Zal dan een kort loopje van een km of 5 worden straks nog. Ff die beentjes strekken.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik denk dat je dat het best zelf aan kunt voelen. Ik zou het niet doen, heb meestal wel een dagje nodig om weer bij te komen.
Ik heb dat ook weerquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Toch even een beetje voorzichtig aan met lopen de komende tijd. Pijnlijk plek op mijn scheenbeen als ik er op druk.
Hoe hard loop jij je 10 dan wel niet?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:57 schreef DarkElf het volgende:
Lekker relaxt 3 km gelopen vanmorgen, beetje herstel na de tien van gisteren. Even gas teruggenomen toen bleek dat ik 10.6 km/uur liep. Uiteindelijk op 9.8 gemiddeld.
Respect! Dat is sub 2 uur op de 21 km.... *jaloers* Way to go, echt wow.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Had een record terwijl ik helemaal geen zin had.
19 km in 1:47 uur en nu heb ik echt spierpijn in mijn hamstring en kont
http://connect.garmin.com/activity/163235625
Oww thanks!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Respect! Dat is sub 2 uur op de 21 km.... *jaloers* Way to go, echt wow.
Goed zegquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een wind om te lopen en koud... Heb het niet warm gehad
Wel iemand ingehaald
Daarna het huis nog schoongemaakt en eten voorbereid.
Nu lekker zitten met een bak koffie met koffiekaatje en die kickt er lekker in
Netjes hoor! Overigens is het ook raadzaam om rondes van 1km in te stellen. Zo heb je een beter beeld van de opbouw van je racequote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel iemand ingehaald
Hoe bedoel je dat? Dat je je per km een doel stelt?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:21 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Netjes hoor! Overigens is het ook raadzaam om rondes van 1km in te stellen. Zo heb je een beter beeld van de opbouw van je race
Goed zeg, wat een eind. Ik vond mijn 11.5KM vandaag al een heel eindquote:Op zaterdag 31 maart 2012 15:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Wel iemand ingehaald
Nee, je kunt op je garmin instellen dat ie elke km aangeeft hoe lang je over die km hebt gedaan. Zodoende kun je tijdens en na de race kijken of je veel verval hebt.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Dat je je per km een doel stelt?
Ik heb ook zo'n vakje in m'n shirtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb een geweldig hardloopshirt gezien bij Perry sport: een Nike Sphere top met vakje voor je iphone / mp3 speler op de rug, van luchtig gaasachtig materiaal..wantonline kom ik hem alleen nergens tegen. Of toch wel
![]()
Wat een afstand en in zo'n tijd!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat een kou! Mijn laatste duurloop gehad vandaag. 23 KM in 1:57:16.
De komende dagen lekker rustig aan doen en wat rustige en korte loopjes![]()
Ik baal goed van het weer!! Van de lekkere warme lentezon naar dit koude sombere weer.
Hebben jullie geen last ( voor diegene) dat de band om je arm voor bijv. je telefoon op ipod steeds afzakt? Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar uiteindelijk kies ik er toch weer voor om mn telefoon in mn broek te doen.
Vind het enorm irritant die band om je arm.
Tnxxquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat een afstand en in zo'n tijd!
Mmm ik heb een band met klitteband, en dat gaat opzich wel. Zakt wel iets af, maar niet irritant. Zo'n stretchband echter..
Heb zelf ook zo'n ding, werkt prima voor mijn HTC. Kan 'm zelfs bedienen door het venster. Zakt inderdaad wel iets af maar altijd nog beter dan in een jas/broekzak. Hotst en knotst het nog veel meer is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:09 schreef MvN_Rdam het volgende:
Wat een kou! Mijn laatste duurloop gehad vandaag. 23 KM in 1:57:16.
De komende dagen lekker rustig aan doen en wat rustige en korte loopjes![]()
Ik baal goed van het weer!! Van de lekkere warme lentezon naar dit koude sombere weer.
Hebben jullie geen last ( voor diegene) dat de band om je arm voor bijv. je telefoon op ipod steeds afzakt? Ik heb het meerdere keren geprobeerd maar uiteindelijk kies ik er toch weer voor om mn telefoon in mn broek te doen.
Vind het enorm irritant die band om je arm.
via mijn app (Sportstracker) kun je de minuten ook per KM terug zien. Ook per halve KM en 5 KM. Tis heel erg makkelijk om idd te zien of je veel verval hebt naarmate de afstand vordert.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:37 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Nee, je kunt op je garmin instellen dat ie elke km aangeeft hoe lang je over die km hebt gedaan. Zodoende kun je tijdens en na de race kijken of je veel verval hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |