SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Heb je al wat gegeten ervan of is dat serieus alles wat er in het bakje zat ?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:54 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Die Chinese hoer heeft me van die ranzige dunne frieten gegeven![]()
Had al een-twee happen gegeten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je al wat gegeten ervan of is dat serieus alles wat er in het bakje zat ?![]()
Ja, ik ben een keuken prinses.quote:
Hollanders zijn juist gierigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:56 schreef Trollscience het volgende:
Ze heeft er ook veel te weinig mayo op gedaanGierige Aziaten ook.
Bij ons zijn het ook Chinezen in beide snackbars, maar die gooien dat bakje altijd wel lekker overvolquote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Had al een-twee happen gegeten.
Maar goed dat niet iedereen in Noord - of Zuid-Holland woont.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, ik ben een keuken prinses.
[..]
Hollanders zijn juist gierig
Nou zeg, jij bent gewoon jaloers.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar goed dat niet iedereen in Noord - of Zuid-Holland woont.
De één is veel zuurder en niet zo geschikt voor bij de patat/friet.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:02 schreef Beach het volgende:
[..]
De één is veel zuurder en niet zo geschikt voor bij de patat/friet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |