abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109986269
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 14:36 schreef Metaan het volgende:
Buiten dat : Die jongen wil straks werken.

En dat kunnen we niet hebben natuurlijk.

Weg met zulke mensen!
Er zijn heel veel illegalen die hier willen werken. Wat is je punt?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_109992184
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef DS4 het volgende:

[..]

Er zijn heel veel illegalen die hier willen werken. Wat is je punt?
Dat is het probleem juist voor veel mensen in deze draad.
Ze willen werken, ze willen gelukzoeken, ze willen succesvol zijn, ze willen zich misschien zelfs voortplanten...

Alles wat de meeste Nederlanders allang niet meer willen dus.
Ik bedoel , dat is allemaal zooooo jaren '50 wat die nieuwkomers hier willen.

Nee nee, mensen die willen werken moeten we niet willen...
pi_109992242
We kunnen voldoende mensen die willen werken vanuit de EU krijgen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_109992746
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 15:27 schreef macca728 het volgende:

[..]

Een baan voor het leven ? Die bestaan niet meer.
Ik zeg nergens dat het een baan voor het leven moet zijn, alleen dat hij volledig in zijn eigen levensonderhoud moet voorzien, uitgezonderd de periode dat hij eens werkloos raakt dat kan iedereen overkomen.
Maar dus niet een baan en ook nog zorgtoeslag en huursubsidie bijvoorbeeld, dan verdient hij dus te weinig en daar hebben we er al meer dan genoeg van.
quote:
Maar waarom zou die jongen mogen blijven ? Op grond waarvan ?
Van mij mag hij vandaag nog weg, misschien dat het geouwehoer dan ook ophoudt.
Maar hij mag ook blijven zolang het maar geen belastingsgeld kost en wel wat oplevert.
pi_109992777
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 18:43 schreef Metaan het volgende:

[..]

Dat is het probleem juist voor veel mensen in deze draad.
Ze willen werken, ze willen gelukzoeken, ze willen succesvol zijn, ze willen zich misschien zelfs voortplanten...

Alles wat de meeste Nederlanders allang niet meer willen dus.
Ik bedoel , dat is allemaal zooooo jaren '50 wat die nieuwkomers hier willen.

Nee nee, mensen die willen werken moeten we niet willen...
Wat is nu je argument dan ? Iedereen binnen laten omdat ze willen werken ?
Gewoon de Nederlanders uitzetten en heel Afrika hier halen ?

En als die na 5 jaar ook geen baan meer hebben, wat doe je dan ?
pi_109992838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:02 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wat is nu je argument dan ? Iedereen binnen laten omdat ze willen werken ?
Gewoon de Nederlanders uitzetten en heel Afrika hier halen ?

En als die na 5 jaar ook geen baan meer hebben, wat doe je dan ?
Wat die luie Nederlanders betreft, die mogen ze van mij gerust ruilen met afrikanen die wel willen werken.
pi_109992848
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:01 schreef klipper het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat het een baan voor het leven moet zijn, alleen dat hij volledig in zijn eigen levensonderhoud moet voorzien, uitgezonderd de periode dat hij eens werkloos raakt dat kan iedereen overkomen.
Maar dus niet een baan en ook nog zorgtoeslag en huursubsidie bijvoorbeeld, dan verdient hij dus te weinig en daar hebben we er al meer dan genoeg van.

[..]

Van mij mag hij vandaag nog weg, misschien dat het geouwehoer dan ook ophoudt.
Maar hij mag ook blijven zolang het maar geen belastingsgeld kost en wel wat oplevert.
Wat jij zegt bestaat al hoor, een niet EU mag hier komen wonen als hij 120% meen ik van het minimumloon verdient.

Het gaat hier om een asielzoeker die nu gewoon terug kan, het is veilig, de taal kent hij ook nog, familie woont daar.
pi_109992887
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef klipper het volgende:

[..]

Wat die luie Nederlanders betreft, die mogen ze van mij gerust ruilen met afrikanen die wel willen werken.
ja we kunnen inderdaad beter buitenlanders binnenhalen die bekend staan om hard werken...
de Roma's bv.
pi_109993022
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:04 schreef macca728 het volgende:

[..]

Wat jij zegt bestaat al hoor, een niet EU mag hier komen wonen als hij 120% meen ik van het minimumloon verdient.

Het gaat hier om een asielzoeker die nu gewoon terug kan, het is veilig, de taal kent hij ook nog, familie woont daar.
Fout dus, dat bedrag is veel te laag.
Met een bedrag van ongeveer ¤23.000 per jaar heb je dus nog steeds subsidies nodig om goed rond te komen.
Laten ze dat bedrag maar eens wat oprekken richting de ¤33.000 als minimum bijvoorbeeld, liefst nog wat hoger.
pi_109993098
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja we kunnen inderdaad beter buitenlanders binnenhalen die bekend staan om hard werken...
de Roma's bv.
Ken je ook nog serieuze voorbeelden of alleen achtelijke uitersten?
pi_109993152
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:10 schreef klipper het volgende:

[..]

Ken je ook nog serieuze voorbeelden of alleen achtelijke uitersten?
ja Afrikanen. Werken ook hard toch ?

Wat maakt het uit, nog steeds geen reden om Mauro hier te laten blijven. Als hij hier wilt werken prima, naar Angola en vanuit daar baan zoeken in Nederland.
pi_109993250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:11 schreef macca728 het volgende:

[..]

ja Afrikanen. Werken ook hard toch ?

Wat maakt het uit, nog steeds geen reden om Mauro hier te laten blijven. Als hij hier wilt werken prima, naar Angola en vanuit daar baan zoeken in Nederland.
Nee Nederlanders staan erom bekend dat ze alles aanpakken zodra ze werkloos zijn.
Komop zeg we worden gewoon uitgelachen door de overige landen.
pi_109993681
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:13 schreef klipper het volgende:

[..]

Nee Nederlanders staan erom bekend dat ze alles aanpakken zodra ze werkloos zijn.
Komop zeg we worden gewoon uitgelachen door de overige landen.
nou die vragen toch geen asiel aan.

Nederlanders staan trouwens heel goed bekend hoor, ja we worden vast uitgelachen door andere landen als Spanje, Portugal en noem de hele zooi maar op.

Productiviteit van de Nederlanders is een van de hoogste ter wereld.
pi_109998440
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef macca728 het volgende:

[..]

Nederlanders staan trouwens heel goed bekend hoor, ja we worden vast uitgelachen door andere landen als Spanje, Portugal en noem de hele zooi maar op.

1 miljoen arbeidsongeschikten, en JIJ denkt dat Nederlanders goed bekend staan?

Grapjas.

Nederlanders staan de laatste jaren vooral bekend als uitvretende luiwammessen met een kaboutermetaliteit in het buitenland.
Angstige kruideniers.

Ik heb ook helemaal geen medelijden met Mauro, die jongen komt er wel, maar meer met al die scheithollanders die piepen dat er teveel 'werkende buitenlanders' zijn.
Das pas droevig.
  dinsdag 22 mei 2012 @ 20:15:45 #225
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_111892011
Maken ze zoveel stampij over die mauro en dan laten ze 400 mensen in ter apel barsten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_111897179
Laten we ons liever weer eens concetreren op Gerd "Bulgarije"Leers. Dit mafiamaatje is er in Maastricht uitgeschopt en mister corrupt komt nu een asielzoeker de wacht aanzeggen?
pi_118613468
Mauro is weer actueel.

quote:
'Mauro mag blijven dankzij kinderpardon'
HILVERSUM - Defence for Children gaat ervan uit dat de Angolese asielzoeker Mauro in aanmerking komt voor het kinderpardon van het nieuwe kabinet van VVD en PvdA.

''We hebben er alle vertrouwen in dat het ook voor hem een oplossing gaat brengen'', zei Carla van Os van de organisatie dinsdag in het NOS-Radio 1 Journaal.

Mauro Manuel kreeg vorig jaar na veel politiek gedoe een studievisum. Hij kwam op zijn negende in zijn eentje naar Nederland en woont al jaren bij pleegouders.

VVD en PvdA kondigen in het maandag gepresenteerde regeerakkoord een regeling aan om een verblijfsvergunning te geven aan sommige kinderen van buitenlandse afkomst die vijf jaar of langer in Nederland zijn.

Het gaat daarbij om kinderen van afgewezen asielzoekers, maar ook om alleenstaande minderjarige asielzoekers die voor hun achttiende al minimaal vijf jaar hier zijn. Ze moeten wel aan hun eventuele terugkeer hebben meegewerkt en over identiteitspapieren beschikken.

Het is nog niet bekend hoeveel kinderen onder de regeling zullen vallen. Defence for Children is blij met het voorstel, al zijn er volgens Van Os nog grote groepen die er niet onder vallen, zoals kinderen van migranten en kinderen van ouders die van oorlogsmisdaden worden verdacht.
bron
pi_118613947
Liegen en traineren en je mag blijven. PvdA :')
pi_118619336
Uitstekende zaak dat Mauro en zijn lotgenoten hier mogen blijven. Ze zijn volledig vernederlandst en ze hebben in het land van herkomst niks meer te zoeken. Hopelijk krijgt Mauro snel uitsluitsel en kan hij aan een toekomst in Nederland gaan bouwen.

Trouwens: ik denk dat de lafheid van het CDA op dit dossier ze enorm veel stemmen heeft gekost (maar dat terzijde).

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2012 13:46:36 ]
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:46:57 #230
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_118619372
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:17 schreef Den_Haag het volgende:
Liegen en traineren en je mag blijven. PvdA :')
Ja man vet erg dat Mauro mag blijven. Hij gaat naar school en wilt daarna gaan werken. Wat een smerige gelukszoeker. Weg ermee :r
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:47:23 #231
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_118619391
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:45 schreef Boldface het volgende:
Uitstekende zaak dat Mauro en zijn lotgenoten hier mogen blijven. Ze zijn volledig vernederlandst en ze hebben in het land van herkomst niks meer te zoeken. Hopelijk krijgt Mauro snel uitsluitsel en kan hij aan een toekomst in Nederland gaan bouwen.

Trouwens: ik denk dat de lafheid van het CDA op dit dossier ze enorm veel stemmen heeft gekost (maar dat terzijde).
CDA moest gewoon niet samen met de PVV in zee gaan. Eigen schuld, dikke vette bult :9
pi_118619454
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 13:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

CDA moet gewoon niet samen met de PVV in zee gaan. Eigen schuld, dikke vette bult :9
Klopt. En Van Haersma Buma heeft in de campagne veel te weinig afstand van de PVV genomen. Pas nu, achteraf, verkondigt hij dat die samenwerking diepe sporen heeft nagelaten. Volgens mij had hij dat beter tijdens de campagne kunnen zeggen. Ik denk dat de electorale schade dan minder fors was uitgevallen.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:51:06 #233
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_118619528
Wacht nou eerst maar af. :{ De vraag is wat men onder identiteitspapieren verstaat, er waren namelijk al eerder problemen rond de papieren van Mauro.

quote:
Bij het beoordelen van de aanvraag van een studievisum bleken de gegevens die namens Mauro waren aangeleverd niet overeen te komen met in 2002 en 2010 afgegeven Angolese paspoorten. Als achternaam zou daarin de naam van Mauro's vader Estêvão vermeld zijn en de geboortedatum zou enige dagen afwijken. Hoewel dit door sommige media werd beschreven als 'liegen' door Mauro in zijn aanvraag, zijn het volgens zijn advocaat juist de gegevens in het Angolese paspoort die onjuist zijn. Minister Leers liet weten Mauro de fouten niet aan te rekenen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asielzaak_Mauro_Manuel#Asielzaak
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:15:32 #234
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_118620631
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 30-10-2012 16:26:55 ]
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:29:45 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118626186
ik geloof zomaar dat ze hem erbij voegen om van het gezeik af te zijn maar waarom zou het voor Mauro gelden?

hij is geen asielzoeker meer maar een student met een tijdelijk studentenvisum

op een gegeven moment zouden regels ook voor hem moeten gelden ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:26:29 #236
3542 Gia
User under construction
pi_118631072
Ik vind het prima als kinderen, die hier alleen zijn, mogen blijven. Maar nooit mag dit leiden tot gezinshereniging in Nederland. Anders zie ik nog veel kindjes, moederziel alleen, naar Nederland komen. Kindje pardon, na verloop van tijd naturalisatie en dan papa, mama, broertjes en zusjes laten komen.

Nee, het kinderpardon mag alleen gelden voor kinderen die niemand hebben om naar terug te keren. Dan hebben ze ook niemand om later hierheen te halen.

Dus, wmb telt dit niet voor Mauro.
pi_118631414
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:26 schreef Gia het volgende:
Ik vind het prima als kinderen, die hier alleen zijn, mogen blijven. Maar nooit mag dit leiden tot gezinshereniging in Nederland. Anders zie ik nog veel kindjes, moederziel alleen, naar Nederland komen. Kindje pardon, na verloop van tijd naturalisatie en dan papa, mama, broertjes en zusjes laten komen.

Onzin. Het pardon geldt voor gewortelde kinderen, niet voor ieder kind dat hier naartoe komt.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:16:20 #238
3542 Gia
User under construction
pi_118633498
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Onzin. Het pardon geldt voor gewortelde kinderen, niet voor ieder kind dat hier naartoe komt.
Maakt me niet uit. Ze zijn geworteld omdat ze niet terug kunnen. Dus dan ook geen gezinshereniging over een jaar of vijf.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:18:32 #239
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_118633603
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Maakt me niet uit. Ze zijn geworteld omdat ze niet terug kunnen. Dus dan ook geen gezinshereniging over een jaar of vijf.
Ik denk niet dat Mauro een vrouw uit congo angola gaat halen :')
pi_118634530
Ik ben gewoon blij en opgelucht dat het gezonde verstand en de medemenselijkheid nog niet geheel uit onze samenleving verdwenen zijn.
Ik ben ook blij voor Mauro en zijn lotgenoten, gewoon blij zonder voorbehoud.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')