abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109842901
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:37 schreef error_404 het volgende:

[..]

Nee, wel stevige motorlaarzen, maar blijkbaar niet met een stalen neus....
Haha :')

Motorlaarzen hebben geen stalen neus nee, dan heb je geen gevoel met schakelen :+
  dinsdag 3 april 2012 @ 11:50:09 #202
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_109843375
Altijd leuk om de wederzijdse ergernissen te lezen. Zelf ben vrijwel alleen maar op 2 wielen onderweg. En yep ik steek netjes mijn hand op als iemand ruimte maakt in de file maar ook niet altijd. Bij vlagen zou ik dan alleen maar met een hand aan het stuur rijden.

Er zijn natuurlijk ook de mensen in een koekblik die het je niet gunnen om er tussendoor te rollen. Het is zelfs al een keer voor gekomen dat iemand een poging deed om mij tussen de auto en een vrachtwagen plat te drukken. De file stond stil dus de motor neergezet en naar de bestuurders kant gelopen en netjes op het raampje geklopt. Maar iets anders dan veel gevloek en getier en gebaren kreeg ik niet te horen van achter het gesloten raam. Uiteindelijk links er langs en netjes zwaaien aangezien hun nog stil stonden :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
pi_109844286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:50 schreef CocaColaLight het volgende:
Er zijn natuurlijk ook de mensen in een koekblik die het je niet gunnen om er tussendoor te rollen. Het is zelfs al een keer voor gekomen dat iemand een poging deed om mij tussen de auto en een vrachtwagen plat te drukken. De file stond stil dus de motor neergezet en naar de bestuurders kant gelopen en netjes op het raampje geklopt. Maar iets anders dan veel gevloek en getier en gebaren kreeg ik niet te horen van achter het gesloten raam. Uiteindelijk links er langs en netjes zwaaien aangezien hun nog stil stonden :D
Hoe leeg moet je leven zijn om zoiets te doen. Je zou ook een centimeter aan iemand anders gunnen he :)

Ik snap dat werkelijk niet, ik zie het ook vrijwel iedere dag, gefrustreerde mensen op de weg. Dan zijn er wel altijd van die campagnes dat te hard rijden levensgevaarlijk is (hoewel te hard rijden slechts 4% van het aantal dodelijke ongelukken (deels) veroorzaakt), maar gefrustreerd gedrag is veel gevaarlijker.
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:24:09 #204
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109844851
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Motorlaarzen hebben geen stalen neus nee, dan heb je geen gevoel met schakelen :+
en is gewoon levensgevaarlijk als je onderuitgaat met stalen neuzen.
ben je gewoon je tenen kwijt
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:41:24 #205
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_109845462
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 11:38 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ja, dat weet ik ook wel :')
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_109845593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:10 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Hoe leeg moet je leven zijn om zoiets te doen. Je zou ook een centimeter aan iemand anders gunnen he :)

Ik snap dat werkelijk niet, ik zie het ook vrijwel iedere dag, gefrustreerde mensen op de weg. Dan zijn er wel altijd van die campagnes dat te hard rijden levensgevaarlijk is (hoewel te hard rijden slechts 4% van het aantal dodelijke ongelukken (deels) veroorzaakt), maar gefrustreerd gedrag is veel gevaarlijker.
Tja, in plaats van dat ze dan blij zijn met al die motorrijders, want dat scheelt zeker weer een meter of 10 per persoon die die dag op de motor is gestapt in plaats van in zijn auto...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 3 april 2012 @ 12:55:41 #207
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_109845921
oh trouwens, hulde aan de duitsers
van het weekend naar berlijn geweest en vanaf hannover naar berlijn gewoon non-stop 160.
Komt je eraan, gaan ze netjes naar rechts.
Komen ze van achter, wachten ze netjes af tot jij naar rechts kan en gaan ze er daarna voorbij
Fantastisch gewoon _O_

en dan ben je 50km in nederland en dan vloek je alweer op al die linksrijders en mensen die niet opletten en dergelijke.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:02:04 #208
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_109846147
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 april 2012 12:55 schreef lipjes het volgende:
oh trouwens, hulde aan de duitsers
van het weekend naar berlijn geweest en vanaf hannover naar berlijn gewoon non-stop 160.
Komt je eraan, gaan ze netjes naar rechts.
Komen ze van achter, wachten ze netjes af tot jij naar rechts kan en gaan ze er daarna voorbij
Fantastisch gewoon _O_

en dan ben je 50km in nederland en dan vloek je alweer op al die linksrijders en mensen die niet opletten en dergelijke.
Diezelfde duitsers kunnen er anders ook wat van hoor in NL, voor wat betreft linksrijden.
En ook komt het vaak genoeg voor dat een dikke duitser in zijn dikke duitser helemaal niet netjes wacht tot je naar rechts gegaan bent. vaak komen ze al seinend met een 220+ aanrijden, klaar om aan te koppelen aan je trekhaak.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_109846271
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

Diezelfde duitsers kunnen er anders ook wat van hoor in NL, voor wat betreft linksrijden.
En ook komt het vaak genoeg voor dat een dikke duitser in zijn dikke duitser helemaal niet netjes wacht tot je naar rechts gegaan bent. vaak komen ze al seinend met een 220+ aanrijden, klaar om aan te koppelen aan je trekhaak.
Klopt, in Duitsland is het gebruikelijk om te seinen met je grootlicht als je met zulke snelheden rijdt. Op die manier weet jij dat je zsm aan de kant moet gaan, als dat niet lukt remmen ze af en houden ze een normale afstand tot jou. Nederlanders zouden dan vloeken en tierend 10 meter achter je gaan rijden.
Als jij die snelheid rijdt en seint doen zij dat ook voor jou, dat is heel normaal.
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:15:17 #210
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_109846643
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:02 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Klopt, in Duitsland is het gebruikelijk om te seinen met je grootlicht als je met zulke snelheden rijdt. Op die manier weet jij dat je zsm aan de kant moet gaan, als dat niet lukt remmen ze af en houden ze een normale afstand tot jou. Nederlanders zouden dan vloeken en tierend 10 meter achter je gaan rijden.
Als jij die snelheid rijdt en seint doen zij dat ook voor jou, dat is heel normaal.
Dat dat seinen normaal is weet ik. m.i. is dat ook nog veiliger. mijn punt is dan ook dat andere.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_109846667
Goed,irritaties op de weg zegt de TT,nou ik heb er ook weer 1 laatst meegemaakt.
Je rijdt op de normale weg,tis +/- 22:30 uur in de avond en plotseling doemt er
een fietser zonder licht naast je op die ook nog zonder richting aan te geven
wil afslaan. }:| Niet alleen geen licht maar fietser heeft ook nog een headset
op zijn harses en... ja wel, zijn telefoon in zijn rechterhand.\

Het is dat ik de rust zelve was want anders was ik hem achterna gereden en
had ik hem een paar meppen verkocht wegens onverantwoord rijden.
pi_109846691
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:05 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Klopt, in Duitsland is het gebruikelijk om te seinen met je grootlicht als je met zulke snelheden rijdt.
Het is alleen tegenwoordig verboten.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_109846899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Het is alleen tegenwoordig verboten.
Om te seinen? Dat wist ik niet :o
Ik vind het wel veilig, tenminste op de stukken autobahn waar je nog die snelheid mag rijden. Dan weet je tenminste dat er iemand aankomt waar je voor aan de kant moet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:15 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

[..]

Dat dat seinen normaal is weet ik. m.i. is dat ook nog veiliger. mijn punt is dan ook dat andere.
Daar heb ik nog nooit last van gehad met Duitsers. Als het al gebeurde in Duitsland was het altijd een auto met een gele kentekenplaat :)

[ Bericht 22% gewijzigd door Tankiej op 03-04-2012 13:29:01 ]
pi_109847554
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:22 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Daar heb ik nog nooit last van gehad met Duitsers. Als het al gebeurde in Duitsland was het altijd een auto met een gele kentekenplaat :)
Elke keer als ik in Duitsland rijd, zitten de Duitsers alleen op de linkerbaan en gaan de Nederlanders netjes naar rechts als de rechterbaan weer leeg is. En als je niet vlug snel even nog achter die vrachtwagen duikt als zij er met hun dikke auto aankomen, zitten ze ook gewoon op je trekhaak...

Mischien ligt het aan de auto waarin je zit, of zelfs (net als in Nederland) de regio waar je rijdt, maar ik heb er toch genoeg achter me gehad die m'n trekhaak zochten (en die lag achterin).
  dinsdag 3 april 2012 @ 13:56:22 #215
258802 Yreal
henk..!
pi_109848304
ik irriteer mij altijd aan automobilisten die een rode waas voor hun ogen krijgen als ze een brommer zien.

INHALEN INHALEN INHALEN

Ookal rij ik 40, in een 30 zone.
Ookal is er absoluut geen ruimte
Ookal rij ik bijna op de middenstreep

Ze MOETEN er METEEN langs :r
pi_109848921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Yreal het volgende:
ik irriteer mij altijd aan automobilisten die een rode waas voor hun ogen krijgen als ze een brommer zien.

INHALEN INHALEN INHALEN

Nee, dat zie je verkeerd... Die brommer moet eraf! Het liefst die sloot in :P Dus hoe minder ruimte hoe beter!

de reden dat ik liever voor een brommer rijd, is dat die dingen vaak stinken... Vooral als je achter zo'n oud wrak rijdt... (heb ik ook met die oude autos...) Maar ik zou nooit in halen als er verder geen andere reden zou zijn (snelheidsverschil of zo'n knuppel die niet weet waar hij moet rijden en dus van rechts naar links gaat, die heb ik liever achter me, heb ik er geen last van als hij onderuit gaat...)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:13:41 #217
258802 Yreal
henk..!
pi_109849037
rechts op de weg rijden 8)7 ik hoef niet dood..
pi_109849163
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 13:56 schreef Yreal het volgende:

INHALEN INHALEN INHALEN

Betaal eerst maar eens wegenbelasting :{w :P
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:16:56 #219
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109849193
Die brommer regels zijn dan ook gewoon krom. Veel brommers kunnen gewoon niet goed met het verkeer mee komen maar moeten alsnog op de weg rijden. Dat had ik wel toen ik m'n Ciao nog had, dat was een brommer dus je moest op de weg. Maar dat ding kwam niet boven de 40/45 km/h uit dus ik hield het verkeer alleen maar op.
Ik voelde me ook totaal niet veilig op de weg met dat ding vanwege dat snelheidsverschil.

Maar nu heb ik een Citta en moet ik op het fietspad, dus dat probleem is nu ook opgelost :Y . En ik ben van die stomme haarverneukende helm af :) .
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:17:23 #220
258802 Yreal
henk..!
pi_109849212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef Daeron het volgende:

[..]

Betaal eerst maar eens wegenbelasting :{w :P
De wegenbelasting voor mijn motor gaat al met 23% omhoog :{w
pi_109849224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:13 schreef Yreal het volgende:
rechts op de weg rijden 8)7 ik hoef niet dood..
Ik ook niet en heb het liefst niet een brommer onder m'n auto omdat hij niet zit op te letten (ja, op alles wat links en rechts van de weg gebeurt en waar hij dus telkens dan ook heen gaat...)
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:18:51 #222
258802 Yreal
henk..!
pi_109849294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Die brommer regels zijn dan ook gewoon krom. Veel brommers kunnen gewoon niet goed met het verkeer mee komen maar moeten alsnog op de weg rijden. Dat had ik wel toen ik m'n Ciao nog had, dat was een brommer dus je moest op de weg. Maar dat ding kwam niet boven de 40/45 km/h uit dus ik hield het verkeer alleen maar op.
Ik voelde me ook totaal niet veilig op de weg met dat ding vanwege dat snelheidsverschil.

Maar nu heb ik een Citta en moet ik op het fietspad, dus dat probleem is nu ook opgelost :Y . En ik ben van die stomme haarverneukende helm af :) .
Ik heb ook nog een snorciao, en die moet telkens op de rollerbank :')

Vraag ze elke keer, denk je dat dit ding heel blijft als ik er 35 mee ga rijden? :')
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:19:33 #223
258802 Yreal
henk..!
pi_109849333
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:17 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik ook niet en heb het liefst niet een brommer onder m'n auto omdat hij niet zit op te letten (ja, op alles wat links en rechts van de weg gebeurt en waar hij dus telkens dan ook heen gaat...)
Heb je dat probleem ook met motoren? :{
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:25:19 #224
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_109849562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 april 2012 14:18 schreef Yreal het volgende:

[..]

Ik heb ook nog een snorciao, en die moet telkens op de rollerbank :')

Vraag ze elke keer, denk je dat dit ding heel blijft als ik er 35 mee ga rijden? :')
Oh ik ben nog nooit op de rollerbank geweest :D .
Maar een vriend van me heeft de motor en aandrijving van die Ciao overgezet naar een Citta frame voor me, dus eigenlijk heb ik nog steeds een brommer maar het is dus op papier een snorbrommer :@ .
  dinsdag 3 april 2012 @ 14:28:02 #225
258802 Yreal
henk..!
pi_109849681
Citta is wel een stuk chiller dan de ciao, maar ook weer een stuk duurder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')