Goed punt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
daar had ik Kane al helemaal niet voor nodig, hoor.
En dat dan toch voor een zender die het predicaat Serious Radio heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
daar had ik Kane al helemaal niet voor nodig, hoor.
ik sluit me daar geheel bij aanquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:30 schreef krioro het volgende:
Nog een late, maar daarom niet minder gemeende felicitatie voor Darkie.
Heb voor vanavond een zaaltje in 013 afgehuurd en een band geboekt. Bekend met Sleep?quote:
goeie reclame.quote:California based band NEW RISING SON is releasing today april 16th its debut album "Honey".
The leader of NEW RISING SON is Matthew Roberts, legitimate son of notorious Charles Manson.
quote:Someone should have given him a record deal, and maybe those people would not have died. Just a thought.
quote:Oh man, I adore Charlie. Not even going to lie, I would totally have been in the Family had I been alive then.
mmmmChop is wel een klassieker natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2012 00:36 schreef nipeng het volgende:
Ik vond Hanson al zo erg. Een Manson erbij zou ik niet trekken.
1 hoofdlettertjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:23 door Bosbeetle:
Topictitel: "[SC] Dag Etta, <gevatte tekst>" -> "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en nog steeds blijf je"
Op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:25 door Bosbeetle:
Topictitel: "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en nog steeds blijf je" -> "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en kitty krabbelt terug!"
Op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:09 door belsen:
Topictitel: "[SC] Dag Belsen, al vijf jaar mod en kitty krabbelt terug!" -> "[SC] Dag belsen, al vijf jaar mod en Kitty krabbelt terug!"
Gek idee? Waarschijnlijk niet geheel toevallig hetzelfde idee, als de Beatles 43 jaar terug... Alleen waren die nog zo punk om er geen toestemming voor te vragen.quote:Roel van Velzen verzorgt volgende week een bijzonder concert. De zanger geeft vrijdag een optreden op het dak van de Delftse Poort in Rotterdam, op een hoogte van 151 meter.
"Het begint als een gek, ludiek idee. Als je het dan vervolgens voor elkaar bokst eenmalig toestemming te krijgen is dat natuurlijk kicken", zegt hij vrijdag in De Telegraaf.
Het optreden van vrijdag dient ter promotie van zijn nieuwe album The Rush of Life. De cd verschijnt op dezelfde dag.
Net alsof zijn doelgroep maalt om dat soort details.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef On het volgende:
Ik vraag me altijd af, en vooral in het geval van Van Velzen: niemand kan je toch zien spelen daar? Of je moet zelf ook op een dak gaan staan of iets dergelijks.
En dan in steenkolenengels Peter Koelewijn coveren.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:28 schreef Mark het volgende:
Gelukkig geeft hij alleen maar mini-optredens, dus lang kan het niet duren.
He Roel, ga eens wat dichter bij die rand staan, joh
Ik zat meer te denken aan iets over verticale verplaatsing. Cardigans covers van Super Extra Gravity zijn ook welkom. Volgens mij moet hij wel op Nina Persson's toonhoogte kunnen piepen.quote:
Je bedoelt de Get, maar die is geintegreerd in Concerto volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef Modus het volgende:
Geen idee of ie nog bestaat maar behalve Concerto zat er toch nog een grote platenzaak in de Utrechtsestraat (er schuin tegenover)?
haha hate to say I told you soquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Aan welke band moet ik denken bij dit pak van Anders Breivik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |