quote:Op zondag 1 april 2012 10:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, luister wat die kerel op 1:18 zegt op de achtergrond: 'heb ik ok wel us ooit, als ik in ne hille stroat stopcontacten heb gemaakt, stoat doar dun hille stroat 'jalalalalal d'n fons d'n fons'
Haha, luister wat die kerel op 1:18 zegt op de achtergrond: 'heb ik ok wel us ooit, als ik in ne hille stroat stopcontacten heb gemaakt, stoat doar dun hille stroat 'jalalalalal d'n fons d'n fons'
Ah bedankt voor de vertaling, verstond het eerst nietquote:Op zondag 1 april 2012 10:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, dacht jij dat het wel zou verstaan.quote:Op zondag 1 april 2012 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah bedankt voor de vertaling, verstond het eerst niet
Labyad komt meteen bij 'm hoorquote:Op zondag 1 april 2012 11:12 schreef ajacied4lf het volgende:
Zielig voor die Depay. Scoort hij, gaat 'ie juichen, komt er niemand mee.
100% mee eens.quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef Scarface88 het volgende:
Gomes terug halen is totaal niet slim, ten eerste heb je niet de garantie dat hij zijn oude niveau haalt, ten tweede kost hij een hoop geld, ten derde zit hij Tyton in de weg die absoluut potentie heeft een Europese topkeeper te worden. En mocht Gomes het slecht doen is zijn cultheld status in Eindhoven meteen weg en niks meer waard. Afbraak risico is te groot, en financieel onverantwoord zo'n dure vedette te halen.
Nee, ik vraag iets aan mrstylo.quote:
Vind ik ook, onbegrijpelijk dat die nul er nog zitquote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij het eens met het beleid van Brands dan? In overleg met Rutten voor 35 miljoen aan spelers halen en vervolgens je trainer eruitkegelen en zelf potsierlijk blijven zitten?
Bij AZ heeft Brands goed werk verricht.quote:Op zondag 1 april 2012 14:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, onbegrijpelijk dat die nul er nog zit
quote:Op zondag 1 april 2012 10:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Maarrre, zijn vlaggen, vuurwerk en zo verboden in het stadion?
Kwestie van oefenen,kijk maar naar die van FC Twente!!quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef Scarface88 het volgende:
Gomes terug halen is totaal niet slim, ten eerste heb je niet de garantie dat hij zijn oude niveau haalt, ten tweede kost hij een hoop geld, ten derde zit hij Tyton in de weg die absoluut potentie heeft een Europese topkeeper te worden. En mocht Gomes het slecht doen is zijn cultheld status in Eindhoven meteen weg en niks meer waard. Afbraak risico is te groot, en financieel onverantwoord zo'n dure vedette te halen.
35 miljoen? Het wordt steeds meer..quote:Op zondag 1 april 2012 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik vraag iets aan mrstylo.
Ben jij het eens met het beleid van Brands dan? In overleg met Rutten voor 35 miljoen aan spelers halen en vervolgens je trainer eruitkegelen en zelf potsierlijk blijven zitten?
Bij Feyenoord heeft Wijnaldum ook nooit echt goed gespeeld voor een langere tijd. Hij haalt nu precies hetzelfde niveau als bij Feyenoord. Dit is gewoon zijn niveau.quote:Op zondag 1 april 2012 14:32 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Bij AZ heeft Brands goed werk verricht.
Maar je hebt gelijk - het grote probleem voor PSV zit bij de aankopen de afgelopen jaren. Eerst onder Reker, en nu onder Brands. Dit team hangt als los zand aan elkaar, met spelers die totaal niets met elkaar hebben.
Kijk, je hebt heus geen 11 toppers nodig om een topteam te maken. Voetballen is namelijk heel erg eenvoudig. Maar zorg er wel voor dat je spelers hebt die iets leuks met elkaar kunnen laten zien. Zo'n Matavz is een hele behoorlijke spits, maar die heeft wel vleugelspitsen nodig. In dit PSV komt ie niet tot zijn recht. Wijnaldum liet vorig jaar als Feyenoorder tegen PSV zien dat hij heel leuk kan voetballen, als hij de vrijheid er voor krijgt, en de spelers om zich heen heeft die 'm zo laten voetballen. Ook die spelers heeft PSV niet. En zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan.
PSV doet me een beetje denken aan het pick up voetbal in de VS, wat ik een aantal jaren gespeeld heb. Dan speel je dus met volwassenen, die spelen alsof ze 12 zijn. Allemaal op de helft van de tegenstander en maar rennen, maar zodra er verdedigd moet worden of druk moet worden gezet, zijn ze er niet. Als eenzame verdediger sta je daar al snel tegen 9 a 10 man te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |