open maar een topic, dan komt sjukkie je wel reddenquote:Op dinsdag 3 april 2012 09:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
Goedemorgen, ik had eens een vraagje, voordat ik een overbodig topic open. Ik zoek informatie over het monteren van een trekhaak op een cheverolet/daewoo lacetti. Is hier een centraal topic voor. Google al geprobeerd, zonder succes.
Hier ook, alhoewel het eerder vanmiddag zonniger was.quote:Op dinsdag 3 april 2012 14:41 schreef Sounddragon het volgende:
Tis prima weer in Burgers Zoo trouwens
Als hij een baas is knikt hij hemquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef .Neovo. het volgende:
Hier zit wel wat meer verstopt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij een baas is knikt hij hem
Te laat, hij is nu gewoon de sukkel.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als hij een baas is knikt hij hem
tik em aan, ouwe!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:43 schreef .Neovo. het volgende:
Hier zit wel wat meer verstopt
[ afbeelding ]
Bij de een is het wat plastic, bij de ander is het een ruit.quote:
en die spatborden klappen zo weer terug, is er aan de volvo niks te zienquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Bij de een is het wat plastic, bij de ander is het een ruit.
Klopt, die heeft er ook niks aan overgehouden.quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:17 schreef densmee het volgende:
[..]
en die spatborden klappen zo weer terug, is er aan de volvo niks te zien
Ik heb mijn rijbewijs ook gehaald in leeuwarden, maar ik moest er kortingsbonnen voor inleveren voordat ik em kreegquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:03 schreef Freezer het volgende:
Tsjaa in leeuwarden krijg je je rijbewijs bij een flesje friesevlag... (nou moet ik zeggen dat ik de mijne daar ook gehaald heb)
Chevrolet/Daewoo Lacetti vragen/hulpquote:Op dinsdag 3 april 2012 14:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
open maar een topic, dan komt sjukkie je wel redden
Trekhaakie monteren zal het probleem niet zijn, aansluiten soms wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |