SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
O beni uyutmuyor, ben onu.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzoek naar mijn kismet, jullieis?
Vraag het aan zG dan, hij is mijn baas, mijn meester, mijn machthebber.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzoek naar mijn kismet, jullieis?
Ah, erkenning, eindelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Vraag het aan zG dan, hij is mijn baas, mijn meester, mijn machthebber.
Die laatste twee klinken best opwindend, to be honest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Vraag het aan zG dan, hij is mijn baas, mijn meester, mijn machthebber.
Wanneer je bevalt? HAHAHAHquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik speel mijn rol wanneer het mij bevalt, dus ja.
Bah!quote:
weet je nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Behaagt. Gelukkig ben ik niet zwanger.
Je eigen toestand niet weten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Behaagt. Gelukkig ben ik niet zwanger.
Sagol broerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bah!,
.
Sinds wanneer? Beterschap man! Kiespijn is echt één van de ergste pijnen. Al contact gehad erover?
Eersti meersti yok, we gaan samen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:46 schreef Julis het volgende:
Iehw, volgens mij is het bedtijd voor jou. Eerst moet jij gaan slapen.
Sagolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eersti meersti yok, we gaan samen.
Slaap lekker allen..
Sterkte Trigger met de kiespijn.
Turken gingen massaal stemmenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:56 schreef Doler12 het volgende:
http://www.irishtimes.com(...)0330/breaking41.html
Die Ataturk ook!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:13 schreef Julis het volgende:
Ik vind mijn nieuwe UI wel leuk.
Ik heb vandaag bij de buschauffeur moeten smeken. Ik had niet genoeg geld bij me, mijn portemonnee inclusief OV lag thuis en ik had geen beltegoed. Daarnaast had ik geen jas aan en ik moest na het uitstappen van de bus nog zo'n 2,5 km rennen![]()
. Mijn puppyogen hebben me wel geholpen. Hij vond mij schattig en lief, daarom mocht ik mee
![]()
.
/klaag.
3 euro voor buskaartje is ook gewoon te gekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:13 schreef Julis het volgende:
Ik vind mijn nieuwe UI wel leuk.
Ik heb vandaag bij de buschauffeur moeten smeken. Ik had niet genoeg geld bij me, mijn portemonnee inclusief OV lag thuis en ik had geen beltegoed. Daarnaast had ik geen jas aan en ik moest na het uitstappen van de bus nog zo'n 2,5 km rennen![]()
. Mijn puppyogen hebben me wel geholpen. Hij vond mij schattig en lief, daarom mocht ik mee
![]()
.
/klaag.
Woon je in Somalië ofsjowquote:
Ja, ik had ook zo van wtfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:49 schreef Ayca het volgende:
Wtf![]()
Hier is het standaard 1 euro voor alle bussen in Alkmaar.
Nee, ik nam de bus vanuit Enschede. Ja, ja,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:50 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Woon je in Somalië ofsjow
2,50 EUR per half uur hier. Vroegah was het nog 2 euri voor 1,5 uur.
Ik vind Delft leukerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Julis het volgende:
[..]. Wat haat je. Jij vindt Enschede even leuk als ik hoor.
Eerst ook even zG dissen, daarnaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik raakte in de war door je UI. Hey, haal die UI weg.
Ik kan het uitleggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk. In Delft wonen er voornamelijk mannen.
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Julis het volgende:
[..]. Wat haat je. Jij vindt Enschede even leuk als ik hoor.
Bhahaha!quote:
Het getal 99 heeft eigenlijk best veel betekenis in de islam als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, helaas heb je van die mensen die vurig bepleiten dat je in de Hel komt als je niet leeft zoals zij leven ( laat staan DE waarheid geuit als godsdienst, je moet leven zoals zij, anders zit je perse fout). Er is een profetisch verhaal in de Hadith-literatuur waarbij iemand 99 moorden op zijn naam had staan en spijt betuigde voor al zijn misdaden, een imam die bepleitte dat hij niet zou vergeven worden, vermoordde hij ook, in de zin dat hij toch niets te verliezen had, uiteindelijk in zijn zoektocht werd hij vergeven, nog voor hij stierf als gelovige.
quote:Halk arasında bu konağın 99 penceresinin Allah'ın 99 ismini temsil ettiği sanılmaktadır. Rusların Doğu Karadeniz'i işgali esnasından sonra konağı hastane olarak kullandıkları bilinmektedir.
Ah, leuk! Basic. Gule gule kullan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:33 schreef Arcadia het volgende:
http://www.vd.nl/heren/ko(...)search&from=overview
Het is deze, ik heb de mijne opgehangen met plastic folie eromheen, te veel moeite om eraf te halen en foto te nemen
Als je het goed combineert dan kan het leuk staan, vind ik (Maar dat is eigenlijk met bijna alles wel zo). Ik heb ook een giletquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Tevens: 8-bit google maps
Thanks. Dit in combinatie met de nieuwe overhemden in de winkelquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Thanks. Dit in combinatie met de nieuwe overhemden in de winkelen verdomme, dacht 3 posts lang dat je zG was
. Dit is echt verwarrend.
Ik ben bloedserieus, een jaar of 5 geleden waren ze in en veel mensen droegen ze toen. Maar tegenwoordig zie ik alleen gaylords ermee rondlopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje zeker?
In welke moskee moet ik komen om gaylords te zien? Waar kom jij dan allemaal vriendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus, een jaar of 5 geleden waren ze in en veel mensen droegen ze toen. Maar tegenwoordig zie ik alleen gaylords ermee rondlopen.
Openbare plekken zie je ze toch rondlopen? Amsterdam centraal e.d. ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In welke moskee moet ik komen om gaylords te zien? Waar kom jij dan allemaal vriend![]()
Ik kom nooit in Amsterdam, in Roosendaal zie je zulke mensen nooit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Openbare plekken zie je ze toch rondlopen? Amsterdam centraal e.d. ?
Zijn er überhaupt normale mensen in roosendaal dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Amsterdam, in Roosendaal zie je zulke mensen nooit.
Bestaan niet, mijn eerdere bericht slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:11 schreef Julis het volgende:
Waar zijn de normale mensen? Vertel het me!
Maakt niet uit. Je bent zelf een patates.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Bestaan niet, mijn eerdere bericht slaat ook nergens op.
Wist niet wat ik moest zeggen vandaar.
[ afbeelding ]
Oh jaa! Dat. "Sisko patates, yarim kilo domates, domatesin yarisi doktor beyin karisi." Dit stukje heb ik kunnen vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef xminator het volgende:
Hoe ging dat ook alweer?
Sisko patates... en dan ?
Zo dun ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef xminator het volgende:
Jij bent het tegenovergestelde van een sisko patates. Een grassprietje
Oh ja! Dat is vandaag hè. Bedankt voor het herinneren. Dan kan ik écht leren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef xminator het volgende:
Waarom alle lichten uit? Kijk al film zonddr licht.
Shutter island op tv, aanrader!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef zarGon het volgende:
Kan iedereen weer zijn eigen UI nemen?.
Ik weet dat het in april is omdat ik er telkens over lees net voor Çocuk Bayramı. 22 april volgens mijn Google.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Hij is aan het trollen.
Krijg jij een vrouwelijke versie (vrouwelijke kleur) als je de blauwe aan mij geeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:16 schreef Julis het volgende:
[..]Nee. Ik vind die van jou leuk. Ze knipoogt telkens naar me.
Nee.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Krijg jij een vrouwelijke versie (vrouwelijke kleur) als je de blauwe aan mij geeft.
Ik ben er echt aan gehecht..
GS heeft trouwens gewonnen!
Keçiii. Ya sabr.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:30 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee..
Yesh. Sabri heeft zelfs gescoord.
quote:Sabri speelde zijn honderdste duel voor Galatasaray op 10 december 2006 tegen Bursaspor , waarin hij ook scoorde na een 70 meter lange dribbel.
Uiteindelijk in mijn straat terechtgekomenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Turk sanat muzigi kan nooit kwaadquote:
Ik heb het raam al opengezet. Mijn geweten, ik moet leren. Jij bent zeker bezig met examenoefeningen? Heb je daarvoor boeken gekochtquote:
Uhu, examenbundels. Handig dat jullie die boeken hebben gekregenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:13 schreef Ayca het volgende:
Ahw, ga leren dan! mja ik moet ook leren eigenlijk, volgende week 8 toetsen in 4 dagen.
Nee nog niet echt serieus begonnen te leren voor de examens, na deze SEweek![]()
Examenbundels bedoel je? die hebben we gekregen van school.
quote:
ik snap er ook niks van hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:19 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
Sorry heb een ontzettende afkeer tegen kolbasti
Mijn neef is getrouwd uit Giresun, een jaar of 3 geleden, tevens de ene laatste bruiloft waar ik geweest benquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:22 schreef Julis het volgende:
Spelen ze nog steeds kolbasti op bruiloften, trouwens? Ik ben al jaren niet naar bruiloften geweest.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Mijn neef is getrouwd uit Giresun, een jaar of 3 geleden, tevens de ene laatste bruiloft waar ik geweest benHeel Giresun(
) zat te dansen dus
![]()
Ik stuur je een video van een deel van zijn bruiloft, mijn oom die speciaal voor deze bruiloft uit Turkije kwam maakte er een feest van![]()
Ik stuur via DM omdat er behoorlijk wat kennissen op staat, het is wel openbaar maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:03 schreef Ayca het volgende:
Mijn ouders grappen over krijgen van nog een kindje... 'nasilsa gidirsen' hahahaii cok komik zijn ze gewoon![]()
quote:Saliva from humans has yielded a natural painkiller up to six times more powerful than morphine, researchers say.
The substance, dubbed opiorphin, may spawn a new generation of natural painkillers that relieve pain as well as morphine but without the addictive and psychological side effects of the traditional drug.
[...]
http://www.newscientist.c(...)in-human-saliva.html
Hier ook de vader die er over begintquote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef Ayca het volgende:
Nee.
Maar ik heb daar vrij weinig over te zeggen![]()
Vader wil wel heel graag
Moeder is 38, vader iets ouder.. 48quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef Julis het volgende:
[..]
Hier ook de vader die er over begint. Wel grappig om te horen dat ze bij jullie er ook over praten. Jij had ook nog vrij jonge ouders, hè
.
Okay dan, je moeder is dan wel jong getrouwd! Ja, ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit een Turkending is... Turken 'pesten' wel op de raarste manierenquote:Op zondag 1 april 2012 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moeder is 36, vader iets ouder.. 46![]()
![]()
Misschien is het een turkending, je kinderen pesten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef Ayca het volgende:
Ja klopt..vond vandaag nog een doosje met allemaal liefdesbrieven haha
heel zoetsappig allemaal
Hoe oud zijn jouw ouders?
quote:Op zondag 1 april 2012 00:22 schreef Julis het volgende:
Mijn moeder kreeg op de leeftijd van jouw moeder mijn zusje... Er is eigenlijk best een kans dat jij een zusje of broertje erbij krijgt. Je ouders zijn nog jong, namelijk.NeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker knus.quote:Op zondag 1 april 2012 00:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik waarschuw je alvast. Of je moet elke dag bij ze in bed slapen met een goede reden.
Heb je er wel eens wat over gevraagd?quote:Op zondag 1 april 2012 00:24 schreef Julis het volgende:
[..]. Hahahaha
. Lijkt me stiekem wel leuk om te lezen van mijn eigen ouders. Ze vertellen er nooit wat over
. Mijn moeder is 42 en mijn vader is 48
.
Ja, toch. Ik lig nog steeds wel soms tussen mijn ouders.quote:
Ja, ze komen altijd met hele korte vage antwoorden.quote:
Ik helemaal hiervoor naar beneden gaan, lag net in bed, is het al bijna afgelopenquote:
http://en.wikipedia.org/wiki/President_Mir_Qanbarquote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik helemaal hiervoor naar beneden gaan, lag net in bed, is het al bijna afgelopen![]()
Waar gaat het over?
Aaah, wat leuk.quote:Op zondag 1 april 2012 01:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik helemaal hiervoor naar beneden gaan, lag net in bed, is het al bijna afgelopen![]()
Waar gaat het over?
Hoe zag die dat?quote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje kwam trouwens ook net binnenlopen en zei gelijk 'dat is een Turk' (tegen die man), geen grap
Boh. 1998. Dat herinner ik nog. Kek liedje had het WK dat jaar. Veel leuker dan die Waka Kaka van 2010.quote:
Sowieso. Die van EK2000 was nog het gruwelijkst.quote:Op zondag 1 april 2012 01:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boh. 1998. Dat herinner ik nog. Kek liedje had het WK dat jaar. Veel leuker dan die Waka Kaka van 2010.
EK 2000 herinner ik me nog heel goed, 98 was ik in Turkije en weet ik nog alleen dat Frankrijk de finale had gewonnen. Was toen nog te jong om me met voetbal bezig te houdenquote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Sowieso. Die van EK2000 was nog het gruwelijkst.
Gruwelijk. Ik zat toen in Arnhem in het stadium tijdens Italië - Turkije.quote:Op zondag 1 april 2012 01:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
EK 2000 herinner ik me nog heel goed, 98 was ik in Turkije en weet ik nog alleen dat Frankrijk de finale had gewonnen. Was toen nog te jong om me met voetbal bezig te houden
Mijn neven gingen naar Turkije-Portugal in de Arena
Op zich geen verkeerde film, maar ik vond het iets te traag verlopen en ook het verhaal was niet echt super.quote:
quote:
Een Turkdarquote:Op zondag 1 april 2012 01:06 schreef Ayca het volgende:
Mijn broertje kwam trouwens ook net binnenlopen en zei gelijk 'dat is een Turk' (tegen die man), geen grap
ff serieus he, ik hoorde laatste dat je met alleen eten/ drinken (vooral als het weer mee zit) meer dan 1000 euro in 1 dag verdient.quote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef Arcadia het volgende:
Heb nog een schuurtje vol fietsen. Kijken of ik ze kan verkopen zonder aandacht te trekken.
Ja, 1000 euro, hoeveel moet je er dan wel niet verkopen?quote:Op zondag 1 april 2012 17:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
ff serieus he, ik hoorde laatste dat je met alleen eten/ drinken (vooral als het weer mee zit) meer dan 1000 euro in 1 dag verdient.
Ik zat zelf te denken aan een chocoladefontijn + fruit, maar hoe kom ik aan de elektriciteit?
Bovendien zou Atatürk zich omdraaien in zijn graf, als hij zag dat Turken anno 2012 nog steeds de verjaardag van een of andere koningin/ sultan vieren. Geld of principes.![]()
Turkquote:Op zondag 1 april 2012 16:44 schreef Arcadia het volgende:
Heb nog een schuurtje vol fietsen. Kijken of ik ze kan verkopen zonder aandacht te trekken.
Zo'n karretje regelen:quote:Op zondag 1 april 2012 17:31 schreef Bilge het volgende:
[..]
ff serieus he, ik hoorde laatste dat je met alleen eten/ drinken (vooral als het weer mee zit) meer dan 1000 euro in 1 dag verdient.
Ik zat zelf te denken aan een chocoladefontijn + fruit, maar hoe kom ik aan de elektriciteit?
Bovendien zou Atatürk zich omdraaien in zijn graf, als hij zag dat Turken anno 2012 nog steeds de verjaardag van een of andere koningin/ sultan vieren. Geld of principes.![]()
In Delft heb je Vatan jaquote:Op zondag 1 april 2012 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vast wel nog iets open in Delft. Desnoods Rijswijk. Ik ga daar niet voor naar Den Haag..
Hou het gewoon Nederlands ipv Turks aubquote:Op zondag 1 april 2012 21:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Awjj. Buraya gel Yavuz. Sana borek yapiyim. Zaten canim sikiliyor.
Kloptquote:
Ik zal het voor je vertalen. Yavuz, kom hier. Ik maak wel borek voor je. Ik verveel me toch.quote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hou het gewoon Nederlands ipv Turks aub
Oh lolquote:Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nette website heb je trouwens, student @ GLR?
Nog pasquote:
Nee, het is juist heel erg normaal. Maar ik had even een verband gemaakt in mijn hoofd met twee personen. Ach, laat maar. Het zal wel niet. Vergeet wat ik net zei!quote:
Aaahwww. Cok tatli yaa. Masallah.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef xaban06 het volgende:
Helaas op het moment geen betere kwaliteit foto.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 22:04 schreef xaban06 het volgende:
Je mag ook mijn auto tekenen.
[ afbeelding ]
Lief jongetje, lijkt wel op zG, ik zou uitkijken.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwhhquote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een super lief jongetjequote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lief jongetje, lijkt wel op zG, ik zou uitkijken.
quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou-ie uit moeten kijken?quote:Op zondag 1 april 2012 22:24 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Lief jongetje, lijkt wel op zG, ik zou uitkijken.
Hahaquote:Op zondag 1 april 2012 22:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Echt een super lief jongetje. Lijkt ook een beetje op dit babytje.
Maar die baby in het filmpje is dan ook gewoonquote:Op zondag 1 april 2012 22:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaik hou van babytjes, smelt van binnen als ik zulke filmpjes kijk
![]()
![]()
How is babby formed?quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 april 2012 22:37 schreef zarGon het volgende:
Ik heb de 1 april grap van FOK! gevonden!.
Heeft iemand hem gevonden?.
Ben je 12?quote:Op zondag 1 april 2012 22:46 schreef xaban06 het volgende:
Yavuz vaar jij mee?
http://www.nu.nl/binnenla(...)e-met-gay-pride.html
Lijkt me aannemelijk.quote:Op zondag 1 april 2012 23:30 schreef Arcadia het volgende:
Er zijn circa 400k Turken in NL en volgens dat artikel zijn er 20k Turken die op hetzelfde geslacht vallen.
1 : 20 Turken is homoseksueel/biseksueel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij een compleet arbitrair nummer, maar goed.
Die stem!quote:Op zondag 1 april 2012 23:34 schreef Arcadia het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)is_van_Nederland.ogg
Ick bin türk
zoiets wordt je niet, je bent hetquote:Op zondag 1 april 2012 23:45 schreef Bilge het volgende:
Ik zou serieus overwegen om homo te worden als ik een vrouw was geweest.
Ik dacht meer aan het volgende. Stel dat jij een zwaar auto-ongeluk krijgt, je moet geopereerd worden aan je voeten ofzo, en wordt met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar een andere man wacht op een operatie om van geslacht te wisselen. Die andere man heet toevallig ook Saban, de dokters halen jullie door elkaar, en jij wordt voor de rest van je leven vrouw. Zou je dan homo worden of hetero blijven?quote:
Knijp mij, schreeuwen die wangen. Allah bagislasin.quote:Op zondag 1 april 2012 21:57 schreef xaban06 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 april 2012 00:01 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan het volgende. Stel dat jij een zwaar auto-ongeluk krijgt, je moet geopereerd worden aan je voeten ofzo, en wordt met spoed naar het ziekenhuis gebracht, waar een andere man wacht op een operatie om van geslacht te wisselen. Die andere man heet toevallig ook Saban, de dokters halen jullie door elkaar, en jij wordt voor de rest van je leven vrouw. Zou je dan homo worden of hetero blijven?
baba..? Senin ne isin var burda..?!quote:
quote:
Wahahaha.. Wel erg toevallig jaa.. Ik keek ook van wtf, peder hier?quote:Op zondag 1 april 2012 21:55 schreef Julis het volgende:
Want BMW, Kaan... Doet me ergens aan denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Julis is zometeen op weg naar het hoorcollege.
quote:
Hij is Turk volgens mij.quote:Op maandag 2 april 2012 12:08 schreef Julis het volgende:
[..]! Schande voor zijn volk
. Ik ben benieuwd wat zijn volk is
.
.
.
.
Idioot ja. Meneer de woordvoerder van de Turkse gemeenschap. Heeft ook snel zijn account verwijderd.quote:Op maandag 2 april 2012 12:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een eigen volk in zijn hoofd.
quote:Op maandag 2 april 2012 12:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Idioot ja. Meneer de woordvoerder van de Turkse gemeenschap. Heeft ook snel zijn account verwijderd.
het is trouwens ibnequote:
op tv? wtf!? waar?quote:Op maandag 2 april 2012 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
obvious troll account is obvious...En dat komt op tv?
Tja er staat nu@bnn en kwaliteit van plaatje lijkt van tv uitzending dus lijkt me dat het van een bnn tv programma isquote:
Neem je wel wat mee voor ons?quote:Op maandag 2 april 2012 12:25 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yeah! Onverwachts misschien 5 dagen naar Barcelona over 2 weken
quote:Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef Julis het volgende:
Oké! Klaar. Ik raak niets meer aan. Ik heb telkens de drang om iets aan te passen. Maar ik moet ermee kappen. Zo is het wel oké. Ik hoop dat je de tekening leuk vindt,
.
Je had de kleur wellicht iets 'egaler' moeten tekenen. Hij lijkt nu een stuk ouder te zijn, terwijl hij op de foto er veel jonger uitziet. Komt wellicht ook die door die 'rimpel' naast zijn mond die je iets te nadrukkelijk neerzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu je het zegt! Dat is wat er niet klopt, inderdaad. Bedankt. De 'rimpels' heb ik iets teveel nadruk gegeven met grauwe kleuren.En de kin moet eigenlijk ook wat smaller. Hmmmm.quote:Op maandag 2 april 2012 15:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je had de kleur wellicht iets 'egaler' moeten tekenen. Hij lijkt nu een stuk ouder te zijn, terwijl hij op de foto er veel jonger uitziet. Komt wellicht ook die door die 'rimpel' naast zijn mond die je iets te nadrukkelijk neerzet.
Doorgaan totdat-ie voldoet aan je minimale eisen. Like that.quote:Op maandag 2 april 2012 14:55 schreef Julis het volgende:
Oké! Klaar. Ik raak niets meer aan. Ik heb telkens de drang om iets aan te passen. Maar ik moet ermee kappen. Zo is het wel oké. Ik hoop dat je de tekening leuk vindt,
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hij ziet er zo inderdaad jonger uit. Bedankt voor jullie kritiek zarGon en AryaMehr.
Wacom Bamboo Fun S Pen & Touch. Heb ik gekregen van Yavuz. Ik tekende voordat ik de tablet had alles met de muisquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef Ayca het volgende:
Ziet er beter uit ja.
Wat voor tablet gebruik je eigenlijk?
Gemiddelde Fok!ker over Turkije:quote:Op maandag 2 april 2012 16:26 schreef AryaMehr het volgende:
Ziet er beter uit ja.
Turkse economie groeit 8,5 procent
quote:Op maandag 2 april 2012 16:27 schreef einzweipolizei het volgende:
8,5 procent is ongeveer 200 schapen?
Hoe durven ze Turkije te beledigen!quote:Op maandag 2 april 2012 18:50 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Gemiddelde Fok!ker over Turkije:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |