Niet goed je grenzen aangevenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf letterlijk kwijt zijn?
Da's figuurlijk denk ik.quote:
Nee, ik ga niet zeggen "told you so", want dat zou wel heel flauw zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef DJMO het volgende:
Stand van zaken:
Ik gaf al aan dat ik last had van m'n knie nadat ik maandag weer boven de vijf km had gelopen. Enfin, om een lang verhaal kort te maken: er hebben enkele dingen meegespeeld: ik had niet óók moeten gaan touwtje springen volgens m'n huisarts. Daarnaast werd ik op een dijkje gedwongen opzij te stappen waarbij ik een misstap maakte, maar voor m'n gevoel gewoon kon doorlopen. Tot slot was ik zo stom om bij het uitlopen een zandpaadje tussendoor te kiezen in plaats van het geasfalteerde fietspad.![]()
Ik ga heel eerlijk zijn als ik zeg dat ik deze, volgens de huisarts, lichte blessure nodig heb gehad om tot mezelf te komen, m'n lichaam te leren kennen, en door te krijgen dat wat ik wil bereiken, beter met beleid kan gebeuren dan als de welbekende olifant in de porseleinkast tekeer te gaan.
In overleg met de huisarts heb ik nu het volgende plan opgesteld:
morgen eerst de nieuwe schoenen laten aanmeten, het eerste wat ze vroeg was: je hebt zeker op oude schoenen gelopen? (guilty as charged)
Vervolgens komende maandag starten met drie weken wandeltraining, waarbij ik mag bewegen op geleide van de pijn.
Daarna starten met opbouwen. Als het goed gaat mag ik lessen overslaan, maar niet meer dan 1 les per keer. (en dan heb ik nu over die van running coach van Renate Wennemars, evy laat me nog steeds dubbel liggen van het lachen).
einde update.
kom maar op met die: ik heb het je toch gezegd? post
imo zou t t best zijn als ze die van rotterdam een hm maakt en dan in t najaar een volledige marathon doet. amsterdam ofzo. rotterdam wordt heel krap imoquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat Guppy zegt.
ik denk dat het ook verstandig is om je trainingsjaar op de delen in zeg: blokken van 3 maanden en jezelf een doel stellen qua training waar je over 3 maanden wil zijn
Ik durf erop in te zetten dat ze hier nu nog niet naar luistert, ondanks haar blessurequote:Op zaterdag 7 april 2012 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet zeggen "told you so", want dat zou wel heel flauw zijn.
Ga nou na die drie weken wandeltraining maar eens beginnen met Renate's Runningcoach. Komt allemaal echt wel goed, maar geef het wat tijd. Ik zou als ik jou was ook geen lessen bewust overslaan. Die opbouw is er niet voor niks, en is echt heel nuttig.
Als je dan eenmaal een beetje lekker de 5km kan lopen, kun je opbouwen naar de 10km. En dan steeds weer een stukje verder (15km, HM, nog een beetje verder, tot je doel). En ach, als het dit jaar niet lukt, gaat het volgens jaar des te beter![]()
En kom gewoon gezellig meeposten in het hardlooptopic! Iedereen loopt daar voor z'n eigen doelen, en het is hardstikke motiverend om te lezen hoe het bij andere mensen gaat!
Succes!!
ik denk dat ze er ondertussen van bewust is dat ze te hard van stapel is gegaan... maar ja, iemand afzeiken in de annonimiteit van het internet blijft leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik durf erop in te zetten dat ze hier nu nog niet naar luistert, ondanks haar blessure
Ik denk ook wel dat ze zich daar nu bewust van is, maar ik denk dat ze zich evengoed nog steeds blind gaat staren op die marathon en nog niet gaat doen wat ik quotte.quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk dat ze er ondertussen van bewust is dat ze te hard van stapel is gegaan... maar ja, iemand afzeiken in de annonimiteit van het internet blijft leuk
de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:06 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze zich daar nu bewust van is, maar ik denk dat ze zich evengoed nog blind gaat staren op die marathon en nog niet doet wat ik quotte.
Ik ook.quote:
je kent djmo, ken je de marathon ook? en de voorbereiding van o tot 42.195?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ken DJMO en ze heeft nog een jaar om te trainen. Ze wilt dit alleen doen en dat begrijk ik wel. Maar ondertussen heeft ze wel een aantal mensen die achter haar staan.![]()
En ook al loopt ze de helft, ik zou het toch wel tof vinden van haar.
afwisselend koelen met gelpack, smeren met spierbalsam (trauma gel) en warme spierbalsam( midalgan warm bv) en het dragen van de brace waren de dingen die ik al deed, en waar het rc me ook om prees dat ik dat uit eigen vrije beweging al deed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:10 schreef computergirl het volgende:
Heb je geen advies gekregen om te koelen eigenlijk? Helpt herstel
nog niet over nagedacht, maar tegen die tijd zal ik waarschijnlijk wel weer contact hebben met de contactpersoon binnen de ING over hoe en wat. Aangezien diegene me op de voet volgt, en als eerste recht heeft op updates qua loopbelevenissen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dmjo krijg je eventueel ook een vervolgpaar? Dit paar zal waarschijnlijk al verslijten tijdens je trainingen en misschien zelfs nog een paar. Zo niet dan kan je proberen om er elke week wat geld voor opzij te leggen.
Dit wordt gewoon genegeerd?quote:Op zaterdag 7 april 2012 23:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dmjo krijg je eventueel ook een vervolgpaar? Dit paar zal waarschijnlijk al verslijten tijdens je trainingen en misschien zelfs nog een paar. Zo niet dan kan je proberen om er elke week wat geld voor opzij te leggen.
Ik begrijp de bedoeling eigenlijk steeds minder.quote:Op donderdag 5 april 2012 07:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toen ik 35 jaar geleden op de lagere school zat moesten we al zilverpapier inzamelen voor de arme kindjes met hongerbuikjes in de derde wereld.... en heeft het geholpen?
dan was net zo goed water naar de zee dragen...
quote:Op zondag 8 april 2012 15:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Jezelf overwinnen en grenzen verleggen is een zeer belangrijke drijfveer voor lopers.
Nee, is gewoon een éénmalige gunst van de ING. Dan kun je natuurlijk wel gaan roepen dat er honderdduizend goede doelen zijn: Ja, dat klopt.quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
is het ''Goede Doel'' om DJMO gratis elk jaar van
nieuwe schoenen te voorzien, of snap ik het niet helemaal?
Gaat de ING geld storten per kilometer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |