quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef Jarno het volgende:
Yay, lijstjes!.
O: 2 x Wasa volkoren cracker met Philedelphia rommel
T: volkoren boterham met appelstroop en een appel
L: 3 x volkoren boterham met sandwichspread en 20+ smeerkaas
T: volkoren boterham met appelstroop en een appel
D: Hutspot! Met verse worst geloof ik.
En tussen de middag een klein half uurtje gelopen. Zo tegen de 1700kcal's zo te zien dus wel aardig.
Wel een goede oplossingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb toch maar ff een schaaltje yoghurt genomen, anders gaat echt die zak chips baas. Ik heb gewoon stervende trek.
graag gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Iemand heeft mn ticker in de op gezetmet terugwerkende kracht bedankt
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Volhoudenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb toch maar ff een schaaltje yoghurt genomen, anders gaat echt die zak chips baas. Ik heb gewoon stervende trek.
Ik ben 18.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Kan je er niet met je ouders over praten summer2bird?
en hoe oud ben je?
Ik druk me nu voorzichtig uit dus.quote:
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben 18.
Ik krijg binnenkort weer geld en dan kan ik wel weer gezonde dingen kopen.
En mijn moeder vindt dat als ik beter boodschappen kan doen, ik het maar moet doen.
Is verder een hele lieve vrouw hoor
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.quote:
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.
Dat is wel een goede tipquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?
Ze koopt ook hagelslag voor mijn zusje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?
Ik merk ook dat het moeilijk is als je maar hebt te eten wat er is. De eierkoekpolitie komt dan om de hoek, maar het is simpelweg 1 van de meest verantwoorde tussendoortjes wat er hier ligt. Ik kan ook een plak cake, chocola, of roze koeken meenemen, maar goed.
Gelukkig is de groenteboer in de buurtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.
Same herequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...
Ik heb wel altijd slurpfruit/knijpfruit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau geeft summerbird een knuffel
Meis, dat ze allemaal over je heen vielen was op zich goed bedoeld hoorJij komt hier blijkbaar om af te vallen en op die manier doe je het niet al te best. Vandaar het commentaar. Dat is dus oprecht goed bedoeld. Alleen je thuissituatie was niet bekend en jeetje, dat is niet om vrolijk op af te kunnen vallen zeg
Dat geeft de moeder van mijn oppaskindjes ook altijd mee... laat het vaak in de tas zitten, dan geef ik ze wel vers fruitquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd slurpfruit/knijpfruit.
Mijn moeder is vroeger toen ze zelf klein was zwaar mishandeld door haar ouders.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Jarno het volgende:
De essentie van opvoeden is dat je het beste voor je kind wil bieden, op alle vlakken dus. En voeding is daar 1 van. Als je kind dan aangeeft dat wat meer fruit (als voorbeeld) wel fijn zou zijn en je geeft als antwoord 'dan doe je zelf maar boodschappen' dan... heb ik daar een mening over. Die ik beter niet kan uiten wellicht.
Ik zie nu ook hoeveel de meiden samen zitten te genieten van een bord vers fruit. Ik denk dat het wel goed goed, fruitgewijs.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat geeft de moeder van mijn oppaskindjes ook altijd mee... laat het vaak in de tas zitten, dan geef ik ze wel vers fruit
Pure chocolade is beter dan een eierkoek.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:30 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze koopt ook hagelslag voor mijn zusje.
En het idee van samen boodschappen doen is ook een goed idee![]()
Eierkoeken zijn ook mijn #1 tussendoortje geworden als ik echt zin heb in iets enorm ongezonds zoals chokola ofzo
Serieus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:41 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Pure chocolade is beter dan een eierkoek.
Er zijn zoveel van die ouders joh, niks bijzonders. Helaas.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:31 schreef Jarno het volgende:
Als je kind dan aangeeft dat wat meer fruit (als voorbeeld) wel fijn zou zijn en je geeft als antwoord 'dan doe je zelf maar boodschappen' dan... heb ik daar een mening over. Die ik beter niet kan uiten wellicht.
Tegenwoordig hoeft dat nietquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef summer2bird het volgende:
Als je een afspraak bij een diëtist wilt hebben he, moet je dan een verwijskaart van de HA hebben?
Als je een gedeelte vergoed wilt krijgen meestal wel.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef summer2bird het volgende:
Als je een afspraak bij een diëtist wilt hebben he, moet je dan een verwijskaart van de HA hebben?
Mits het ook vergoed wordt door je zorgverzekeringquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als je een gedeelte vergoed wilt krijgen meestal wel.
http://www.diadem.nl/verwijzing.htmquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoeft dat niet
toch?
of is het weeeeeeeeeer veranderd?
Oh dan is het misschien veranderd want ik had toen wel eentje nodigquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
http://www.diadem.nl/verwijzing.htm
volgens mij niet
Vergoed krijg ik het toch niet, heb alleen medicijnen en verder geen ziektes ofzoquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:45 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Als je een gedeelte vergoed wilt krijgen meestal wel.
Ik ook en ik kreeg niks vergoedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oh dan is het misschien veranderd want ik had toen wel eentje nodig
Wanneer ben jij naar de HA gegaan?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Oh dan is het misschien veranderd want ik had toen wel eentje nodig
Ik kreeg wel een aantal keer vergoed.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:47 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Vergoed krijg ik het toch niet, heb alleen medicijnen en verder geen ziektes ofzo
Kom opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Mama zet lekker op tafel. Kansloze missie dus vandaag.
Jaar of 5 geledenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:48 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wanneer ben jij naar de HA gegaan?
*heeft teruggelezen*quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau geeft summerbird een knuffel
Meis, dat ze allemaal over je heen vielen was op zich goed bedoeld hoorJij komt hier blijkbaar om af te vallen en op die manier doe je het niet al te best. Vandaar het commentaar. Dat is dus oprecht goed bedoeld. Alleen je thuissituatie was niet bekend en jeetje, dat is niet om vrolijk op af te kunnen vallen zeg
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:22 schreef summer2bird het volgende:
*knuffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niemand valt over je heen omdat ze jou willen kwetsen (ik iig niet), maar willen helpen sommigen hier hebben de subtiliteit van een theelepel. Het is een forum en je krijgt hier gewoon reacties en feedback.
Vat het niet persoonlijk. De wereld van het internet is gewoon zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |