abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:15:04 #1
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_109697840
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks:

Silmarwen

Deerntie:

Selestha:

LDG:

vrijdag 30 maart 2012 @ 16:15:38 #2
54772 Silmarwen
pi_109697864
Jezus dit topic is slecht voor me... Kheb nu gewoon honger hoor. En de geur van kokos helpt niet mee. :')

Tico, fijn dat je nu iig wel lekker op jezelf kan! En inderdaad, de optie van ouders is ook wel erg ok.

Jarno, appel en een boterham met appelstroop! Appel much? xD
pi_109697897
Ik moet mijn stukje van de keuken en de koelkast nog opruimen. Geeeeeeeeeen zin.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_109697923
En ff herhalen omdat ik een aandachtshoer ben:

quote:
14s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef Jarno het volgende:
Yay, lijstjes! :9.

O: 2 x Wasa volkoren cracker met Philedelphia rommel
T: volkoren boterham met appelstroop en een appel
L: 3 x volkoren boterham met sandwichspread en 20+ smeerkaas
T: volkoren boterham met appelstroop en een appel
D: Hutspot! Met verse worst geloof ik.

En tussen de middag een klein half uurtje gelopen. Zo tegen de 1700kcal's zo te zien dus wel aardig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_109697931
Ik ga bijna alweer koken....heb nog helemaal geen honger want heb 1,5 uur geleden mijn overnight oatmeal pas opgegeten.
pi_109697996
Ik heb toch maar ff een schaaltje yoghurt genomen, anders gaat echt die zak chips baas. Ik heb gewoon stervende trek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_109698017
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb toch maar ff een schaaltje yoghurt genomen, anders gaat echt die zak chips baas. Ik heb gewoon stervende trek.
Wel een goede oplossing :Y (als het helpt)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109698045
Iemand heeft mn ticker in de op gezet O+ met terugwerkende kracht bedankt :) !
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_109698100
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:20 schreef littledrummergirl het volgende:
Iemand heeft mn ticker in de op gezet O+ met terugwerkende kracht bedankt :) !
graag gedaan ;)
pi_109698139
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
pi_109698192
Kan je er niet met je ouders over praten summer2bird?
en hoe oud ben je?
pi_109698207
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Volhouden
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_109698253
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:23 schreef Sarabi het volgende:
Kan je er niet met je ouders over praten summer2bird?
en hoe oud ben je?
Ik ben 18.
Ik krijg binnenkort weer geld en dan kan ik wel weer gezonde dingen kopen.
En mijn moeder vindt dat als ik beter boodschappen kan doen, ik het maar moet doen. :P
Is verder een hele lieve vrouw hoor :)
Twiddel
pi_109698327
Raar als ouders geen fruit kopen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_109698342
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef Jarno het volgende:
Ik druk me nu voorzichtig uit dus.
pi_109698364
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:25 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik ben 18.
Ik krijg binnenkort weer geld en dan kan ik wel weer gezonde dingen kopen.
En mijn moeder vindt dat als ik beter boodschappen kan doen, ik het maar moet doen. :P
Is verder een hele lieve vrouw hoor :)
En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?
Ik merk ook dat het moeilijk is als je maar hebt te eten wat er is. De eierkoekpolitie komt dan om de hoek, maar het is simpelweg 1 van de meest verantwoorde tussendoortjes wat er hier ligt. Ik kan ook een plak cake, chocola, of roze koeken meenemen, maar goed.
pi_109698371
* Isabeau geeft summerbird een knuffel
Meis, dat ze allemaal over je heen vielen was op zich goed bedoeld hoor ;) Jij komt hier blijkbaar om af te vallen en op die manier doe je het niet al te best. Vandaar het commentaar. Dat is dus oprecht goed bedoeld. Alleen je thuissituatie was niet bekend en jeetje, dat is niet om vrolijk op af te kunnen vallen zeg :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109698391
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:26 schreef Jarno het volgende:
Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.
pi_109698412
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben er ook zo een hoor. Zelf denk ik er gewoon niet aan. Zo op mezelf gaat dat dus echt wel een punt worden.
Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...
pi_109698439
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

En samen boodschappen doen, dat jij dus wat gezonde dingen in de kar gooit, en bijvoorbeeld het pak hagelslag terugzet? Als dat alleen voor jou gekocht wordt?

Dat is wel een goede tip :Y
pi_109698464
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:27 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik merk ook dat het moeilijk is als je maar hebt te eten wat er is. De eierkoekpolitie komt dan om de hoek, maar het is simpelweg 1 van de meest verantwoorde tussendoortjes wat er hier ligt. Ik kan ook een plak cake, chocola, of roze koeken meenemen, maar goed.
Ze koopt ook hagelslag voor mijn zusje.
En het idee van samen boodschappen doen is ook een goed idee :) ^O^
Eierkoeken zijn ook mijn #1 tussendoortje geworden als ik echt zin heb in iets enorm ongezonds zoals chokola ofzo :D
Twiddel
pi_109698473
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Gelukkig is de groenteboer in de buurt :P
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 16:30:41 #23
54772 Silmarwen
pi_109698474
Ik vind wat Tico zegt een goed idee. Samen boodschappen doen! Zou dat niet helpen?

En meis, we willen je hier gewoon helpen he. ;) Je betuttelen en zeggen "Oh valt best mee" terwijl dat niet waar is, is niet helpen. Dat is je aanmoedigen tot slecht eten, en ga je je daar beter door voelen? Nee toch.

Sterkte!

Jarno, hier ook. Sinds Yade hebben we altijd fruit in huis. Knut is niet zo'n fruit eter, ik kan weinig fruit eten zonder te bereiden, dus we hadden het nooit. De kids zijn gek op fruit dus er gaat hier zo'n 2 kilo appels, 1 tros bananen door. Ook wel ander fruit hoor. ;) Peer, meloen, wat in het seizoen is eigenlijk.
pi_109698480
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Sinds we die kleine rond hebben hupsen is de fruitschaal bij ons áltijd gevuld...
Same here :Y
Behalve bananen dan want de jongste heeft een poepprobleem

Maar kiwi's en appels en druiven en mandarijntjes lusten ze allebei O+
pi_109698486
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 16:29 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb wel altijd slurpfruit/knijpfruit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')