Behalve die 3 doelpunten van Matavz natuurlijk.quote:
We kunnen gewoon niet meer zonderquote:
De UI's van Davy vind ik maar niks, te extreem.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wilde wat melden over PSV, maar ik zit nu al een aantal minuten geobsedeerd naar de icon van Dj_Day-V te kijken.
Je zal niet de eerste zijn die zijn wijf kwijt raakt door PSV. Heb je ook nog 3000 euro schuld?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond met mijn vriendin afgesproken, gevraagd of ze zin had om iets leuks te gaan doen. Daar had zij wel oren naar en dus heet de verassing vanavond "19,45, vakje MM"
Morgen natuurlijk weer vrijgezel, kutzooi
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je zal niet de eerste zijn die zijn wijf kwijt raakt door PSV. Heb je ook nog 3000 euro schuld?
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Vanavond met mijn vriendin afgesproken, gevraagd of ze zin had om iets leuks te gaan doen. Daar had zij wel oren naar en dus heet de verassing vanavond "19,45, vakje MM"
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]nog niet.
MOAR ZE MOETE DA LOGO OP DE BORST GWOON VERDIENE
Misschien heeft Kees Kankerkachel nog wel wat tips voor je!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Hopelijk met Depayquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder Mertens, zoveul goals?
Opstelling al bekend?
Dat idee heb ik altijd al gehad bij Rutten en Derijck. Het was een Brands aankoop waar Rutten niet om gevraagd had.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Had iemand al gepost dat Derijck dus van Rutten nog nooit gehoord had waarom hij ernaast stond?Cocu had meteen netjes wel uitleg gegeven
quote:
stond in het AD van de week. Maar Rutten had dus wel regelmatig via de pers een mening over Derijck maar persoonlijk dus niet. Derijck vertelde dat hij vaak de indruk had in de trainingen dat zou spelen en dan was het weer afwachten tot de tacktische bespreking om te horen dat hij ernaast stond, altijd zonder uitleg. Cocu had hem meteen uitgelegd waarom hij voor Bouma koosquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik altijd al gehad bij Rutten en Derijck. Het was een Brands aankoop waar Rutten niet om gevraagd had.
Blue_Panther_Ninja had het ook gepost.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
stond in het AD van de week. Maar Rutten had dus wel regelmatig via de pers een mening over Derijck maar persoonlijk dus niet. Derijck vertelde dat hij vaak de indruk had in de trainingen dat zou spelen en dan was het weer afwachten tot de tacktische bespreking om te horen dat hij ernaast stond, altijd zonder uitleg. Cocu had hem meteen uitgelegd waarom hij voor Bouma kooseens kijken of ik hem later dit weekend in kan scannen
Ik denk dat Cocu Bouma ook niet snel zal passeren omdat ze samen hebben gespeeld en vrienden zijn. Zelfde voor Bouma en Faber.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Derijck: Van Rutten kreeg ik geen uitleg, van Cocu wel!
Cocu is inderdaad baas.
Ik denk dat we idd gewoon al blij mogen zijn als we er 2 of meer maken. Een aanval met Wijngum, Matavz en Lens oogt op papier bijzonder impotentquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonder Mertens, zoveul goals?
Opstelling al bekend?
Daarom; Depayquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we idd gewoon al blij mogen zijn als we er 2 of meer maken. Een aanval met Wijngum, Matavz en Lens oogt op papier bijzonder impotent
Ach.. je weet iig meteen wat je in huis hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Helaas, had dit ook liever gezien maar volgens Thijs Slegers Wijnaldum op links, Lens op rechts.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay en Locadia voorin zou mooi zijn.
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 17:56:27#wijnaldum start op links, #lens op rechts, #Derijck in centrum v verdediging. Voor de volgers van dit account dus geen verrassing. #psvvvv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 18:16:21Opstelling #PSV tegen #VVV: Tyton; Hutchinson, Derijck, Bouma, Pieters; Labyad, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Wijnaldum reageer retweet
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:32 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 31-03-2012 om 18:16:21Opstelling #PSV tegen #VVV: Tyton; Hutchinson, Derijck, Bouma, Pieters; Labyad, Toivonen, Strootman; Lens, Matavz, Wijnaldum reageer retweet
Godverdomme ja, godverdommequote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet je daar nou persé bij vloeken?
Tja, dat heb je met dure spelers.. die horen dan te spelen.quote:
Wijnaldum, Labyad en Strootman zijn ook talentenquote:
Toen ik hoorde dat hij bij PSV terugkwam was ik wel blij, nu vraag ik me af wat hij er doetquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:21 schreef Compliment het volgende:
VennegoorDaar hebben we ook geen ruk aan.
Zit geen passie in het spelquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:09 schreef Lyrebird het volgende:
Het ondanks het doelpunt weer niet geweldig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |