SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Heb je al wat gegeten ervan of is dat serieus alles wat er in het bakje zat ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Die Chinese hoer heeft me van die ranzige dunne frieten gegeven![]()
Had al een-twee happen gegeten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je al wat gegeten ervan of is dat serieus alles wat er in het bakje zat ?![]()
Ja, ik ben een keuken prinses.quote:
Hollanders zijn juist gierigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
Ze heeft er ook veel te weinig mayo op gedaanGierige Aziaten ook.
Bij ons zijn het ook Chinezen in beide snackbars, maar die gooien dat bakje altijd wel lekker overvolquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had al een-twee happen gegeten.
Maar goed dat niet iedereen in Noord - of Zuid-Holland woont.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keuken prinses.
[..]
Hollanders zijn juist gierig
Nou zeg, jij bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar goed dat niet iedereen in Noord - of Zuid-Holland woont.
De één is veel zuurder en niet zo geschikt voor bij de patat/friet.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
De één is veel zuurder en niet zo geschikt voor bij de patat/friet.
Nee klopt, dat ben je gewoonquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar ik voel me geen zuinige Nederlander.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pas je op voor de kille wind in die geile V-hals van je
nu heb ik hem in mn hoofdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
What can we do with the drunken sailor![]()
Ow..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee klopt, dat ben je gewoon
En het is inderdaad patat
In de magnetron gooien?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:09 schreef Trollscience het volgende:
Lekker, ijskoude frietde mayonaise is wel lekker gelukkig
pfffquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hollanders zijn ook al zo snel boos zie ik.
Doeiquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:20 schreef JanPiraat het volgende:
Ik gaat er van tussenfijne avond allen
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga zo lekker zumba'en, dus doeidoei
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zei ik ga ZO.
Achter mijn rug om praten hea, ik heb je door
gelukkig maar meid hoe was Londen?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:01 schreef Omdatappel het volgende:
Net wakker. Volgens mij ben ik nog levend.
Jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:06 schreef HappyBob het volgende:
Komt het door een tekort aan aandacht in andere omgevingen dat sommige mensen zelfs negatieve aandacht als positief beschouwen?
Oei, over wie gaat dit?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:06 schreef HappyBob het volgende:
Komt het door een tekort aan aandacht in andere omgevingen dat sommige mensen zelfs negatieve aandacht als positief beschouwen?
De activiteiten waren leuk, het hotel niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gelukkig maar meid hoe was Londen?
Had ik hele reacite getypt, druk ik op het verkeerde knopjequote:
Het ging over jou, maar ik had niet door dat je er wasquote:
Omg omg, wat heb ik verkeerd gedaan, vertel het me.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het ging over jou, maar ik had niet door dat je er wasSorry
ja, ik had je al een tijdje niet online gezienquote:
Oh oh! Wat was er met het hotel en was je daar met school of wat?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
De activiteiten waren leuk, het hotel niet.
Hoe was jouw meeloopdag?
Muah misschien. Maar aandacht is aandacht en dat is fijn als je het wil. De manier waarop doet er dan niet toe denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had ik hele reacite getypt, druk ik op het verkeerde knopjeFokken op telefoon is kut.
Maar waar het op neer kwam:
Worden die mensen daar echt gelukkig van? Ik ervaar aandacht alleen als prettig als er een vorm van liefde, waardering of respect bij zit.
Sorry.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik had je al een tijdje niet online gezien
alles goed met u?
Als je dat nog moet vragen..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg omg, wat heb ik verkeerd gedaan, vertel het me.
Bobo.
slapen op zo'n veerboot valt inderdaad tegenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sorry.
Ja, gaat goed! Net wakker geworden, moest even slaap inhalen. Slapen op een boot en in een bus is geen succes.
Hoe gaat het met jou?
Klinkiequote:
Everzwijnquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb honger.Pizza, taart, plakjes kaas of stukjes gegrilde worst?
Het was met de klas en nog 2 andere klassen, op zich wel leuk, maar sommige mensen... Bob zou er een hekel aan hebben, want aandachtstutjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh oh! Wat was er met het hotel en was je daar met school of wat?Leuk dat de activiteiten leuk waren.
Meeloopdag was interessant ik denk dat ik dit echt ga doen..
Ruzie is ook een vorm van negatieve aandacht, maar daar is verder weinig geluk in te vinden. Je antwoord is dus niet echt bevredigendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah misschien. Maar aandacht is aandacht en dat is fijn als je het wil. De manier waarop doet er dan niet toe denk ik.
Aandachtstutjes?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het was met de klas en nog 2 andere klassen, op zich wel leuk, maar sommige mensen... Bob zou er een hekel aan hebben, want aandachtstutjes.
Het hotel was onwijs smerig, we hadden geen prullenbak en geen spiegel. Douche lag vol met gebruikt ondergoed en haren en kon niet op slot. Beddengoed zat onder de bloedvlekken en de verwarming kon niet uit, dus ik lag elke avond half met koorts in mijn bed.
Verder zal ik niet klagen, want London.Geshopt, gek gedaan met vriendinnen, lekker weer in het park, Jack the Ripper tour en musical Mamma Mia.
Oeh, klinkt leuk, Klinks! Ik hoop dat het wat wordt!Wanneer weet je meer, denk je?
Okay, ik meende het nietquote:
Oh bahhh. Nasty shit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het was met de klas en nog 2 andere klassen, op zich wel leuk, maar sommige mensen... Bob zou er een hekel aan hebben, want aandachtstutjes.
Het hotel was onwijs smerig, we hadden geen prullenbak en geen spiegel. Douche lag vol met gebruikt ondergoed en haren en kon niet op slot. Beddengoed zat onder de bloedvlekken en de verwarming kon niet uit, dus ik lag elke avond half met koorts in mijn bed.
Verder zal ik niet klagen, want London.Geshopt, gek gedaan met vriendinnen, lekker weer in het park, Jack the Ripper tour en musical Mamma Mia.
Oeh, klinkt leuk, Klinks! Ik hoop dat het wat wordt!Wanneer weet je meer, denk je?
Ben mobiel.. typ zo meer erover ok.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ruzie is ook een vorm van negatieve aandacht, maar daar is verder weinig geluk in te vinden. Je antwoord is dus niet echt bevredigendIk ga hier straks nog even verder over nadenken.
Je zag geen flikker, omdat midden in de nacht, maar dat dronken gevoel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slapen op zo'n veerboot valt inderdaad tegen
met mij alles goed. zoals altijd blij dat het weer weekend is
op zo'n boot moet je wel dronken zijn om te slapenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je zag geen flikker, omdat midden in de nacht, maar dat dronken gevoel.
Mooimooi.
Graagquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben mobiel.. typ zo meer erover ok.
Hihi. Tof daar, zeg. Wil er zeker nog een keer terugkomen. Die sirenes zijn wel hard though, bloedende oren alles.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Aandachtstutjes?![]()
Ik wil ook weer naar Londen![]()
Uren rondlopen in Selfridges
[..]
Okay, ik meende het niet
We zijn heel gezellig.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
ik wil ook winkelen met Appel haar vriendinnen
Ik heb er geen kracht voor eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
GraagIk zal al je input meenemen in mijn uiteindelijke standpunt.
Dan doe ik het zelf maar weerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb er geen kracht voor eigenlijk.
Sorry, ik hou nog wel gewoon van je..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan doe ik het zelf maar weerHeb er net onder de douche al even over na kunnen denken en ben al een heel eind denk ik
Straks in de trein ga ik verder.
Hello?quote:
iK JOU OOKquote:
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
Oh, ik had even niet gelezen. Maar, wutt.
Wtf, wat een stomme mensenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
iK JOU OOKwhehehe gave dag vandaag
[..]
Kan gebeurenMaarja. Stomme familie...
![]()
Dan willen ze dat mijn vader daar heen gaat zodat hij haar erheen brengt echt wtf? Ik heb twee ooms en drie tantes...
Kunnen ze dan geen enkel gaatje in hun 'drukke' agenda vinden?
Walgelijk.
Ja echt hoor.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wtf, wat een stomme mensen
Ja, was het tof allemaal nog?En kan Joe een beetje wennen? Hij is nu wel voor het eerst gescheiden van Yoda..
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik moest posten want dat had ik nog niet gedaan in dit topic
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Beach het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vat-zelf-vlam.dhtmlquote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef Beach het volgende:
HALLO HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE HAHAHAH HIER DE BRANDWEER KUNT U MIJ HOREN
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:28 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-vat-zelf-vlam.dhtml
Jaa, Harry neemt Joe onder zn hoede.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
OmgDie is liev
Is hij van jou?
Gister een heel plein vol met hipstersquote:
Jij was dan de enige die er niet bij hoorde, dus dan was juist jij apart en nog ironisch ook.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gister een heel plein vol met hipstersZe waren zo hipster dat ik beetje binnensmonds moest overgeven
Briljant.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij was dan de enige die er niet bij hoorde, dus dan was juist jij apart en nog ironisch ook.
Conclusie: jij was de enige hipster op dat hele plein.
Waarom paniek? Is dat niet leuk?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn ouders willen opeens Kash ontmoeten, tijd voor paniek dus.
Volgens mij zei ik dat helemaal nietquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ptr je zei gisteren brb en toen kwam je niet meer terug in dit topic.neem het je zeer kwalijk.
weenie precies meerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat helemaal nietZo veel zat ik niet in dit topic gister.
Niks mis met een gezonde portie haat.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach haat iedereen, zichzelf incl.
true truequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beach haat iedereen, zichzelf incl.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:05 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat je dan één keer gratis mag stelen want de straf heb je al gehad.
Bewaren voor later.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:16 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb nog pizza, maar niet heel veel hongert. Wat do
Pizza bakken is wat anders dan je anus oprekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Beetje spuug erop en smaakt weer heerlijk.
jmrquote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:15 schreef Beach het volgende:
Misselijk van mijn patat, kroket en bereklauw
Ja dat kost 7.50quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Beach, ga Gotham City Imposters spelen dan.
Babby, koop het gewoon.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:34 schreef Beach het volgende:
Ik geloof er niks vanen anders gift het me maar
Ik dwing je.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:40 schreef Beach het volgende:
Nee, ik laat me niet dwingen.
Ik heb al 100games van vorige sales die ik niet speel.
Ik zal wel een 'gift' in jouw 'inventory' duwen.quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal wel een 'gift' in jouw 'inventory' duwen.
Hé, dit was helemaal niet samen, hoor.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Samen FOK!ken, gaat er nog steeds niet in bij mij.
Helaquote:
Ook goedquote:
Oeh, klinkt fijn!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ook goedLekker weekend vieren
Oftewel hetzelfde als een doordeweekse dag alleen langer opblijven
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oeh, klinkt fijn!Fijn weekend dan maar! Wij gaan slapen, moe alles ditdat.
Kusjes!
quote:
Oh en nu weer spontaan wakker vanwege intensieve lichamelijke gebaren?quote:
Wat denk jij dat wij impliceren dan?quote:Op zondag 1 april 2012 01:03 schreef Omdatappel het volgende:
Het is heus niet waar, allemaal leugens.
Oh, laat ook maar.
heheheheeh 'fok'quote:
Even pauze toch.quote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga verder seksen danminimaal twee keer komen.
3 keer is zeker geen scheepsrecht bebe rawrrawrrrrquote:Op zondag 1 april 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga verder seksen danminimaal twee keer komen.
boh dit.quote:Op zondag 1 april 2012 01:09 schreef JanPiraat het volgende:
Kroelen en in elkaars armen in slaap vallen toch
Stomme wekker jaquote:Op zondag 1 april 2012 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
boh dit.en dan wakker schrikken omdat wekker.
quote:Op zondag 1 april 2012 01:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jouw tijd komt nog wel padawan je bent nog een jonge knaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |