Net zo erg als hooligans dus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Over het algemeen willen ze dat wel hoor. Althans, maat van me zijn broer is ME'er en die vind het maar wat leuk om hooligans te meppen omdat het volgens hem makkelijk is.
Alleen als het nodig is he. Agent alleen verdiend geen fuck, dus doen ze er vaak ME bij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je voor je baan mensen met een knuppel ramt ben je geschift..
Seizoen 7 en 8 zijn goed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé een van de weinige series die ik niet keek. Beetje teveel van 'tzelfde
Kwam ik er in voor?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens gedroomd over een paar VBLfokkerts, echt ziek
Jullie waren gewoon personen, maar jullie hoofd was dan jullie UI
Nee man! Ook al ben ik enorm bevooroordeeld is 24 echt de spannendste serie ooit. Ik zat regelmatig stuiterend op de bankquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Néé een van de weinige series die ik niet keek. Beetje teveel van 'tzelfde
Zeg me ajb dat je niet bij S7 bent begonnen met kijken? S7 vond ik matig, eerste helft van 8 ook, maar de laatste 12 afleveringen, WOW!quote:
Omdat we het over the girl next door hadden.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
Maar uh, Kapitein. Waarom had ik jou nou ookalweer foto's van Elisha via whatsapp gestuurd?
Wat een homodroom.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje was mijn cum aan 't swappen met mixende_match.
O wacht dat was mijn droom.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en Happel en Morph ook. En de standaard lui die hier posten.
Echt vreemd
Gvd.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:15 schreef Helpmefok het volgende:
Jojoortje was mijn cum aan 't swappen met mixende_match.
O wacht dat was mijn droom.
Eerst seizoen 8, toen 7, toen 6.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeg me ajb dat je niet bij S7 bent begonnen met kijken? S7 vond ik matig, eerste helft van 8 ook, maar de laatste 12 afleveringen, WOW!
Had ik een mooie boot?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja en Happel en Morph ook. En de standaard lui die hier posten.
Echt vreemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |