VTE is mijn favoriete stad in zoAzië maar je ziet het ieder jaar verder achteruit gaan sinds de lagere middenklasse aso's zich net als in Thaiiland allemaal in een gefinancierde patserbak meent te moeten laten zien en de Vigo's massaal uit Thailand worden geimporteerd. Twee jaar geleden of zo begon dit. Positieve ontwikkeling is natuurlijk wel de prachtige nieuwe boulevard, maar uitlaatgas-technisch is VTE niet eens leuk meer en krijg er nog sneller branderige ogen dan in Chiangmai. Die hele oude binnenstad zou autovrij moeten zijn om het weer leuk te maken!quote:Op maandag 16 april 2012 08:13 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Goed verhaal! Gisteren hier in Vientiane ook van die mafkezen. Straalbezopen op een quad rondjes gaan spinnen op een druk kruispunt. Het ging goed, maar vraag niet hoe...
Visum voor China moet je halen op de Chinese ambassade daar. Toen ik daar was voor dat visum was het echt HEEL erg druk, dus trek er wat uurtjes voor uit. Hou er ook rekening mee dat het buiten het centrum ligt en dat taxi's in de spits gewoon weigeren erheen te rijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef kalinhos het volgende:
In Bangkok wil ik tevens een visum halen voor Cambodja en als ik er toch ben ook direct voor Vietnam en China dus wellicht moet ik er nog wat langer blijven dan de 2-3 dagen.
China is geweldig.quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Visum voor China moet je halen op de Chinese ambassade daar. Toen ik daar was voor dat visum was het echt HEEL erg druk, dus trek er wat uurtjes voor uit. Hou er ook rekening mee dat het buiten het centrum ligt en dat taxi's in de spits gewoon weigeren erheen te rijden.
Ik vond de Chinezen niet het meest beschaafde (of vriendelijke) volkje op deze planeet.quote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef Boterbartje het volgende:
China is geweldig.
Groetjes uit Yangshuo, China
ow.quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik vond de Chinezen niet het meest beschaafde (of vriendelijke) volkje op deze planeet.
Ja dat van die drukte had ik al begrepen. Ach, moet ook nog langs de Cambodiaanse en Vietnamese ambassade. Totaal wil ik ongeveer 1 - 1,5 week in bangkok blijven, zal dat genoeg zijn?quote:Op maandag 16 april 2012 13:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Visum voor China moet je halen op de Chinese ambassade daar. Toen ik daar was voor dat visum was het echt HEEL erg druk, dus trek er wat uurtjes voor uit. Hou er ook rekening mee dat het buiten het centrum ligt en dat taxi's in de spits gewoon weigeren erheen te rijden.
Godallejezus, hoe moeilijk is het nu echt om even te googelen? Of anders gewoon op de site te kijken van Bangkok Airways.quote:Op maandag 16 april 2012 17:47 schreef EL_Presidente het volgende:
klopt het dat alleen Bangkok Airways vanaf Bangkok rechtstreeks op Koh Samui vliegt?
Het lijkt mij niet dat Bangkok Airways groot op hun site gaat zetten 'Hey, by the way je kunt ook met de concurrent vliegen'quote:Op maandag 16 april 2012 18:21 schreef Kopstoot het volgende:
Godallejezus, hoe moeilijk is het nu echt om even te googelen? Of anders gewoon op de site te kijken van Bangkok Airways.
Haha dat klopt, maar ik bedoel, de luchthaven is eigendom van Bangkok Airways. Op de site van de luchthaven zie je wel wat er vliegt, heel wat meer dan Bangkok alleen. Heel goedkoop gaat het echter niet worden.quote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat Bangkok Airways groot op hun site gaat zetten 'Hey, by the way je kunt ook met de concurrent vliegen'
Anyways, Thai Airways vliegt sinds een paar jaar ook op Samui en dat is inderdaad vrij makkelijk te vinden via het interwebz
Air Asia vliegt gelukkig wel van Phuket naar Bangkokquote:Op maandag 16 april 2012 18:55 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat Bangkok Airways groot op hun site gaat zetten 'Hey, by the way je kunt ook met de concurrent vliegen'
Anyways, Thai Airways vliegt sinds een paar jaar ook op Samui en dat is inderdaad vrij makkelijk te vinden via het interwebz
En naar nog veel meer bestemmingen, maar dat was de vraag nietquote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef EL_Presidente het volgende:
Air Asia vliegt gelukkig wel van Phuket naar Bangkok
dat is prima, heb ik ok gedaan , gewoon via site incheckenquote:Op maandag 16 april 2012 19:05 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Air Asia vliegt gelukkig wel van Phuket naar Bangkok
Met Lao Airlines naar Luangprabang, dan heb je tenminste nog iets bijzonders gezien.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:06 schreef draadstalig het volgende:
Mensen nog tips in het noorden voor anderhalve week tijd!? Chiang mai wordt uiteraard bezocht (ook daar zijn tips welkom)
Als tuben in Vang Vien je ding is heb ik niet veel toe te voegen. Maar anders is het hele gebied ten noorden van Chiang Rai wel bijzonde en nog behoorlijk authentiek. Ga naar Mae Sai, huur een scoorter en rondtouren maar van Chiang Saen tot aan Mae Salong en alles wat daar tussen ligt. En kun je ook nog een daagje Tachilek in Myanmar doen voor 10 dollar entrance fee pp.quote:Op donderdag 19 april 2012 11:20 schreef draadstalig het volgende:
Tja.. We hebben 3 weken in Thailand. en Luangprabang vond ik niet heeel bijzonder eigenlijk.. (al geweest) dan ga ik liever tuben in Laos en mooi dingen zien in Thailand. Maar Laos zit eigenlijk niet in de planning
Pai blijft een cool relaxt dorpje.quote:Op donderdag 19 april 2012 10:06 schreef draadstalig het volgende:
Mensen nog tips in het noorden voor anderhalve week tijd!? Chiang mai wordt uiteraard bezocht (ook daar zijn tips welkom)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |