Nou ze heeft flinke wallen onder haar ogen. Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet zeggen, na tientalle jaren alcohol en coke ziet ze er nog best oké uit. Dikke laag make-up dat dan wel.
dat meen je nietquote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet zeggen, na tientalle jaren alcohol en coke ziet ze er nog best oké uit. Dikke laag make-up dat dan wel.
54quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ze heeft flinke wallen onder haar ogen. Hoe oud is ze?
Ze praat wel als een typische alcoholist.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
meer als een korsakov-erquote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ze praat wel als een typische alcoholist.
54quote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ze heeft flinke wallen onder haar ogen. Hoe oud is ze?
Het kan veel erger hoor, coke is geen kattenpisquote:Op donderdag 5 april 2012 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat meen je niet
dat mens ziet er niet uit
alcohol ook niet, maar het toont welquote:Op donderdag 5 april 2012 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
54
[..]
Het kan veel erger hoor, coke is geen kattenpis
quote:
Misschien gaan ze elkaar nog pesten?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maar nog steeds, het gepestgedeelte ontgaat me nog een beetje, behalve die bitch van het internaat
Eline en Roel!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Die foto boven de bank doet me denken aan die foto die vaak hier op FOK! werd gepost, van die jongen en dat meisje, die gephotoshopte. Vriend en vriendin.
Nouja ze heeft geen afkickpogingen gedaan en is het niet van plan ook...quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef hexje het volgende:
Pff die vrouw heeft naar omstandigheden haar best gedaan. Wat willen ze van haar horen.
oh ja deze fotoquote:
Ja nogal. Ik kijk uit naar het bosje bloemen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die! Goed van je, ik wist de namen niet meer.
Ik vind het nu meer Het Spijt Me dan gepest.
De gezichten zijn omgewisseld.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh ja deze foto![]()
Maarrr. wat is er mis met deze foto?
Oude fokmeme.. achtergrond verder weet ik ook niet preciesquote:
ahaaaa, ja zie je, ik dacht al zoietsquote:
Nee joh!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
ahaaaa, ja zie je, ik dacht al zoiets![]()
Nee hoor.quote:
ja wat is het dan?! Ik wil het weten!quote:
Geen idee, zal wel een hoax zijn dat er iets mee is.quote:
Bij deze wel:quote:Op donderdag 5 april 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
ahaaaa, ja zie je, ik dacht al zoiets![]()
Volgens mij is het dat ze broer en zus lijken maar eigenlijk getrouwd zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja wat is het dan?! Ik wil het weten!
Maar die ken ik niet, ze zeiden van die andere dat er iets mee zou zijn, maar dat is echt onzin.quote:
ik hou het hier maar opquote:Op donderdag 5 april 2012 22:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee, zal wel een hoax zijn dat er iets mee is.
De andere Peter is nog erger met computersquote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef Karina het volgende:
Peter wist niet hoe je het windowsplayer balkje weg kon krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |