Wel het boek lezen he!quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Kimochi het volgende:
Via deze weg wil ik Trinity bedanken voor haar samenvatting.
Wees blij dat conflictbeslechting afgeschaft is.quote:Op maandag 9 april 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
Contractenrecht in Perspectief is het allergrootste kutvak dat ik ooit heb gehad. En dan tel ik wiskunde D, Duits en Inleiding in de Rechtswetenschap mee.
quote:Op maandag 9 april 2012 15:33 schreef H-D het volgende:
Over 1.5 week tentamen, het schiet niet op met leren
Valt mee, beetje gebrabbel over verschillende perspectieven. Algemene Rechtsleer ga je het nog leuker mee hebben.quote:Op maandag 9 april 2012 15:37 schreef Tchock het volgende:
Contractenrecht in Perspectief is het allergrootste kutvak dat ik ooit heb gehad. En dan tel ik wiskunde D, Duits en Inleiding in de Rechtswetenschap mee.
Onze docent lijkt de stof voor geen meter te begrijpen, haar uitleg zit vol tegenstrijdigheden en het bord wordt volgekalkt met schema's waar met de meeste fantasie geen kaas van te maken is. Ik kreeg bijna een hersenbloeding uit vervelingquote:Op maandag 9 april 2012 15:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Valt mee, beetje gebrabbel over verschillende perspectieven. Algemene Rechtsleer ga je het nog leuker mee hebben.
Wordt het nog steeds gegeven door studenten?quote:Op maandag 9 april 2012 15:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze docent lijkt de stof voor geen meter te begrijpen, haar uitleg zit vol tegenstrijdigheden en het bord wordt volgekalkt met schema's waar met de meeste fantasie geen kaas van te maken is. Ik kreeg bijna een hersenbloeding uit verveling
Onze docent vertelt ongeveer 8 keer per uur dat toen zij nog les had, Friesland en Brabant nog heel ander recht hadden en dat ze allemaal Latijn moesten kunnen. Dus ik denk het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 16:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wordt het nog steeds gegeven door studenten?
Dan moet ze een soort medisch wonder zijnquote:Op maandag 9 april 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onze docent vertelt ongeveer 8 keer per uur dat toen zij nog les had, Friesland en Brabant nog heel ander recht hadden en dat ze allemaal Latijn moesten kunnen. Dus ik denk het niet.
Dat je allemaal Latijn moest kennen is volgens mij nog niet eens zo heel lang geledenquote:Op maandag 9 april 2012 16:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan moet ze een soort medisch wonder zijn
Ik laat het altijd oplezen door een slaaf.quote:Op maandag 9 april 2012 17:01 schreef DanielBackward het volgende:
Ik vroeg mij af of sommige mensen hier wel eens bewust iets doen/hebben gedaan aan hun lees-snelheid? Aangezien jullie (erg) veel stof moeten doorwerken?
Same here, ik lees ongeveer 45 pagina's per uur, dus ben meestal redelijk snel door de stof heen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:05 schreef H-D het volgende:
Nop ik niet. Kon altijd al behoorlijk snel stof doorwerken/lezen, dus was niet echt nodig.
Misschien ook wel een van de redenen dat ik rechten ben gaan studeren.
Ja momenteel havo 5, ga bewust volgend jaar nog mijn Atheneum halen, heb van al mijn docenten positief advies gekregen en voldoe aan alle eisen (7.0 gemiddeld etc.)quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef H-D het volgende:
Weet je nu al zeker dat je rechten wilt gaan doen dan?
Ah op die manier...wel tof dat je echt nu al weet je dat je WO rechten wilt gaan doenquote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Ja momenteel havo 5, ga bewust volgend jaar nog mijn Atheneum halen, heb van al mijn docenten positief advies gekregen en voldoe aan alle eisen (7.0 gemiddeld etc.)
Kijk er echt ontzettend naar uit, (mijn pa is jurist) maar heb ook veel info van Ryon gekregen via PM etc. maarja nog 2 jaartjes doorbijten en heerlijk dit topic lezenquote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah op die manier...wel tof dat je echt nu al weet je dat je WO rechten wilt gaan doen![]()
scheelt een hoop gedoe in V6![]()
Been there, done that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |