nee?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hebt zeker op de noordpool examen gehad?
okequote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allemaal
De instructeur moet nog iets teveel ingrijpenquote:
trustequote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allemaal
Je moet gewoon wat agressiever wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De instructeur moet nog iets teveel ingrijpen
En vergeet soms terug te schakelen in bochten en dat soort dingen. Moet nog even wat automatischer gaan.
ach komt goed, toen ik me rijbewijs haalde was het vooral doen alsof je alles in de gaten had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De instructeur moet nog iets teveel ingrijpen
En vergeet soms terug te schakelen in bochten en dat soort dingen. Moet nog even wat automatischer gaan.
Geiler voor het doel, zoals Fred Rutten dat zo mooi kon zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat agressiever worden
Ook dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat agressiever worden
Was die laatst niet ontslagen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geiler voor het doel, zoals Fred Rutten dat zo mooi kon zeggen
Fred Rutten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geiler voor het doel, zoals Fred Rutten dat zo mooi kon zeggen
Hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:07 schreef kree het volgende:
owh nog een pro tip, maak een gezellig praatje onderhand met je examinator
Volgens mij heb jij ergens in een Brabants dorp rijles gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:07 schreef kree het volgende:
owh nog een pro tip, maak een gezellig praatje onderhand met je examinator
Leiden en tja het werkte voor mij maar is dik 10 jaar terug onderhandquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ergens in een Brabants dorp rijles gehad
Oj dat accent daar, dat is effe wennenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Leiden en tja het werkte voor mij maar is dik 10 jaar terug onderhand
nee dat is dan weer Katukksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oj dat accent daar, dat is effe wennen
En hoeveel ongelukken heb je gehad tot nu toe?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is dan weer Katukkslol maar cbr zit in leiden voor hier
En ik had een lul van een instructeur die ik zat was dus blij dat ik het in 1 keer haalde
0quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
En hoeveel ongelukken heb je gehad tot nu toe?
met auto dan, zal maar niet het verhaal vertellen met een slok op op de fietsquote:
Zal ze leuk vinden dat je hier een foto postquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:16 schreef El_Matador het volgende:
De ongelooflijke beauty links was mijn target van gisteravond.
Helaas, haar niet gescoord.
[ afbeelding ]
En nee, niet die lelijke rechts...
Dat denk ik ook ja. De vrouwen hier zijn supertrots op hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden dat je hier een foto post
Ben jij trots op jouw uiterlijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. De vrouwen hier zijn supertrots op hun uiterlijk.
En terecht.
Goeie reactie van je trouwens.
Ik ben trots op mijn uitstraling. Uiterlijk kan altijd beter maar dat compenseer ik met een hoop andere pluspunten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij trots op jouw uiterlijk?
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
22:23.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:23 schreef kree het volgende:
matador, hoe laat is het trouwens bij jou?
12 uur vroeger ofzo denk?
Zoals?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn uitstraling. Uiterlijk kan altijd beter maar dat compenseer ik met een hoop andere pluspunten.
Het probleem is; ik WIL alles hebben.quote:
valt nog mee ik zie mn klokkie hier op 3:24 staan oepppppsquote:
Extravert, intelligentie, goed kunnen dansen, makkelijk in contacten leggen, vrolijk, humor, makkelijk, attent, machismoquote:
Wel echt de tools voor een geslaagde ONSquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Extravert, intelligentie, goed kunnen dansen, makkelijk in contacten leggen, vrolijk, humor, makkelijk, attent, machismo
hmquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Extravert, intelligentie, goed kunnen dansen, makkelijk in contacten leggen, vrolijk, humor, makkelijk, attent, machismo
Is dit een aanzoek?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel echt de tools voor een geslaagde ONS
t zelfde voor straks dan maarquote:
Jij kent me (nog) niet.quote:
Even denken, Colombiaanse vrouwen of debeterebob...quote:
Mwah, ik ken je posts een beetje.quote:
Een latino dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het echt zie je er een gezichtsuitdrukking bij. Ben net zo direct irl.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah, ik ken je posts een beetje.
Maar het belangrijkste is dat je blij bent met jezelf toch
Noord Europeanen zijn veel geresveerderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het echt zie je er een gezichtsuitdrukking bij. Ben net zo direct irl.
Helemaal. En dat probeer ik over te dragen op anderen.
Dat gezeik in Nederland snap ik gewoon echt niet. Het is zo makkelijk om blij en gelukkig te zijn. Een heel continent kan het, ondanks problemen. Maar dat verandert niets aan de geweldige vrolijkheid en vriendelijkheid hier.
Sja, het blijkt. Daarom klikt het zo goed met de cultuur hier.quote:
Ja, en Nederlanders springen er dan nog uit in extravertheid. Duitsers zijn 100 keer erger (ik woonde in Duitsland hiervoor). Maar het gezeik, het hakken van de boven het maaiveld uitsteken, het geklaag, etc. Ik snap dat gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
Noord Europeanen zijn veel geresveerder
Je weet hoe je een Duitse prof aanspreekt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, en Nederlanders springen er dan nog uit in extravertheid. Duitsers zijn 100 keer erger (ik woonde in Duitsland hiervoor). Maar het gezeik, het hakken van de boven het maaiveld uitsteken, het geklaag, etc. Ik snap dat gewoon echt niet.
Herr Dokter toch?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet hoe je een Duitse prof aanspreekt?
Jij begint zelf over gezeik...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het echt zie je er een gezichtsuitdrukking bij. Ben net zo direct irl.
Helemaal. En dat probeer ik over te dragen op anderen.
Dat gezeik in Nederland snap ik gewoon echt niet. Het is zo makkelijk om blij en gelukkig te zijn. Een heel continent kan het, ondanks problemen. Maar dat verandert niets aan de geweldige vrolijkheid en vriendelijkheid hier.
Toch wel anders dan Nederland waar sommige profs bij de voornaam aangesproken wensen te worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Herr Dokter toch?
Ik werk er met 1 samen (de prof van mijn Duitse maat, die ik begeleid bij zijn master's), die is wel cool, maar toch erg Duits.
Ben je er uit?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Even denken, Colombiaanse vrouwen of debeterebob...
Als je naar de meet komt, dan doen we een biertje of jointje, wij kunnen goed praten.quote:
Dat er zoiets als KLB bestaat (en dat is bijkans het drukste subforum!) in NL zegt genoeg lijkt me zoquote:
Ach boeiendquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat er zoiets als KLB bestaat (en dat is bijkans het drukste subforum!) in NL zegt genoeg lijkt me zo
Het probleem in -vooral- Nederland is, is dat men zich veel teveel bezig houdt met andermans leven in plaats van het eigen leven. Al die domme reality soaps zijn daar een sprekend voorbeeld van.quote:
Waarom boeit het je zo veel?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het probleem in -vooral- Nederland is, is dat men zich veel teveel bezig houdt met andermans leven in plaats van het eigen leven. Al die domme reality soaps zijn daar een sprekend voorbeeld van.
Waarom je tijd verdoen met naar dat soort onzin te kijken, vraag ik me af.
Het boeit me in die zin dat ik me erover verbaas.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waarom boeit het je zo veel?
Kijk gewoon niet.
Live & let live
Ik kon het niet laten...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:33 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk dat ik thuisblijf. 2 dagen feesten en morgenavond een date, beter ff rust nemen. Maar de verleiding is zo groot. Er zijn gewoon te weinig uren in een dag.
On topic? Heb je gefaald met versieren dan? Wat is dat vlekje op dr topje dan he?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten...
Maar zeker geen spijt van.
Volledig on-topic...
[ afbeelding ]
gefaald? Nee dus.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
On topic? Heb je gefaald met versieren dan? Wat is dat vlekje op dr topje dan he?
Je leest terugquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:48 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat het aan je Portugees ligt, maar aan je fantastische karakter.
Ja, dat is sinds een paar jaar de nieuwe "voet tussen de deur".quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:50 schreef Faxie het volgende:
Ow de Jehova's maken hun ronde weer hier.
Wat ik nou aan m'n deur hadOmnomnom
![]()
Een moeder met een wel heel erg leuke dochter van een jaar of 20![]()
Dan hadden ze vorig jaar verkeerd gegokt, want toen kwam er een vrouw met d'r zoontje van 10 ofzo.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, dat is sinds een paar jaar de nieuwe "voet tussen de deur".
Waarom zou je nog trouwen dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:53 schreef El_Matador het volgende:
Ja, en dan eerst trouwen zeker, no way.
2 collega's gisteren in de champagnebar. Allebei getrouwd met kinderen. En gewoon een Brazilliaanse meenemen naar de hotelkamer.
Het concept van de latinos is zoveel natuurlijker. Vreemdgaan zit in ons bloed. En dus gebeurt het hier. Veul minder scheidingen daardoor.
We zijn zo krampachtig in Europa.
Wtf moet je daar nu weer? Ga je vliegeren?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je nog trouwen dan?
Nouja het zal allemaal wel.... ik vind dat je nogal makkelijk hele volkeren over 1 kam scheert.
Ik ga richting het strand
Dam ben ik in jouw ogen een topmodel.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:16 schreef El_Matador het volgende:
[ afbeelding ]
pics or gtfoquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dam ben ik in jouw ogen een topmodel.
Listen, de enige vrouw die ik ooit wilde trouwen blijft immer numero 1. Hoeveel latinas er ook in mijn bed liggen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou je nog trouwen dan?
Nouja het zal allemaal wel.... ik vind dat je nogal makkelijk hele volkeren over 1 kam scheert.
Ik ga richting het strand
Jij vindt haar minder mooi dan jezelf?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dam ben ik in jouw ogen een topmodel.
ik heb liever alles in 1.. Ik ben niet zo van het hokjes gedoequote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Listen, de enige vrouw die ik ooit wilde trouwen blijft immer numero 1. Hoeveel latinas er ook in mijn bed liggen.
En zo is het feit hier ook.
Je houdt (met je hart) van de een, en je zoent dan wel neukt de ander. Zo is de menselijke drive nu eenmaal.
Ja dat weet ik echt met zekerheid en geen trollolol of aandachtshoererij. Ik vind haar maar gemiddeld. Niet lelijk ofzo maar bloedmooi is anders.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt haar minder mooi dan jezelf?
Bewijs.
Discutabel onderwerp.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef El_Matador het volgende:
Je houdt (met je hart) van de een, en je zoent dan wel neukt de ander. Zo is de menselijke drive nu eenmaal.
Dat had ik ook liever. Helaas mocht het niet zo xijn...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:01 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik heb liever alles in 1.. Ik ben niet zo van het hokjes gedoe
Dat besef ik. Maar ik huldig het concept van de latinos.quote:
Ik denk niet dat ik daar behoefte aan zou hebben als het ''de ware'' isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat had ik ook liever. Helaas mocht het niet zo xijn...
Maar je gaat uit, met je vriendinnen, ziet een lekkere man en zoent met hem. Verandert dat jouw liefde voor je ware?
Neuh...
Het lastige is dat je "uitstraling" niet zo makkelijk op een foto kan vatten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik echt met zekerheid en geen trollolol of aandachtshoererij. Ik vind haar maar gemiddeld. Niet lelijk ofzo maar bloedmooi is anders.
Sorry, zonder je te kennen (niet alleen foto's) geloof ik het niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:02 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja dat weet ik echt met zekerheid en geen trollolol of aandachtshoererij. Ik vind haar maar gemiddeld. Niet lelijk ofzo maar bloedmooi is anders.
Dat snap ik, en dat had ik ook niet. Maar ja, het bloed kruipt...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar behoefte aan zou hebben als het ''de ware'' is
U hebt meer dan gelijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lastige is dat je "uitstraling" niet zo makkelijk op een foto kan vatten.
Yes, jij snapt hetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 02:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzin in elk geval niet, dat is zijn enige eis namelijk. Dat ze niet gemeen mag zijn
Maakt niet uit, ik weet het wel. Voor jou maar voor mij is bijvoorbeeld Adriana Lima bloedmooi (qua hoofd), lichaam weer niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sorry, zonder je te kennen (niet alleen foto's) geloof ik het niet.
Voor mij was ze niet gemiddeld. Ze was bloedmooi.
En zodra jij kan dansen als een latina(plus), heb je recht van spreken, sorry.
het bloed kruipt naar tussen je benen en dan kan je niet meer normaal denken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dat had ik ook niet. Maar ja, het bloed kruipt...
Wat is "normaal"? Alsof vrouwen seksloze wezens zijn. Die gaan hier net zo hard vreemd hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef Lot88 het volgende:
[..]
het bloed kruipt naar tussen je benen en dan kan je niet meer normaal denken.
Klopt maar op een foto kan je volgens mij wel zien van 'ok, deze persoon is erg knap'. Ik heb Adriana Lima ook nooit in levende lijve gezien. Zeldfs niet op tv.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lastige is dat je "uitstraling" niet zo makkelijk op een foto kan vatten.
Veel te skinny voor mij. Een echte vrouw heeft body.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:05 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik weet het wel. Voor jou maar voor mij is bijvoorbeeld Adriana Lima bloedmooi (qua hoofd), lichaam weer niet.
Ja vind ik ook maar ze heeft wel een fantastisch hoofd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel te skinny voor mij. Een echte vrouw heeft body.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |