Net zo erg als hooligans dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over het algemeen willen ze dat wel hoor. Althans, maat van me zijn broer is ME'er en die vind het maar wat leuk om hooligans te meppen omdat het volgens hem makkelijk is.
Alleen als het nodig is he. Agent alleen verdiend geen fuck, dus doen ze er vaak ME bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je voor je baan mensen met een knuppel ramt ben je geschift..
Seizoen 7 en 8 zijn goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé een van de weinige series die ik niet keek. Beetje teveel van 'tzelfde
Kwam ik er in voor?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over een paar VBLfokkerts, echt ziek
Jullie waren gewoon personen, maar jullie hoofd was dan jullie UI
Nee man! Ook al ben ik enorm bevooroordeeld is 24 echt de spannendste serie ooit. Ik zat regelmatig stuiterend op de bankquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé een van de weinige series die ik niet keek. Beetje teveel van 'tzelfde
Zeg me ajb dat je niet bij S7 bent begonnen met kijken? S7 vond ik matig, eerste helft van 8 ook, maar de laatste 12 afleveringen, WOW!quote:
Omdat we het over the girl next door hadden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
Maar uh, Kapitein. Waarom had ik jou nou ookalweer foto's van Elisha via whatsapp gestuurd?
Wat een homodroom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje was mijn cum aan 't swappen met mixende_match.
O wacht dat was mijn droom.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en Happel en Morph ook. En de standaard lui die hier posten.
Echt vreemd
Gvd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje was mijn cum aan 't swappen met mixende_match.
O wacht dat was mijn droom.
Eerst seizoen 8, toen 7, toen 6.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeg me ajb dat je niet bij S7 bent begonnen met kijken? S7 vond ik matig, eerste helft van 8 ook, maar de laatste 12 afleveringen, WOW!
Had ik een mooie boot?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en Happel en Morph ook. En de standaard lui die hier posten.
Echt vreemd
Seizoen 1 nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst seizoen 8, toen 7, toen 6.
Ja verkeerde volgorde, ik weet het...
OOOOOO ja!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat we het over the girl next door hadden.
Nogalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst seizoen 8, toen 7, toen 6.
Ja verkeerde volgorde, ik weet het...
Ja beetje vaag. Ik kon iig a4lf en ajacied422 telkens niet uit elkaar houden. En Happel was in het echt een hele vervelende ventquote:
Hoe of waarom ze t roepen boeit mij niet. Sorry maar ik mag dat toch triest vinden? Of mag dat tegenwoordig ook al niet?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het gaat over een filmpje slimmerd, het gaat niet over het feit wat ze roepen, nouja misschien ook wel, maar op de manier waarop
Nee duh, tell me the obviouse.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het gaat niet over moslims en christenen for fuck sake.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Jij bent echt ZO DOM Hé. Een HEEL stadion VOL dat zich 'joden' noemt. Je gaat op deze GEUZENNAAM in door ze 'kankerjoden' te noemen, komt deze mafkees weer met de vergelijking christenen / moslims aan.
Echt. Wat. Een. Pannenkoek.
Nee man.quote:
Nee nog niet gezien. Ga ik maar eens doen binnenkortquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
NogalBegin eens bij S1
En kijk vooral S5, de allerbeste imo.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja beetje vaag. Ik kon iig a4lf en ajacied422 telkens niet uit elkaar houden. En Happel was in het echt een hele vervelende ventEn Smoofie was echt 13
Het leuk vinden om anderen te meppen heeft natuurlijk 0.0 met orde handhaven te maken. Het is net zo erg als hooligans die er tegenover staan, alleen in dit geval dragen ze beschermende kleding. Totaal geen respect voor.quote:
Ben ik met je eens, die geuzennaam slaat werkelijk nergens op.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Outpost76 het volgende:
Wat boeit mij het nou dat men Ajax als geuzen naam Joden heeft gegeven? Ik vind t een belediging en wil daar snel van af. Liever vandaag dan morgen. Dat mensen Ajacieden, joden noemen en dan vervolgens kankerjoden...... Te kansloos voor worden en als jij dat niet snapt bevestig je all1 maar mn eerste 2 zinnen in deze post.
Als hooligans of andere personen gaan rellen dan heeft imo de ME toch alle recht om in te grijpen? Volgens mij zijn Feyenoord hooli's niet bepaald lieverdjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Het leuk vinden om anderen te meppen heeft natuurlijk 0.0 met orde handhaven te maken. Het is net zo erg als hooligans die er tegenover staan, alleen in dit geval dragen ze beschermende kleding. Totaal geen respect voor.
Teleurstellend. En die stift ging niet eens ergens in voor de rest ofzo? Wat een kutdroom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JIJ GING TEKENEN. Een kleurplaat van dat plaatje in mijn fobo
Oke, hier krijg ik hele rare beelden bijquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Teleurstellend. En die stift ging niet eens ergens in voor de rest ofzo? Wat een kutdroom.
Zeg ik niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als hooligans of andere personen gaan rellen dan heeft imo de ME toch alle recht om in te grijpen? Volgens mij zijn Feyenoord hooli's niet bepaald lieverdjes.
Happelquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Jij zegt dat die ene het leuk vind om te meppen. Wat maakt hem beter dan de hooligans die er tegenover staan? In mijn ogen helemaal niks.
Hey...I don't care bro. It's just you and your sick mind.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Oke, hier krijg ik hele rare beelden bij
Dat mag maar ik vind het kul.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, die geuzennaam slaat werkelijk nergens op.
Mee eens maar als de ME wordt opgeroepen zijn ze daar niet voor niks he.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg ik niet.
Jij zegt dat die ene het leuk vind om te meppen. Wat maakt hem beter dan de hooligans die er tegenover staan? In mijn ogen helemaal niks.
Ik moet huilen, zo slechtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Vlieg vliegt over de weg weg toen kwam er een bij bij en die zei mag ik een aardbei waarop die vlieg zei; VERDWIJN dan moet je in het magazijn zijn.
Echt...af en toe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Vlieg vliegt over de weg weg toen kwam er een bij bij en die zei mag ik een aardbei waarop die vlieg zei; VERDWIJN dan moet je in het magazijn zijn.
Ik zei ook niet dat het een leuke droom was.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Teleurstellend. En die stift ging niet eens ergens in voor de rest ofzo? Wat een kutdroom.
Dankje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja beetje vaag. Ik kon iig a4lf en ajacied422 telkens niet uit elkaar houden. En Happel was in het echt een hele vervelende ventEn Smoofie was echt 13
Duh, ik weet wat kwaliteitsnummers zijn.quote:
Geen idee.quote:
Pic's or sexappeal not granted.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het heeft overigens een reden waarom Jojoortje mijn rol in haar droom niet beschrijft met mijn ongelooflijke sexappeal.
Als hoofden idd vervangen zijn door UI heeft ze bijna sex gehad met Wilfred Genee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het heeft overigens een reden waarom Jojoortje mijn rol in haar droom niet beschrijft met mijn ongelooflijke sexappeal.
Ik af en toequote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee.Ik dacht (omdat dat daar wel eens gedraaid werd) je daar naar luisterde nu,
Ik zelf luister al maanden niet meer.
Bij de commando's ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:24 schreef GGMM het volgende:
Ik moest vandaag nog aan Happel denken, ik las ergens dat Feijenoord in Amersfoort gaat trainen namelijk.
Die is wel vruchtbaar hoor... Dat worden babydromen voor Jojoortje daar is haar vriend lekker mee.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als hoofden idd vervangen zijn door UI heeft ze bijna sex gehad met Wilfred Genee.
Die maskersquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Helpmefok het volgende:
Buiten de hele consensus rondom deze documentaire: WAAROM zijn Feijenoordsupporters zo ongelofelijk hecht met elkaar?
Rond minuut 1 tot minuut 2:30.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Wanneer start de kaartverkoop?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bernhardkazerne idd. Apart. Wel lachen, m'n broertje gaat erheen.
Baby'squote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die is wel vruchtbaar hoor... Dat worden babydromen voor Jojoortje daar is haar vriend lekker mee.
Dacht al zo iets. Mja je mist niets. Bijna alle gezellige mensen van t begin zijn weg. Nu zijn er all1 nog wat newbee's over die denken dat ze het topic ownen en daarom maar mogen zeggen wat ze denken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik af en toeBen er niet meer zo vaak, erg druk atm
Wat is dit dan weer?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht al zo iets. Mja je mist niets. Bijna alle gezellige mensen van t begin zijn weg. Nu zijn er all1 nog wat newbee's over die denken dat ze het topic ownen en daarom maar mogen zeggen wat ze denken.
Insight information over Radio 49quote:
Wel een gezonde instelling. Als ik me nederig zou moeten opstellen omdat ik ergens nieuw was op een openbaar forum nota bene zou ik ook tegendraads worden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dacht al zo iets. Mja je mist niets. Bijna alle gezellige mensen van t begin zijn weg. Nu zijn er all1 nog wat newbee's over die denken dat ze het topic ownen en daarom maar mogen zeggen wat ze denken.
Oh dacht al.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gaat over t radio 49 topic vriend niet over dit topic!
Klopt t komt rot over maar zo bedoel ik t niet. Niemand hoeft nederig of neerbuigend oid te doen. Gewoon gezellig met elkaar om gaan dat was t motto. Mja tegenwoordig schelden ze je uit voor rotte vis als je t neit eens bent met de jeugd die er nu zit....quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een gezonde instelling. Als ik me nederig zou moeten opstellen omdat ik ergens nieuw was op een openbaar forum nota bene zou ik ook tegendraads worden.
Radiozender opgezet door FOK!kers nadat de stekker uit ONZ Radio was gehaald. Heel amateuristisch uiteraard maar iedereen kan er draaien en elk genre is welkom. Daarbij SC'en we daarvoor in deze reeks: Topicreeks: Radio 49quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dacht al.Wat is radio 49 dan?
Het vervolg op onz radio.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh dacht al.Wat is radio 49 dan?
Veeg me op.quote:Bulykin: 'Ik ben blij dat ik bij een Europese topclub terecht ben gekomen'
Vrijdag, 30 maart 2012 om 21:00
Dmitry Bulykin is bij Ajax niet zeker van een basisplaats, maar met André Ooijer en Theo Janssen behoort de aanvaller wel tot de meest ervaren spelers van de landskampioen. Bulykin, die wacht op zijn kans, geeft aan dat hij spelers eraan helpt te herinneren dat de landstitel op het spel staat. “De kans op het kampioenschap zit nu wel bij iedereen in het hoofd”, geeft de Rus aan op het digitale thuis van de hoofdstedelingen.
“Als ik bij een speler bespeur, dat hij er niet aan denkt dat duw ik hem weer in de goede richting dat hij weer denkt aan het kampioenschap. Ik denk er elke week aan. Je hebt alles nodig om de titel te bereiken.” Spijt van zijn transfer naar Ajax heeft hij niet. “Ik ben blij dat ik bij een Europese topclub terecht ben gekomen, die strijdt om het kampioenschap.”
“Het is compleet anders als je met je team vecht voor de zesde plaats”, verzekert hij. “Natuurlijk zal ik nog gelukkiger zijn als ik meer zou spelen, maar de trainer kiest voor een andere tactiek. Het is elke keer een teleurstelling als ik niet speel, maar ik ben ervaren genoeg om daar mee om te gaan. Dan moet ik nog harder werken en wachten op de volgende kans. Als je na twee weken al teleurgesteld raakt, ben je een slechte speler.”
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=162230
Dan geef ik live-verslag bij spaanse voetbalwedstrijden. Ga ik de hele tijd over randzaken praten, word ik geliefd mee blijkbaar.quote:
Dat is ook niet goed nee. Ach waar Derksen afhaakt waar voetbal cabaret wordt haak ik af als internet serieus wordt. In andere woorden ik sta er af en toe best voor open, maar een radiozender maken/volgen gemaakt voor users zou ik niet snel doenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt t komt rot over maar zo bedoel ik t niet. Niemand hoeft nederig of neerbuigend oid te doen. Gewoon gezellig met elkaar om gaan dat was t motto. Mja tegenwoordig schelden ze je uit voor rotte vis als je t neit eens bent met de jeugd die er nu zit....
Omdat er continue gezeik was en djkoelkast (de oprichter van ONZ radio) de stekker eruit trok. Hij was nogal ehh dictatoriaal zo nu en dan en dat botste met andere users.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef GGMM het volgende:
Waarom is ONZ-radio eigenlijk overgegaan naar Radio 49?
Geweldig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Radiozender opgezet door FOK!kers nadat de stekker uit ONZ Radio was gehaald. Heel amateuristisch uiteraard maar iedereen kan er draaien en elk genre is welkom. Daarbij SC'en we daarvoor in deze reeks: Topicreeks: Radio 49
Zijn ook regelmatig meets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |