ja dat touchscreen is niet echt een succes gewordenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De andere Peter is nog erger met computers
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:22 schreef Doler12 het volgende:
[..]
De andere Peter is nog erger met computers
Zo geeft ze toe vind ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef Karina het volgende:
Met andere woorden: Anita ziet het heel anders.
Ze had het over, iedereen heeft zijn eigen waarheid, vandaar dat ik dacht dat ze het anders zag.quote:
Zelf slaan wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eh zomaar iemand laten slaan heeft niks te maken met overleven...
Ik kijk nog even een stukje AZ, al denk ik niet dat ze nog gaan winnenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand in voor Nanny in TV SC?
Andere afleveringen zijn een stuk boeiender inderdaad. Eerste die me tot nu toe eigenlijk tegenvaltquote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
slappe hap, dit programma.
leuk voor servie, maar voor de kijker absoluut niet boeiend
Ja dat zegt ze, ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze had het over, iedereen heeft zijn eigen waarheid, vandaar dat ik dacht dat ze het anders zag.
Werd aangekondigd ja... maar óf ze komen nog, óf het idee is afgeblazen of in een nieuw seizoen. Het is iig nieuwe TV. Bijzonder interessant lijkt me, het is echt een taboe-onderwerpquote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de pesten op de werkvloer aflevering(en), dat zou toch ook komen dacht ik?
Veel meer taboe dan pesten op school, een volwassene die zich laat pesten en volwassenen die pesten, dat kan toch niet? Ik heb het zelf nooit gezien of meegemaakt. Lijkt me heel erg.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Werd aangekondigd ja... maar óf ze komen nog, óf het idee is afgeblazen of in een nieuw seizoen. Het is iig nieuwe TV. Bijzonder interessant lijkt me, het is echt een taboe-onderwerp
Toch schijnt het echt veel te gebeuren. Heb het zelf niet meegemaakt, daarom vind ik het ook maatschappelijk gezien best belangrijk en interessant om er een programma over te maken. Misschien konden ze gewoonweg geen mensen vinden.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel meer taboe dan pesten op school, een volwassene die zich laat pesten en volwassenen die pesten, dat kan toch niet? Ik heb het zelf nooit gezien of meegemaakt. Lijkt me heel erg.
Ik denk niet dat dit er gaat komen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk tot ontslagen leiden en in deze crisis is het al moeilijk genoeg om een baan te vinden/behouden. Je stelt je werkgever hiermee toch in een kwaad daglicht en in de meeste contracten staat dat het verboden is je werkgever schade toe te brengen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de pesten op de werkvloer aflevering(en), dat zou toch ook komen dacht ik?
Het hoeft natuurlijk niet te gaan om een huidige werkgever, het zou iets van jaren geleden kunnen zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit er gaat komen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk tot ontslagen leiden en in deze crisis is het al moeilijk genoeg om een baan te vinden/behouden. Je stelt je werkgever hiermee toch in een kwaad daglicht en in de meeste contracten staat dat het verboden is je werkgever schade toe te brengen.
Ik denk dat het te moeilijk is om over te praten, schaamte zal een grote rol spelen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toch schijnt het echt veel te gebeuren. Heb het zelf niet meegemaakt, daarom vind ik het ook maatschappelijk gezien best belangrijk en interessant om er een programma over te maken. Misschien konden ze gewoonweg geen mensen vinden.
Toch typisch dat je je werkgever geen schade mag toebrengen maar je werkgever jou wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:46 schreef Yellowcard het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit er gaat komen. Dit zal hoogstwaarschijnlijk tot ontslagen leiden en in deze crisis is het al moeilijk genoeg om een baan te vinden/behouden. Je stelt je werkgever hiermee toch in een kwaad daglicht en in de meeste contracten staat dat het verboden is je werkgever schade toe te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |