Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
BorisSpock niet weten
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Illogical..
De volgende is trouwens niet goed besef ik me net..
En hoe vind ik dit terug in Ethiopie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef Isabeau het volgende:
Zo, dat was een heerlijk stukje kip en een zalige salade(dressings met knoflook en honing are the best)
Sinds wanneer kook ik dat de hele weekquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sinds wanneer kook ik dat de hele week
Goed idee, morgen dag dienstquote:
Sterker nog, ik denk wel eens dat dat het enige vlees is wat ze eten in Afrika.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
En ze hebben vast wel kippen in Ethiopië
Denk ik
Ik heb nog een lekker stuk monchou over. Morgenochtend de buurvrouw maar uitnodigen voor koffiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
Zie het positieve ervan, FFT: meer gebak en eten voor jou
Leukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:33 schreef golfer het volgende:
*burb*
Restaurant Truffels was weer erg lekker.
Na afloop kwam de kok nog even apart bij ons aan tafel het hele menu evalueren met ons.
Nee, dit keer geen recensie en ook geen foto's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk
Hebben jullie nog piccas gemaakt?
Een incidenteel schaap of geit misschien??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk wel eens dat dat het enige vlees is wat ze eten in Afrika.
Ja, vooroordeel, maar wel gebaseerd op eigen ervaringen.
in Zuidelijk afrika eten ze ook heel veel bief.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Sterker nog, ik denk wel eens dat dat het enige vlees is wat ze eten in Afrika.
Ja, vooroordeel, maar wel gebaseerd op eigen ervaringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |