobjecten van.
Zo ja, dan het van mij denk toch Frans Hagenaars.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
Telt het ook dat iemand platen produceert?
Devin Townsend, Peter Tatgrenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:14 schreef belsen het volgende:
[..]
Zo ja, dan het van mij denk toch Frans Hagenaars.
Geldt ook voor mij. Als je Bruce Dickinson bedoelt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:17 schreef Norrage het volgende:
Bruce....
Alhoewel, van Michael Jackson heb ik ook alles liggen...maar Bruce heeft een groter oeuvre
quote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef MrStokey het volgende:
Coil heb ik compleet, en dat valt niet mee. Incl. de Hellraiser 10" en de transparante LP versie van Horse Rotorvator.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef MrStokey het volgende:
Coil heb ik compleet, en dat valt niet mee. Incl. de Hellraiser 10" en de transparante LP versie van Horse Rotorvator.
En dit is inderdaad erg baas.quote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef MrStokey het volgende:
Simpel... Ieder album heb ik 2 of 3 keer (vinyl, cd, speciale editie), Skying heb ik zelfs 6 keer dacht ik (incl promos), dan nog de singles en verder veel promos. Dan tik je zo de 39 aanquote:Op zondag 1 april 2012 11:29 schreef On het volgende:
Wat, 39 dingen van the Horrors? Hoe doe je dat.
Brant Bjork heb ik ook veel van. In ieder geval al het reguliere werk (ook bij uiteraard Kyuss, maar ook Mondo Generator, Yellow #5, FuManchu, Desert Sessions etc). Ik herkende op de foto alleen dat genummerde exemplaar niet.quote:
Dat is de heruitgave van Jalamanta op vinylquote:Op zondag 1 april 2012 12:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Brant Bjork heb ik ook veel van. In ieder geval al het reguliere werk (ook bij uiteraard Kyuss, maar ook Mondo Generator, Yellow #5, FuManchu, Desert Sessions etc). Ik herkende op de foto alleen dat genummerde exemplaar niet.
We've got a winner!quote:Op zondag 1 april 2012 11:23 schreef RonB79 het volgende:
En toen was het handig om een database te hebben. M'n top 10:
Queen: 266
Wel heel grappig om te zien dat dat 'alles wat los en vast zit willen kopen' schijnbaar niet bij iedereen leeft. Ik heb MM heel hoog zitten qua verzameldrang, maar schijnbaar koopt hij veel breder dan ik.quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de top ziet er zo uit:
Nick Cave 14
Ryan Adams 11 (exclusief Whiskeytown, anders 14)
The Beatles 11 (als je de soloalbums van George, Paul en John mee gaat tellen dan wel veel meer)
Gorki 11
PJ Harvey 11
Belle & Sebastian 10
Ben Folds 10
Ron Sexsmith 10
Bob Dylan 9
Wilco 9
Will Oldham 8 (als Bonnie 'Prince' Billy en als Palace Brothers / Palace Songs)
En dan is er nog een aantal artiesten waar ik alles van heb, maar waarvan het oeuvre nog niet zo groot is dat het al in een lijstje als dit kan komen.
Mijn vrouw is ook fan van Queen en heeft ook over de 100. Van Queen is gewoon heel veel te krijgen. Studio albums, Geremasterde studio albums, Gere-remasterde studio albums, alles op vinyl, alles op vinyl met Picture Disc. En dan heb je nog de verzamelalbums, singles, demo's, pre-queen werk, bootlegs, concertcd's/dvd's/VHS en nog veel meer.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam aan 266 cd's van Queen? Van elk album en elke dvd 10 verschillende uitgaves kopen?
quote:Op zondag 1 april 2012 11:23 schreef RonB79 het volgende:
En toen was het handig om een database te hebben. M'n top 10:
Queen: 266
Sparks: 113
Orchestral Manoeuvres In The Dark: 67
Peter Gabriel: 63
Genesis: 51
Mirrors: 48
Muse: 48
Freddie Mercury: 41
The Horrors: 39
NOIZ: 39
Aantallen zijn dus het aantal CD's, LP's, singles, box sets, wat dan ook. Zolang er maar muziek op staat.
Edit: NOIZ zou eigenlijk uchusentaiNOIZ moeten zijn, maar dan op z'n Japans. Japanse tekens komen niet door na de edit..
http://www.runoutgrooves.com/collection/ beantwoord je vragen denk ikquote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam aan 266 cd's van Queen? Van elk album en elke dvd 10 verschillende uitgaves kopen?
Heb je het script om die gegevens op die pagina zo te krijgen zelf geschreven? Mooie indeling!quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef RonB79 het volgende:
[..]
http://www.runoutgrooves.com/collection/ beantwoord je vragen denk ik
Thxquote:Op zondag 1 april 2012 13:39 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb je het script om die gegevens op die pagina zo te krijgen zelf geschreven? Mooie indeling!
Gecondoleerdquote:
Dat is een aardige collectie... op z'n zachtst gezegd.quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Ik ken het. Al mijn CD's van Elton John, Adam Lambert, Will Young, Gossip, Klaus Nomi en Jimmy Somerville zijn uit de kast geflikkerd.quote:
Die Best Of's hebben weer edits van album tracks of remixesquote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is een aardige collectie... op z'n zachtst gezegd.
Veel variatie ook: Alice Nine, Moi dix Mois, Oasis, Lady Gaga, zelfs Mika.
Maar ik begrijp niet waarom al die best of cd's ertussen staan terwijl je alles wat daarop staat ook al hebt op de originele albums?
Het is nooit te laat om die artiesten uit de kast te laten komen.quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken het. Al mijn CD's van Elton John, Adam Lambert, Will Young, Gossip, Klaus Nomi en Jimmy Somerville zijn uit de kast geflikkerd.
Klaus Nomi's CD's moet ik nog altijd eens kopen. En op vinylquote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken het. Al mijn CD's van Elton John, Adam Lambert, Will Young, Gossip, Klaus Nomi en Jimmy Somerville zijn uit de kast geflikkerd.
Ik vind je knettergek maar zo'n lijst is wel te gek!quote:Op zondag 1 april 2012 13:33 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Ik koop vooral officiële studio-albums en eigenlijk nooit singles. Dus dat scheelt dan al een hoop.quote:Op zondag 1 april 2012 13:07 schreef belsen het volgende:
[..]
Wel heel grappig om te zien dat dat 'alles wat los en vast zit willen kopen' schijnbaar niet bij iedereen leeft. Ik heb MM heel hoog zitten qua verzameldrang, maar schijnbaar koopt hij veel breder dan ik.
Ik heb denk al iets van 35 cd-albums en cd-singles van Blur alleen. Dan ook nog een flinke hap vinyl, dvd's en vhs-videos. Daar steekt jouw top van 14 dan wel schril bij af.
Weenquote:Op zondag 1 april 2012 11:40 schreef arucard het volgende:
Ween, Brant Bjork en Boris
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was de Kecks idd vergeten! Heb ik ook een hele zooi orginele singletjes van.quote:Op zondag 1 april 2012 19:02 schreef Bayswater het volgende:
Tröckener Kecks en the Manic Street Preachers, The Cure haalt ook het podium als een goede nummer 3.
Ohja ik heb helemaal niet aan mijn Jazz gedacht. Miles Davis heb ik denk ik ook wel 20+ albums van. Maar dat zit een box bijquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef nipeng het volgende:
The Heads: 20 albums, singles e.d. (nee niet die Talking)
Motorpsycho: 21 albums.
Deep Purple: 24 albums.
Sonic Youth: 24 albums, singles e.d.
Circle: 24 albums.
Acid Mothers Temple: 31 albums.
Sun Ra: 36 albums e.d.
Miles Davis: 41 albums.
God a.k.a. Frank Zappa: 72 albums e.d.
Klaus Nomi is het leukste met beeld erbij:WTF muziek #3quote:Op zondag 1 april 2012 14:30 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Klaus Nomi's CD's moet ik nog altijd eens kopen. En op vinyl
Ha, Mano Negro en Manu Chao. Nostalgie!quote:Op zondag 1 april 2012 23:32 schreef female81 het volgende:
Mano Negra en Manu Chao, als je die twee bij elkaar optelt. De plaatjes van Mano Negra bevatten tenslotte dezelfde vocalist.
-Mano Negra - Patchanka
-Mano Negra - Puta's fever
-Mano Negra - King of bongo
-Een 'best of' van bovenstaande
-Manu Chao - Clandestino
-Manu Chao - Próxima estación... esperanza
-Manu Chao - Radio bemba sound system
Hierna volgt Etienne De Crecy, zij het indirect.
-Album 'Tempovision'
-De remixversie van dat album
-Motorbass - Pansoul (was 'ie lid van)
-Super Discount 1
-Super Discount 2
Jammer dat Tempovision nooit een echte opvolger heeft gekregen.
Met zo'n smaak wil ik jouw ook uitnodigen in dit topic:quote:Op zondag 1 april 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 april 2012 06:36 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik youtube alleen maar. Da's veel goedkoper dan CD's kopen.
Soms zou ik zo'n mentaliteit willen hebben, dat scheelt enorm voor mn portemonneequote:Op maandag 2 april 2012 06:36 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik youtube alleen maar. Da's veel goedkoper dan CD's kopen.
van mij ook nick cave als meeste met 18 (grinderman en dvds meegerekend)quote:Op zondag 1 april 2012 11:49 schreef methodmich het volgende:
Hmm, de top ziet er zo uit:
Nick Cave 14
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |