Die vliegroute lijkt me zonde van je tijd als je zo kort gaat. Je had beter naar Maleisie kunne vliegen (betere verbinding, via thailand naar laos kunnen gaan en weer terug naar BKK om vanuit daar te vliegen.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:30 schreef MBREIN het volgende:
Merci, dan zie ik het daar aan de grens wel.
Of ik bel de ambassade morgen even, dan weet ik het zeker.
Ik wil niet langer dan 14 dagen blijven, maar bewijzen kan ik dat niet natuurlijk.
Naja, anders regel ik wel een visum in Den Haag, zo duur is dat ook weer niet.
[..]
Ehm, heb je even?
Amsterdam -> Parijs
Parijs -> Ho Chi Minh City
Ho Chi Minh City -> Vientiane
Oh, en tussendoor nog tanken zie ik.
ik hier verschillende keren naar gekeken, niet gedaan maar scheelde weinigquote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef EL_Presidente het volgende:
kent iemand een goed hotelletje voor de eerste paar dagen in Bangkok.. (dat is het enige wat ik van tevoren zou willen boeken)
Een goed hotelletje in Bangkok voor max 400 Baht.... dat gaat moeilijk worden tegenwoordig. Het kan waarschijnlijk wel maar hoe mooi de foto's van dat guesthouse dan ook zijn, je komt dan waarschijnlijk toch in een dump annex shithole terecht. Het enige fatsoenlijke hotel voor die prijs dat ik ken en waar je niet in de middle of nowhere zit, is in Bankapi, Lad Phrao 130. Het is een dependance annex longstay rent van Vaboirlodge. Gewoon goed en schoon incl airco en wifi en verder geen poespas maar alle faciliteiten beneden en om de hoek. En vandaar is bijna alles met de Khlong ferry eenvoudig te bereiken. Maar ik weet niet of je de dependance via internet kunt boeken.quote:Op zondag 8 april 2012 17:13 schreef EL_Presidente het volgende:
kent iemand een goed hotelletje voor de eerste paar dagen in Bangkok.. (dat is het enige wat ik van tevoren zou willen boeken)
max 10 euro per dag/geen hostel
Gewoon op de sitequote:Op zondag 8 april 2012 22:57 schreef EL_Presidente het volgende:
acht dat hotelletje regel ik wel, geen zorgen..![]()
hoe zit het met die fullmoonparties, is er een betrouwbare site waar ik de data hiervoor kan vinden
thanks.. zijn er vluchten vanaf Bangkok naar Koh Phangan of moet ik op Koh Samui vliegen? wat gaat mij een zo een vlucht kosten, er waar kan ik deze het beste regelen?? alvast bedankt..quote:Op zondag 8 april 2012 22:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon op de site
http://www.fullmoonpartykohphangan.com/
www.google.nlquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
thanks.. zijn er vluchten tussen Bangkok en Koh Phangan of moet ik op Koh Samui vliegen? wat gaat mij een zo een vlucht kosten, er waar kan ik deze het beste regelen?? alvast bedankt..
Ik heb gewoon een broertje dood aan luie donders die echt geen ene flikker zelf doen.quote:
ik ben ook pas begonnen met inlezen, maar dit is iets wat haast heeft.. ik heb gehoord dat tijdens fullmoonparties alle accomodaties zo een beetje volgeboekt zijn, dus ik wil dat heel graag van te voren geregeld hebben.. en daarbij natuurlijk ook de transfer vanuit bangkokquote:Op zondag 8 april 2012 23:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een broertje dood aan luie donders die echt geen ene flikker zelf doen.
Als je nou nog enig blijk van inlezen of proberen zou geven.
http://www.seat61.com/Thailand.htmquote:Op zondag 8 april 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
thanks.. zijn er vluchten vanaf Bangkok naar Koh Phangan of moet ik op Koh Samui vliegen? wat gaat mij een zo een vlucht kosten, er waar kan ik deze het beste regelen?? alvast bedankt..
Thanks michaelmoore..quote:Op zondag 8 april 2012 23:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.seat61.com/Thailand.htm
http://www.airasia.com/my/en/home.page
quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Thanks michaelmoore..![]()
maar dan zou ik dus op Surat Thani moeten vliegen, correct?
Op Surat Thani vliegen is het goedkoopst, maar het kost je wel wat meer tijd. Vanaf de luchthaven een transfer naar Donsak pier pakken, is ongeveer een uurtje rijden om vervolgens voor 150 baht de ferry overtocht te maken. Duurt ongeveer 75 minuten en vertrekt ieder uur.quote:Op zondag 8 april 2012 23:48 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Thanks michaelmoore..![]()
maar dan zou ik dus op Surat Thani moeten vliegen, correct?
ook s'nachts of tot een bepaalde tijd?quote:Op maandag 9 april 2012 09:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
Op Surat Thani vliegen is het goedkoopst, maar het kost je wel wat meer tijd. Vanaf de luchthaven een transfer naar Donsak pier pakken, is ongeveer een uurtje rijden om vervolgens voor 150 baht de ferry overtocht te maken. Duurt ongeveer 75 minuten en vertrekt ieder uur.
ik moet naar Koh Phangan...quote:Op maandag 9 april 2012 11:04 schreef Bowny het volgende:
De Raja Ferry moet je hebben. Van 0500 tot 1900 dus.
http://www.thailandday.com/boattransfer/kosamui.html
ok maar dan moet je dat dus van tevoren geboekt hebben.. waar doe je dat dan?quote:Op maandag 9 april 2012 11:12 schreef michaelmoore het volgende:
Als je met de trein gaat wordt je gratis opgehaald door de ferrymij, en heb je een naadloze aansluiting met de ferry
treinstation heet zo ietsquote:Op maandag 9 april 2012 11:13 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ok maar dan moet je dat dus van tevoren geboekt hebben.. waar doe je dat dan?
hoe lang is de treinrit, want ik ga denk ik gewoon vliegen..quote:Op maandag 9 april 2012 11:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
treinstation heet zo iets
lambuluang of zo
vertrek 19:00 uur en aankomst 07:00 uur lekker bedje, primaquote:Op maandag 9 april 2012 11:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe lang is de treinrit, want ik ga denk ik gewoon vliegen..
bestemming is Koh Phangan he.. geen Koh Samui.. dat komt later wel..
Handige site: http://www.seat61.com/Thailand.htm#Ko%20Samuiquote:Op maandag 9 april 2012 11:16 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hoe lang is de treinrit, want ik ga denk ik gewoon vliegen..
bestemming is Koh Phangan he.. geen Koh Samui.. dat komt later wel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |