quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:52 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn hemel wat kan ik hier pissig om worden. Maarja.. 3 punten.. ' Je doet nog gewoon mee '
Daar ga je verlies op maken, ik zie dat talent echt niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:00 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat is en blijft die Wijnaldum een kutspeler zeg. Nooit wat gevonden, te onrustig, te grillig. Voetbalt als een jongetje van 7. Wat een mietje, oprotten met die gast.
Ja nu krijg je dadelijk in de media dat het een opgefokt en agressief kereltje is, en ook door het lint kan gaanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:42 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSVStats twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 21:40:38Getal van de dag: 18. Aantal keren dat Toivonen zichzelf voor zijn hoofd sloeg na zijn gemiste strafschop tegen VVV. #psvvvv reageer retweet
Volgens Derksen moet hij opgesloten wordenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nu krijg je dadelijk in de media dat het een opgefokt en agressief kereltje is, en ook door het lint kan gaan.
Dan zie je misschien meer actie jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ga je verlies op maken, ik zie dat talent echt niet.
Elke bal is achter de man waardoor het spel vertraagd, vandaag waren passes over 3 meter al te moeilijk, hij let nog slechter op dan een kind van 3 .. man man man.
Serieus, ik had Manolev op rechtsbuiten gegooid en Wijnaldum op de bank, laat Manolev maar gek doen.
Zoiets krijgen we maandag te horen jaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens Derksen moet hij opgesloten worden
Ned1, studio sport, nu.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:33 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Lukt moeilijk als je geen eredevisie hebt
Dit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:28 schreef Scarface88 het volgende:
De wissels van Cocu zijn waar mogelijk nog discutabeler dan bij Rutten. Ik had Matavz laten staan en Wijnaldum wisselen voor Depay. Wijnaldum maakte echt helemaal niks klaar.
Op een of andere manier vond ik dat toch niet helemaal gepast na al die keeperswisselingen bij PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:49 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
NEEEEE Wacht even,keeper Gomes was aanwezig ?????![]()
![]()
HOLY FUCK!!!![]()
![]()
![]()
Beter verhuurt de PSV leiding Gomes van Tottenham,alleen maar goed!!.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Op een of andere manier vond ik dat toch niet helemaal gepast na al die keeperswisselingen bij PSV
Tuurlijk wel,4 jaar geleden!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:09 schreef Chase_Utley het volgende:
Zijn jullie allemaal al vergeten op welke manier Gomes bij PSV vertrok? Verder hebben jullie Gomes echt niet nodig.
Ach, wel 1tje die tenminste zijn best deed en heeft gewerkt voor zijn geldquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:57 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Op een of andere manier vond ik dat toch niet helemaal gepast na al die keeperswisselingen bij PSV
Alex en Gomes voor 1 jaar huren,kunnen we lachen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ach, wel 1tje die tenminste zijn best deed en heeft gewerkt voor zijn geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |