Ik ben jaloers, ik ga zo namelijk de regen inquote:Op zaterdag 31 maart 2012 07:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
het was hier vandaag prachtig loopweer, zo'n 17 graden met een zonnetje en geen wind, al was het i.c.m. het meer dan pittige parkoers warm genoeg.
Hihi, sorryquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
En je wordt bedankt. Het zonnetje is hier vertrokken.
yeah, drie keer raden waarom ik er nu zitquote:
De ideal link werkni!! Bah. Ow, toch niet, nu kom je helemaal niet meer op de inschrijving uit.. they have problemsquote:
Hahaha, inderdaad! Pinkpop!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:16 schreef Guppyfriend het volgende:
het lijkt wel concertkaartjes kopen
quote:Beste XXXXXXX,
Bedankt voor je inschrijving voor de 28e Dam tot Damloop. Je hebt gekozen voor het onderdeel 10 mijl (16.1 km) trimloop.
Ja, en even 2 dagen rust tussen elk loopjequote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:36 schreef slacker_nl het volgende:
@Swets ai... gewoon 5km gaan lopen en/of rustiger tempo.
[..]
Leuk!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:14 schreef Liesje68 het volgende:
Woohoo! Na veel gedoe ben ik er door gekomen! Ingeschreven voor de Dam tot Damloop!
Zou het niet weten... pas mijn 1ste keerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb er enorm veel zin in, vooral in het traject er naartoe.
Het correspondentienummer, is dat ook je startnummer?
Volgens mij niet, je startnummer word dacht ik pas enkele weken voor de loop bekend.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Leuk!
Denk het niet, zitten ook letters in bij mij, dat staat echt niet op een startnummerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:17 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |