Ik hoop voor je dat het niet het enige boek is?quote:Op maandag 2 april 2012 22:55 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
True that!Shit, ik zie zojuist in de studiegids dat o.a. Brunner/de Jong in het tweede jaar voorgeschreven is ten behoeve van het vak verbintenissenrecht. Dat wordt zweten geblazen
Nee, dat gelukkig niet. Ik zie alleen Asser er helaas niet bij zittenquote:Op maandag 2 april 2012 22:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet het enige boek is?
Bij ons was het naast de Asser voorgeschreven. Heb praktisch alles uit de Asser geleerd
Brunner/De Jong voegt echt niks toe.
Die drie werken. In dezelfde reeks, en in mijn ogen vrij waardeloos.quote:Jac. Hijma e.a., Rechtshandeling en Overeenkomst, Deventer: Kluwer.
J. Spier e.a., Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding, Deventer: Kluwer.
C.J.H. Brunner & G.T. de Jong, Verbintenissenrecht algemeen, Deventer: Kluwer.
Ik zou de SBR ook niet zomaar paken idd. Persoonlijk heb ik het liefst de Asser.quote:Op maandag 2 april 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Awesome, ik heb alleen BrunnerEn uit dezelfde reeks Spier en Hijma over verbintenissen en schadevergoeding en rechtshandeling en overeenkomst. Wat een kutboeken
Dat is ook bijna allemaal uit de SBR .:Pquote:Op maandag 2 april 2012 23:05 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Ik zie alleen Asser er helaas niet bij zitten
Literatuur, de nieuwste druk van:
Jac. Hijma e.a., Rechtshandeling en Overeenkomst, Deventer: Kluwer.
J. Spier e.a., Verbintenissen uit de wet en schadevergoeding, Deventer: Kluwer.
C.J.H. Brunner & G.T. de Jong, Verbintenissenrecht algemeen, Deventer: Kluwer.
Jac. Hijma & M.M. Olthof, Compendium Vermogensrecht, Deventer: Kluwer.
J.H. Nieuwenhuis, Onrechtmatige daden. Délits, Unerlaubte Handlungen, Torts. Buitencontractueel aansprakelijkheidsrecht in Europees perspectief, Deventer: Kluwer.
Aanvullende literatuur en rechtspraak zoals vermeld in het studiepakket
Goederenrecht:quote:Op maandag 2 april 2012 23:09 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat is ook bijna allemaal uit de SBR .:P
Misschien als sommige dingen in Brunner/De Jong niet helder zijn gewoon zelf de Asser of de Pitlo erbij pakken
Pitlo voor goederenrecht is zwaar fijn btwal is nog steeds Asser-Mijnssen-Van Velten & Bartels fijner
Wat heb je daarvoor dan? Snijders/Rank-Berenschot? Is ook SBR
Snijders/Rank-Berenschot is wel een gezaghebbend boek btwquote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Goederenrecht:
H.J. Snijders & E.B. Rank-Berenschot, Goederenrecht, Deventer: Kluwer ( nieuwste druk).
Jac. Hijma & M.M. Olthof, Compendium van het Nederlands vermogensrecht, Deventer: Kluwer ( nieuwste druk).
Aanvullende verplichte literatuur en verplichte rechtspraak zoals vermeld in het werkboek.
Ok, ik word gek:P
Asser kopen is freakin duur. Leen 'm of lees 'm digitaal als ie niet verplicht isquote:Op maandag 2 april 2012 23:14 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Goederenrecht:
H.J. Snijders & E.B. Rank-Berenschot, Goederenrecht, Deventer: Kluwer ( nieuwste druk).
Jac. Hijma & M.M. Olthof, Compendium van het Nederlands vermogensrecht, Deventer: Kluwer ( nieuwste druk).
Aanvullende verplichte literatuur en verplichte rechtspraak zoals vermeld in het werkboek.
Ok, ik word gek:P
EDIT: Ik koop wellicht wel Asser of Pitlo ter vergelijking en opheldering erbij![]()
Goed plan! Thanks. Ik had werkelijk geen idee dat die reeks zo duur is.quote:Op maandag 2 april 2012 23:18 schreef H-D het volgende:
[..]
Asser kopen is freakin duur. Leen 'm of lees 'm digitaal als ie niet verplicht is
Moest dit jaar Asser/Snijders hebben voor Agrarisch recht...¤75 ofzo voor een dun boek xD
Maar dan heb je wel wat
Strak design! But, way too expensivequote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar 811 euro digitaal per jaar of op papier voor 490 euro per jaar!
Helaas welquote:Op maandag 2 april 2012 23:43 schreef Alejandro1989 het volgende:
[..]
Goed plan! Thanks. Ik had werkelijk geen idee dat die reeks zo duur is.
Papier is goedkoperquote:Op maandag 2 april 2012 23:31 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar 811 euro digitaal per jaar of op papier voor 490 euro per jaar!
studeersnel.nl geprobeerd?quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:53 schreef tonyfaileronie het volgende:
Iemand een adres voor tentamenbundels voor burgerlijk recht 1 en strafrecht 1 , bachelor rechtsgeleerdheid RUG?
Een digitaal abonnement wordt gedeeld door een heel kantoor of universiteit. Daar verdien je per gebruiker minder aan dan aan een papieren variant.quote:
Jupquote:
Da's nog erg lang weg hoor , en gefeliquote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo mijn 8 voor strafrecht is definitief geworden.
Gelijk weer aan de bak: 11-06 recht en samenleving, 12-06 bestuursrecht en 13-06 academische vaardigheden
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 april 2012 23:03 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Zo mijn 8 voor strafrecht is definitief geworden.
Gelijk weer aan de bak: 11-06 recht en samenleving, 12-06 bestuursrecht en 13-06 academische vaardigheden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |