Haha mijn ex riep tegen iedereen die het maar horen wilde dat zijn gezin zijn alles was en dat hij ons nooit zou verlaten en dat kerels die dat wel deden geen mannen waren, hij was anders, ja echt. Bullshit. Alles waar hij voor stond, wat hij beloofde was een groot toneelspel. Nou ik ga lekker verder, heb soms mn momenten dat ik het vreselijk vind, maar dat gaat hij nooit meer te zien krijgen. Er komt een dag dat hij aan mijn deur komt kloppen, en dan blijft die deur potdicht.quote:Op maandag 2 april 2012 10:03 schreef EiPet het volgende:
[..]
So true
Hardlopers zijn doodlopers, nog zo'n cliche wat helaas wel waar is... Mijn ex wist niet hoe snel ze een relatie moest beginnen en zat als een gek achter mn broek aan. Maar een jaar later was ze, zo snel als ze kwam, net zo snel weer weg..
Stom dat ik altijd alles eerst the hard way moet leren voordat ik het doorheb
Misschien heb je dit al, maar koop een goede harde wekker en zet hem een stuk van je bed vandaan zodat je er echt uit moet en geen andere keuze hebt (behalve in een pestpokkeherrie blijven liggen, maar dat is ook geen pretje).quote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit haat ik ook.... verslapen...
Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.
Echt.... wat een bende.
Gaat lekker allemaal..quote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Heb om 9 uur een tentamen gehad..... alleen ik was niet aanwezig, rol net een half uur geleden van bed.... en dat terwijl ik rond dit tijdstip alweer op me werk had moeten zijn.
Echt.... wat een bende.
drie weken voor onze breuk zei een vriend nog dat wij zo'n stel waren dat voor altijd bij elkaar zou blijven....quote:Op maandag 2 april 2012 00:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Mijn vriendin haar ouders zijn al sinds hun 15e samen en zijn al ongeveer 25 jaar getrouwd. Echte, onvoorwaardelijke liefde bestaat nog
Dit ook heel vaak te horen gekregen ja. Wat mij betreft had het gemogen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:44 schreef QEX het volgende:
[..]
drie weken voor onze breuk zei een vriend nog dat wij zo'n stel waren dat voor altijd bij elkaar zou blijven....
En daarbij, wie zegt dat die mensen die 60 jaar getrouwd zijn ook echt gelukkig zijn...
Heb ik ook zovaak gehoord. En op dat moment had het zelfs van mij gemogen. Maar nu ben ik blij dat het niet zo is.quote:Op maandag 2 april 2012 14:45 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Dit ook heel vaak te horen gekregen ja. Wat mij betreft had het gemogen.
Dat zuigt! Je kan er alleen helaas niets aan doen...Echt zo vaag allemaal! Heb zelf vannacht gedroomd dat ik zat te zoenen met een ander meisje, dus das denk ik een goed punt in de verwerkingquote:Op maandag 2 april 2012 11:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Echt.... wat een bende.
Die dromen heb ik ook wel eens, met haar of met een ander.quote:Op maandag 2 april 2012 15:39 schreef sawadie het volgende:
[..]
Dat zuigt! Je kan er alleen helaas niets aan doen...Echt zo vaag allemaal! Heb zelf vannacht gedroomd dat ik zat te zoenen met een ander meisje, dus das denk ik een goed punt in de verwerking
Alleen zonet wilde ik een gemeenschappelijke collega feliciteren met zn verjaardag en zag ik op zn wall dat zij dat ook net gedaan had...Toch weer een kutgevoel...
Oh dat gevoel ken ik zo goed.. Pff.. Net belde mn schoonmoeder me,.die.zei geef het maar tijd.. Maar dat wil ik.zelf ook niet meer....quote:Op maandag 2 april 2012 14:48 schreef QEX het volgende:
@hazzard. Ik had ook helemaal het idee dat wij samen oud zouden worden. Leek me heerlijk een diamanten bruilofsfeest(was voor mij de einige reden om 100 te willen worden, samen dan wel, dan zouden we 75 jaar getrouwd zijn)
Ach, ik zie het als iets positiefs...Liever dat dan dromen over haarquote:Op maandag 2 april 2012 15:51 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die dromen heb ik ook wel eens, met haar of met een ander.
Heeft iets te maken met behoeftes ofzo, zoek maar eens op google, dromenwoordenboek.
Ja, dat is zuur idd, maar je moet het in een ander perspectief zien... Google Past Reality Integration maar eens en lees daar wat over, dan weet je precies wat ik bedoel in deze specifieke situatie.
Jij ben er ook jong bij trouwens, is dat destijds een bewuste keuze geweest? Eigenlijk zijn we hier met z'n allen (op een paar uitzonderingen na) veel te jong om ons zoveel te laten leiden door dit gevoel. Er zit voor ons nog zoveel meer in.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Oh dat gevoel ken ik zo goed.. Pff.. Net belde mn schoonmoeder me,.die.zei geef het maar tijd.. Maar dat wil ik.zelf ook niet meer....
Kwa kind? Of kwa huwelijk?quote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Jij ben er ook jong bij trouwens, is dat destijds een bewuste keuze geweest? Eigenlijk zijn we hier met z'n allen (op een paar uitzonderingen na) veel te jong om ons zoveel te laten leiden door dit gevoel. Er zit voor ons nog zoveel meer in.
Beidequote:
Dat was zijn wens omdat het trouwen wettelijk gezien een hoop automatisch regelt met betrekking tot het kind en daar heeft vooral hij profijt van.quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.
Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
Ben je Nederlands?quote:Op maandag 2 april 2012 17:49 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn dochter kwam dwars door de pil, en.toen ik.erachter kwam was het al te ver om weg te halen, slikte de pil.altijd door dus.werd sowieso niet ongesteld. Was moeilijk maar geen spijt van.
Ik ben getrouwd omdat dat een grote wens van mijn ex was,.ik.hoefde niet zo nodig. Maarja toch mee laten slepen
Wel eens alimentatie moeten betalen?quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was zijn wens omdat het trouwen wettelijk gezien een hoop automatisch regelt met betrekking tot het kind en daar heeft vooral hij profijt van.
Dat had ie sowieso moeten betalen .....quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wel eens alimentatie moeten betalen?
Weinig profijt hoor haha
Ik ken een geval, waarin gewoon vastgelegd werd 1x in de 2 week, maar de praktijk gewoon was dat de kinderen heen konden gaan wanneer ze wilden.quote:Op maandag 2 april 2012 17:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat had ie sowieso moeten betalen .....
Wel eens de omgangsregeling weg willen laten? muahuhaha etc etc
Ja ik ben nederlands, en daarom wilde hij niet troywen het kind was al door hem etkend, hij wilde trouwen omdat ik.alles was en blabla...quote:Op maandag 2 april 2012 17:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ben je Nederlands?
Ja dat hoor je vaker, door de pil heen zwanger geraakt.... Ach gelukkig heb je dan nu een mooie en gezonde? dochter!
Ben je lang getrouwd geweest? Nu weet je in elk geval, dat wanneer je iets niet wil, je dit ook niet hoeft te doenJij hebt de keus over jou eigen leven hea... Wil iemand dat niet, en wil diegene persé trouwen, dan zou je eigenlijk voor jezelf moeten kiezen en de relatie beeïndigen.
Makkelijk praten I know, maar zo werkt het wel.
Als ik nu naar mezelf kijk, ik ben super kieskeurig geworden naar vrouwen toe... alleen kijken al, ik ben al enigzins uiterlijk gericht, maar ik kijk nu ook naar andere zaken. Zoals bijv een eigen auto, rijbewijs, en in elk geval op zichzelf wonend. Als het even kan een HBO opleiding ipv een MBO kappersopleiding.
Zo maak ik het voor mezelf wel heel moeilijk, maar wel efficiënter denk ik.
Ik neem je niets kwalijk, en ik oordeel ook niet over andere mensen.quote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja ik ben nederlands, en daarom wilde hij niet troywen het kind was al door hem etkend, hij wilde trouwen omdat ik.alles was en blabla...
In meis was ik eigenlijk 2 jaar getroywd.. En wat je zegt over opleiding doet me wel zeer,.ik heb altijd graag naar school grwild maar kon niet ivm kind, en woon op mezrlf dus heb altijd moeyen werken, daardoor maak ik nu schoon, en iemand als jij.zou daar dus op neerkijken, terwijl ik wel alyijd heel hard heb geknokt...
Ik weet niet hoe ik nu ben kwa kieskeurogheid, het is pas 4 wrken geleden, ben er nog niet aan toe..
Je bent geen loser.quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef LaLouchi het volgende:
Ja snap ik wel, punt is dat ik het nu niet kan combiberen. Het zure is in sept zou ik weer naar school gaan, hij zou dan met zijn loon de lasyen doen, dat valt nu dus ook weg. Ik werk ook in de avonduren dus dan naar school kan ooj niet, heb mijn loon nu hard nodig. Misschien vind ik ooit een baan met interne opleidingen en anders kan het als mijn dochter wat groter is misschien. Mede hierdoor voel ik me dus eenloser..
Lieverd, ik bedoel het niet naar, maar zou je nu eens willen stoppen met het woord loser te gebruiken? Je doet het gewoon weer, je sabelt jezelf neer. stop daar mee, dat is veel beter voor je. (en elke keer als je dat denkt, denk je maar aan mij en wat ik nu net hier neerzet!)quote:Op maandag 2 april 2012 18:12 schreef LaLouchi het volgende:
Ja snap ik wel, punt is dat ik het nu niet kan combiberen. Het zure is in sept zou ik weer naar school gaan, hij zou dan met zijn loon de lasyen doen, dat valt nu dus ook weg. Ik werk ook in de avonduren dus dan naar school kan ooj niet, heb mijn loon nu hard nodig. Misschien vind ik ooit een baan met interne opleidingen en anders kan het als mijn dochter wat groter is misschien. Mede hierdoor voel ik me dus eenloser..
Ik snap je volkomen..... Zelf 25, en ook altijd moeten knokken knokken knokken... en dan is het soms heel frusterend om te zien dat een ander dat niet hoeft.quote:Op maandag 2 april 2012 18:17 schreef Mickeys het volgende:
Mijn psychologe zei de vorige keer dat ik een waanzinnig sterke vrouw ben. Niet alleen vanwege het verwerken van deze breuk, maar gezien mijn gehele leven. Ik heb geknokt. voortijdig het huis uit (15 na al meerdere eerdere pogingen) en moeilijk kunnen leren. Wel de mavo afgemaakt maar wel met het dubbele aantal jaren van wat normaal een ander er over zou doen. Helaas niet verder kunnen leren maar direct aan het werk gegaan. Diverse medische toestanden gehad waarbij het niet goed is gegaan. een 1e mislukte huwelijk. nog harder geknokt en mijzelf in het werk gestort. Vervolgens nu het 2e mislukte huwelijk achter de rug. Wegens omstandigheden geen kinderen kunnen krijgen maar ben er op zich, gezien de situaties, wel blij mee.
Maar neemt niet weg dat ik soms kotsmisselijk word van het feit dat ik altijd zo sterk ben. Soms wil ik ook een schouder om op uit te huilen zodat ik het ook eens meer kan waarderen dat de dingen die ik doe, maar mooi voor elkaar heb. Nu is het zo ehm, "standaard" en leg ik volgens mijn (te gekke) manager de lat veel te hoog voor mij zelf. Maar dat komt door dat eeuwige knokken.
Daarom ditmaal ook de verwerking gedaan zoals de bedrijfsarts, psychologe en mijn manager mij hebben verteld (alle 3 dus van mijn werk) en ik kan zeggen dat ik ze daar heel dankbaar om ben. Hoop wel in de toekomst nog lekkerder in mijn vel te zitten. Maar goed, ik ben inmiddels bijna 45 en voel mij vergeleken bij de meeste (bijna allemaal) stokoud en vraag mij dan af of er in de liefde ooit nog wel toekomst in zit. Van die verlepte kerels word ik al naar van bij de gedacht... toyboy maar doen dan?
Niet ranzig, ieder z'n eigen voorkeur... al zou ik het zelf niet doenquote:Op maandag 2 april 2012 18:32 schreef LaLouchi het volgende:
Ja snap ik ook niey.. Al vind ik.die ex wel een ranzig wijf...
tnx dear! jij ook en zo nog een heleboel meer hierquote:Op maandag 2 april 2012 18:36 schreef QEX het volgende:
@mickeys; fijn he dat 'sterk'zijn. Had het voor deze keer wel willen ruilen voor... vul zelf maar in.
-knip-
lol. Als ik mijn collega's mag geloven zie ik er prima uit, maar goed ben ook niet de jongste meer.quote:Op maandag 2 april 2012 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ik snap je volkomen..... Zelf 25, en ook altijd moeten knokken knokken knokken... en dan is het soms heel frusterend om te zien dat een ander dat niet hoeft.
In deze situatie, dat ik mij frustreer dat ik het er zo moeilijk mee heb, bezoekje psycholoog ga doen, en lichamelijk redelijk van de leg ben.... en zij maar wel gelijk van de 1 in de ander kan rollen zonder ergens last van te hebben, behalve de woorden: "ik heb het er ook moeilijk mee het is voor mij ook wennen" Wat voor mij totaal niet logisch is, dat je dan gelijk een ander wil.
Feit blijft wel Mickeys, uiteindelijk, de mensen die door een hel gaan, komen in de hemel terecht. Met andere woorden, zij die altijd tegenslagen hebben weten hiermee om te gaan en zij die alles voor de wind gaat raken alles kwijt tijdens een tegenslag.
oh wat betreft Toy Boy zijn, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar een avondje avontuur ben ik altijd wel voor in
Ik snap niet precies hoe iedereen het zo voor die ex kan opnemen. Ik bedoel natuurlijk zit Gulmez hartstikke fout, maar als je je ex die nog kapot gaat van liefdesverdriet even onder zn neus gaat wrijven dat je binnenkort een gangbang hebt en dan nog grappig proberen te doen door hem als 6de uit te nodigen... tjah dan probeer je iemand ook echt wel mentaal helemaal kapot te maken hoor. En dat is haar gelukt in deze.quote:Op maandag 2 april 2012 18:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet ranzig, ieder z'n eigen voorkeur... al zou ik het zelf niet doen
Dank je wel. Maar ook jij doet je best hoor en dat vind ik ook respect waard. Je bent er voor je dochter ook al ben je nog zo jong!quote:Op maandag 2 april 2012 18:41 schreef LaLouchi het volgende:
Mickeys, ik.wil nog even xeggen dat ik.enorm veel respect heb voor jou
Waarheidquote:Op maandag 2 april 2012 18:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die kreet: "ik heb het er ook moeilijk mee" herken ik uit duizenden. Als het uitmaken zo moeilijk is, waarom was doorgaan dan geen optie en heb je het geen eerlijke kans gegeven? m.a.w. een slappe hap
Mag ik vragen waar je die cijfers vandaan haalt?quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
Heb iets gelezen, en ik schrijf het niet om mensen hoop te geven of zo, meer om duidelijk te maken dat mensen zo weinig moeite willen doen in een relatie.
+/- 40 % van de mensen die besloten niet te scheiden/ uit elkaar te gaan verteld vijf jaar later heel gelukkig te zijn in de relatie. 37 % van de mensen die wel besloten te scheiden heeft binnen twee jaar spijt niet voor de relatie gevochten te hebben.
Gelukkig heb ik geen spijt van mijn 1e scheiding. Ik was degene die het uitmaakte, maar ja, als je mij ernstig ziek (baarmoederhalskanker) dan kun je van je scheiding ook nooit spijt krijgen. Ik heb, ondanks veel mooie momenten, wel spijt dat ik een 2e huwelijk ben aangegaan. telt dat ook?quote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
Heb iets gelezen, en ik schrijf het niet om mensen hoop te geven of zo, meer om duidelijk te maken dat mensen zo weinig moeite willen doen in een relatie.
+/- 40 % van de mensen die besloten niet te scheiden/ uit elkaar te gaan verteld vijf jaar later heel gelukkig te zijn in de relatie. 37 % van de mensen die wel besloten te scheiden heeft binnen twee jaar spijt niet voor de relatie gevochten te hebben.
Als je ergens voor vecht dan ga je het nog meer waarderen/van houden.. lijkt mij. denk dat het best wel eens heel realistische cijfers kunnen zijnquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
Sorry heb echt heel weinig kennis van het vrouwelijk lichaam, maar hoe veroorzaakt vreemdgaan precies baarmoederhalskanker? Het zal vast zo zijn, maar als man zijnde is het wel heel moeilijk om je dit voor te stellen en ik heb echt geen flauw idee hoe dat dan kan...quote:Op maandag 2 april 2012 18:53 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen spijt van mijn 1e scheiding. Ik was degene die het uitmaakte, maar ja, als je mij ernstig ziek (baarmoederhalskanker) dan kun je van je scheiding ook nooit spijt krijgen. Ik heb, ondanks veel mooie momenten, wel spijt dat ik een 2e huwelijk ben aangegaan. telt dat ook?
Was benieuwd naar de rest van het artikelquote:Op maandag 2 april 2012 18:54 schreef QEX het volgende:
@ hazzard. uit een boekje wat bij de advocaat lag... hoezo
Kan me niet voorstellen ooit nog gelukkig met hem te zijnquote:Op maandag 2 april 2012 18:51 schreef QEX het volgende:
[INFO] Baarmoederhalskankerquote:Op maandag 2 april 2012 18:55 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Sorry heb echt heel weinig kennis van het vrouwelijk lichaam, maar hoe veroorzaakt vreemdgaan precies baarmoederhalskanker? Het zal vast zo zijn, maar als man zijnde is het wel heel moeilijk om je dit voor te stellen en ik heb echt geen flauw idee hoe dat dan kan...
Heftig verhaal. Netjes uitgetypt toendertijd en mooi dat je dat stukje voorlichting aan anderen geeft.quote:
Goeie zaak. Mensen geven te snel op.quote:Op maandag 2 april 2012 19:02 schreef QEX het volgende:
Overigens willen ze in de VS dat mensen die willen scheiden eerst 5 sessies bij de relatietherapeut krijgen (verplicht)
Denk dat ik er persoonlijk zo'n 300% op vooruit gaquote:Op maandag 2 april 2012 19:00 schreef QEX het volgende:
@hazzard; vond de rest deprimerent, 2 % van de vrouwen blijft na een scheiding vrijgezel. vrouwen gaan er gemiddeld qua financieen iets van 17 % op achteruit en mannen zo'n 9 % op vooruit.
Dank je. Zat het ook even weer door te lezen. Waar ik heel "trots" op was (en nog wel ben) is dat Yvonne als eerste reageerde. Een aantal post verder lees ik dat ikzelf mij toen ook al sterke vrouw liet noemen. Als ik toen wist wat ik nu weet... lol, zijn we alleen wederom weer een jaar of 7 verder. Tis wat.quote:Op maandag 2 april 2012 19:04 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Heftig verhaal. Netjes uitgetypt toendertijd en mooi dat je dat stukje voorlichting aan anderen geeft.
Van mijn 1e huwelijk ja. Mijn 2e is niet sexueel maar emotioneel vreemdgegaan... Ach... maakt mij weer sterker (denk ik dan heel hoopvol nu hardop)quote:Op maandag 2 april 2012 19:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Daarom baal ik ook. Vanaf dag 1 werd het ons moeilijk gemaakt. We hebben flink lopen knokken. Ik wou op den duur ook stoppen maar bleef toch volhouden. Des te zuurder dat ze de weg van de minste weerstand kiest het uitmaakt en gelijk een ander neemt Waar ze al geschiedenis mee had. Mickeys dat is wel een heftig verhaal was dat de reden van je breuk?
lol, moordvrouwen is anders ook wel toepasselijkquote:Op maandag 2 april 2012 19:20 schreef QEX het volgende:
weet niet hoe het bij jou zit Mickeys maar krijg opeens heel veel zin om 'the first wives club' op te zetten, al weet ik niet meer waar de dvd staat.
excuses. Moordwijven is het.quote:
Emotioneel.. Over de mail oid?quote:Op maandag 2 april 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Van mijn 1e huwelijk ja. Mijn 2e is niet sexueel maar emotioneel vreemdgegaan... Ach... maakt mij weer sterker (denk ik dan heel hoopvol nu hardop)
mail, persoonlijk contact, whatsapp etc etc etcquote:
Ik ken haar ook persoonlijk en soms vallen dingen op. Elkaar nog welterusten wensen en zo vlak voor het slapen gaan, sneaky toestanden. Maar goed, wil het er liever niet over hebben, dat deel heb ik nog niet verwerkt en ik barst nog in tranen uit als ik er aan denk. Zoveel pijn helaas.quote:
tnx!quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef LaLouchi het volgende:
Oh sorry, was niet mijn bedoeling..
Dikke knuffel xxx
Tja het is kut allemaal.quote:Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja, emotioneel vreemdgaan gebeurd wel vaker helaas.
Het is allemaal gewoon kut met peren.
Haha snap ikquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja het is kut allemaal.
Maar voor je het weet gaat alles weer beter.
Waarom denk je niet.... ow lekker, aardappeltjes... misschien zijn ze gebakken veel lekkerderderderderquote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja hier zit je dan, net thuis van werk (Eindelijk) Nu nog aardappels te schillen en te denken...
en daar is zij, op de jeugdavond van hun "sekte"(want het zijn maar 35 mensen die zich afgezonderd hebben van de "hoofd" kerk, in een plaatselijke buurthuis) lekker gezellig met hem klef te doen.
Yuk!
Ergens wat ik zei, heb ik haar in zijn schoot geworpen, door die 2x dat ik ze samen zag constant te vragen, ga je nou met hem, ga je dit ga je dat...
maar ik blijf er gewoon ontzettend pissig om grrrr
Hahaha ja ikke welquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar jij bent natuurlijk ook wel überhot.......
Dus dat is sowieso voor elke vrouw een kansloze missie
Hoezo weet je niet waarom?quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef tissues4myissues het volgende:
Ik mis haar en weet niet waarom.
Ja nu mag ze een zorgeloos leven leiden zonder dat iemand haar de goede kant opduwy.. Hoe loopt dat af drnk je?quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zuur hoor, ik zit hier aan mijn aardappels... die dus niet lekker zijn...
me cv ketel is net kapot gegaan, dus het is hier maar 15 graden
en zij zijn nu samen...... lekker van elkaar "genieten" niet denkend aan mij, of hoe ik me voel of wat dan ook, want zij kan nu haar zorgeloze leventje gaan leiden zonder stress en moeilijkheden....
gad
ver
damme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |