abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf vrijdag 30 maart 2012 @ 16:18:47 #1
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109697991
Gooide m dicht. Deeltje twee is hier te vinden

Afijn, we irriteren ons nogal. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

Laatste posts:

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 15:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Daarom heb ik meestal wel wat te lezen bij mij, heb het regelmatig in de taxi gehad, en als ze dan niet achteruitgingen ging ik gewoon mijn urenregistratie invullen, en de berichten/ritten in de datacom doorlezen...
mijn record is toch wel zo'n 5 minuten voordat de andere auto weer achteruit ree..

Overigens ga ik op de smalle weggetjes hier altijd aan de kant, tenzij de tegenligger dat niet doet en gewoon met dezelfde snelheid door blijft rijden, dan ga ik echt niet de berm in, maar ga ik gewoon tegen de rand van de weg aan rijden.. Heeft wel eens wat spiegels gekost, maar dan leren ze het wel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn vader heeft zo eens een kwartier een stadsbus vastgezet. Hij stond half over een drempel toen de bus de hoek om kwam suizen en zijn weg compleet blokkeerde. Bus kwam van links, te hard, verkeerde weghelft en alles maar nee, het was toch echt de bedoeling dat mijn vader hem in zijn achteruit zette hoor :{w

Wij met zijn drieën achterin (leeftijd van 11 tot 4 ofzo) met grote ogen kijken hoe de buschauffeur toeterde en intimiderend opreed, mijn moeder jammerend naast hem, allemaal toeschouwers (aan de rand van een winkelcentrum) maar mijn pappie vertikte het. Motor uit en vriendelijk zwaaien naar de meneer in de bus jongens!

Overigens heeft hij hem uiteindelijk toch aan de kant gezet omdat een nogal opgewonden volks type scheldend uit de bus rende en op de ramen begon te bonken "dat ie hem zelf wel even weg ging zetten". Mijn moeder kon mijn vader toen nét overtuigen dat hij misschien toe moest geven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:
Mijn zwager zit op de bus en die zei dat hij onder geen enkel beding die bus in zijn achteruit mag zetten, geen zicht achter en wel de verantwoordelijkheid.

Mocht ook 15 minuten op een bus wachten omdat een vrouw haar bak in de bocht had gezet waardoor de bus de bocht niet kon maken (even achteruit mag dus echt niet :+ ). Van niet van de werkgever overigens.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
Leuk zijn die weggetjes. Vooral opvallend, ten minste, dat valt mij op, is dat je de locals er zo uitpikt. 60 Weggetjes waar er, met lege paardentrailer erachter, gewoon met 80 tot 90 doorgereden wordt :P En dan zit je iets daarna achter een Aygo die 40 rijdt 8)7 :')
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109698072
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:10 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn vader heeft zo eens een kwartier een stadsbus vastgezet. Hij stond half over een drempel toen de bus de hoek om kwam suizen en zijn weg compleet blokkeerde. Bus kwam van links, te hard, verkeerde weghelft en alles maar nee, het was toch echt de bedoeling dat mijn vader hem in zijn achteruit zette hoor :{w

Wij met zijn drieën achterin (leeftijd van 11 tot 4 ofzo) met grote ogen kijken hoe de buschauffeur toeterde en intimiderend opreed, mijn moeder jammerend naast hem, allemaal toeschouwers (aan de rand van een winkelcentrum) maar mijn pappie vertikte het. Motor uit en vriendelijk zwaaien naar de meneer in de bus jongens!

Overigens heeft hij hem uiteindelijk toch aan de kant gezet omdat een nogal opgewonden volks type scheldend uit de bus rende en op de ramen begon te bonken "dat ie hem zelf wel even weg ging zetten". Mijn moeder kon mijn vader toen nét overtuigen dat hij misschien toe moest geven.
Vind dat wel enigszins moeilijk doen om het moeilijk doen. Zelfde als die mensen in de Rijdende Rechter met 'mien recht is mien recht' :P
Zou denk ik lafjes een duimpje omhoog hebben gestoken (zo van 'goed gedaan chauffeur' :')) en dan rustig stukje achteruit rijden. Dan ben jij de morele winnaar van dit duel ;)
  FOK!fotograaf vrijdag 30 maart 2012 @ 16:23:36 #3
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109698191
ff de OP iets meer inhoud gegeven.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_109698243
Motoren, leuk voor in de lente en zomer... herfst en winter liever auto...
quote:
auto is ook nice omdat je lekker hard muziek kan luisteren zonder dat iemand er last van heeft!

Daarnaast lijkt me motoren wel stoer, snel optrekken enzo
Koud en regen? Mietje :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:46:08 #5
328434 MrKikker
Kansenjongere
pi_109699025
haha die kop van dat wijf in de OP, priceless.
Wie is jouw favoriete fictieve personage?
- God
pi_109699198
Net reed er serieus een Aygo voor me die voor elke fietser, voerganger en/of auto vol in de remmen ging al was het op 300meter afstand of konden ze er makkelijk langs.. Ik dacht van wtf bezielt jou opeens dat je vol de ankers in gaat..? :')

Damn.. :r :r

ZO'N mensen moeten ze juist boetes uitschrijven, en niet voor de vlotte bestuurders.. :{

Heb net zitten trappen bij de stoplichten om een oud oma van 6-70 bij te kunnen houden, hulde aan haar.. Zo moet het _O- (ze reed wel een Micra K11 btw 8-) )
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_109703371
mensen die het woord 'vlotte bestuurders' zonder sarcasme gebruiken :')
pi_109703861
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn zwager zit op de bus en die zei dat hij onder geen enkel beding die bus in zijn achteruit mag zetten, geen zicht achter en wel de verantwoordelijkheid.

Mocht ook 15 minuten op een bus wachten omdat een vrouw haar bak in de bocht had gezet waardoor de bus de bocht niet kon maken (even achteruit mag dus echt niet :+ ). Van niet van de werkgever overigens.
Als dat niet mag, dan moeten ze ook zo rijden dat het niet hoeft. Het merendeel van de buschauffeurs rijdt te hard en neemt vaak voorrang op gelijkwaardige kruisingen, ook al hebben ze dat niet. En ja, ik reis ongeveer elke dag met de bus :')
pi_109704478
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Als dat niet mag, dan moeten ze ook zo rijden dat het niet hoeft. Het merendeel van de buschauffeurs rijdt te hard en neemt vaak voorrang op gelijkwaardige kruisingen, ook al hebben ze dat niet. En ja, ik reis ongeveer elke dag met de bus :')
Goed.
Maar dan ook niet miepen dat de bus 5 minuten te laat is he? ;)
pi_109704992
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:25 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Goed.
Maar dan ook niet miepen dat de bus 5 minuten te laat is he? ;)
Dat doe ik ook niet, de bus waar ik dagelijks mee ga is zelfs altijd 5 minuten te vroeg ;)

En de bus waar ik voorheen vaak mee ging was over een rit van 1 uur en een kwartier, vaak zelfs 20 minuten te vroeg op het einde. Nu is dat natuurlijk geen probleem als je in de bus zit, maar wel een probleem als je vertrouwd op de bustijden en de bus dus mist omdat die te vroeg is :)
Ik heb veel liever dat de bus 5 minuten te laat is dan 3 minuten te vroeg.

Daarnaast, de bus zou op tijd moeten zijn als de bus normaal rijdt. Niet dat ze constant te hard moeten rijden om op schema te blijven. Dan is er iets verkeerd gegaan met de planning lijkt mij :{

[ Bericht 10% gewijzigd door Tankiej op 30-03-2012 19:42:27 ]
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:16:32 #11
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_109709592
Stukken minder gebumperkleef achter mij sinds ik mn Saab heb. Dat was in die ouwe Seat af en toe wel anders (en ja, ik rij best aardig door).

Dwingt toch meer af zo'n bakbeest. :)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_109709732
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:09 schreef Tankiej het volgende:

[..]

In mijn geval moet die taart haar auto niet in de bocht zetten, daar kan de chauffeur niets aan doen...
pi_109710630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

In mijn geval moet die taart haar auto niet in de bocht zetten, daar kan de chauffeur niets aan doen...
Klopt, was ook meer voor die andere bedoeld. Maar er rijden hier in de stad wel eens bussen een stukje achteruit. Over het algemeen alleen als een andere bus ze tegen zit, bij personenauto's wachten ze lekker totdat die auto achteruit gaat :')
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:35:20 #14
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_109710763
Hebben die bussen tegenwoordig geen camera's achter? En van die sensoren?
How can I make this topic about me?
  FOK!fotograaf vrijdag 30 maart 2012 @ 21:54:21 #15
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_109711760
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:33 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Klopt, was ook meer voor die andere bedoeld. Maar er rijden hier in de stad wel eens bussen een stukje achteruit. Over het algemeen alleen als een andere bus ze tegen zit, bij personenauto's wachten ze lekker totdat die auto achteruit gaat :')
Hoe vaak ik bussen achteruit zie steken... Niet op te noemen, gebeurt echt heel veel.
The summer is magic!

pi_109712031
Over stekende bussen gesproken. In zoetermeer heb je lijn 70, die hier altijd in beide richtingen nog bij het ziekenhuis stopt. Ze komen zo aanreden en draaien dan linksaf de bushalte in.

http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,272.7,,0,-0.7

Alleen als er niemand staat willen ze nog wel eens doorrijden en slaan ze de bus haven over. Zit ik een keer in de bus, probeert de chauffeur dat ook en die ramt vol tegen die lantarenpaal die in de middenberm staat :D :D :D

Roept ie ook nog zo : EEEH FUCK !! :D :D
pi_109713030
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef Palomar het volgende:

[..]

Vind dat wel enigszins moeilijk doen om het moeilijk doen. Zelfde als die mensen in de Rijdende Rechter met 'mien recht is mien recht' :P
Zou denk ik lafjes een duimpje omhoog hebben gestoken (zo van 'goed gedaan chauffeur' :')) en dan rustig stukje achteruit rijden. Dan ben jij de morele winnaar van dit duel ;)
Oh ja zeker. Mijn vader is zeg maar een chagrijnig moeilijk oud mannetje sinds zijn geboorte :P Heeft wel vaker aanvaringen met andere weggebruikers (of medemensen in het algemeen)
Ik zou het ook zo opgelost hebben als jij zegt.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:03:10 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_109715477
Probaat middel tegen bumperkleverts... Flink gas geven en laten roken.
Situatie: uurtje of 6 's avonds, nawee van spits, een vrachtwagen haalt in en en nog wat busjes enzo, dus de linkerbaan kuiert eventjes met 95, 100 voort. Een tijdelijke situatie. Komt er een directeur / vertegenwoordiger aansuizen en gaat knaldicht achterop rijden. Kan via de spiegel zn speldje in de stropdas zien.
Idioot, want 't is makkelijk te zien dat het eventjes druk is maar straks weer rustig is en vrij baan.
Nou, dan hop in de vier, en flink gas. De diesel komt grommend tot leven, en alle opgehoopte roet en troep blaast walmend en rokend de uitlaat uit, en zo hop zijn kachel in.
Hee, wat gek, nu houdt hij ineens wel fatsoenlijk afstand. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door gebrokenglas op 31-03-2012 11:41:45 ]
pi_109715575
@gebrokenglas
Als je links hangt kun je ook een stuk strook links van de streep pakken, daar waar de steentjes liggen zo pats pats op zijn ruit :')
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:07:39 #20
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_109715732
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
@gebrokenglas
Als je links hangt kun je ook een stuk strook links van de streep pakken, daar waar de steentjes liggen zo pats pats op zijn ruit :')
Da's wel een idee ja. Een kostbaar grapje bij dat soort directeuren auto's, met regensensoren en voorruitverwarming en dingen... ^O^
pi_109715771
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Probaat middel tegen bumperkleverts... Flink gas geven en laten roken.
Situatie: uurtje of 6 's avonds, nawee van spits, een vrachtwagen haalt in en en nog wat busjes enzo, dus de linkerbaan kuiert eventjes met 95, 100 voort. Een tijdelijke situatie. Komt er een golfje / directeur / vertegenwoordiger aansuizen en gaat knaldicht achterop rijden. Kan via de spiegel zn speldje in de stropdas zien.
Idioot, want 't is makkelijk te ziendat het eventjes druk is maar straks weer rustig is en vrij baan.
Nou, dan hop in de vier, en flink gas. De diesel komt grommend tot leven, en alle opgehoopte roet en troep blaast walmend en rokend de uitlaat uit, en zo hop zijn kachel in.
Hee, wat gek, nu houdt hij ineens wel afstand fatsoenlijk afstand. :7
ruitensproeier heb je daarvoor :P
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:12:30 #22
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_109716021
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:08 schreef Palomar het volgende:

[..]

ruitensproeier heb je daarvoor :P
Ow gut daar heb ik ook nog een mooi verhaal van.

Ik rijd op de linkerbaan, ik sproei mijn ruit even, en ga even later na het inhalen naar rechts.
Komt mijn achterligger mij inhalen, gaat vlak voor mij direct naar rechts, voor mij rijden, remt af, en gaat dan zijn ruiten sproeien.

Vervolgens geeft hij gas en vliegt ervandoor.
Dat was echt even letterlijk zo: :o :? :{ :D :') :N

Blijkbaar had ik met mijn gesproei hem besproeid en dacht hij dat ik hem vond kleven of zo. Terwijl ik daar totaal niet bij stil stond.
pi_109716386
Oh, deze hoort hier ook wel thuis

Je vizier open hebben en dan sprayt iemand lekker ruitenwisser vloeistof

:( :( :(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:20:42 #24
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_109716490
Ik doe meestal m'n mistachterlicht aan als ik vind dat m'n achterligger te kort op me zit. Werkt altijd.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:23:19 #25
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_109716601
Vandaag weer de A15 heen en weer moeten rijden. Overal inhalende truckers ondanks het inhaalverbod. Gaan ze nog seinen en toeteren ook als je ze eindelijk ingehaald hebt en 70 voor ze gaat rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')