Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
BorisSpock niet weten
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Illogical..
De volgende is trouwens niet goed besef ik me net..
En hoe vind ik dit terug in Ethiopie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was een heerlijk stukje kip en een zalige salade(dressings met knoflook en honing are the best)
Sinds wanneer kook ik dat de hele weekquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer kook ik dat de hele week
Goed idee, morgen dag dienstquote:
Sterker nog, ik denk wel eens dat dat het enige vlees is wat ze eten in Afrika.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
En ze hebben vast wel kippen in Ethiopië
Denk ik
Ik heb nog een lekker stuk monchou over. Morgenochtend de buurvrouw maar uitnodigen voor koffiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zie het positieve ervan, FFT: meer gebak en eten voor jou
Leukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
*burb*
Restaurant Truffels was weer erg lekker.
Na afloop kwam de kok nog even apart bij ons aan tafel het hele menu evalueren met ons.
Nee, dit keer geen recensie en ook geen foto's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk
Hebben jullie nog piccas gemaakt?
Een incidenteel schaap of geit misschien??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk wel eens dat dat het enige vlees is wat ze eten in Afrika.
Ja, vooroordeel, maar wel gebaseerd op eigen ervaringen.
in Zuidelijk afrika eten ze ook heel veel bief.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk wel eens dat dat het enige vlees is wat ze eten in Afrika.
Ja, vooroordeel, maar wel gebaseerd op eigen ervaringen.
Geen van beiden gezien, maar wij gaan naar The Hunger Games komende week.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mag van een vriendin kiezen waar we zaterdag naartoe gaan (film):
Extremely Loud and Incredibly Close
The Hunger Games
Welke zouden jullie aanraden? Heb net beide trailers gezien en weet het nog niet zeker..
Beide gezien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik mag van een vriendin kiezen waar we zaterdag naartoe gaan (film):
Extremely Loud and Incredibly Close
The Hunger Games
Welke zouden jullie aanraden? Heb net beide trailers gezien en weet het nog niet zeker..
die lijkt me ook leukquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen van beiden gezien, maar wij gaan naar The Hunger Games komende week.
Beide leuk dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beide gezien.
Als je in een 'ik voel zijn pijn'modus zit, naar de eerste.
Wil je gewoon een lekkere actiefilm met spanning, dan de tweede.
Hunger Games is meer Predator meets Twilight (minus de vampieren en weervolven).quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beide leuk dus. Ik hou wel veel van emotie in films dus denk dat ik dan de eerste ga kiezen. The Hunger Games doet me beetje denken aan een kruising tussen Harry Potter en Jumanji..
Absoluutquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Nederland was beter af geweest zonder LPF en PVV.
Goh. Daar kom je nu al achter?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Die mensen " moeten" wel een stem hebben...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Idd. Gek he, dat niemand meer stemtquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
AbsoluutIk vind politiek zo'n farce geworden.
Oh, ik blijf stemmen tegen beter weten in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Idd. Gek he, dat niemand meer stemt
Nu weet ik het zeker dat ik voor Extremely Loud gaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hunger Games is meer Predator meets Twilight (minus de vampieren en weervolven).
En Jennifer Lawrence is een goede actrice én leuk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |