Helemaal prima als je er zelf een einde aan wilt maken of dat het je niet meer zoveel boeit wat er met je gebeurt ofzo, maar beetje egoïstisch om dan anderen in gevaar te brengen op deze manier.quote:Maar ik ga het zeker proberen, en ik wil ook weer de goede kant op, en gelukkig zijn!
Want vanochtend nog reed ik met een veel te hoge snelheid door de weilanden waar je maar 60 mocht, en je door bomen geen goed overzicht heb, maar van verdriet dan ga je automatisch ja niet echt meer opletten en denken van ''wat kan mij het schelen'' natuurlijk heel fout, en dom en alles.. alleen vandaag inderdaad weer zo'n hele grote dip.
Maarja, morgen misschien weer beter! .
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Helemaal prima als je er zelf een einde aan wilt maken of dat het je niet meer zoveel boeit wat er met je gebeurt ofzo, maar beetje egoïstisch om dan anderen in gevaar te brengen op deze manier.
Klopt, al is het wel heel herkenbaar. Ik heb zelf in het verleden ook een depressie gehad en een gevaarlijk onderdeel daarbij was echt zeer gevaarlijk rijgedrag (tot te hard blindelings door rood rijden aan toe). Ik heb op gegeven moment dan ook tegen mezelf gezegd; als ik verder wil leven, dan gaat het niet op deze manier; dan ga ik er ook het beste van maken ook. Op dat moment ben ik gestopt met autorijden op momenten dat ik me depri of gefrustreerd voelde... daar moet je echt hard in zijn tegen jezelf.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Helemaal prima als je er zelf een einde aan wilt maken of dat het je niet meer zoveel boeit wat er met je gebeurt ofzo, maar beetje egoïstisch om dan anderen in gevaar te brengen op deze manier.
Dat hard zijn wil nog niet altijd werken.. Maar zolang je weet dat het morge waarschijnlijk beter gaat, is het oke..quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Klopt, al is het wel heel herkenbaar. Ik heb zelf in het verleden ook een depressie gehad en een gevaarlijk onderdeel daarbij was echt zeer gevaarlijk rijgedrag (tot te hard blindelings door rood rijden aan toe). Ik heb op gegeven moment dan ook tegen mezelf gezegd; als ik verder wil leven, dan gaat het niet op deze manier; dan ga ik er ook het beste van maken ook. Op dat moment ben ik gestopt met autorijden op momenten dat ik me depri of gefrustreerd voelde... daar moet je echt hard in zijn tegen jezelf.
En hoe lang geleden is het nu? En hoevaak heb je die "flashes"?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Son-Goku het volgende:
Zo lang na dato krijg nog steeds.. euh.. "flashes" van d'r, ben dan altijd ff verdrietig/chagerijnig om de pijn die ze me toen gebracht heeft.
make it stop
Werd gevraagd om een nieuwe te starten en daarin verder te gaan in dat topicquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Er zijn nu 2 topics?
De kunst van het loslaten van je ex #193
bijna anderhalf jaar na uitgaan/gedumpt worden, na 10 jaar verliefd op d'r zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:30 schreef Hazzard het volgende:
[..]
En hoe lang geleden is het nu? En hoevaak heb je die "flashes"?
Is et niet zo, gene die laatste post heeft van oude topic, maakt een nieuwe aan? of heb ik dat helemaal foutquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Er zijn nu 2 topics?
De kunst van het loslaten van je ex #193
er zijn 2 topics open. gulmuz heeft niet vanuit de reeks de volgende deel geopend en dat is deze welquote:
Check.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
er zijn 2 topics open. gulmuz heeft niet vanuit de reeks de volgende deel geopend en dat is deze wel
zie link eerder in deze rij paar post hierboven
Kun je niet beter gewoon medelijden jegens haar kweken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Son-Goku het volgende:
Zo lang na dato krijg nog steeds.. euh.. "mental flashes" van d'r, ben dan altijd ff verdrietig/chagerijnig om de pijn die ze me toen gebracht heeft.
make it stop
tnx dearquote:
de enige die het kan laten stoppen ben jezelf. Dat kan niemand anders voor je doen. Maar toch, zoiets moet mega slijten. (pot verwijt de ketel momentje, ahum)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Son-Goku het volgende:
Zo lang na dato krijg nog steeds.. euh.. "mental flashes" van d'r, ben dan altijd ff verdrietig/chagerijnig om de pijn die ze me toen gebracht heeft.
make it stop
Je moeder is nog steeds bij jou? en hou je haaks!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef LaLouchi het volgende:
Straks komt hij mijn dochter voor het weekend halen... Au... Ga vmvnd nr de kroeg dan. Bah wat vreselijk. Waarom.ziet hij nou niks in.
En nu moet je haar vergeten, niet meer tegen haar zeggen dat je haar mist. Ze heeft je volledig in de tang en je zegt dat ook. Niet goed. Niet meer apart met haar gaan. echt. Probeer het los te laten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb net mijn ex gezien.....
-knip-
En nu................
quote:
Ja die is bij mij.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je moeder is nog steeds bij jou? en hou je haaks!
Verwijten van wie? Probeer strakjes iets te slapen en als je een goede band met je moeder hebt, kruip je gewoon tegen haar aan.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja die is bij mij.
Net weer allerlei verwijten gekregen, net of je tegen een bloj brton praat. Ik voel me vresrlijk. Weer aan het huilen.. Verdomme.. En nu moet ik ook mijn kind nog missen
Gozer, ik krijg dezelfde shit te horen.... Ik herken mij hierin...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb net mijn ex gezien.....
In de vriendengroep zat ze....
knip
En nu................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het raar om te hopen dat ze zag dat ik haar negeerde?![]()
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn gezicht vandaag toen ik haar zag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het raar om te hopen dat ze zag dat ik haar negeerde?![]()
Volkomen normaal, maar waarschijnlijk een Epic Fail.YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Ja, ik probeerde in haar gezichtsveld te lopen, maar ze was even ergens anders bezig en iemand stond voor haar neus.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Volkomen normaal, maar waarschijnlijk een Epic Fail.
Google maar even: "Amygdala Hijack"quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik probeerde in haar gezichtsveld te lopen, maar ze was even ergens anders bezig en iemand stond voor haar neus.Fuck, ik wil haar laten zien dat ik haar 'eigenlijk niet nodig heb'.
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Google maar even: "Amygdala Hijack"
Verdiep je daar even in....
Wat voor pokerface jij ook op zet, dit is je gruwelijk mislukt.
Vrouwen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een amygdala Hijack neemt je lichaam over.
Ik meen het, ook voor de rest hier... google dat maar... Ik weet 100% zeker dat wij ons er allemaal in herkennen.
Ik ben echt fucking boos man, me ex wou geen contact en shit.... nee natuurlijk niet, zodat ze even lekker 2 weken haar gang kon gaan en dingen op de rit kon zetten met die jongen zonder dat ik stoorde.... om me vervolgens kei en keihard na te trappen.
Onmenselijk gewoon dit, gadverdamme.
Oh ik wel, dus kans is groot dat dit karma is...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vrouwen.
Ik snap ook niet waarom we dit verdienen, ik bedoel, ik heb nog nooit opzettelijk een meisje gekwetst. Karma bestaat niet...
Sterkte, ouwe.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Oh ik wel, dus kans is groot dat dit karma is...
maar dat doet er niet toe nu... I'm fucked, en that's all that counts.
Hopelijk gaat dit snel over.
Ja, in bed liggen en dan die paranoïde jaloezie.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weekend is killing, avonden zoals dit denk ik, zullen ze samen zijn? Wat zullen ze aan het doen zijn? etc etc... Ik weet hoe snel ze is, dus ondertussen hebben ze al een relatie natuurlijk, en volop aan het daten en "genieten" van elkaar..
maar pfff....
Niets paranoïde aan, het is gewoon zo, dat maakt het extra fucked.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, in bed liggen en dan die paranoïde jaloezie.Eigenlijk moet ik ook afleiding zoeken, maar heb niet echt iets te doen ofzo.
Karma bestaat en je zal vast de vrouw van je droom tegenkomen. Geduld wordt beloondquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Sterkte, ouwe.Als karma bestaat, dan wacht mij een droomvrouw.
Hoe is het met jou eigenlijk? Trek je het de afgelopen dagen wat na al die pogingen tot contact?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Karma bestaat en je zal vast de vrouw van je droom tegenkomen. Geduld wordt beloond
Het gaat wel redelijk, ja. Zit nog steeds met allemaal vragen in m'n hoofd, maar nouja.. het is wel oke. Thanks for askingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Trek je het de afgelopen dagen wat na al die pogingen tot contact?
Komt goed allemaalquote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het gaat wel redelijk, ja. Zit nog steeds met allemaal vragen in m'n hoofd, maar nouja.. het is wel oke. Thanks for asking
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Karma bestaat en je zal vast de vrouw van je droom tegenkomen. Geduld wordt beloond
Awh echt? Ben blij dat ik je vrolijk kan makenquote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik word altijd weer vrolijk van jou!
Ik vind het ook maar niks. Ik vind dat er liefde bij hoort, anders zou ik gewoon geen seks kunnen hebben met iemand waarvoor ik niks voel. Maar je hebt gelijk, we vallen onder de categorie vrouwen...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 08:00 schreef Mickeys het volgende:
neukdate, rebounden, Ik zal wel mega ouderwets zijn of misschien dat ik een romantisch beeld heb, maar liefdeloos neucken vind ik echt zo not done. Alsof het niet iets speciaals is. Maar goed. Ik val dan ook in de categorie vrouwen... misschien dat het daar aan ligt
en ik begrijp niets van jouw verhaal. Haal er wel uit dat je gemaakt vriendschap wilt maar als het jou niet "aanstaat" ga je meteen (in je hoofd) schelden. Misschien moet je daar eens aan werken voordat je uberhaupt vriendschap probeert op te bouwen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:13 schreef trekeennummertje het volgende:
Hoihoi
Ik heb een vriendin (een vriend) wat vroeger een ex van me was.
Maar heb haar een aantal maanden gevraagd als vrienden weer met elkaar om te gaan. Naja eens in de maand afspreken en verder social media af en toe. Maar nu doet dat wijf me toch vaag O.o Ze doet opeens kortaf en bot en ik bijt daar gewoon doorheen denkend dat ze ongesteld is ofzo, krijg ik een dag later bericht: waarom praat je zoveel terwij ik niet eens aardig doe.
Dus ik van: ik praat niet veel, jij wat weinig.
En daar stelt ze die vraag nog een paar keer, dus nu wil ik vragen waarom ze zo doet, dat ze haar problemen niet op mij moet afreageren, maar zs ging t morgen (vandaag) beantwoorde
zegt ze opeens: haha? ik deed gister aardig maar jij zeurt. deze vriendschap werkt misschien niet. doei.
wat denkt zjj wel niet? geilt die borderliner erop dat ze mij steeds fouten verwijst terwijl ik niks doe what-so-ever. wat is er hier aan de hand? begriep der nieks vaan. xd
Verwijten van mijn man. Dat ik zijn harde houding heb veroorzaakt, dat ik mijn gezin heb laten vallen voor mijn moeder, dat ik hem pijn doe, dat hij me niet meer wil toelaten. Tja wat moet je erop zeggen.. Geloof dat we samen in de relatie zaten, maarja blame it all on me.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Verwijten van wie? Probeer strakjes iets te slapen en als je een goede band met je moeder hebt, kruip je gewoon tegen haar aan.
knufffff
Probeer een antwoord is te baseren zonder je eigen gevoelens erbij te betrekken van 'ik leid zo erg aan mijn liefdesverdriet dus een ander per definitie ook'quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
en ik begrijp niets van jouw verhaal. Haal er wel uit dat je gemaakt vriendschap wilt maar als het jou niet "aanstaat" ga je meteen (in je hoofd) schelden. Misschien moet je daar eens aan werken voordat je uberhaupt vriendschap probeert op te bouwen.
Zou haar maar gewoon laten. Stuur een berichtje binnen 2/3 dagen waarom ze zo deed en als ze geen fatsoenlijk antwoord kan geven, laat het dan maar zitten. Kan ook niet in je verhaal lezen waarom ze ineens zo doet..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 09:13 schreef trekeennummertje het volgende:
Hoihoi
Ik heb een vriendin (een vriend) wat vroeger een ex van me was.
Maar heb haar een aantal maanden gevraagd als vrienden weer met elkaar om te gaan. Naja eens in de maand afspreken en verder social media af en toe. Maar nu doet dat wijf me toch vaag O.o Ze doet opeens kortaf en bot en ik bijt daar gewoon doorheen denkend dat ze ongesteld is ofzo, krijg ik een dag later bericht: waarom praat je zoveel terwij ik niet eens aardig doe.
Dus ik van: ik praat niet veel, jij wat weinig.
En daar stelt ze die vraag nog een paar keer, dus nu wil ik vragen waarom ze zo doet, dat ze haar problemen niet op mij moet afreageren, maar zs ging t morgen (vandaag) beantwoorde
zegt ze opeens: haha? ik deed gister aardig maar jij zeurt. deze vriendschap werkt misschien niet. doei.
wat denkt zjj wel niet? geilt die borderliner erop dat ze mij steeds fouten verwijst terwijl ik niks doe what-so-ever. wat is er hier aan de hand? begriep der nieks vaan. xd
jouw aannames vervolgens bestempelen als "kneusige" reactie. Tijd voor een spiegeltje voor je misschien? Want het is duidelijk dat je helemaal niets van mij weet en "mijn" verhaal hier totaal niet gevolgd hebt, maar de reactie ging over jouw reactie, niet over de mijne.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:07 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Probeer een antwoord is te baseren zonder je eigen gevoelens erbij te betrekken van 'ik leid zo erg aan mijn liefdesverdriet dus een ander per definitie ook'Laatmaar als ik nog meer van zulke kneusige reacties krijg.
QFTquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jouw aannames vervolgens bestempelen als "kneusige" reactie. Tijd voor een spiegeltje voor je misschien? Want het is duidelijk dat je helemaal niets van mij weet en "mijn" verhaal hier totaal niet gevolgd hebt, maar de reactie ging over jouw reactie, niet over de mijne.
Daarnaast hoef je niet iets te doen met een reactie van een ander. Maar welkom in "de kunst van het loslaten van je ex"
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
jouw aannames vervolgens bestempelen als "kneusige" reactie. Tijd voor een spiegeltje voor je misschien? Want het is duidelijk dat je helemaal niets van mij weet en "mijn" verhaal hier totaal niet gevolgd hebt, maar de reactie ging over jouw reactie, niet over de mijne.
Daarnaast hoef je niet iets te doen met een reactie van een ander. Maar welkom in "de kunst van het loslaten van je ex"
Dank je voor deze "eer"quote:
quote:
Dat zijn de aannames die wij doen. Misschien is het voor hem toch anders. Maar ik begrijp hoe je je voelt. Onthou alleen wel dat hij er in ieder geval wel voor jullie kindje wil zijn. Zoveel gevallen waarbij ik dan zie dat dat dan ook niet meer zo is.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:18 schreef LaLouchi het volgende:
Bedenk me net dat hij zich wel erg zielig voelt, hij zwelgt in zelfmedelijden. Slappe hap ben je dan.
Nee hij kwam haar gisteren ophalen en toen kwam dat wel heel duidelijk naar voren. Hij wil zijn eigen fouten niet erkennen, ik heb hem zoveel pijn gedaan, alles is mijn schuld, en daardoor heb ik alles stuk grmaskt. Ik ben echt geen engeltje geweest, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Dus niet alleen ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat zijn de aannames die wij doen. Misschien is het voor hem toch anders. Maar ik begrijp hoe je je voelt. Onthou alleen wel dat hij er in ieder geval wel voor jullie kindje wil zijn. Zoveel gevallen waarbij ik dan zie dat dat dan ook niet meer zo is.
De nacht een klein beetje doorgekomen? Hoop het want rust is iets wat je zeker in het begin nodi hebt om energie op te doen. Knuffff
Misschien zegt hij dat om je "pijn" te doen. Probeerde D. ook bij mij. Ik tuinde er eerst in maar al heel snel kwam ik tot andere conclusies. Inmiddels lijkt hij weer normaal contact op te nemen met me, maar ik blijf uiteraard op mijn hoede. Ik ga voor en welke gevoelens hij heeft en of het hem wel of niet wat doet, maakt daar geen deel van uit.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Nee hij kwam haar gisteren ophalen en toen kwam dat wel heel duidelijk naar voren. Hij wil zijn eigen fouten niet erkennen, ik heb hem zoveel pijn gedaan, alles is mijn schuld, en daardoor heb ik alles stuk grmaskt. Ik ben echt geen engeltje geweest, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Dus niet alleen ik.
Dat hij er nog voor mijn dochter is vind ik niet meer als normaal, het is immers ook.zijn kind. Waar hij nu alleen de lusten van heeft en ik alle lasten. Schik ik me ook gewoon in.
Ik ben het gewijs en het verwijtmakende egoistische gedrag nu onwijs zat. Hij wil scheiden, so be it. Maar dan ook niet over een poosje terugkomen. Want die dag gaat ooit komen, als hij uitgefeest is. Jammer dan.
Dat hij wil scheiden blijft idd het moeilijkste te verhappen, maar als hij dat echt wil.mag hij idd ook zelf die stap gaan zetten. Ik doe het niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien zegt hij dat om je "pijn" te doen. Probeerde D. ook bij mij. Ik tuinde er eerst in maar al heel snel kwam ik tot andere conclusies. Inmiddels lijkt hij weer normaal contact op te nemen met me, maar ik blijf uiteraard op mijn hoede. Ik ga voor en welke gevoelens hij heeft en of het hem wel of niet wat doet, maakt daar geen deel van uit.
Dat hij er voor jullie dochter is, is niet zo vanzelfsprekend hoor ook al vinden jij en ik dat dat wel zo zou moeten horen. Koester het in ieder geval dat hij dit wel doet.
Dat hij wil scheiden blijft het moeilijkste voor je vermoedelijk. D. wil dat ook van mij dus D. mag ook alles in gang zetten. Ik hoor de reacties wel en hoor vanzelf wel waar ik dan op moet reageren. Maar goed, blijft een vervelende en stressvol gebeuren voor de meeste van ons.
Nooit echt weggeweest, alleen weinig te melden en dus in de lurkstandquote:
Hoop dat je dat vol houd, gevoelsmatig. Hier zelfde schuitje alleen meneer doet dus gewoon niks onder het mom van dat ie denkt dat ik er emotioneel moeite mee heb. Mooi verhaal. Dus toch zelf maar e.e.a. geregeld. Als het dan toch moet.... al had ik liever dagelijks bij de relatietherapeut gezeten.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:01 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Dat hij wil scheiden blijft idd het moeilijkste te verhappen, maar als hij dat echt wil.mag hij idd ook zelf die stap gaan zetten. Ik doe het niet.
Ja ik ga mijn best iig doen. Wil zelf de cintrole hebbwn, niet dat hij die steeds heeft.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:51 schreef QEX het volgende:
[..]
Hoop dat je dat vol houd, gevoelsmatig. Hier zelfde schuitje alleen meneer doet dus gewoon niks onder het mom van dat ie denkt dat ik er emotioneel moeite mee heb. Mooi verhaal. Dus toch zelf maar e.e.a. geregeld. Als het dan toch moet.... al had ik liever dagelijks bij de relatietherapeut gezeten.
Huh, dat snap ik niet. Je kon geen nieuwe kleren kopen van hem?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:47 schreef LaLouchi het volgende:
Ja is beter. Vandaag lekker nieuwe kleren gekocht, had ik ook.al jaren niet meer gedaan want dat kon volgens hem nooit..
Gatverdamme, wat haat ik zulke mensen. Geniet maar lekker van je geld (en je bent weer een reden rijker waarom het beter is zonder hem)quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef LaLouchi het volgende:
Hij beheerde al ons geld en zei.altijd dat daar geen geld voor was. Nu beheer ik mijn eigen geld zelf en doe ik de vastw lasten en kan ik wel.kleding kopen, ondanks dat zijn loon weg is...
Hij hield geld achter, en daar is nu niks meer van terug te vinden..
Ja echt he.. Ik ga nu aan mijn eigenwaarde werken.. Hij stikt er maar inquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:25 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Gatverdamme, wat haat ik zulke mensen. Geniet maar lekker van je geld (en je bent weer een reden rijker waarom het beter is zonder hem)
Wat een gast zeg! wees blij dat je er vanaf bent!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef LaLouchi het volgende:
Hij beheerde al ons geld en zei.altijd dat daar geen geld voor was. Nu beheer ik mijn eigen geld zelf en doe ik de vastw lasten en kan ik wel.kleding kopen, ondanks dat zijn loon weg is...
Hij hield geld achter, en daar is nu niks meer van terug te vinden..
Goed gezegd. Nu echt doen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja echt he.. Ik ga nu aan mijn eigenwaarde werken.. Hij stikt er maar in
Wat hij zegt, die ben je liever kwijtquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Wat een gast zeg! wees blij dat je er vanaf bent!
Absoluut! AL kan ik me voorstellen dat het als een trap na voeltquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat hij zegt, die ben je liever kwijt
Ja.. Beetje jammer dar ik het nu pas zie.. Maarjaquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat hij zegt, die ben je liever kwijt
?quote:
Kom op lieverd, je kunt het. Dikke knufffff (plemp mijn mail anders maar vol! )quote:
Soms zouden we dat allemaal wel willen maar zijn we niet bij machte. dat is het kloterige er aan.quote:
Tja, qua beweging moet ik wel bezig blijven, maar moet wel uitkijken dat ik niet verder veel afval. Gisteren al op maar 34 uitgekomen voor broek. Als er nog iets af moet, dan graag van mijn buik.quote:Op zondag 1 april 2012 14:22 schreef thatday het volgende:
@Mickeys: Lekker! Lichaamsbeweging (of het nu sporten of snoeien is) is echt het beste wat je kunt doen geloof ik. Daar moet ik echt wat meer mee doen..
Ik heb wel hele leuke afleiding, een superleuke jongen ontmoet en ook een leuke 'date' mee gehad. Hij zei toen dat hij het heel erg naar zijn zin had en me graag snel weer ziet en me leuk vond.
Maar ik krijg altijd pas uuuuren later een whatsapp terug, ook nog ontzettend droog. Ik weet niet meer hoeveel waarde ik tegenwoordig moet hechten aan digitaal contact, of dat iets zegt bij mannen. Ik denk dan gelijk, als je me echt leuk vindt, dan laat je wel wat meer horen en dan doe je wel wat enthousiaster. Maar misschien ook omdat de relatie met mijn ex begon met 2 maanden non stop sms-contact. Ik weet het niet. I guess he's just not that into me. En dat komt dan veel harder aan als je nog met je ex bezig bent.
Laat ik het zo brengen en er komt een tijd dat jij het ook zo ziet, nieuwe ronde nieuwe kansen. alles voor jezelf, kleding kopen wat bij jou past, huisje inrichten wat jij leuk vind. Naar bed toe wanneer het jou uitkomt of het nu om 7 uur is of om 11 uur. eigen tv programma's kijken en vrienden over de vloer die jij leuk vind.quote:Op zondag 1 april 2012 15:32 schreef LaLouchi het volgende:
Ik zie op tegen de toekomsr, er moet zoveel geregeld worden... Weer verhuizen, huis verkopen, scheiden, mn kind delen.... Pff...
Over een uur komt hij haar terug brengen.. Ik moet een pokerface houden. hij mag me niet weer kwetsen.
hehehe, dan doen we dat gewoon samen!quote:Op zondag 1 april 2012 14:52 schreef QEX het volgende:
@ Mickeys. Dan kun je dus extra geld verdienen door bij te klussen als model nu je maat 34 hebt.
:-)
Ik blijf zelf al weken steken. nou ja er komt dus ook niks bij.
Ja klopt. Hij is ook echt niet goed voor me. Dit is ook beter. Het doet me gewoon wel pijn dat alles een illusie was. Dat mijn dochter nu zo op moet groeien, en tuurlijk er zijn zoveel kindereb met gescheiden ouders, maar dit wilde ik gewoon niet.quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Laat ik het zo brengen en er komt een tijd dat jij het ook zo ziet, nieuwe ronde nieuwe kansen. alles voor jezelf, kleding kopen wat bij jou past, huisje inrichten wat jij leuk vind. Naar bed toe wanneer het jou uitkomt of het nu om 7 uur is of om 11 uur. eigen tv programma's kijken en vrienden over de vloer die jij leuk vind.
en daarnaast voor wat ik net gelezen heb, je eigen financien regelen. Je hebt hem niet nodig, ook niet in de toekomst.
Knuffff en heel veel sterkte
Dit is nu typisch iets wat niet waar is en wat je jezelf aanpraat. Niet doen hoor, je bent meer waard dan je denkt. En echte vrienden, wees blij als je al 1 hand vol kan tellen. Mensen waarvan ik dacht bij mijn 1e scheiding dat zij mijn beste vrienden waren, die konden onze scheiding niet aan. Kun je zien hoe sommige mensen dingen op zichzelf betrekken. Dat zijn geen vrienden, maar toevallige passanten.quote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef LaLouchi het volgende:
Ook mensen die alles verpesten... Ik kreeg een kind op mijn zestiende ben straks op mijn 23e gescheiden.. Mensen kijken op me neer. Daarom voel ik me een loser.
maar klopt wel!quote:Op zondag 1 april 2012 16:41 schreef QEX het volgende:
'the power of the oppressor is in the hands of the oppressed.
(niet te letterlijk nemen svp)
Hoezo kom je daar nu pas achter?quote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik kwam vandaag pas erachter dat die mail die ik van haar kreeg waarin stond dat ze gek op hem is en verliefd is en Hoopt op een relatie dat die mail is gestuurd aan mij op de dag dat we 6 maand een relatie hadden. Hoe zuur.
Is zij vreemdgegaan met die ander?quote:Op zondag 1 april 2012 19:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik zat naar de datum te kijken op Whatsapp omdat ik het er die dag met iemand over had en toen realiseerde ik het mij pas. Zo verrot dit. Vandaag kerk dag Dus hun zijn samen. Ik kan toch toch nog geen plek geven dat zij nu van de ene in de ander rolt en ik hier maar zo verrot zit. Hoe hypocriet ook Want als ik een vrouw had dan was er niets aan de hand geweest. Althans mijn issues bleven dan wel in mij maar de situatie was dan anders.
Ik snap je volledig..Mijn ex maakte het uit op de dag dat we 3 jaar en 7 maanden bij elkaar waren..Altijd fijn! (al is het natuurlijk geen speciale dag, je denkt er toch ff aan!)quote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
ik kwam vandaag pas erachter dat die mail die ik van haar kreeg waarin stond dat ze gek op hem is en verliefd is en Hoopt op een relatie dat die mail is gestuurd aan mij op de dag dat we 6 maand een relatie hadden. Hoe zuur.
Maar het ging wel uit om hem?quote:Op zondag 1 april 2012 20:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nee niet vreemd gegaan. Maar ik blijf het raar vinden dat je afgelopen maand nog moest huilen omdat je niet zwanger bleek en nu opeens een relatie met een ander wil. Dit hele gezeik zit me goed dwars. Ik kan en wil geen contact met haar opnemen maar het liefste....... Grr
Ja had net ook weer ff een dip. Maar weiger dat aan hem te laten zien. vrijdag had hij zijn trouwring nog om, ik vroeg hem waarom en hij zei toen dat hij er niet bij nagedacht had.. (yeah right..) Vandaag was die ring af. Dan voel je toch ff pijn ondanks dat dit beter voor me is.quote:Op zondag 1 april 2012 18:35 schreef QEX het volgende:
Probeer het ook altijd, me 'groot' houden. Lukt me ook, tot hij uit beeld is.
Hoe kan het om jou gegaan zijn als ze daarna meteen een ander had, dat is dan toch een slap excuus want anders kan je er nog niet zo snel aan toe zijn. En je hebt het vaak over de kerk. Is ze zo streng gelovig?quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
je kinderen erbij betrekken is echt Not done! Nee het ging niet uit om hem maar om mij en dat ik dat maar goed in me oren moest knopen. Dat zijn haar woorden.
Het irriteert me kapot dit. Ik kan ook niet leuk later met haar op terras zitten wetend dat ze een ander heb gehad. Bah. Deze hele situatie ervaar ik als levensbedreigend wat natuurlijk onzin is en dat zie ik ook in maar Gadverdamme dat gevoel man. Wordt er ziek van.
Je moet ze niet gebruiken als wapen idd, maar kinderen hebben natuurlijk wel recht op de waarheid. Ze hebben echt wel door dat er iets veranderd is in de 'gewone' situatie.quote:Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
je kinderen erbij betrekken is echt Not done! Nee het ging niet uit om hem maar om mij en dat ik dat maar goed in me oren moest knopen. Dat zijn haar woorden.
Het irriteert me kapot dit. Ik kan ook niet leuk later met haar op terras zitten wetend dat ze een ander heb gehad. Bah. Deze hele situatie ervaar ik als levensbedreigend wat natuurlijk onzin is en dat zie ik ook in maar Gadverdamme dat gevoel man. Wordt er ziek van.
Mensen die meteen een ander hebben zijn geen winnaars ofzo. Dat zijn slappe losers die niet alleen kunnen zijn en hun heil bij iemand anders moeten zoekenquote:Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja... Ze heeft houvast aan het geloof.... Ik vind het maar achterlijk dat je dan zo snel een bodeg wil en op zondag middag met die jongen naar de kroeg gaat. Ik vind het ook maar dubbel allemaal. Geen contact is omdat ze dat niet wil. Later wel weer als ik er klaar mee ben maar dat kan ik echt niet. Leuk doen Terwijl ik weet dat ze ander naait.
Ze had heel veel liefde. Maar meer had ze ook niet te bieden. Geen goed gesprek ofzo. Haar ouders deden me eerst welkom voelen. Me helpen met me huis dingen voor me kopen de kerst goed geregeld en me verjaardag leuk gemaakt. Het is allemaal gewoon Kut dit. Ik weet dat er dingen fout zijn gegaan maar Hoe dit allemaal afloopt na alles is gewoon teleurstellend. Dit gedrag had ik niet achter haar gezocht.
Gister met stappen ook. Leuke dames enzo zelfde types en ik ging er niet op af. Simpelweg omdat ik bang ben dat ik in dezelfde situatie kom. Terwijl ik ook graag verder wil. Stukje ego. Jij een ander dan ik ook en Fuck You. Maar dat is geen oplossing maar dit steekt me gewoon heel erg allemaal.
Absoluut! Maakt het alleen voor de andere partij niet minder klote....quote:Op zondag 1 april 2012 22:12 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mensen die meteen een ander hebben zijn geen winnaars ofzo. Dat zijn slappe losers die niet alleen kunnen zijn en hun heil bij iemand anders moeten zoeken
Mja misschien is het wel pijnlijk. Het zou 't voor mij alleen nog maar duidelijker maken dat je blij moet zijn dat het uit is.quote:Op zondag 1 april 2012 22:13 schreef sawadie het volgende:
[..]
Absoluut! Maakt het alleen voor de andere partij niet minder klote....
hehe, mooie houdingquote:Op zondag 1 april 2012 22:21 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Mja misschien is het wel pijnlijk. Het zou 't voor mij alleen nog maar duidelijker maken dat je blij moet zijn dat het uit is.
Ik heb geen idee of m'n ex al iemand anders heeft, kan me eerlijk gezegd ook niet zoveel boeien. Ze is toch niet leuker dan ik![]()
ik denk dat ik het ook niet bepaald leuk zou vinden.. maar dat zeg ik nu met de pijn/verdriet nog sterk in mij, misschien is het over een tijdje anders. ik hoop het maar tenminste..quote:Op zondag 1 april 2012 22:22 schreef sawadie het volgende:
[..]
hehe, mooie houdingIk weet niet hoe ik zou reageren eigenlijk. Het zou je niet moeten boeien, maar ik denk dat ik toch wel flip als ik hoor dat het wel zo is....
AL ben ik ook heel leuk
Zeker weten van niet!quote:Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef La_Vita het volgende:
Alsof ze ooit iemand gaan vinden die mooier, intelligenter en grappiger zijn dan wij. Nee toch![]()
Zo is da!quote:Op zondag 1 april 2012 22:28 schreef sawadie het volgende:
[..]
Zeker weten van niet!
Their loss!
Maar eerst maar es blij worden met mezelf, dan kijk ik wel weer verder
Dat zou wel heel erg cru zijnquote:Op zondag 1 april 2012 22:29 schreef La_Vita het volgende:
Ik verwachte vandaag eigenlijk wel een telefoontje van m'n ex. Zo van; weetje nog dat hele gedoe met het uitmaken? 1 APRIL HAHAHA
Hihiquote:Op zondag 1 april 2012 22:32 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg cru zijnMoet zeggen, ik heb erover gedacht om vandaag te bellen en te smeken of ze terugkomt, en dan 1 april schreeuwen!
Ja, we doen gekke dingen tegenwoordig
I know, heb ik vanmiddag al een paar keer gedaanquote:Op zondag 1 april 2012 22:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat komt vanzelf weer naar andere vrouwen kijken. Jou situatie is natuurlijk ook anders. Alle opties liggen open. Maar onthoud de bierviltjes verhalen ha ha. Die zijn belangrijk ha ha.
Klinkt als een topplan! Met wie ga je?quote:Op zondag 1 april 2012 22:53 schreef WasMachinator het volgende:
hoe was het stappen gisteravond trouwens?
vanavond een basisroute gepland voor de zomervakantie, berlijn, warschau, praag, instanbul, rome, parijs is het idee op het moment.
even positieve gedachten mij over laten nemen..
Met 3 vrienden van mij, met de trein europa door toeren. kan al niks anders als episch worden eigenlijkquote:Op zondag 1 april 2012 23:03 schreef sawadie het volgende:
[..]
Klinkt als een topplan! Met wie ga je?
Was mooi! Maar geen vrouwen geregeld dus
Nee joh. Als je over haar heen bent dan val je gewoon op waar je op valt...quote:Op zondag 1 april 2012 23:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik weet door deze situatie trouwens wel heel goed, wat ik absoluut niet meer wil.
Alleen, ik vraag me af, zijn er meerdere mensen hier die dus ook ontzettend kieskeurig geworden zijn, en daardoor dus eigenlijk voor hunzelf openstaande deuren dichtgooien?
Ik ben echt bang, dat ik mezelf helemaal kapot ga analyseren en van dingen uitga ter bescherming van me eigen....
Lief gezegdquote:Op maandag 2 april 2012 00:02 schreef Tjik het volgende:
[..]
Nee joh. Als je over haar heen bent dan val je gewoon op waar je op valt...
En dat gebeurt dan gewoon.
En er zijn vast niet veel meiden zoals zij en dat kun je ook positief opvatten
Ken het! had het vanmiddag....Toch niet gedaan, mede dankzij je bierviltjesquote:Op maandag 2 april 2012 00:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Helemaal correct gast.... zoals ik gister al zei... Back to the old me...
Had net ff een breek momentje.... verdomme wat is het dan kut dat je weet dat je haar niet kan bellen om je gevoel te uiten.
Echt he? Naja, wat ik gister al zei..De titel van dit topic is gewoon goed gekozen...Het is echt een kunst om haar los te laten...Een kunstje dat moeilijk te leren is, maar wel noodzakelijk...quote:Op maandag 2 april 2012 00:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Klopt!!!!!!
Je kan 100x beter hier lopen janken, etteren, ons lastig vallen (of appen hehe) dan dat je het naar haar toe richt....
Stom klinkt dat eigenlijk, voor je gevoel is het zo fout, maar voor de realiteit is het beter.
Juist, als je het in kroegtaal wil verwoorden:quote:Op maandag 2 april 2012 00:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
Echt he? Naja, wat ik gister al zei..De titel van dit topic is gewoon goed gekozen...Het is echt een kunst om haar los te laten...Een kunstje dat moeilijk te leren is, maar wel noodzakelijk...
Ben trouwens wel blij dat ik het niet heb gedaan, schiet er toch niets mee op, op die manier krijgt zij alleen maar het idee dat ik haar terug wil, en dat idee wil ik haar niet meer geven
Ja, maar dat kan je nooit weten in het begin he.. Daarom is vertrouwen de basis van een goede relatie.quote:Op maandag 2 april 2012 00:30 schreef sawadie het volgende:
Ach, als ik dit topic doorneem kunnen mannen er soms ook wat van
Volgens mij heeft het gewoon met een bepaald mens type te maken. Eerlijkheid is alles. Dat geldt voor onze gevallen, maar ook voor veel meer gevallen in dit topic. We hebben eigenlijk allemaal te maken gehad met iemand die uiteindelijk niet eerlijk is geweest. Daar heb ik in mijn geval veel van geleerd; WIl ik iemand die niet eerlijk is? nee!
I know, daar dacht ik aan toen ik het gepost hadquote:Op maandag 2 april 2012 00:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je nooit weten in het begin he.. Daarom is vertrouwen de basis van een goede relatie.
Als het moet, dan help ik je daarbij.... Die spirit, en die kleine rat en casanova zit nog in me, het is een kwestie van tijd tot die er weer uit komt haha.quote:Op maandag 2 april 2012 00:35 schreef sawadie het volgende:
[..]
I know, daar dacht ik aan toen ik het gepost hadDas het belangrijkste idd...
Ach, ik heb iig geleerd dat liefde niet onvoorwaardelijk is. Ben door een diep dal gegaan maar hoop nu ook op te klimmen naar een hogere top
Klopt, alleen wat kan je voor de gek gehouden worden zeg.quote:Op maandag 2 april 2012 00:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je nooit weten in het begin he.. Daarom is vertrouwen de basis van een goede relatie.
Nah, zou ik ook weer niet doen...Die roze wolk voelt altijd wel erg fijnquote:Op maandag 2 april 2012 00:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Klopt, alleen wat kan je voor de gek gehouden worden zeg.
Eigenlijk als je super verliefd bent op iemand, moet je gewoon per direct 3 weken het contact verbreken.
Jezelf van de roze wolk flikkeren..... vind je diegene daarna nog echt interessant, dan ga je verder waar je gebleven was.
Klopt, alleen dat is ook eigenlijk een fout die we allemaal maken....quote:Op maandag 2 april 2012 00:42 schreef sawadie het volgende:
[..]
Nah, zou ik ook weer niet doen...Die roze wolk voelt altijd wel erg fijn
Liefde kan onvoorwaardelijk zijn, als je het samen echt wil. Hoop voor je dat alles goed komtquote:Op maandag 2 april 2012 00:35 schreef sawadie het volgende:
[..]
I know, daar dacht ik aan toen ik het gepost hadDas het belangrijkste idd...
Ach, ik heb iig geleerd dat liefde niet onvoorwaardelijk is. Ben door een diep dal gegaan maar hoop nu ook op te klimmen naar een hogere top
Totdat je de beroemde woorden hoort...........quote:Op maandag 2 april 2012 00:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Liefde kan onvoorwaardelijk zijn, als je het samen echt wil. Hoop voor je dat alles goed komt
Zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden...Kijk, je kan zeggen dat je koel en afstandelijk hebt gedaan en daardoor haar de kans hebt gegeven om iets te beginnen met hem..quote:Op maandag 2 april 2012 00:45 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik heb haar gewoon letterlijk in zijn schoot geworpen....
Ik heb die relatie haast afgedwongen... zo voelt het.
Ben ik gelukkig?
Met me eigen leven, ja... met me gevoel? Allerminst.
Ik ben blij dat je gister opgelet heb....quote:Op maandag 2 april 2012 00:47 schreef sawadie het volgende:
[..]
Zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden...Kijk, je kan zeggen dat je koel en afstandelijk hebt gedaan en daardoor haar de kans hebt gegeven om iets te beginnen met hem..
Aan de andere kant, je alternatief was dat je achter haar aan zou lopen, smeken en bidden (in dit geval erg toepasselijk) dat ze terug komt...had ook niet gewerkt...
Ofwel, haar keuze, haar fout
Twijfel ik niet aanquote:Op maandag 2 april 2012 00:46 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Liefde kan onvoorwaardelijk zijn, als je het samen echt wil. Hoop voor je dat alles goed komt
En mensen die trouwen dan? (Ja, mensen kunnen ook scheiden maar ik heb 't over partners die voor 'altijd' samen blijven).quote:Op maandag 2 april 2012 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Totdat je de beroemde woorden hoort...........
"Er is teveel gebeurd"
"Er is teveel in mij geknapt"
Niets is onvoorwaardelijk.
Hm, dat laatste heb (had) ik dus ook. Ik denk dat je haar gewoon misschien een keer kan spreken en dan duidelijk maken dat je nu liever wat tijd voor jezelf nodig hebt o.i.d.?quote:Op maandag 2 april 2012 00:49 schreef sawadie het volgende:
[..]
Twijfel ik niet aanGewoon een proces waar je door heen moet...
Het enige irritante is dat ik nu niets van me laat horen, en zij dan contact opneemt...Hoe ge je daar mee om? Moeilijk!
Ging wel goed hoor, gaat wel al beterquote:Op maandag 2 april 2012 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar ovoxo, hoe is jou weekend verlopen? Heb jij je een beetje erdoorheen kunnen slepen?
Wat ik aangaf jongen.... NIETS DOEN.....quote:Op maandag 2 april 2012 00:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, dat laatste heb (had) ik dus ook. Ik denk dat je haar gewoon misschien een keer kan spreken en dan duidelijk maken dat je nu liever wat tijd voor jezelf nodig hebt o.i.d.?
Heb ik al gedaan! Was wel moeilijk om te zeggen, maar wel nodig! Ik zie haar echter bij onze bijbaan, dus dat blijft lastig...quote:Op maandag 2 april 2012 00:50 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hm, dat laatste heb (had) ik dus ook. Ik denk dat je haar gewoon misschien een keer kan spreken en dan duidelijk maken dat je nu liever wat tijd voor jezelf nodig hebt o.i.d.?
Mijn vriendin haar ouders zijn al sinds hun 15e samen en zijn al ongeveer 25 jaar getrouwd. Echte, onvoorwaardelijke liefde bestaat nogquote:Op maandag 2 april 2012 00:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dat is niet meer van deze tijd (mijn beleving).
Ik zat daar een keer op een verjaardag, iedereen getrouwd behalve wij.... ik zei: "dat gaat ook niet gebeuren, teveel gedonder wanneer het fout gaat"
en ik werd compleet afgebrand.
ik luisteren..... tot ik zei: "maar wie verplicht iemand om te trouwen?"
en daar was geen "solid" antwoord op.
Mensen die 27 jaar bij elkaar zijn (haar ouders) respect..... maar niet in mijn wereld.
Ik ben om die reden de detachering ingegaan.... weg van de situatie, weg van alle mensen...quote:Op maandag 2 april 2012 00:51 schreef sawadie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan! Was wel moeilijk om te zeggen, maar wel nodig! Ik zie haar echter bij onze bijbaan, dus dat blijft lastig...
Oei, snap dat het idd moeilijk is om te zeggen. Ik zou gewoon neutraal blijven als je d'r ziet, gedag zeggen e.d. maar verder ook niks.quote:Op maandag 2 april 2012 00:51 schreef sawadie het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan! Was wel moeilijk om te zeggen, maar wel nodig! Ik zie haar echter bij onze bijbaan, dus dat blijft lastig...
Geloof ik ook wel inquote:Op maandag 2 april 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mijn vriendin haar ouders zijn al sinds hun 15e samen en zijn al ongeveer 25 jaar getrouwd. Echte, onvoorwaardelijke liefde bestaat nog
Die tijden waren anders.... Ik oordeel niet, dus als jou overtuiging dat is, dan respecteer ik dat.... maar toen bestond het woord scheiden niet. Het was een taboe.quote:Op maandag 2 april 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mijn vriendin haar ouders zijn al sinds hun 15e samen en zijn al ongeveer 25 jaar getrouwd. Echte, onvoorwaardelijke liefde bestaat nog
True, maar ik denk toch dat ik het romantische idee van echte liefde blijf geloven, puur voor het ideequote:Op maandag 2 april 2012 00:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die tijden waren anders.... Ik oordeel niet, dus als jou overtuiging dat is, dan respecteer ik dat.... maar toen bestond het woord scheiden niet. Het was een taboe.
Tegenwoordig gaan mensen al uit elkaar vanwege een verkeerd verjaardagscadeau wat gekocht is.
Probeer de gedachtes om te draaien.quote:Op maandag 2 april 2012 00:58 schreef WasMachinator het volgende:
onvoorwaardelijke liefde, het ideaal beeld.. Ik hoop dat het bestaat..
Lig nu vol stress en gespannen in bed, wordt weer een moeizame nacht vrees ik:(..
Sterkte! Ken het probleemquote:Op maandag 2 april 2012 00:58 schreef WasMachinator het volgende:
onvoorwaardelijke liefde, het ideaal beeld.. Ik hoop dat het bestaat..
Lig nu vol stress en gespannen in bed, wordt weer een moeizame nacht vrees ik:(..
Precies, en degene die het hardste roepen ik blijf voor altijd bij je, laten je het hsrdst vallen.quote:Op maandag 2 april 2012 00:47 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Totdat je de beroemde woorden hoort...........
"Er is teveel gebeurd"
"Er is teveel in mij geknapt"
Niets is onvoorwaardelijk.
So truequote:Op maandag 2 april 2012 07:11 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Precies, en degene die het hardste roepen ik blijf voor altijd bij je, laten je het hsrdst vallen.
Ik geloof niet meer in onvoorwaardelijke liefde. En ook niet in het huwelijk.
Haha mijn ex riep tegen iedereen die het maar horen wilde dat zijn gezin zijn alles was en dat hij ons nooit zou verlaten en dat kerels die dat wel deden geen mannen waren, hij was anders, ja echt. Bullshit. Alles waar hij voor stond, wat hij beloofde was een groot toneelspel. Nou ik ga lekker verder, heb soms mn momenten dat ik het vreselijk vind, maar dat gaat hij nooit meer te zien krijgen. Er komt een dag dat hij aan mijn deur komt kloppen, en dan blijft die deur potdicht.quote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef EiPet het volgende:
[..]
So true
Hardlopers zijn doodlopers, nog zo'n cliche wat helaas wel waar is... Mijn ex wist niet hoe snel ze een relatie moest beginnen en zat als een gek achter mn broek aan. Maar een jaar later was ze, zo snel als ze kwam, net zo snel weer weg..
Stom dat ik altijd alles eerst the hard way moet leren voordat ik het doorheb
Misschien heb je dit al, maar koop een goede harde wekker en zet hem een stuk van je bed vandaan zodat je er echt uit moet en geen andere keuze hebt (behalve in een pestpokkeherrie blijven liggen, maar dat is ook geen pretje).quote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit haat ik ook.... verslapen...
Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.
Echt.... wat een bende.
Gaat lekker allemaal..quote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.
Echt.... wat een bende.
drie weken voor onze breuk zei een vriend nog dat wij zo'n stel waren dat voor altijd bij elkaar zou blijven....quote:Op maandag 2 april 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dit ook heel vaak te horen gekregen ja. Wat mij betreft had het gemogen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:44 schreef QEX het volgende:
[..]
drie weken voor onze breuk zei een vriend nog dat wij zo'n stel waren dat voor altijd bij elkaar zou blijven....
En daarbij, wie zegt dat die mensen die 60 jaar getrouwd zijn ook echt gelukkig zijn...
Heb ik ook zovaak gehoord. En op dat moment had het zelfs van mij gemogen. Maar nu ben ik blij dat het niet zo is.quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Dit ook heel vaak te horen gekregen ja. Wat mij betreft had het gemogen.
Dat zuigt! Je kan er alleen helaas niets aan doen...Echt zo vaag allemaal! Heb zelf vannacht gedroomd dat ik zat te zoenen met een ander meisje, dus das denk ik een goed punt in de verwerkingquote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt.... wat een bende.
Die dromen heb ik ook wel eens, met haar of met een ander.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat zuigt! Je kan er alleen helaas niets aan doen...Echt zo vaag allemaal! Heb zelf vannacht gedroomd dat ik zat te zoenen met een ander meisje, dus das denk ik een goed punt in de verwerking
Alleen zonet wilde ik een gemeenschappelijke collega feliciteren met zn verjaardag en zag ik op zn wall dat zij dat ook net gedaan had...Toch weer een kutgevoel...
Oh dat gevoel ken ik zo goed.. Pff.. Net belde mn schoonmoeder me,.die.zei geef het maar tijd.. Maar dat wil ik.zelf ook niet meer....quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef QEX het volgende:
@hazzard. Ik had ook helemaal het idee dat wij samen oud zouden worden. Leek me heerlijk een diamanten bruilofsfeest(was voor mij de einige reden om 100 te willen worden, samen dan wel, dan zouden we 75 jaar getrouwd zijn)
Ach, ik zie het als iets positiefs...Liever dat dan dromen over haarquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die dromen heb ik ook wel eens, met haar of met een ander.
Heeft iets te maken met behoeftes ofzo, zoek maar eens op google, dromenwoordenboek.
Ja, dat is zuur idd, maar je moet het in een ander perspectief zien... Google Past Reality Integration maar eens en lees daar wat over, dan weet je precies wat ik bedoel in deze specifieke situatie.
Jij ben er ook jong bij trouwens, is dat destijds een bewuste keuze geweest? Eigenlijk zijn we hier met z'n allen (op een paar uitzonderingen na) veel te jong om ons zoveel te laten leiden door dit gevoel. Er zit voor ons nog zoveel meer in.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh dat gevoel ken ik zo goed.. Pff.. Net belde mn schoonmoeder me,.die.zei geef het maar tijd.. Maar dat wil ik.zelf ook niet meer....
Kwa kind? Of kwa huwelijk?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij ben er ook jong bij trouwens, is dat destijds een bewuste keuze geweest? Eigenlijk zijn we hier met z'n allen (op een paar uitzonderingen na) veel te jong om ons zoveel te laten leiden door dit gevoel. Er zit voor ons nog zoveel meer in.
Beidequote:
Dat was zijn wens omdat het trouwen wettelijk gezien een hoop automatisch regelt met betrekking tot het kind en daar heeft vooral hij profijt van.quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.
Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
Ben je Nederlands?quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.
Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
Wel eens alimentatie moeten betalen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was zijn wens omdat het trouwen wettelijk gezien een hoop automatisch regelt met betrekking tot het kind en daar heeft vooral hij profijt van.
Dat had ie sowieso moeten betalen .....quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wel eens alimentatie moeten betalen?
Weinig profijt hoor haha
Ik ken een geval, waarin gewoon vastgelegd werd 1x in de 2 week, maar de praktijk gewoon was dat de kinderen heen konden gaan wanneer ze wilden.quote:Op maandag 2 april 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had ie sowieso moeten betalen .....
Wel eens de omgangsregeling weg willen laten? muahuhaha etc etc
Ja ik ben nederlands, en daarom wilde hij niet troywen het kind was al door hem etkend, hij wilde trouwen omdat ik.alles was en blabla...quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je Nederlands?
Ja dat hoor je vaker, door de pil heen zwanger geraakt.... Ach gelukkig heb je dan nu een mooie en gezonde? dochter!
Ben je lang getrouwd geweest? Nu weet je in elk geval, dat wanneer je iets niet wil, je dit ook niet hoeft te doenJij hebt de keus over jou eigen leven hea... Wil iemand dat niet, en wil diegene persé trouwen, dan zou je eigenlijk voor jezelf moeten kiezen en de relatie beeïndigen.
Makkelijk praten I know, maar zo werkt het wel.
Als ik nu naar mezelf kijk, ik ben super kieskeurig geworden naar vrouwen toe... alleen kijken al, ik ben al enigzins uiterlijk gericht, maar ik kijk nu ook naar andere zaken. Zoals bijv een eigen auto, rijbewijs, en in elk geval op zichzelf wonend. Als het even kan een HBO opleiding ipv een MBO kappersopleiding.
Zo maak ik het voor mezelf wel heel moeilijk, maar wel efficiënter denk ik.
Ik neem je niets kwalijk, en ik oordeel ook niet over andere mensen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja ik ben nederlands, en daarom wilde hij niet troywen het kind was al door hem etkend, hij wilde trouwen omdat ik.alles was en blabla...
In meis was ik eigenlijk 2 jaar getroywd.. En wat je zegt over opleiding doet me wel zeer,.ik heb altijd graag naar school grwild maar kon niet ivm kind, en woon op mezrlf dus heb altijd moeyen werken, daardoor maak ik nu schoon, en iemand als jij.zou daar dus op neerkijken, terwijl ik wel alyijd heel hard heb geknokt...
Ik weet niet hoe ik nu ben kwa kieskeurogheid, het is pas 4 wrken geleden, ben er nog niet aan toe..
Je bent geen loser.quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef LaLouchi het volgende:
Ja snap ik wel, punt is dat ik het nu niet kan combiberen. Het zure is in sept zou ik weer naar school gaan, hij zou dan met zijn loon de lasyen doen, dat valt nu dus ook weg. Ik werk ook in de avonduren dus dan naar school kan ooj niet, heb mijn loon nu hard nodig. Misschien vind ik ooit een baan met interne opleidingen en anders kan het als mijn dochter wat groter is misschien. Mede hierdoor voel ik me dus eenloser..
Lieverd, ik bedoel het niet naar, maar zou je nu eens willen stoppen met het woord loser te gebruiken? Je doet het gewoon weer, je sabelt jezelf neer. stop daar mee, dat is veel beter voor je. (en elke keer als je dat denkt, denk je maar aan mij en wat ik nu net hier neerzet!)quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef LaLouchi het volgende:
Ja snap ik wel, punt is dat ik het nu niet kan combiberen. Het zure is in sept zou ik weer naar school gaan, hij zou dan met zijn loon de lasyen doen, dat valt nu dus ook weg. Ik werk ook in de avonduren dus dan naar school kan ooj niet, heb mijn loon nu hard nodig. Misschien vind ik ooit een baan met interne opleidingen en anders kan het als mijn dochter wat groter is misschien. Mede hierdoor voel ik me dus eenloser..
Ik snap je volkomen..... Zelf 25, en ook altijd moeten knokken knokken knokken... en dan is het soms heel frusterend om te zien dat een ander dat niet hoeft.quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
Mijn psychologe zei de vorige keer dat ik een waanzinnig sterke vrouw ben. Niet alleen vanwege het verwerken van deze breuk, maar gezien mijn gehele leven. Ik heb geknokt. voortijdig het huis uit (15 na al meerdere eerdere pogingen) en moeilijk kunnen leren. Wel de mavo afgemaakt maar wel met het dubbele aantal jaren van wat normaal een ander er over zou doen. Helaas niet verder kunnen leren maar direct aan het werk gegaan. Diverse medische toestanden gehad waarbij het niet goed is gegaan. een 1e mislukte huwelijk. nog harder geknokt en mijzelf in het werk gestort. Vervolgens nu het 2e mislukte huwelijk achter de rug. Wegens omstandigheden geen kinderen kunnen krijgen maar ben er op zich, gezien de situaties, wel blij mee.
Maar neemt niet weg dat ik soms kotsmisselijk word van het feit dat ik altijd zo sterk ben. Soms wil ik ook een schouder om op uit te huilen zodat ik het ook eens meer kan waarderen dat de dingen die ik doe, maar mooi voor elkaar heb. Nu is het zo ehm, "standaard" en leg ik volgens mijn (te gekke) manager de lat veel te hoog voor mij zelf. Maar dat komt door dat eeuwige knokken.
Daarom ditmaal ook de verwerking gedaan zoals de bedrijfsarts, psychologe en mijn manager mij hebben verteld (alle 3 dus van mijn werk) en ik kan zeggen dat ik ze daar heel dankbaar om ben. Hoop wel in de toekomst nog lekkerder in mijn vel te zitten. Maar goed, ik ben inmiddels bijna 45 en voel mij vergeleken bij de meeste (bijna allemaal) stokoud en vraag mij dan af of er in de liefde ooit nog wel toekomst in zit. Van die verlepte kerels word ik al naar van bij de gedacht... toyboy maar doen dan?
Niet ranzig, ieder z'n eigen voorkeur... al zou ik het zelf niet doenquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef LaLouchi het volgende:
Ja snap ik ook niey.. Al vind ik.die ex wel een ranzig wijf...
tnx dear! jij ook en zo nog een heleboel meer hierquote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef QEX het volgende:
@mickeys; fijn he dat 'sterk'zijn. Had het voor deze keer wel willen ruilen voor... vul zelf maar in.
-knip-
lol. Als ik mijn collega's mag geloven zie ik er prima uit, maar goed ben ook niet de jongste meer.quote:Op maandag 2 april 2012 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen..... Zelf 25, en ook altijd moeten knokken knokken knokken... en dan is het soms heel frusterend om te zien dat een ander dat niet hoeft.
In deze situatie, dat ik mij frustreer dat ik het er zo moeilijk mee heb, bezoekje psycholoog ga doen, en lichamelijk redelijk van de leg ben.... en zij maar wel gelijk van de 1 in de ander kan rollen zonder ergens last van te hebben, behalve de woorden: "ik heb het er ook moeilijk mee het is voor mij ook wennen" Wat voor mij totaal niet logisch is, dat je dan gelijk een ander wil.
Feit blijft wel Mickeys, uiteindelijk, de mensen die door een hel gaan, komen in de hemel terecht. Met andere woorden, zij die altijd tegenslagen hebben weten hiermee om te gaan en zij die alles voor de wind gaat raken alles kwijt tijdens een tegenslag.
oh wat betreft Toy Boy zijn, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar een avondje avontuur ben ik altijd wel voor in
Ik snap niet precies hoe iedereen het zo voor die ex kan opnemen. Ik bedoel natuurlijk zit Gulmez hartstikke fout, maar als je je ex die nog kapot gaat van liefdesverdriet even onder zn neus gaat wrijven dat je binnenkort een gangbang hebt en dan nog grappig proberen te doen door hem als 6de uit te nodigen... tjah dan probeer je iemand ook echt wel mentaal helemaal kapot te maken hoor. En dat is haar gelukt in deze.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet ranzig, ieder z'n eigen voorkeur... al zou ik het zelf niet doen
Dank je wel. Maar ook jij doet je best hoor en dat vind ik ook respect waard. Je bent er voor je dochter ook al ben je nog zo jong!quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef LaLouchi het volgende:
Mickeys, ik.wil nog even xeggen dat ik.enorm veel respect heb voor jou
Waarheidquote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die kreet: "ik heb het er ook moeilijk mee" herken ik uit duizenden. Als het uitmaken zo moeilijk is, waarom was doorgaan dan geen optie en heb je het geen eerlijke kans gegeven? m.a.w. een slappe hap
Mag ik vragen waar je die cijfers vandaan haalt?quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
Heb iets gelezen, en ik schrijf het niet om mensen hoop te geven of zo, meer om duidelijk te maken dat mensen zo weinig moeite willen doen in een relatie.
+/- 40 % van de mensen die besloten niet te scheiden/ uit elkaar te gaan verteld vijf jaar later heel gelukkig te zijn in de relatie. 37 % van de mensen die wel besloten te scheiden heeft binnen twee jaar spijt niet voor de relatie gevochten te hebben.
Gelukkig heb ik geen spijt van mijn 1e scheiding. Ik was degene die het uitmaakte, maar ja, als je mij ernstig ziek (baarmoederhalskanker) dan kun je van je scheiding ook nooit spijt krijgen. Ik heb, ondanks veel mooie momenten, wel spijt dat ik een 2e huwelijk ben aangegaan. telt dat ook?quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
Heb iets gelezen, en ik schrijf het niet om mensen hoop te geven of zo, meer om duidelijk te maken dat mensen zo weinig moeite willen doen in een relatie.
+/- 40 % van de mensen die besloten niet te scheiden/ uit elkaar te gaan verteld vijf jaar later heel gelukkig te zijn in de relatie. 37 % van de mensen die wel besloten te scheiden heeft binnen twee jaar spijt niet voor de relatie gevochten te hebben.
Als je ergens voor vecht dan ga je het nog meer waarderen/van houden.. lijkt mij. denk dat het best wel eens heel realistische cijfers kunnen zijnquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
Sorry heb echt heel weinig kennis van het vrouwelijk lichaam, maar hoe veroorzaakt vreemdgaan precies baarmoederhalskanker? Het zal vast zo zijn, maar als man zijnde is het wel heel moeilijk om je dit voor te stellen en ik heb echt geen flauw idee hoe dat dan kan...quote:Op maandag 2 april 2012 18:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen spijt van mijn 1e scheiding. Ik was degene die het uitmaakte, maar ja, als je mij ernstig ziek (baarmoederhalskanker) dan kun je van je scheiding ook nooit spijt krijgen. Ik heb, ondanks veel mooie momenten, wel spijt dat ik een 2e huwelijk ben aangegaan. telt dat ook?
Was benieuwd naar de rest van het artikelquote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef QEX het volgende:
@ hazzard. uit een boekje wat bij de advocaat lag... hoezo
Kan me niet voorstellen ooit nog gelukkig met hem te zijnquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
[INFO] Baarmoederhalskankerquote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Sorry heb echt heel weinig kennis van het vrouwelijk lichaam, maar hoe veroorzaakt vreemdgaan precies baarmoederhalskanker? Het zal vast zo zijn, maar als man zijnde is het wel heel moeilijk om je dit voor te stellen en ik heb echt geen flauw idee hoe dat dan kan...
Heftig verhaal. Netjes uitgetypt toendertijd en mooi dat je dat stukje voorlichting aan anderen geeft.quote:
Goeie zaak. Mensen geven te snel op.quote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef QEX het volgende:
Overigens willen ze in de VS dat mensen die willen scheiden eerst 5 sessies bij de relatietherapeut krijgen (verplicht)
Denk dat ik er persoonlijk zo'n 300% op vooruit gaquote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef QEX het volgende:
@hazzard; vond de rest deprimerent, 2 % van de vrouwen blijft na een scheiding vrijgezel. vrouwen gaan er gemiddeld qua financieen iets van 17 % op achteruit en mannen zo'n 9 % op vooruit.
Dank je. Zat het ook even weer door te lezen. Waar ik heel "trots" op was (en nog wel ben) is dat Yvonne als eerste reageerde. Een aantal post verder lees ik dat ikzelf mij toen ook al sterke vrouw liet noemen. Als ik toen wist wat ik nu weet... lol, zijn we alleen wederom weer een jaar of 7 verder. Tis wat.quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Netjes uitgetypt toendertijd en mooi dat je dat stukje voorlichting aan anderen geeft.
Van mijn 1e huwelijk ja. Mijn 2e is niet sexueel maar emotioneel vreemdgegaan... Ach... maakt mij weer sterker (denk ik dan heel hoopvol nu hardop)quote:Op maandag 2 april 2012 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Daarom baal ik ook. Vanaf dag 1 werd het ons moeilijk gemaakt. We hebben flink lopen knokken. Ik wou op den duur ook stoppen maar bleef toch volhouden. Des te zuurder dat ze de weg van de minste weerstand kiest het uitmaakt en gelijk een ander neemt Waar ze al geschiedenis mee had. Mickeys dat is wel een heftig verhaal was dat de reden van je breuk?
lol, moordvrouwen is anders ook wel toepasselijkquote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef QEX het volgende:
weet niet hoe het bij jou zit Mickeys maar krijg opeens heel veel zin om 'the first wives club' op te zetten, al weet ik niet meer waar de dvd staat.
excuses. Moordwijven is het.quote:
Emotioneel.. Over de mail oid?quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Van mijn 1e huwelijk ja. Mijn 2e is niet sexueel maar emotioneel vreemdgegaan... Ach... maakt mij weer sterker (denk ik dan heel hoopvol nu hardop)
mail, persoonlijk contact, whatsapp etc etc etcquote:
Ik ken haar ook persoonlijk en soms vallen dingen op. Elkaar nog welterusten wensen en zo vlak voor het slapen gaan, sneaky toestanden. Maar goed, wil het er liever niet over hebben, dat deel heb ik nog niet verwerkt en ik barst nog in tranen uit als ik er aan denk. Zoveel pijn helaas.quote:
tnx!quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef LaLouchi het volgende:
Oh sorry, was niet mijn bedoeling..
Dikke knuffel xxx
Tja het is kut allemaal.quote:Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja, emotioneel vreemdgaan gebeurd wel vaker helaas.
Het is allemaal gewoon kut met peren.
Haha snap ikquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja het is kut allemaal.
Maar voor je het weet gaat alles weer beter.
Waarom denk je niet.... ow lekker, aardappeltjes... misschien zijn ze gebakken veel lekkerderderderderquote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja hier zit je dan, net thuis van werk (Eindelijk) Nu nog aardappels te schillen en te denken...
en daar is zij, op de jeugdavond van hun "sekte"(want het zijn maar 35 mensen die zich afgezonderd hebben van de "hoofd" kerk, in een plaatselijke buurthuis) lekker gezellig met hem klef te doen.
Yuk!
Ergens wat ik zei, heb ik haar in zijn schoot geworpen, door die 2x dat ik ze samen zag constant te vragen, ga je nou met hem, ga je dit ga je dat...
maar ik blijf er gewoon ontzettend pissig om grrrr
Hahaha ja ikke welquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar jij bent natuurlijk ook wel überhot.......
Dus dat is sowieso voor elke vrouw een kansloze missie
Hoezo weet je niet waarom?quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef tissues4myissues het volgende:
Ik mis haar en weet niet waarom.
Ja nu mag ze een zorgeloos leven leiden zonder dat iemand haar de goede kant opduwy.. Hoe loopt dat af drnk je?quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zuur hoor, ik zit hier aan mijn aardappels... die dus niet lekker zijn...
me cv ketel is net kapot gegaan, dus het is hier maar 15 graden
en zij zijn nu samen...... lekker van elkaar "genieten" niet denkend aan mij, of hoe ik me voel of wat dan ook, want zij kan nu haar zorgeloze leventje gaan leiden zonder stress en moeilijkheden....
gad
ver
damme
Ga je serieus elk ding benoemen wat zij samen aan het doen zijn en wat zo slecht is in je leven? Dat gaat echt niet helpen en het verandert de situatie ook niet.quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zuur hoor, ik zit hier aan mijn aardappels... die dus niet lekker zijn...
me cv ketel is net kapot gegaan, dus het is hier maar 15 graden
en zij zijn nu samen...... lekker van elkaar "genieten" niet denkend aan mij, of hoe ik me voel of wat dan ook, want zij kan nu haar zorgeloze leventje gaan leiden zonder stress en moeilijkheden....
gad
ver
damme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |