Alsof Alex haalbaar isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Alex en Gomes voor 1 jaar huren,kunnen we lachen.
quote:
quote:Na de wedstrijd PSV - VVV Venlo zijn er een paar ongeregeldheden geweest in de binnenstad. Een trein uit Utrecht heeft een poosje stilgestaan op station Beukenlaan, omdat er een PSV-supporter op het spoor liep. Ook zijn supporters met elkaar op de vuist gegaan. Daarbij is in ieder geval één persoon gewond geraakt. De politie was met paarden op het stationsplein om de zaak onder controle te houden. Ook op spoor 2 waren veel agenten aanwezig, daar vertrekken de treinen naar Venlo. PSV won eerder op de avond met 2-0 van VVV-Venlo
hmm?quote:Op zondag 1 april 2012 00:08 schreef HL_Dog43 het volgende:
Vandaag heeft PSV gewonnen, leuk die 3 puntjes, maar ik heb toch echt moeite met het grote verlies van de vorige Icon van Dj_Day-V.
Asian delight noemen ze zoeits, nou ik weet wel waar ik voor kies tussen 100 euro om naar deze wedstrijd te kijken, of 100 betalen om naar die uh.. asian delights te kijken.
Heldquote:Op zondag 1 april 2012 00:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
0:41 zou je vader maar zijn die daar maar komt aanstormen.
Blijft een eindbaas die Gomes
Ik had al een vervangerquote:Op zondag 1 april 2012 01:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hey het ging niet door man
Mja volgende keer ga ik mee he
"Van Bommel is top en Van Gaal een flop"quote:Op zondag 1 april 2012 01:23 schreef Doublepain het volgende:
De Stroot voor 18 mil weg en dan vBommel terughalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |