nee?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij hebt zeker op de noordpool examen gehad?
okequote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allemaal
De instructeur moet nog iets teveel ingrijpenquote:
trustequote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga naar bed. Trusten allemaal
Je moet gewoon wat agressiever wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De instructeur moet nog iets teveel ingrijpen
En vergeet soms terug te schakelen in bochten en dat soort dingen. Moet nog even wat automatischer gaan.
ach komt goed, toen ik me rijbewijs haalde was het vooral doen alsof je alles in de gaten had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De instructeur moet nog iets teveel ingrijpen
En vergeet soms terug te schakelen in bochten en dat soort dingen. Moet nog even wat automatischer gaan.
Geiler voor het doel, zoals Fred Rutten dat zo mooi kon zeggenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat agressiever worden
Ook dat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat agressiever worden
Was die laatst niet ontslagen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geiler voor het doel, zoals Fred Rutten dat zo mooi kon zeggen
Fred Rutten?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Geiler voor het doel, zoals Fred Rutten dat zo mooi kon zeggen
Hahaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:07 schreef kree het volgende:
owh nog een pro tip, maak een gezellig praatje onderhand met je examinator
Volgens mij heb jij ergens in een Brabants dorp rijles gehadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:07 schreef kree het volgende:
owh nog een pro tip, maak een gezellig praatje onderhand met je examinator
Leiden en tja het werkte voor mij maar is dik 10 jaar terug onderhandquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij ergens in een Brabants dorp rijles gehad
Oj dat accent daar, dat is effe wennenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
Leiden en tja het werkte voor mij maar is dik 10 jaar terug onderhand
nee dat is dan weer Katukksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oj dat accent daar, dat is effe wennen
En hoeveel ongelukken heb je gehad tot nu toe?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:11 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is dan weer Katukkslol maar cbr zit in leiden voor hier
En ik had een lul van een instructeur die ik zat was dus blij dat ik het in 1 keer haalde
0quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
En hoeveel ongelukken heb je gehad tot nu toe?
met auto dan, zal maar niet het verhaal vertellen met een slok op op de fietsquote:
Zal ze leuk vinden dat je hier een foto postquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:16 schreef El_Matador het volgende:
De ongelooflijke beauty links was mijn target van gisteravond.
Helaas, haar niet gescoord.
[ afbeelding ]
En nee, niet die lelijke rechts...
Dat denk ik ook ja. De vrouwen hier zijn supertrots op hun uiterlijk.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden dat je hier een foto post
Ben jij trots op jouw uiterlijk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. De vrouwen hier zijn supertrots op hun uiterlijk.
En terecht.
Goeie reactie van je trouwens.
Ik ben trots op mijn uitstraling. Uiterlijk kan altijd beter maar dat compenseer ik met een hoop andere pluspunten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ben jij trots op jouw uiterlijk?
Je kan niet alles hebbenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:16 schreef El_Matador het volgende:
De ongelooflijke beauty links was mijn target van gisteravond.
Helaas, haar niet gescoord.
[ afbeelding ]
En nee, niet die lelijke rechts...
22:23.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:23 schreef kree het volgende:
matador, hoe laat is het trouwens bij jou?
12 uur vroeger ofzo denk?
Zoals?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben trots op mijn uitstraling. Uiterlijk kan altijd beter maar dat compenseer ik met een hoop andere pluspunten.
Het probleem is; ik WIL alles hebben.quote:
valt nog mee ik zie mn klokkie hier op 3:24 staan oepppppsquote:
Extravert, intelligentie, goed kunnen dansen, makkelijk in contacten leggen, vrolijk, humor, makkelijk, attent, machismoquote:
Wel echt de tools voor een geslaagde ONSquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Extravert, intelligentie, goed kunnen dansen, makkelijk in contacten leggen, vrolijk, humor, makkelijk, attent, machismo
hmquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Extravert, intelligentie, goed kunnen dansen, makkelijk in contacten leggen, vrolijk, humor, makkelijk, attent, machismo
Is dit een aanzoek?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel echt de tools voor een geslaagde ONS
t zelfde voor straks dan maarquote:
Jij kent me (nog) niet.quote:
Even denken, Colombiaanse vrouwen of debeterebob...quote:
Mwah, ik ken je posts een beetje.quote:
Een latino dusquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het echt zie je er een gezichtsuitdrukking bij. Ben net zo direct irl.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mwah, ik ken je posts een beetje.
Maar het belangrijkste is dat je blij bent met jezelf toch
Noord Europeanen zijn veel geresveerderquote:Op zaterdag 31 maart 2012 03:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het echt zie je er een gezichtsuitdrukking bij. Ben net zo direct irl.
Helemaal. En dat probeer ik over te dragen op anderen.
Dat gezeik in Nederland snap ik gewoon echt niet. Het is zo makkelijk om blij en gelukkig te zijn. Een heel continent kan het, ondanks problemen. Maar dat verandert niets aan de geweldige vrolijkheid en vriendelijkheid hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |