SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
O beni uyutmuyor, ben onu.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzoek naar mijn kismet, jullieis?
Vraag het aan zG dan, hij is mijn baas, mijn meester, mijn machthebber.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Opzoek naar mijn kismet, jullieis?
Ah, erkenning, eindelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Vraag het aan zG dan, hij is mijn baas, mijn meester, mijn machthebber.
Die laatste twee klinken best opwindend, to be honest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Vraag het aan zG dan, hij is mijn baas, mijn meester, mijn machthebber.
Wanneer je bevalt? HAHAHAHquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik speel mijn rol wanneer het mij bevalt, dus ja.
Bah!quote:
weet je nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Behaagt. Gelukkig ben ik niet zwanger.
Je eigen toestand niet weten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Behaagt. Gelukkig ben ik niet zwanger.
Sagol broerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bah!,
.
Sinds wanneer? Beterschap man! Kiespijn is echt één van de ergste pijnen. Al contact gehad erover?
Eersti meersti yok, we gaan samen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:46 schreef Julis het volgende:
Iehw, volgens mij is het bedtijd voor jou. Eerst moet jij gaan slapen.
Sagolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 04:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Eersti meersti yok, we gaan samen.
Slaap lekker allen..
Sterkte Trigger met de kiespijn.
Turken gingen massaal stemmenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 05:56 schreef Doler12 het volgende:
http://www.irishtimes.com(...)0330/breaking41.html
Die Ataturk ook!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:13 schreef Julis het volgende:
Ik vind mijn nieuwe UI wel leuk.
Ik heb vandaag bij de buschauffeur moeten smeken. Ik had niet genoeg geld bij me, mijn portemonnee inclusief OV lag thuis en ik had geen beltegoed. Daarnaast had ik geen jas aan en ik moest na het uitstappen van de bus nog zo'n 2,5 km rennen![]()
. Mijn puppyogen hebben me wel geholpen. Hij vond mij schattig en lief, daarom mocht ik mee
![]()
.
/klaag.
3 euro voor buskaartje is ook gewoon te gekquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:13 schreef Julis het volgende:
Ik vind mijn nieuwe UI wel leuk.
Ik heb vandaag bij de buschauffeur moeten smeken. Ik had niet genoeg geld bij me, mijn portemonnee inclusief OV lag thuis en ik had geen beltegoed. Daarnaast had ik geen jas aan en ik moest na het uitstappen van de bus nog zo'n 2,5 km rennen![]()
. Mijn puppyogen hebben me wel geholpen. Hij vond mij schattig en lief, daarom mocht ik mee
![]()
.
/klaag.
Woon je in Somalië ofsjowquote:
Ja, ik had ook zo van wtfquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:49 schreef Ayca het volgende:
Wtf![]()
Hier is het standaard 1 euro voor alle bussen in Alkmaar.
Nee, ik nam de bus vanuit Enschede. Ja, ja,quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:50 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Woon je in Somalië ofsjow
2,50 EUR per half uur hier. Vroegah was het nog 2 euri voor 1,5 uur.
Ik vind Delft leukerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Julis het volgende:
[..]. Wat haat je. Jij vindt Enschede even leuk als ik hoor.
Eerst ook even zG dissen, daarnaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik raakte in de war door je UI. Hey, haal die UI weg.
Ik kan het uitleggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk. In Delft wonen er voornamelijk mannen.
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:55 schreef Julis het volgende:
[..]. Wat haat je. Jij vindt Enschede even leuk als ik hoor.
Bhahaha!quote:
Het getal 99 heeft eigenlijk best veel betekenis in de islam als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, helaas heb je van die mensen die vurig bepleiten dat je in de Hel komt als je niet leeft zoals zij leven ( laat staan DE waarheid geuit als godsdienst, je moet leven zoals zij, anders zit je perse fout). Er is een profetisch verhaal in de Hadith-literatuur waarbij iemand 99 moorden op zijn naam had staan en spijt betuigde voor al zijn misdaden, een imam die bepleitte dat hij niet zou vergeven worden, vermoordde hij ook, in de zin dat hij toch niets te verliezen had, uiteindelijk in zijn zoektocht werd hij vergeven, nog voor hij stierf als gelovige.
quote:Halk arasında bu konağın 99 penceresinin Allah'ın 99 ismini temsil ettiği sanılmaktadır. Rusların Doğu Karadeniz'i işgali esnasından sonra konağı hastane olarak kullandıkları bilinmektedir.
Ah, leuk! Basic. Gule gule kullan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:33 schreef Arcadia het volgende:
http://www.vd.nl/heren/ko(...)search&from=overview
Het is deze, ik heb de mijne opgehangen met plastic folie eromheen, te veel moeite om eraf te halen en foto te nemen
Als je het goed combineert dan kan het leuk staan, vind ik (Maar dat is eigenlijk met bijna alles wel zo). Ik heb ook een giletquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Tevens: 8-bit google maps
Thanks. Dit in combinatie met de nieuwe overhemden in de winkelquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Thanks. Dit in combinatie met de nieuwe overhemden in de winkelen verdomme, dacht 3 posts lang dat je zG was
. Dit is echt verwarrend.
Ik ben bloedserieus, een jaar of 5 geleden waren ze in en veel mensen droegen ze toen. Maar tegenwoordig zie ik alleen gaylords ermee rondlopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje zeker?
Tevens: 8-bit google maps
In welke moskee moet ik komen om gaylords te zien? Waar kom jij dan allemaal vriendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus, een jaar of 5 geleden waren ze in en veel mensen droegen ze toen. Maar tegenwoordig zie ik alleen gaylords ermee rondlopen.
Openbare plekken zie je ze toch rondlopen? Amsterdam centraal e.d. ?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
In welke moskee moet ik komen om gaylords te zien? Waar kom jij dan allemaal vriend![]()
Ik kom nooit in Amsterdam, in Roosendaal zie je zulke mensen nooit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Openbare plekken zie je ze toch rondlopen? Amsterdam centraal e.d. ?
Zijn er überhaupt normale mensen in roosendaal dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik kom nooit in Amsterdam, in Roosendaal zie je zulke mensen nooit.
Bestaan niet, mijn eerdere bericht slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:11 schreef Julis het volgende:
Waar zijn de normale mensen? Vertel het me!
Maakt niet uit. Je bent zelf een patates.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Bestaan niet, mijn eerdere bericht slaat ook nergens op.
Wist niet wat ik moest zeggen vandaar.
[ afbeelding ]
Oh jaa! Dat. "Sisko patates, yarim kilo domates, domatesin yarisi doktor beyin karisi." Dit stukje heb ik kunnen vinden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef xminator het volgende:
Hoe ging dat ook alweer?
Sisko patates... en dan ?
Zo dun ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:47 schreef xminator het volgende:
Jij bent het tegenovergestelde van een sisko patates. Een grassprietje
Oh ja! Dat is vandaag hè. Bedankt voor het herinneren. Dan kan ik écht leren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
Daar doe ik niet aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:57 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Heren, vergeten we earthday om 20:30 niet, alle lichten uit, uit solidariteit met onze planeet !
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:03 schreef xminator het volgende:
Waarom alle lichten uit? Kijk al film zonddr licht.
Shutter island op tv, aanrader!
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:15 schreef zarGon het volgende:
Kan iedereen weer zijn eigen UI nemen?.
Ik weet dat het in april is omdat ik er telkens over lees net voor Çocuk Bayramı. 22 april volgens mijn Google.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Hij is aan het trollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |