Aan je kont?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een wind om te lopen en koud... Heb het niet warm gehad
Wel iemand ingehaald
Had een record terwijl ik helemaal geen zin had.
19 km in 1:47 uur en nu heb ik echt spierpijn in mijn hamstring en kont
http://connect.garmin.com/activity/163235625
Daarna het huis nog schoongemaakt en eten voorbereid.
Nu lekker zitten met een bak koffie met koffiekaatje en die kickt er lekker in
*grin niet op die snelheid iig. Weet ook niet wat ik vandaag hadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe hard loop jij je 10 dan wel niet?(als je 9,8 km/u loopt voor een herstelloopje
). Ik zou voor een herstelloopje eerder op 8 km/u gaan zitten.
Ja, dat is ook mijn tempo op de > 10 kmquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin niet op die snelheid iig. Weet ook niet wat ik vandaag hadIk ging gewoon lekker.
Meestal loop ik tussen de 9.0 en 9.5 gemiddeld. Dus heel niet hard ofzo maar dat is gewoon een lekker tempo voor mij.
Ik heb 'm ook in het zakje wat op mijn rug zit, net boven mijn kont. Zakje is best klein in die tights en daar past net een iphone in, dus het schuift en stuitert niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat een kou! Mijn laatste duurloop gehad vandaag. 23 KM in 1:57:16.
De komende dagen lekker rustig aan doen en wat rustige en korte loopjes![]()
Ik baal goed van het weer!! Van de lekkere warme lentezon naar dit koude sombere weer.
Hebben jullie geen last ( voor diegene) dat de band om je arm voor bijv. je telefoon op ipod steeds afzakt? Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar uiteindelijk kies ik er toch weer voor om mn telefoon in mn broek te doen.
Vind het enorm irritant die band om je arm.
Dat hoor ik ook al van mensen om me heen. Dus dat is geen goed alternatief.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb 'm ook in het zakje wat op mijn rug zit, net boven mijn kont. Zakje is best klein in die tights en daar past net een iphone in, dus het schuift en stuitert niet.
Ik vind die banden ook irritant, dan hou ik 'm nog liever in mijn hand vast.
Ik dus ook. Kwam dus vandaag eindelijk een shirt tegen waarbij het rugzakje me wel geschikt leek. Kan ik mooi voor volgende maand op de kooplijst zetten. Was nog een cool shirt ook.quote:Zit al te bedenken hoe ik dat van de zomer doe. Dan loop ik in een normaal kort sportbroekje en die heeft geen zakje. Dus ik moet OF een belt kopen (sowieso handig ivm water bij langere duurloopjes) OF een hele kort tight. Maar als vent in een soort van hot pants zie ik toch niet zo zitten
Die gordel wil ik wel van je kopen misschienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:13 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Tnxx![]()
Ik heb beide, zowel met klitteband als een stretchband. Achteraf zonde van het geld. Net zoals die gordel met drinkflesjes, ooit gekocht met de goede bedoelingen en 1 keer gebruikt!
Lol, dat is idd geen gezicht denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook in het zakje wat op mijn rug zit, net boven mijn kont. Zakje is best klein in die tights en daar past net een iphone in, dus het schuift en stuitert niet.
Zit al te bedenken hoe ik dat van de zomer doe. Dan loop ik in een normaal kort sportbroekje en die heeft geen zakje. Dus ik moet OF een belt kopen (sowieso handig ivm water bij langere duurloopjes) OF een hele kort tight. Maar als vent in een soort van hot pants zie ik toch niet zo zitten
wat voor simpele sportbroeken? Doe eens een linkje doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:18 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
Lol, dat is idd geen gezicht denk ik.
Ik draag altijd gewoon van die simpele sportbroeken. Met zakken erin. Dus dat is voor mij geen probleem gelukkig.
Is een prettige snelheid hè?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn tempo op de > 10 km.
Ga morgen mijn 12,5 km met een pace van max. 6:15 proberen te lopen ( = 9,6 km/u).
Voor duurlopen wel ja, voor de 5 km vind ik het niet meer snel genoegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is een prettige snelheid hè?
Succes morgen! Ik hou t de komende 2,5 maand sowieso even bij de 10, zie daarna wel verder.
http://www.plutosport.nl/(...)ek_Heren-V37608.htmlquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
wat voor simpele sportbroeken? Doe eens een linkje doen.
Maar dat is een tennisshortquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:26 schreef MvN_Rdam het volgende:
[..]
http://www.plutosport.nl/(...)ek_Heren-V37608.html
Zoiets bijv.
Zit lekker soepel, zakken voor mn telefoon.
Ik heb ook van die strakke tights. Lekker warm voor in de winter. Maar mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een broek zoals in die link.
we hadden t over duurloopjes idd. De 5 heb ik al even niet gelopen, binnenkort weer eens doenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voor duurlopen wel ja, voor de 5 km vind ik het niet meer snel genoeg. En thanks! Ik hoop dat ik niet afhaak bij de 10, voor volgende week staat er 17,5 op het programma, dus ik moet nu wel even 12,5 lopen.
drinkbelt heb ik ook, gebruik ik alleen op warme dagen op de 10 km. Vind t prima zitten. T drinken is even wennen maar wel prettig.quote:Ik heb geen probleem met de flesjesgordel. Draag hem op mijn heupen en daar blijft 'ie ook zitten. Alleen als ik een flesje wil pakken, wil de boel nog wel eens verschuiven. Zal eens kijken of dat anders is als ik mijn twee flesjes aan de voorkant draag ipv aan de achterkant, omdat ik dan beter zie wat ik doe.
Haha ja, dat zag ik. Maar ik doel meer op het model, ik kon zo snel ff geen voorbeeld vinden. Meestal koop ik het in de winkel en niet via internet, vandaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is een tennisshort. Is die wel optimaal voor hardlopen? (mbt afvoer van zweet enzo)
Wowquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat een kou! Mijn laatste duurloop gehad vandaag. 23 KM in 1:57:16.
De komende dagen lekker rustig aan doen en wat rustige en korte loopjes![]()
Ik baal goed van het weer!! Van de lekkere warme lentezon naar dit koude sombere weer.
Hebben jullie geen last ( voor diegene) dat de band om je arm voor bijv. je telefoon op ipod steeds afzakt? Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar uiteindelijk kies ik er toch weer voor om mn telefoon in mn broek te doen.
Vind het enorm irritant die band om je arm.
Volgens mij zijn schuurplekken door de naden een groter probleem bij langere afstanden. Daarpm gaan sommige heren toch over op de tight.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar dat is een tennisshort. Is die wel optimaal voor hardlopen? (mbt afvoer van zweet enzo)
Yur heeft een tight met daarboven een losse short. Gewoon aan elkaar vast te maken, of los van elkaar te dragen. Best ideaal volgens mijquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn schuurplekken door de naden een groter probleem bij langere afstanden. Daarpm gaan sommige heren toch over op de tight.
Puur voor de muziek neem ik aan? In dat geval kun je het beste een kleine mp3-speler kopen die je kunt vastmaken als een soort wasknijper aan je broek. Heb er zelf 1 van difrnce, het huismerk van Media Markt. Kost 15 euroquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zit al te bedenken hoe ik dat van de zomer doe. Dan loop ik in een normaal kort sportbroekje en die heeft geen zakje. Dus ik moet OF een belt kopen (sowieso handig ivm water bij langere duurloopjes) OF een hele kort tight. Maar als vent in een soort van hot pants zie ik toch niet zo zitten
ja daar ben ik laatst achter gekomen met m'n cheap ass tight (omdat me dure nog in de was lag...)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
Volgens mij zijn schuurplekken door de naden een groter probleem bij langere afstanden. Daarpm gaan sommige heren toch over op de tight.
Dat is ook een goeie. Al gebruik ik hem nu ook als GPS/bijhouden van tijden. Als ik een horloge heb, is dit een goed alternatief.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
Puur voor de muziek neem ik aan? In dat geval kun je het beste een kleine mp3-speler kopen die je kunt vastmaken als een soort wasknijper aan je broek. Heb er zelf 1 van difrnce, het huismerk van Media Markt. Kost 15 euro
Muziek? Ik luister geen muziek. Nee, voor de gpsquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:04 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Puur voor de muziek neem ik aan? In dat geval kun je het beste een kleine mp3-speler kopen die je kunt vastmaken als een soort wasknijper aan je broek. Heb er zelf 1 van difrnce, het huismerk van Media Markt. Kost 15 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |