quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef Jarno het volgende:
Yay, lijstjes!.
O: 2 x Wasa volkoren cracker met Philedelphia rommel
T: volkoren boterham met appelstroop en een appel
L: 3 x volkoren boterham met sandwichspread en 20+ smeerkaas
T: volkoren boterham met appelstroop en een appel
D: Hutspot! Met verse worst geloof ik.
En tussen de middag een klein half uurtje gelopen. Zo tegen de 1700kcal's zo te zien dus wel aardig.
Wel een goede oplossingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb toch maar ff een schaaltje yoghurt genomen, anders gaat echt die zak chips baas. Ik heb gewoon stervende trek.
graag gedaanquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Iemand heeft mn ticker in de op gezetmet terugwerkende kracht bedankt
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
Volhoudenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb toch maar ff een schaaltje yoghurt genomen, anders gaat echt die zak chips baas. Ik heb gewoon stervende trek.
Ik ben 18.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Kan je er niet met je ouders over praten summer2bird?
en hoe oud ben je?
Ik druk me nu voorzichtig uit dus.quote:
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben 18.
Ik krijg binnenkort weer geld en dan kan ik wel weer gezonde dingen kopen.
En mijn moeder vindt dat als ik beter boodschappen kan doen, ik het maar moet doen.
Is verder een hele lieve vrouw hoor
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.quote:
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.
Dat is wel een goede tipquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?
Ze koopt ook hagelslag voor mijn zusje.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?
Ik merk ook dat het moeilijk is als je maar hebt te eten wat er is. De eierkoekpolitie komt dan om de hoek, maar het is simpelweg 1 van de meest verantwoorde tussendoortjes wat er hier ligt. Ik kan ook een plak cake, chocola, of roze koeken meenemen, maar goed.
Gelukkig is de groenteboer in de buurtquote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.
Same herequote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...
Ik heb wel altijd slurpfruit/knijpfruit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |