mail, persoonlijk contact, whatsapp etc etc etcquote:
Ik ken haar ook persoonlijk en soms vallen dingen op. Elkaar nog welterusten wensen en zo vlak voor het slapen gaan, sneaky toestanden. Maar goed, wil het er liever niet over hebben, dat deel heb ik nog niet verwerkt en ik barst nog in tranen uit als ik er aan denk. Zoveel pijn helaas.quote:
tnx!quote:Op maandag 2 april 2012 19:47 schreef LaLouchi het volgende:
Oh sorry, was niet mijn bedoeling..
Dikke knuffel xxx
Tja het is kut allemaal.quote:Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ja, emotioneel vreemdgaan gebeurd wel vaker helaas.
Het is allemaal gewoon kut met peren.
Haha snap ikquote:Op maandag 2 april 2012 20:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tja het is kut allemaal.
Maar voor je het weet gaat alles weer beter.
Waarom denk je niet.... ow lekker, aardappeltjes... misschien zijn ze gebakken veel lekkerderderderderquote:Op maandag 2 april 2012 20:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja hier zit je dan, net thuis van werk (Eindelijk) Nu nog aardappels te schillen en te denken...
en daar is zij, op de jeugdavond van hun "sekte"(want het zijn maar 35 mensen die zich afgezonderd hebben van de "hoofd" kerk, in een plaatselijke buurthuis) lekker gezellig met hem klef te doen.
Yuk!
Ergens wat ik zei, heb ik haar in zijn schoot geworpen, door die 2x dat ik ze samen zag constant te vragen, ga je nou met hem, ga je dit ga je dat...
maar ik blijf er gewoon ontzettend pissig om grrrr
Hahaha ja ikke welquote:Op maandag 2 april 2012 21:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Maar jij bent natuurlijk ook wel überhot.......
Dus dat is sowieso voor elke vrouw een kansloze missie
Hoezo weet je niet waarom?quote:Op maandag 2 april 2012 21:02 schreef tissues4myissues het volgende:
Ik mis haar en weet niet waarom.
Ja nu mag ze een zorgeloos leven leiden zonder dat iemand haar de goede kant opduwy.. Hoe loopt dat af drnk je?quote:Op maandag 2 april 2012 21:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
Zuur hoor, ik zit hier aan mijn aardappels... die dus niet lekker zijn...
me cv ketel is net kapot gegaan, dus het is hier maar 15 graden
en zij zijn nu samen...... lekker van elkaar "genieten" niet denkend aan mij, of hoe ik me voel of wat dan ook, want zij kan nu haar zorgeloze leventje gaan leiden zonder stress en moeilijkheden....
gad
ver
damme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |