jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat is niet mooi, MemoEn je vader moet nu nog langer in spanning wachten op alles wat komen gaat.
ja dat sowieso, even een teleurstelling ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik kan me voorstellen dat hij er zich op had verheugd om morgen naar huis te gaanEn jullie vast ook.
Je bent ook aan zet met Feuden.quote:
Goezo Boor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef borisz het volgende:
Nou alle tijd nodig gehad om dat tentamen te maken. Alleen mogelijk is dat bij rechtvakken..
Ging moeizaam maar denk toch wel een zesje eruit te kunnen slepen.
Ik zou niet weten wie dat is en hem of haar dus ook niet herkennen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf restaurant. Jody Bernal zit tafel naast me
Spannendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Memento-Mori het volgende:
dank allemaal, net met papa gesmst, in de loop van volgende week operatie, plan is dinsdag heen en woensdag terug om ff hoi te zeggen
Leffequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
Tijd voor het aftertentamendrankje borisz
Die heb ik hier ook nog liggen.quote:
Ha IsaPod-gebruikerquote:
Ik ga morgen eens in Haarlem buurten bij Melgers voor bierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog liggen.Maar ik bewaar het tot zondag.
Oh, vanavond even niet hoor, denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ha IsaPod-gebruiker![]()
Misschien moet ik WoW weer eens opstarten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, vanavond even niet hoor, denk ik.
Ben moe van het werk en heb een infectie en dat vreet energie en dan heb ik nooit zin in wow spelen. Maar vanaf morgen ben ik er weer heel veel!Vrij dit weekend en heb zin in dingen in wow doen. Levelen van al mijn healers bijv.
Komt goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
hehe, paar uurtjes wow kan wel tussendoor heur![]()
Maar goed, je hebt m'n real-id dus kan je me altijd online zien.
Zat ik me ook net af te vragen ja?quote:
Komt dus in de buurt van je Wordfeud-niveau.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef TAV74 het volgende:
@Bluezz: alvast vooraf: mijn draw skills op de foon zonder stylus zijn van debielenniveau
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt dus in de buurt van je Wordfeud-niveau.
Je kunt swappen, he?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Tot nu toe in dat potje met jou zeker ja. Klinkerloos geheel
Ja, ben er nu net achter dat me dat geen punten kost, alleen een beurt.quote:
Veel te blauwquote:
Deze van Vork zag ik ook, briljant!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vork is goed hé ! met zn tekeningen.
Mij heb je tuk met strip figuren en star wars symbolen.
Het gaat anders al 35x goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze van Vork zag ik ook, briljant!
Ik ben al niet goed in tekenen, maar met het telefoonscherm lukt het me gewoon echt niet: te klein en met de vingers tekenen is dan echt niet te doen. Op een tablet is dat dan echt wel weer beter te doen.
Ik eet al tijden biokwarkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:28 schreef LieLie het volgende:
Vandaag weer normaal gesport, voet geeft echt geen kik!
En de biokwark in de winkel ontdekt, is nieuw volgens mij, en lekker!
Hehe, hadden we hier niet. Maar ze hebben nu een hele reeks huismerk bioproducten. Ik had altijd die van almhof en ik vond het maar zuur zonder iets er doorquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik eet al tijden biokwarkvan de appie
En nee, kwark is niet zuur
Ik heb nog nooit zure kwark gehadquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:35 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hehe, hadden we hier niet. Maar ze hebben nu een hele reeks huismerk bioproducten. Ik had altijd die van almhof en ik vond het maar zuur zonder iets er door
Nou, echt zurig hoor! Maar goed, nu lekkerequote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zure kwark gehadYoghurt is zuur, kwark is romig..
Aah geen pannenkoeken dus?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:54 schreef freecell het volgende:
WheheDoe hem de groeten
Wij eten vanavond pizza. Mijn lijf heeft niet de puf om nog te koken vanavond.
Eigenlijk nergens voor, maargoedKauwen moet nog lukken, haha.
In het zhuis opgelopen? Sterktequote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, vanavond even niet hoor, denk ik.
Ben moe van het werk en heb een infectie en dat vreet energie en dan heb ik nooit zin in wow spelen. Maar vanaf morgen ben ik er weer heel veel!Vrij dit weekend en heb zin in dingen in wow doen. Levelen van al mijn healers bijv.
Toch apart hoe snel het weer elke dag kan omslaan hier.quote:Zware nachtvorst en op verschillende dagen kans op natte sneeuw: dat is het ronduit koude weerpatroon in de aanloopweek naar Pasen.
Lijkt me leuk jaquote:
Mijn kwark is zuur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zure kwark gehadYoghurt is zuur, kwark is romig..
Testen totdat je erbij neervalt DEquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:54 schreef DarkElf het volgende:
Steer!! Drama!! De mr is volgens mij allergisch ineens voor mijn favoriete luchtje van Trussardi!!
Echt super lekker luchtje en je ruikt hem eigenlijk nergens dus das ook wel leuk.
dus nu moet ik een keer op zoek naar een nieuwe maar ja, hoe weet je nou wat lekker is bij jezelf én niet zo standaard.. ?
Wat een schatjesquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:18 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nope. Heb een Sennheiser 205. En oortjes gewoon van Sony walkmanquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
DH: niet zoveel verstand van dopjes, zou je mijn Monster die ik in de verkoop heb aanraden, maar die werkt niet goed op een iPhone. Borisz misschien meer verstand?
Prachtig verhaal. En ook goed geacteerd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
vorige week in bios gezien.
Onder de indruk.
HGT was soms ook weer erg leuk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben HGT aan het terugkijken; morgen de rest.
Ik vind haar op die foto een beetje 'gewoontjes' maar ik vind het belangrijker of ze kan acterenquote:
Zet em nu uit want het wordt te gek, morgen als ik wakker ben kijk ik de andere helft.quote:
Gewone vrouwenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vind haar op die foto een beetje 'gewoontjes' maar ik vind het belangrijker of ze kan acteren
En die soundtrackquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig verhaal. En ook goed geacteerd.
Je kunt jezelf nog aanmelden met een act.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Zet em nu uit want het wordt te gek, morgen als ik wakker ben kijk ik de andere helft.
Nee bedankt, jij magquote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt jezelf nog aanmelden met een act.
Ik denk dat ik best wel kans maak bij Gordon met mijn zwaffel-act.quote:
ik vind dat ook lastig op zo'n telefoontje, maar soms lukken dingen wel, alleen details zijn lastig. Daarom teken ik ook liever niet zoveel met die dunste lijntjes.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:14 schreef TAV74 het volgende:
Deze van Vork zag ik ook, briljant!
Ik ben al niet goed in tekenen, maar met het telefoonscherm lukt het me gewoon echt niet: te klein en met de vingers tekenen is dan echt niet te doen. Op een tablet is dat dan echt wel weer beter te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |