jaquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef Isabeau het volgende:
Dat is niet mooi, MemoEn je vader moet nu nog langer in spanning wachten op alles wat komen gaat.
ja dat sowieso, even een teleurstelling ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik kan me voorstellen dat hij er zich op had verheugd om morgen naar huis te gaanEn jullie vast ook.
Je bent ook aan zet met Feuden.quote:
Goezo Boor!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:14 schreef borisz het volgende:
Nou alle tijd nodig gehad om dat tentamen te maken. Alleen mogelijk is dat bij rechtvakken..
Ging moeizaam maar denk toch wel een zesje eruit te kunnen slepen.
Ik zou niet weten wie dat is en hem of haar dus ook niet herkennen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:52 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf restaurant. Jody Bernal zit tafel naast me
Spannendquote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:57 schreef Memento-Mori het volgende:
dank allemaal, net met papa gesmst, in de loop van volgende week operatie, plan is dinsdag heen en woensdag terug om ff hoi te zeggen
Leffequote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:32 schreef Den_Haag het volgende:
Tijd voor het aftertentamendrankje borisz
Die heb ik hier ook nog liggen.quote:
Ha IsaPod-gebruikerquote:
Ik ga morgen eens in Haarlem buurten bij Melgers voor bierquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog liggen.Maar ik bewaar het tot zondag.
Oh, vanavond even niet hoor, denk ik.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ha IsaPod-gebruiker![]()
Misschien moet ik WoW weer eens opstarten
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, vanavond even niet hoor, denk ik.
Ben moe van het werk en heb een infectie en dat vreet energie en dan heb ik nooit zin in wow spelen. Maar vanaf morgen ben ik er weer heel veel!Vrij dit weekend en heb zin in dingen in wow doen. Levelen van al mijn healers bijv.
Komt goedquote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:03 schreef Isabeau het volgende:
hehe, paar uurtjes wow kan wel tussendoor heur![]()
Maar goed, je hebt m'n real-id dus kan je me altijd online zien.
Zat ik me ook net af te vragen ja?quote:
Komt dus in de buurt van je Wordfeud-niveau.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:17 schreef TAV74 het volgende:
@Bluezz: alvast vooraf: mijn draw skills op de foon zonder stylus zijn van debielenniveau
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt dus in de buurt van je Wordfeud-niveau.
Je kunt swappen, he?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:20 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Tot nu toe in dat potje met jou zeker ja. Klinkerloos geheel
Ja, ben er nu net achter dat me dat geen punten kost, alleen een beurt.quote:
Veel te blauwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |