abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109693535
Hier verder O+

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
pi_109693798
quote:
Maar ik ga het zeker proberen, en ik wil ook weer de goede kant op, en gelukkig zijn!
Want vanochtend nog reed ik met een veel te hoge snelheid door de weilanden waar je maar 60 mocht, en je door bomen geen goed overzicht heb, maar van verdriet dan ga je automatisch ja niet echt meer opletten en denken van ''wat kan mij het schelen'' natuurlijk heel fout, en dom en alles.. alleen vandaag inderdaad weer zo'n hele grote dip.

Maarja, morgen misschien weer beter! .
Helemaal prima als je er zelf een einde aan wilt maken of dat het je niet meer zoveel boeit wat er met je gebeurt ofzo, maar beetje egoïstisch om dan anderen in gevaar te brengen op deze manier.
pi_109693983
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Helemaal prima als je er zelf een einde aan wilt maken of dat het je niet meer zoveel boeit wat er met je gebeurt ofzo, maar beetje egoïstisch om dan anderen in gevaar te brengen op deze manier.
Nou inderdaad.
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:22:47 #4
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_109693993
Ook een dip, probeer weer met me ex te praten, kijken of het gaat (hopen dat het weer wat wordt -.-)

En dan komt opeens vakantie als onderwerp..tja, ik kan niet met jou samen gaan, dus wtf maakt het dan uit waar je gaat... of waar ik ga, jij bent er niet bij
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_109694014
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:16 schreef Hazzard het volgende:

[..]

Klopt, al is het wel heel herkenbaar. Ik heb zelf in het verleden ook een depressie gehad en een gevaarlijk onderdeel daarbij was echt zeer gevaarlijk rijgedrag (tot te hard blindelings door rood rijden aan toe). Ik heb op gegeven moment dan ook tegen mezelf gezegd; als ik verder wil leven, dan gaat het niet op deze manier; dan ga ik er ook het beste van maken ook. Op dat moment ben ik gestopt met autorijden op momenten dat ik me depri of gefrustreerd voelde... daar moet je echt hard in zijn tegen jezelf.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:26:45 #6
283317 t3rrorbot
pi_109694125
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:23 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Klopt, al is het wel heel herkenbaar. Ik heb zelf in het verleden ook een depressie gehad en een gevaarlijk onderdeel daarbij was echt zeer gevaarlijk rijgedrag (tot te hard blindelings door rood rijden aan toe). Ik heb op gegeven moment dan ook tegen mezelf gezegd; als ik verder wil leven, dan gaat het niet op deze manier; dan ga ik er ook het beste van maken ook. Op dat moment ben ik gestopt met autorijden op momenten dat ik me depri of gefrustreerd voelde... daar moet je echt hard in zijn tegen jezelf.
Dat hard zijn wil nog niet altijd werken.. Maar zolang je weet dat het morge waarschijnlijk beter gaat, is het oke..
pi_109694208
Zo lang na dato krijg nog steeds.. euh.. "mental flashes" van d'r, ben dan altijd ff verdrietig/chagerijnig om de pijn die ze me toen gebracht heeft.
make it stop :(
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_109694254
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef Son-Goku het volgende:
Zo lang na dato krijg nog steeds.. euh.. "flashes" van d'r, ben dan altijd ff verdrietig/chagerijnig om de pijn die ze me toen gebracht heeft.
En hoe lang geleden is het nu? En hoevaak heb je die "flashes"?
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:31:11 #9
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_109694288
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_109694430
quote:
Werd gevraagd om een nieuwe te starten en daarin verder te gaan in dat topic ;)
pi_109694435
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 14:30 schreef Hazzard het volgende:

[..]

En hoe lang geleden is het nu? En hoevaak heb je die "flashes"?
bijna anderhalf jaar na uitgaan/gedumpt worden, na 10 jaar verliefd op d'r zijn geweest.
Niet AL te vaak.. eigenlijk de meest willekeurige momenten schieten m'n gedachten richting d'r en "voel" ik haar bijna in m'n armen.
zucht zal wel met de tijd vervagen neem ik aan :)
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 14:36:05 #12
283317 t3rrorbot
pi_109694465
quote:
Is et niet zo, gene die laatste post heeft van oude topic, maakt een nieuwe aan? of heb ik dat helemaal fout :P
pi_109698692
Oh shit.. ik zocht nog naar een nieuwe :S Maar niet gevonden.. aargh
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:27:46 #14
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109700444
Die andere is niet goed ook al is die wel door gulmuz aangemaakt maar niet vanuit de reeks. zal ff modje vragen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:28:11 #15
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_109700457
Huh wat?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:28:52 #16
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109700476
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef Crutch het volgende:
Huh wat?
er zijn 2 topics open. gulmuz heeft niet vanuit de reeks de volgende deel geopend en dat is deze wel

zie link eerder in deze rij paar post hierboven
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:29:41 #17
118585 Crutch
pi_109700510
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:28 schreef Mickeys het volgende:

[..]

er zijn 2 topics open. gulmuz heeft niet vanuit de reeks de volgende deel geopend en dat is deze wel

zie link eerder in deze rij paar post hierboven
Check.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:31:36 #18
118585 Crutch
pi_109700577
quote:
Zo lang na dato krijg nog steeds.. euh.. "mental flashes" van d'r, ben dan altijd ff verdrietig/chagerijnig om de pijn die ze me toen gebracht heeft.
Kun je niet beter gewoon medelijden jegens haar kweken?

Weet niet wat ze gedaan heeft, maar het helpt je wel om het opzij te zetten.
Je moeder is een hamster
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:31:44 #19
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109700585
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:29 schreef Crutch het volgende:

[..]

Check.
tnx dear
  vrijdag 30 maart 2012 @ 17:34:50 #20
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109700682
quote:
de enige die het kan laten stoppen ben jezelf. Dat kan niemand anders voor je doen. Maar toch, zoiets moet mega slijten. (pot verwijt de ketel momentje, ahum)
pi_109701511
Straks komt hij mijn dochter voor het weekend halen... Au... Ga vmvnd nr de kroeg dan. Bah wat vreselijk. Waarom.ziet hij nou niks in.
In life, every ending is a new beginning..
pi_109701645
@lalouchi; is praten geen optie meer?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 30 maart 2012 @ 18:24:47 #23
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109702463
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 17:57 schreef LaLouchi het volgende:
Straks komt hij mijn dochter voor het weekend halen... Au... Ga vmvnd nr de kroeg dan. Bah wat vreselijk. Waarom.ziet hij nou niks in.
Je moeder is nog steeds bij jou? en hou je haaks!
pi_109703019
Ik heb net mijn ex gezien.....
In de vriendengroep zat ze....

Iedereen feliciteerde me vrolijk, en mijn ex ook met een glimlach..
En ze praatte met iedereen, en ik had duizend vragen letterlijk, dus ze ging even mee naar een aparte kamer, en zei heel vrolijk ''Nou zegmaar?''

Denk je ook nog zoveel aan mij als ik aan jou?

''Ik denk aan zoveel, ja soms ook wel is aan jou, als je dat zo graag wilt horen.. ''

Ik ondertussen in tranen..
''Verder nog vragen'', zei ze met zo'n hele gemaakte glimlach...

Ik zei.. Ja! We kennen elkaar zo lang, heeft het dan echt niks voor je betekend, aangezien je me ook niet echt mis

''Geloof me, liefde is heel onvoorspelbaar, ik voel niks meer voor je dan alleen goede vrienden, en ik mis je ook niet meer dan een van mijn anderen vrienden'''...

Ik dacht echt dat ik in een droom zat!!

Ik zei daarom, ik denk ELKE seconde aan je, echt elke!! En hoe kan jij er zo laconiek over doen!

''Ja, dat is niet echt mijn probleem ofwel?''

''Ik wil wel vrienden met je zijn, maar niet als je zo bezittelijk gaat doen hoor, '' ik ga weer naar de huiskamer Doei''

Ik zei nee, dit kan je me echt niet aandoen!
Doe je expres zo om afstand tussen ons te bewaren, omdat je bang bent weer gevoelens met me te krijgen, als je normaal spreekt zoals je altijd was?

Niet dat ik weet? ik voel niks meer voor je, dat heb ik wel gedaan heel veel, maar ik heb ook nagedacht, en ik ben gewoon toe aan nieuwe dingen, en ik zie je echt alleen als een vriend, en als je daar niet gelukkig mee voelt, nou dan ga je lekker niet meer met me om toch? mag ik gaan, ik moest namelijk nog een grappig smsje laten zien aan m'n vriendin :) ''

Ik kan het niet geloven echt!!!
Echt niet!!!!!!
Hoe kan dit.....
Echt dit is een droom mag ik hopen? Ze denkt dus niet meer aan mij, als een dood normale vriend.... terwijl ik zoveel heb gedaan, en nog zoveel van haar hou!

Ik snap er niks van, en ze deed het echt niet om te pesten, ze heeft gewoon geen verdriet!!!!

Ik heb zelfs een auto gekocht, om samen met haar naar Zuid Duitsland te gaan van de zomer in de eifel!

En nu................
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:03:59 #25
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_109703698
Weet je wat mij nu trouwens te binnen schiet (vooral door het verhaal van Gulmez, want kon mij wel relateren aan die positie met zon icequeen ;) ), is dat mijn 1e topic op fok was hier in R&P omdat het toen uit was met mijn toenmalige vriendinnetje en ik net zo emo was! 5 jaar geleden :@ Gulmez, ik kan er nu hartelijk om lachen hoor :Y) al jaren en veel vriendinnetjes later :P

(Damn lees die troep net terug, wat een emo die TS :') )
Thinking about thinking of you.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:04:26 #26
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109703719
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Gulmez het volgende:
-knip-
En nu................
En nu moet je haar vergeten, niet meer tegen haar zeggen dat je haar mist. Ze heeft je volledig in de tang en je zegt dat ook. Niet goed. Niet meer apart met haar gaan. echt. Probeer het los te laten.

Knuffff
pi_109704588
Wat Mickeys zegt.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 19:29:43 #28
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109704687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 19:27 schreef QEX het volgende:
Wat Mickeys zegt.
:Y
pi_109707620
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je moeder is nog steeds bij jou? en hou je haaks!
Ja die is bij mij.

Net weer allerlei verwijten gekregen, net of je tegen een bloj brton praat. Ik voel me vresrlijk. Weer aan het huilen.. Verdomme.. En nu moet ik ook mijn kind nog missen :(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:22:06 #30
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109709944
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 20:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja die is bij mij.

Net weer allerlei verwijten gekregen, net of je tegen een bloj brton praat. Ik voel me vresrlijk. Weer aan het huilen.. Verdomme.. En nu moet ik ook mijn kind nog missen :(
Verwijten van wie? Probeer strakjes iets te slapen en als je een goede band met je moeder hebt, kruip je gewoon tegen haar aan.

knufffff
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:47:02 #31
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109711359
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 18:42 schreef Gulmez het volgende:
In de vriendengroep zat ze....

knip
En nu................
Gozer, ik krijg dezelfde shit te horen.... Ik herken mij hierin...

Ik wil je als tip geven, er komt een tijd dan heb jij een vriendin, en is zij alleen en een wrak.... en dan komt het moment waarop je haar heel vies en hard wegtrappen kan zoals zij nu bij jou doet.

Geduld wordt beloond.

Tegen die tijd, interesseert ze je blijkbaar niets meer.

Ik ben een paar dagen ertussen uit nu, maar spring hier ff snel op fok.... maar ik zeg je, des te meer ik erover nadenk wat ze me gestuurd heeft, en hoe ze me bespeeld heeft, en de mail die ze gestuurd heeft, des te kwader word ik nu en des te bozer ben ik nu op haar....

Al die shit van we zijn vrienden blabla, dikke vette bullshit met hoofdletter K.

Wij komen er wel weer.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:47:33 #32
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109711384
Mijn gezicht vandaag toen ik haar zag. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het raar om te hopen dat ze zag dat ik haar negeerde? :')
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:50:32 #33
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109711546
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:47 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn gezicht vandaag toen ik haar zag. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het raar om te hopen dat ze zag dat ik haar negeerde? :')
_O-
Volkomen normaal, maar waarschijnlijk een Epic Fail.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:52:40 #34
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109711669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

_O-
Volkomen normaal, maar waarschijnlijk een Epic Fail.
Ja, ik probeerde in haar gezichtsveld te lopen, maar ze was even ergens anders bezig en iemand stond voor haar neus. :') Fuck, ik wil haar laten zien dat ik haar 'eigenlijk niet nodig heb'. _O-
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:53:33 #35
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109711725
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik probeerde in haar gezichtsveld te lopen, maar ze was even ergens anders bezig en iemand stond voor haar neus. :') Fuck, ik wil haar laten zien dat ik haar 'eigenlijk niet nodig heb'. _O-
Google maar even: "Amygdala Hijack"

Verdiep je daar even in....

Wat voor pokerface jij ook op zet, dit is je gruwelijk mislukt.
YouTube
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:55:24 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109711813
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:53 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Google maar even: "Amygdala Hijack"

Verdiep je daar even in....

Wat voor pokerface jij ook op zet, dit is je gruwelijk mislukt.
;(
  vrijdag 30 maart 2012 @ 21:57:52 #37
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109711964
Een amygdala Hijack neemt je lichaam over.

Ik meen het, ook voor de rest hier... google dat maar... Ik weet 100% zeker dat wij ons er allemaal in herkennen.

Ik ben echt fucking boos man, me ex wou geen contact en shit.... nee natuurlijk niet, zodat ze even lekker 2 weken haar gang kon gaan en dingen op de rit kon zetten met die jongen zonder dat ik stoorde.... om me vervolgens kei en keihard na te trappen.

Onmenselijk gewoon dit, gadverdamme.
YouTube
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:00:25 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109712102
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
Een amygdala Hijack neemt je lichaam over.

Ik meen het, ook voor de rest hier... google dat maar... Ik weet 100% zeker dat wij ons er allemaal in herkennen.

Ik ben echt fucking boos man, me ex wou geen contact en shit.... nee natuurlijk niet, zodat ze even lekker 2 weken haar gang kon gaan en dingen op de rit kon zetten met die jongen zonder dat ik stoorde.... om me vervolgens kei en keihard na te trappen.

Onmenselijk gewoon dit, gadverdamme.
Vrouwen. :r

Ik snap ook niet waarom we dit verdienen, ik bedoel, ik heb nog nooit opzettelijk een meisje gekwetst. Karma bestaat niet...
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:03:21 #39
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109712289
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:00 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vrouwen. :r

Ik snap ook niet waarom we dit verdienen, ik bedoel, ik heb nog nooit opzettelijk een meisje gekwetst. Karma bestaat niet...
Oh ik wel, dus kans is groot dat dit karma is...

maar dat doet er niet toe nu... I'm fucked, en that's all that counts.

Hopelijk gaat dit snel over.
YouTube
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:08:44 #40
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109712586
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:03 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Oh ik wel, dus kans is groot dat dit karma is...

maar dat doet er niet toe nu... I'm fucked, en that's all that counts.

Hopelijk gaat dit snel over.
Sterkte, ouwe. ;( Als karma bestaat, dan wacht mij een droomvrouw. :')
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:11:23 #41
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109712705
Weekend is killing, avonden zoals dit denk ik, zullen ze samen zijn? Wat zullen ze aan het doen zijn? etc etc... Ik weet hoe snel ze is, dus ondertussen hebben ze al een relatie natuurlijk, en volop aan het daten en "genieten" van elkaar..

maar pfff....
YouTube
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:12:53 #42
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109712785
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weekend is killing, avonden zoals dit denk ik, zullen ze samen zijn? Wat zullen ze aan het doen zijn? etc etc... Ik weet hoe snel ze is, dus ondertussen hebben ze al een relatie natuurlijk, en volop aan het daten en "genieten" van elkaar..

maar pfff....
Ja, in bed liggen en dan die paranoïde jaloezie. :'( Eigenlijk moet ik ook afleiding zoeken, maar heb niet echt iets te doen ofzo.
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:15:56 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_109712929
Wilde vanavond ook weer even wat gaan doen, helaas was niemand beschikbaar :P Morgen weer een dag, vermaak me wel met Fifa 12!

Niet per se om liedesverdriet oid, vind het gewoon "leuk" om hier mee te blijven lezen :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:33:00 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109713865
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, in bed liggen en dan die paranoïde jaloezie. :'( Eigenlijk moet ik ook afleiding zoeken, maar heb niet echt iets te doen ofzo.
Niets paranoïde aan, het is gewoon zo, dat maakt het extra fucked.
Ik ben me er wel degelijk van bewust dat als ik zelf een dame had, dat er niets meer aan de hand was, maar dat is niet het geval.

****zooi
YouTube
pi_109714902
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:08 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Sterkte, ouwe. ;( Als karma bestaat, dan wacht mij een droomvrouw. :')
Karma bestaat en je zal vast de vrouw van je droom tegenkomen. Geduld wordt beloond :*
XO till we overdose
  vrijdag 30 maart 2012 @ 22:54:01 #46
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109715019
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Karma bestaat en je zal vast de vrouw van je droom tegenkomen. Geduld wordt beloond :*
Hoe is het met jou eigenlijk? Trek je het de afgelopen dagen wat na al die pogingen tot contact?
YouTube
pi_109715128
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:54 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe is het met jou eigenlijk? Trek je het de afgelopen dagen wat na al die pogingen tot contact?
Het gaat wel redelijk, ja. Zit nog steeds met allemaal vragen in m'n hoofd, maar nouja.. het is wel oke. Thanks for asking
:D
XO till we overdose
pi_109715410
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:55 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Het gaat wel redelijk, ja. Zit nog steeds met allemaal vragen in m'n hoofd, maar nouja.. het is wel oke. Thanks for asking
:D
Komt goed allemaal ;)
pi_109715901
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Komt goed allemaal ;)
Hoop het ;(
XO till we overdose
pi_109716469
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 23:10 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoop het ;(
Tuurlijk wel :*
  vrijdag 30 maart 2012 @ 23:46:51 #51
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109717711
Bah, echt verrot dit gevoel....

De gevoelens die we hadden tijdens zoenen en sex enzo, dat ze dat nu met hem deelt.... terwijl ze beweerd het er ook moeilijk mee te hebben...

en dat terwijl ik hier me zit te verbijten als een malle...

blegh :r
YouTube
  zaterdag 31 maart 2012 @ 00:04:54 #52
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109718328
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 22:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Ik word altijd weer vrolijk van jou! O+
pi_109722763
Vanavond met een vriendin van me gesproken over mijn ex. Ik had het idee om aanstaande woensdag een neukdate met haar (mijn ex dus) te plannen; maar die vriendin van me heeft me om weten te praten dat dat voor mij op dit moment echt het een slecht idee is. Best irritant; ik probeer meer rechtlijnig achter mijn besluiten te staan maar ik word constant op en neer geslingerd door mijn gevoelens... mijn gedachte over wat te doen switcht constant. Ik krijg er totaal geen grip op...

Verder adviseerde ze me ook (alweer) om nou toch echt eens psychologische hulp te nemen... enja, ze heeft wellicht gelijk daarin; ik wil onderhand ook wel eens weten wat er nou achter mijn vreemde gedachtekronkels en extreme gevoelens in verhouding tot de situatie zit. *zucht*... alles in mijn schreeuwt dat ik mijn ex niet los moet laten, dat ik moet blijven proberen... ik moet tegen al mijn gevoelens en principes inwerken om mezelf te beschermen voor meer problemen.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 08:00:57 #54
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109723378
neukdate, rebounden, Ik zal wel mega ouderwets zijn of misschien dat ik een romantisch beeld heb, maar liefdeloos neucken vind ik echt zo not done. Alsof het niet iets speciaals is. Maar goed. Ik val dan ook in de categorie vrouwen... misschien dat het daar aan ligt
pi_109723644
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Ik word altijd weer vrolijk van jou! O+
Awh echt? Ben blij dat ik je vrolijk kan maken :D O+
XO till we overdose
pi_109723654
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 08:00 schreef Mickeys het volgende:
neukdate, rebounden, Ik zal wel mega ouderwets zijn of misschien dat ik een romantisch beeld heb, maar liefdeloos neucken vind ik echt zo not done. Alsof het niet iets speciaals is. Maar goed. Ik val dan ook in de categorie vrouwen... misschien dat het daar aan ligt
Ik vind het ook maar niks. Ik vind dat er liefde bij hoort, anders zou ik gewoon geen seks kunnen hebben met iemand waarvoor ik niks voel. Maar je hebt gelijk, we vallen onder de categorie vrouwen...
XO till we overdose
pi_109723766
Gulmez het komt goed! Ook zonder haar. Zit in een zelfde soort situatie en weet precies waar je nu in zit en wat er door je hoofd gaat. Het duurt weer even voor het over is maar werk nu aan jezelf. En ga je niet te buiten aan boosheid. Blijf relaxt en laat niets meer van je horen. Niets...Zelfs al ..........niets! Want het gaat je niet helpen. Maar het 'helpt' .... háár! Ik denk dat vrouwen die het hier meelezen stilletjes glimlachen en het herkennen.

Ga verder en vooral met jezelf. Jij moet onverschillig worden en sterk. Dan komt alles goed. Ga niet achter haar aan want ze loopt alleen maar nog harder weg ......... Ik spreek uit vette dikke ervaring. ;)

En ik heb me wel vaker aan deze steen gestoten en elke keer denk ik .....neeeee....nou deed ik het verdomme weer. Opbellen, mailen, kaart sturen, vragen wat ik moest doen om haar een plezier te doen, bewijzen dat ik altijd van alles voor haar had gedaan omdat ik zo superveel van haar houdt.

En de vrouw denkt dan ....gaaap ....zei hij maar eens: Hey! Doe ff lekker zelf...

Gozer....het werkt niet.....Het is kut ...maar als een vrouw ermee kapt ....dan heeft ze daar al een tijdje mee gezeten hoor......en ze heeft je ruim van tevoren uitgetest...of ze wel écht verder zou willen met jou.

pfff...ja het is kut ...en heel herkenbaar.. Hele dag op je bed liggen en aan haar denken .....zal ik haar bellen ....... zal ik niet ...... Man ik herken het zo... Kan maanden duren ...

Succes man. Het komt wel goed. Het wordt zomer! Wees jezelf ...maar ook een beetje arrogant, onverschillig en tóch galant.

En gooi eens een deur voor een vrouw dicht ipv dat je hem als gentleman openhoudt. Figuurlijk gesproken dan. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Monomeism op 31-03-2012 09:38:05 ]
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_109723779
Hoihoi

Ik heb een vriendin (een vriend) wat vroeger een ex van me was.

Maar heb haar een aantal maanden gevraagd als vrienden weer met elkaar om te gaan. Naja eens in de maand afspreken en verder social media af en toe. Maar nu doet dat wijf me toch vaag O.o Ze doet opeens kortaf en bot en ik bijt daar gewoon doorheen denkend dat ze ongesteld is ofzo, krijg ik een dag later bericht: waarom praat je zoveel terwij ik niet eens aardig doe.

Dus ik van: ik praat niet veel, jij wat weinig.

En daar stelt ze die vraag nog een paar keer, dus nu wil ik vragen waarom ze zo doet, dat ze haar problemen niet op mij moet afreageren, maar zs ging t morgen (vandaag) beantwoorde

zegt ze opeens: haha? ik deed gister aardig maar jij zeurt. deze vriendschap werkt misschien niet. doei.

wat denkt zjj wel niet? geilt die borderliner erop dat ze mij steeds fouten verwijst terwijl ik niks doe what-so-ever. wat is er hier aan de hand? begriep der nieks vaan. xd
  zaterdag 31 maart 2012 @ 09:23:20 #59
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109723871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:13 schreef trekeennummertje het volgende:
Hoihoi

Maar heb haar een aantal maanden gevraagd als vrienden weer met elkaar om te gaan. Naja eens in de maand afspreken en verder social media af en toe. Maar nu doet dat wijf me toch vaag O.o Ze doet opeens kortaf en bot en ik bijt daar gewoon doorheen denkend dat ze ongesteld is ofzo, krijg ik een dag later bericht: waarom praat je zoveel terwij ik niet eens aardig doe.

En daar stelt ze die vraag nog een paar keer, dus nu wil ik vragen waarom ze zo doet, dat ze haar problemen niet op mij moet afreageren, maar zs ging t morgen (vandaag) beantwoorde

zegt ze opeens: haha? ik deed gister aardig maar jij zeurt. deze vriendschap werkt misschien niet. doei.

wat denkt zjj wel niet? geilt die borderliner erop dat ze mij steeds fouten verwijst terwijl ik niks doe what-so-ever. wat is er hier aan de hand? begriep der nieks vaan. xd
en ik begrijp niets van jouw verhaal. Haal er wel uit dat je gemaakt vriendschap wilt maar als het jou niet "aanstaat" ga je meteen (in je hoofd) schelden. Misschien moet je daar eens aan werken voordat je uberhaupt vriendschap probeert op te bouwen.
pi_109724280
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 21:22 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Verwijten van wie? Probeer strakjes iets te slapen en als je een goede band met je moeder hebt, kruip je gewoon tegen haar aan.

knufffff
Verwijten van mijn man. Dat ik zijn harde houding heb veroorzaakt, dat ik mijn gezin heb laten vallen voor mijn moeder, dat ik hem pijn doe, dat hij me niet meer wil toelaten. Tja wat moet je erop zeggen.. Geloof dat we samen in de relatie zaten, maarja blame it all on me.

Heb voor mezelf besloten dat ik niet meer met hem over ons ga praten. Hij wilde me wegtrappen en dat is hem dan nu gelukt. Ik moet ook verder, en dit doet alleen maar pijn.
pi_109724302
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

en ik begrijp niets van jouw verhaal. Haal er wel uit dat je gemaakt vriendschap wilt maar als het jou niet "aanstaat" ga je meteen (in je hoofd) schelden. Misschien moet je daar eens aan werken voordat je uberhaupt vriendschap probeert op te bouwen.
Probeer een antwoord is te baseren zonder je eigen gevoelens erbij te betrekken van 'ik leid zo erg aan mijn liefdesverdriet dus een ander per definitie ook' :') Laatmaar als ik nog meer van zulke kneusige reacties krijg.
pi_109724475
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 09:13 schreef trekeennummertje het volgende:
Hoihoi

Zou haar maar gewoon laten. Stuur een berichtje binnen 2/3 dagen waarom ze zo deed en als ze geen fatsoenlijk antwoord kan geven, laat het dan maar zitten. Kan ook niet in je verhaal lezen waarom ze ineens zo doet..
XO till we overdose
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:25:31 #63
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109724560
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:07 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Probeer een antwoord is te baseren zonder je eigen gevoelens erbij te betrekken van 'ik leid zo erg aan mijn liefdesverdriet dus een ander per definitie ook' :') Laatmaar als ik nog meer van zulke kneusige reacties krijg.
jouw aannames vervolgens bestempelen als "kneusige" reactie. Tijd voor een spiegeltje voor je misschien? Want het is duidelijk dat je helemaal niets van mij weet en "mijn" verhaal hier totaal niet gevolgd hebt, maar de reactie ging over jouw reactie, niet over de mijne.

Daarnaast hoef je niet iets te doen met een reactie van een ander. Maar welkom in "de kunst van het loslaten van je ex"
pi_109724650
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

jouw aannames vervolgens bestempelen als "kneusige" reactie. Tijd voor een spiegeltje voor je misschien? Want het is duidelijk dat je helemaal niets van mij weet en "mijn" verhaal hier totaal niet gevolgd hebt, maar de reactie ging over jouw reactie, niet over de mijne.

Daarnaast hoef je niet iets te doen met een reactie van een ander. Maar welkom in "de kunst van het loslaten van je ex"
QFT
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_109724674
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

:')__! Kneus.
pi_109724711
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

QFT
Je bent weer terug :D
XO till we overdose
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:53:21 #67
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109725033
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:31 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

:')__! Kneus.
Dank je voor deze "eer" :O
  zaterdag 31 maart 2012 @ 10:53:31 #68
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109725037
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:30 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

QFT
:*
pi_109726626
Bedenk me net dat hij zich wel erg zielig voelt, hij zwelgt in zelfmedelijden. Slappe hap ben je dan.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:23:29 #70
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109726750
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:18 schreef LaLouchi het volgende:
Bedenk me net dat hij zich wel erg zielig voelt, hij zwelgt in zelfmedelijden. Slappe hap ben je dan.
Dat zijn de aannames die wij doen. Misschien is het voor hem toch anders. Maar ik begrijp hoe je je voelt. Onthou alleen wel dat hij er in ieder geval wel voor jullie kindje wil zijn. Zoveel gevallen waarbij ik dan zie dat dat dan ook niet meer zo is.

De nacht een klein beetje doorgekomen? Hoop het want rust is iets wat je zeker in het begin nodi hebt om energie op te doen. Knuffff
pi_109726928
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat zijn de aannames die wij doen. Misschien is het voor hem toch anders. Maar ik begrijp hoe je je voelt. Onthou alleen wel dat hij er in ieder geval wel voor jullie kindje wil zijn. Zoveel gevallen waarbij ik dan zie dat dat dan ook niet meer zo is.

De nacht een klein beetje doorgekomen? Hoop het want rust is iets wat je zeker in het begin nodi hebt om energie op te doen. Knuffff
Nee hij kwam haar gisteren ophalen en toen kwam dat wel heel duidelijk naar voren. Hij wil zijn eigen fouten niet erkennen, ik heb hem zoveel pijn gedaan, alles is mijn schuld, en daardoor heb ik alles stuk grmaskt. Ik ben echt geen engeltje geweest, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Dus niet alleen ik.

Dat hij er nog voor mijn dochter is vind ik niet meer als normaal, het is immers ook.zijn kind. Waar hij nu alleen de lusten van heeft en ik alle lasten. Schik ik me ook gewoon in.

Ik ben het gewijs en het verwijtmakende egoistische gedrag nu onwijs zat. Hij wil scheiden, so be it. Maar dan ook niet over een poosje terugkomen. Want die dag gaat ooit komen, als hij uitgefeest is. Jammer dan.
  zaterdag 31 maart 2012 @ 12:51:02 #72
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109727536
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:30 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nee hij kwam haar gisteren ophalen en toen kwam dat wel heel duidelijk naar voren. Hij wil zijn eigen fouten niet erkennen, ik heb hem zoveel pijn gedaan, alles is mijn schuld, en daardoor heb ik alles stuk grmaskt. Ik ben echt geen engeltje geweest, maar waar twee vechten hebben twee schuld. Dus niet alleen ik.

Dat hij er nog voor mijn dochter is vind ik niet meer als normaal, het is immers ook.zijn kind. Waar hij nu alleen de lusten van heeft en ik alle lasten. Schik ik me ook gewoon in.

Ik ben het gewijs en het verwijtmakende egoistische gedrag nu onwijs zat. Hij wil scheiden, so be it. Maar dan ook niet over een poosje terugkomen. Want die dag gaat ooit komen, als hij uitgefeest is. Jammer dan.
Misschien zegt hij dat om je "pijn" te doen. Probeerde D. ook bij mij. Ik tuinde er eerst in maar al heel snel kwam ik tot andere conclusies. Inmiddels lijkt hij weer normaal contact op te nemen met me, maar ik blijf uiteraard op mijn hoede. Ik ga voor en welke gevoelens hij heeft en of het hem wel of niet wat doet, maakt daar geen deel van uit.

Dat hij er voor jullie dochter is, is niet zo vanzelfsprekend hoor ook al vinden jij en ik dat dat wel zo zou moeten horen. Koester het in ieder geval dat hij dit wel doet.

Dat hij wil scheiden blijft het moeilijkste voor je vermoedelijk. D. wil dat ook van mij dus D. mag ook alles in gang zetten. Ik hoor de reacties wel en hoor vanzelf wel waar ik dan op moet reageren. Maar goed, blijft een vervelende en stressvol gebeuren voor de meeste van ons.
pi_109727802
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 12:51 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Misschien zegt hij dat om je "pijn" te doen. Probeerde D. ook bij mij. Ik tuinde er eerst in maar al heel snel kwam ik tot andere conclusies. Inmiddels lijkt hij weer normaal contact op te nemen met me, maar ik blijf uiteraard op mijn hoede. Ik ga voor en welke gevoelens hij heeft en of het hem wel of niet wat doet, maakt daar geen deel van uit.

Dat hij er voor jullie dochter is, is niet zo vanzelfsprekend hoor ook al vinden jij en ik dat dat wel zo zou moeten horen. Koester het in ieder geval dat hij dit wel doet.

Dat hij wil scheiden blijft het moeilijkste voor je vermoedelijk. D. wil dat ook van mij dus D. mag ook alles in gang zetten. Ik hoor de reacties wel en hoor vanzelf wel waar ik dan op moet reageren. Maar goed, blijft een vervelende en stressvol gebeuren voor de meeste van ons.
Dat hij wil scheiden blijft idd het moeilijkste te verhappen, maar als hij dat echt wil.mag hij idd ook zelf die stap gaan zetten. Ik doe het niet.

Dat hij me pijn wil doen weet ik wel zeker ja, daarom ben ik tot het besluit gekomen er niks meer over te zeggen. Doet me toch alleen pijn en dat lijkt hem te sterken in zijn besluit. Als ik voor mezelf opkom kan hij zeggen zie je wel. Dus ben daar nu klaar mee.
pi_109727925
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 10:33 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Je bent weer terug :D
Nooit echt weggeweest, alleen weinig te melden en dus in de lurkstand :)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_109733488
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 13:01 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dat hij wil scheiden blijft idd het moeilijkste te verhappen, maar als hij dat echt wil.mag hij idd ook zelf die stap gaan zetten. Ik doe het niet.

Hoop dat je dat vol houd, gevoelsmatig. Hier zelfde schuitje alleen meneer doet dus gewoon niks onder het mom van dat ie denkt dat ik er emotioneel moeite mee heb. Mooi verhaal. Dus toch zelf maar e.e.a. geregeld. Als het dan toch moet.... al had ik liever dagelijks bij de relatietherapeut gezeten.
pi_109734178
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 16:51 schreef QEX het volgende:

[..]

Hoop dat je dat vol houd, gevoelsmatig. Hier zelfde schuitje alleen meneer doet dus gewoon niks onder het mom van dat ie denkt dat ik er emotioneel moeite mee heb. Mooi verhaal. Dus toch zelf maar e.e.a. geregeld. Als het dan toch moet.... al had ik liever dagelijks bij de relatietherapeut gezeten.
Ja ik ga mijn best iig doen. Wil zelf de cintrole hebbwn, niet dat hij die steeds heeft.
pi_109735149
goed zo :Y
pi_109736475
Ja is beter. Vandaag lekker nieuwe kleren gekocht, had ik ook.al jaren niet meer gedaan want dat kon volgens hem nooit..
pi_109737334
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 18:47 schreef LaLouchi het volgende:
Ja is beter. Vandaag lekker nieuwe kleren gekocht, had ik ook.al jaren niet meer gedaan want dat kon volgens hem nooit..
Huh, dat snap ik niet. Je kon geen nieuwe kleren kopen van hem? :{
XO till we overdose
pi_109737432
Hij beheerde al ons geld en zei.altijd dat daar geen geld voor was. Nu beheer ik mijn eigen geld zelf en doe ik de vastw lasten en kan ik wel.kleding kopen, ondanks dat zijn loon weg is...

Hij hield geld achter, en daar is nu niks meer van terug te vinden..
pi_109737518
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef LaLouchi het volgende:
Hij beheerde al ons geld en zei.altijd dat daar geen geld voor was. Nu beheer ik mijn eigen geld zelf en doe ik de vastw lasten en kan ik wel.kleding kopen, ondanks dat zijn loon weg is...

Gatverdamme, wat haat ik zulke mensen. Geniet maar lekker van je geld (en je bent weer een reden rijker waarom het beter is zonder hem)
XO till we overdose
pi_109737558
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:25 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Gatverdamme, wat haat ik zulke mensen. Geniet maar lekker van je geld (en je bent weer een reden rijker waarom het beter is zonder hem)
Ja echt he.. Ik ga nu aan mijn eigenwaarde werken.. Hij stikt er maar in
pi_109737600
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:23 schreef LaLouchi het volgende:

Wat een gast zeg! wees blij dat je er vanaf bent! :Y
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109737621
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:27 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja echt he.. Ik ga nu aan mijn eigenwaarde werken.. Hij stikt er maar in
Goed gezegd. Nu echt doen.
XO till we overdose
pi_109737740
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:29 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Goed gezegd. Nu echt doen.
Amen to that!
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_109738599
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Wat een gast zeg! wees blij dat je er vanaf bent! :Y
Wat hij zegt, die ben je liever kwijt
  zaterdag 31 maart 2012 @ 21:11:45 #87
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_109742102
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Absoluut! AL kan ik me voorstellen dat het als een trap na voelt :(

Ben blij dat het bij mij dan nog wel meevalt...AL belde ze zonet om te vragen hoe het ging...Totale vaagheid, daar heb ik dus geen zin in ;) Dat heb ik ook maar es gezegd ;)
pi_109747850
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 19:59 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ja.. Beetje jammer dar ik het nu pas zie.. Maarja
pi_109748727
Beter laat dan nooit.
pi_109749207
Leermoment imo, het is gebeurd en het zal je niet nog een keer gebeuren ;)
pi_109750519
Nee, dat is zeker waar..
pi_109761058
:'( terugval.
  zondag 1 april 2012 @ 13:44:21 #93
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109761123
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef QEX het volgende:
?
Doorbijten.
YouTube
pi_109761144
me too!
Ik wil hem heel graag bellen nu, maar ik ga het niet doen. Hij wil geen contact meer tot ik er over heen ben. Djezus wat een drama, ik maak het 4 maanden geleden uit en hij is er allang overheen en ik niet.
pi_109761700
Gister liep er een gast in de kroeg en ik zei tegen mijn vriendin: Zo, dat is precies mijn ex over 10 jaar. Vervolgens de hele avond met hem staan praten en ik krijg net een smsje van hem. Ik denk dat ik hier maar niet op in moet gaan haha.. beetje apart.
pi_109761754
@ thatday, dan maar weer goed bedenken waarom je het uitgemaakt had.
pi_109761792
Omdat hij dat al 6 keer had gedaan :') Alleen hij krabbelde altijd terug na een uurtje, en ik deed dat dus niet. Maar goed, ongezond was het sowieso. En geweldig ook.
  zondag 1 april 2012 @ 14:06:46 #98
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_109762027
Omdraaien die gedachtengang!
YouTube
  zondag 1 april 2012 @ 14:10:26 #99
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109762174
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 13:42 schreef QEX het volgende:
Kom op lieverd, je kunt het. Dikke knufffff (plemp mijn mail anders maar vol! )
  zondag 1 april 2012 @ 14:13:28 #100
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_109762301
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 14:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
Omdraaien die gedachtengang!
Soms zouden we dat allemaal wel willen maar zijn we niet bij machte. dat is het kloterige er aan.

Hier vandaag maar weer wat nuttig gemaakt. Steeg geveegd en al het groene afval in de bak, vervolgens heg aan de binnenonderkant gesnoeid. Nu weer 30 cm minimaal aan tuin er bij. En heerlijk agressief kunnen knippen/hakken. Best lekker hoor en de tuin knapt er ook nog eens waanzinnig van op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')