Nee, erger nog idd. Versterkt mijn punt alleen nog maar dus.quote:
Het gaat VVDers er niet om HOE de HRA in stand gehouden wordt en de uitkeringstrekkers genaaid worden de doelen bereikt worden of met wie (zie de blijmoedigheid waarmee gedoging door een fascistenpartij goedgepraat wordt) ALS ze maar op het pluche kunnen blijven.quote:Op zondag 15 april 2012 18:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, vreemd. Je zou zeggen dat VVD'ers behoorlijk afgeknapt moeten zijn op Rutte met z'n geflirt met de SGP.
Hoezo? Dit past toch gewoon goed in het conservatieve profiel van de VVD? Dat is hun voornaamste bestaansrecht.quote:Op zondag 15 april 2012 18:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, erger nog idd. Versterkt mijn punt alleen nog maar dus.
Tsjatwitter:andre_rouvoet twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 17:35:38Toch bijzonder: @keesvdstaaij ís wel gepolst, maar @MinPres hééft hem niet gepolst. Wat ging er mis? reageer retweet
Democratie is ver te zoeken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef remlof het volgende:
Tsjatwitter:andre_rouvoet twitterde op dinsdag 17-04-2012 om 17:35:38Toch bijzonder: @keesvdstaaij ís wel gepolst, maar @MinPres hééft hem niet gepolst. Wat ging er mis? reageer retweet
Ben je nou aan het klagen dat ze een keer iets voor de lange termijn hebben bedacht?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:59 schreef rubbereend het volgende:
Zal Henk Kamp niet blij mee zijn, die is nogal van afspraak is afspraak. Hij zal wel moeten natuurlijk maar dat gaat nog gezellig worden. Maargoed hier heb je toch niks aan om volgend jaar de 3% te halen?
Binnen een democratie kan en mag dit gewoon hoor. Het is niet zo netjes of transparant maar dat moet kunnen.quote:
Ik heb het nog eens nagekeken, en volgens mij zit het zo: Van der Staaij zei dat hij gedurende de contacten gepolst is, Rutte zei dat er niet gepolst is op de achterbank. Er zijn meer contacten geweest dan alleen op de achterbank.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef remlof het volgende:
Dat zal mij een saucijs zijn.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw weinig hoofse manieren zijn licht ennuyant.
Ik vind het ondemocratisch als je op deze manier je zin erdoor wilt drukken.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Binnen een democratie kan en mag dit gewoon hoor. Het is niet zo netjes of transparant maar dat moet kunnen.
@keesvdstaaij is wel schokkend.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:41 schreef remlof het volgende:
Praat eens normaalquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw weinig hoofse manieren zijn licht ennuyant.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ben je nou aan het klagen dat ze een keer iets voor de lange termijn hebben bedacht?
Het was ook maar toeval dat die achterbanksessie ontdekt werd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb het nog eens nagekeken, en volgens mij zit het zo: Van der Staaij zei dat hij gedurende de contacten gepolst is, Rutte zei dat er niet gepolst is op de achterbank. Er zijn meer contacten geweest dan alleen op de achterbank.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1249158
11:15 - 13:15
nog meer stilte?quote:
Het kan inderdaad nog stiller. Alhoewel gaf Rutte vandaag aan "gaar" te zijn, net zoals de andere onderhandelaars.quote:
Als ze echt zo draconisch gaan bezuinigen als de geruchten ons doen geloven, dan is dat het einde van Nederland.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
rouwen om het nederland wat niet meer is door dit kabinet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |