quote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:17 schreef Ticootje het volgende:
Heerlijk dat primitieve van kindjes. Ergens vind Ik vind het zo jammer dat dit gewoon de laatste is.
kan ik me daar ook iets bij voorstellen.quote:Cariës is een infectieziekte te noemen en ook daarom is het belangrijk om zelf te zorgen voor een gezond gebit. Want hoe beter de mondgezondheid en samenstelling van de mondbacteriën van jou als ouder of verzorger is, hoe gezonder die bacterie-samenstelling ook bij je kind zal zijn.
Aviva wenst eigenlijk alleen in de rugbyhouding te drinken en ligt meestal braaf stil. Op mijn verzoek drinkt ze heel soms op schoot, maar eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:46 schreef Zana het volgende:
Maar blijven jullie kindjes ook echt in dezelfde houding de hele tijd liggen (als ze niet moe zijn)? Misschien moet ik dat gespeel toch echt afkappen en alleen maar nog serieus voeden.
Dat doet Hannah ook, zo liefquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:27 schreef Bleie het volgende:
In n jaloerse bui zei mijn peuter van de week trouwens dat zij ook bij mamma aan de borst wilde drinken. Ik heb gezegd dat dat niet kon, maar is dat zo? Zou n kind dat t al 2 jaar niet gedaan heeft nog uit de borst kunnen drinken?
Eh, right.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:31 schreef Morretje het volgende:
Hm, als je haar kunt uitleggen wat de techniek is (tong over ondertandjes, grote hap, en daarna lipjes gekruld..) misschien wel.
Het is een ander merk en het is ander spul. Brinta is tarwevlokken, biobim heb je verschillende soorten van: rijstebloem, speltbloem, etc. Het is een biologisch merk. De rijstebloem kun je vergelijken met die van Bambix, alleen staat op die pakken dat het mogelijk slecht mengt met moedermelk. Vandaar dat veel bv-moeders biobim nemen. Brinta mag trouwens pas later, rijstebloem is de eerste pap die baby's mogen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:20 schreef bitterend het volgende:
Dames wat is het verschil tussen Biobim en Brinta?
Het klinkt als een Verstopt melkkanaaltje dat begint te ontsteken. Doet aanhappen ook al pijn? Goed warm maken voor het drinken en meemasseren, dus. Wellicht proberen te kolven + masseren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:19 schreef Kleurdoos het volgende:
Holyfuckingmoly, mijn hele zijkant van de rechterboob is knalrood en doet flink pijn, vooral als ik buk..
was dit nou een ontsteking of kan t ook best een verstopt melkkanaaltje zijn?
Ohh ok dank!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:21 schreef sverbern het volgende:
[..]
Het is een ander merk en het is ander spul. Brinta is tarwevlokken, biobim heb je verschillende soorten van: rijstebloem, speltbloem, etc. Het is een biologisch merk. De rijstebloem kun je vergelijken met die van Bambix, alleen staat op die pakken dat het mogelijk slecht mengt met moedermelk. Vandaar dat veel bv-moeders biobim nemen. Brinta mag trouwens pas later, rijstebloem is de eerste pap die baby's mogen.
Ik eet zelf elke morgen brinta dus over een tijdje gaan Joris en ik samen aan de Brinta! Nu eerst oefenen met biobim (smaak geen probleem maar de lepel snapt hij nog niet).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 14:11 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ohh ok dank!
Ik heb vaak Brinta in huis daarom vroeg ik me af of ik die biobim speciaal moest kopen of ik gewoon ook Brinta kon geven met 6 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |