Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.quote:
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.
Open nieuw topic gaat niet zomaar in het eerste geval. Vandaar dat dat altijd mis gaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef YazooW het volgende:
Stel ze halen de halve finale, hoeveel geld levert ze dat dan op?
Werkt alleen als het al een reeks isquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste niet
OMDAT IK AL EEN TOPIC HAD AANGEMAAKT OEN!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste niet
Dan van mij ookquote:
Niet zo bijster veel, er gaat ook vele geld op aan winstpremies en aan extra kosten voor de wedstrijd in het buitenland.quote:
7 ton zegt wiki.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo bijster veel, er gaat ook vele geld op aan winstpremies en aan extra kosten voor de wedstrijd in het buitenland.
Nee het gezeik ontstaat omdat mensen kinderachtig zijn en uberhaupt iets geven om het openen van een topicquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd, lapo=nieuwe klaar. Dan zouden we dit gezeik niet hebben.
Sowieso voor Spaanse ploegen naast de big 2 zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die niet chauvinistisch genoeg zijn om voor AZ te juichen
Je hebt hier nogal wat topicgeile FOK!kers zitten, dus dat lukt nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd, lapo=nieuwe klaar. Dan zouden we dit gezeik niet hebben.
Hoe is dat gunstig? Is [b]totaal niet gunstig[/b[ voor Feijenoord. Boven POrtugal komen we de komende 3 jaar sowieso niet, daarnaast is:quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
HMF hater.. als AZ door gaat is ook gunstig voor Feyenoord.
Nee allemaal, dan nog liever Valencia.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso voor Spaanse ploegen naast de big 2 zijn
Weet hij veel , hij is hooguit 12quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is serieus ouder. Wel met een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet hij veel , hij is hooguit 12
Nee zo gedraagt hij zich vaak, hij is verstandig genoegquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet hij veel , hij is hooguit 12
Ja wat een idioot zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar goed dat die coach het veld had opgemeten![]()
![]()
Alsof we dan ineens genoeg coefficienties hebben. Ik denk dat Cyprus eerder een extra plek in europa krijgt als Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee zo gedraagt hij zich vaak, hij is verstandig genoeg
Mijn onderbouwing is waterdicht. Verlies van AZ, en NIET hoger op de coëfficientenlijst komen, is op DIT MOMENT vóórdélig voor Feijenoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat gunstig? Is [b]totaal niet gunstig[/b[ voor Feijenoord. Boven POrtugal komen we de komende 3 jaar sowieso niet, daarnaast is:
1CL
2vCL
1 EL
nog altijd slechter als Feijenoorder dan:
1CL
1vCL
3 EL
Waarmee één europese plek MEER te verdienen is. Gezien Feijenoords' plaatsing in de eredivisie de laatste jaren is 5e worden iets wat nu WEL beloond kan worden, DAN NIET MEER.
Ben je nu supporter af?quote:
Ik doelde er meer op dat ze dan extra wedstrijden spelen en vermoeider zijn en punten gaan morsenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof we dan ineens genoeg coefficienties hebben. Ik denk dat Cyprus eerder een extra plek in europa krijgt als Nederland.
Volgens mij klopt je eerste variant niet... ook dan hebben we meerdere EL-plekkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat gunstig? Is [b]totaal niet gunstig[/b[ voor Feijenoord. Boven POrtugal komen we de komende 3 jaar sowieso niet, daarnaast is:
1CL
2vCL
1 EL
nog altijd slechter als Feijenoorder dan:
1CL
1vCL
3 EL
Waarmee één europese plek MEER te verdienen is. Gezien Feijenoords' plaatsing in de eredivisie de laatste jaren is 5e worden iets wat nu WEL beloond kan worden, DAN NIET MEER.
?quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar goed dat die coach het veld had opgemeten![]()
![]()
Echt hé. Buiten dat een plaats WEGVALT (4 tegen 5 nu) als we hoger op die lijst komen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof we dan ineens genoeg coefficienties hebben. Ik denk dat Cyprus eerder een extra plek in europa krijgt als Nederland.
Ja, want je moet natuurlijk pas over 3 jaar starten met Portugal in te halenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Mijn onderbouwing is waterdicht. Verlies van AZ, en NIET hoger op de coëfficientenlijst komen, is op DIT MOMENT vóórdélig voor Feijenoord.
Buiten het feit dat wij laatste Europese Prijspakker moeten blijven EN Portugal inhalen op dit moment sowieso een utopie is..
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ah.. maar, ik vind dat nogal onzin. Allemaal psychologisch gelul.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ze dan extra wedstrijden spelen en vermoeider zijn en punten gaan morsendan kan Feyenoord nog 3e of 2e worden.
Nee hoor. Al doe ik het wel uit het hoofd dus misschien heb je gelijk. Maar ben vrij zeker van mn zaakquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je eerste variant niet... ook dan hebben we meerdere EL-plekken
Dit dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig altijd dat de analisten blijven denken dat een ploeg zelf wel even kan bepalen wanneer ze op 100% gaan spelen.
wat een onzin. Hoe kom je daarbijquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hé. Buiten dat een plaats WEGVALT (4 tegen 5 nu) als we hoger op die lijst komen.
Feijenoord wordt 'gewoon' kampioen. En AZ gaat sowieso punten morsen, of ze nu winnen of niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat ze dan extra wedstrijden spelen en vermoeider zijn en punten gaan morsendan kan Feyenoord nog 3e of 2e worden.
Cyprus doet het anders beter in europa als Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan moet er toch een actie ondernomen worden in Nederland, want Cyprus??
Oeh, hommeles in het PSV kampquote:
Ze weten zelf ook niet dat Valencia de afgelopen weken gefaalt heeft met een 3-1 nederlaag tegen getafe en een 1-2 nederlaag tegen Zaragoza (de hekkensluiter)quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
Grappig altijd dat de analisten blijven denken dat een ploeg zelf wel even kan bepalen wanneer ze op 100% gaan spelen.
Oh ja? Alleen omdat die ene club even wat verder in de CL kwam? NL is dit jaar een van de best presterende landen in Europa.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Cyprus doet het anders beter in europa als Nederland.
O, evenveel plaatsen dan. NOu ja, dat is dan geen argument.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
4/5/6
2 CL
1 vCL
3 EL
7/8/9
1 CL
1 vCL
4 EL
10 of lager
1 CL
1 vCL
3 EL
Je vergat je CAPS en áccéntén in deze POST.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Feijenoord wordt 'gewoon' kampioen. En AZ gaat sowieso punten morsen, of ze nu winnen of niet.
STerker nog, ALS ze verliezen is dek ans dat ze een verliezende reeks inzetten alleen maar groter
Beetjequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You mad?Beetje kritiek mag best op je club.
Ja, en dat kan en mag dus niet. Hoeveel inwoners heeft Cyprus man?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat mag hier heul nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
You mad?Beetje kritiek mag best op je club.
Is onzin. Wij staan tweede van Europa, achter Spanje, voor Engeland, kijkend naar aantal behaalde punten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en dat kan en mag dus niet. Hoeveel inwoners heeft Cyprus man?
Omonia Nicosia had anders bijna Redbull Salzburg verslagen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Adames het volgende:
[..]
Oh ja? Alleen omdat die ene club even wat verder in de CL kwam? NL is dit jaar een van de best presterende landen in Europa.
11 + bankzitters?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, en dat kan en mag dus niet. Hoeveel inwoners heeft Cyprus man?
En er zijn kinderen die het nederlands beter beheersen dan jij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Oekraine hebben wel al ingehaald sinds dit jaar (vanwege de vele goede resultaten) en daarmee hebben we al een extra plek. De volgende plek is Rusland inhalen. NL doet dit al automatisch geloof ik vanwege het wegvallen van punten van Rusland, maar of dat wel of niet gebeurt is niet zo interessant. Het scheelt dan helemaal niks in punten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, je krijgt dan maar 1 CL, 1 voorronde CL en 1 europa ofzo? Ik ben stom en dit klopt niet.
In de échte top, en dan noem ik de Barcelona's en Manchester United's van deze wereld, kunnen ze dat. Die teams hebben alles, atletisch vermogen, duelkracht, doelgerichtheid. Is toch prima man, laat gaan. Sommige hebben dat niet, maar kunnen compenseren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wou al zeggenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is onzin. Wij staan tweede van Europa, achter Spanje, voor Engeland, kijkend naar aantal behaalde punten.
Nquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En er zijn kinderen die het nederlands beter beheersen dan jij.
Bij toeval komen ze met wat mazzel ver in de CL. Eén ploeg die boven verwachting presteert. Nederland zat er gewoon goed bij tot nu toe, Europees gezien. Wij hebben alleen meerdere teams die presteren, Cyprus toevallig eentje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja. Ik als PSV'er wel in ieder geval.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Dat filmpje over PSVAls PSV'er schaam je je toch gewoon dat RTL er zo'n filmpje van maakt?
En Ajax wint van Manchester United, AZ wint over 2 wedstrijden van Anderlecht en Udinese, Twente wint in een redelijk moeilijke poule.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:04 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Omonia Nicosia had anders bijna Redbull Salzburg verslagen.
Bij de andere afleveringen niet dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Dat filmpje over PSVAls PSV'er schaam je je toch gewoon dat RTL er zo'n filmpje van maakt?
Wa da mee mij doet? Jongen ik heb stadion verbod alles, ik heb schulden omdat ik die klootzakken wil volgen. Ik volg mijn club alle kanten op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
Voetbal fans, jammer dat ze die vent niet hebben gepakt van 3000 schuld, me wijf kwijt
Er komt HELEMAAL geen extra plek Europees bij. We staan alleen hoger op de ranglijst, 7e. Maar dat levert NIETS op t.o.v. 9e staan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Oekraine hebben wel al ingehaald sinds dit jaar (vanwege de vele goede resultaten) en daarmee hebben we al een extra plek. De volgende plek is Rusland inhalen. NL doet dit al automatisch geloof ik vanwege het wegvallen van punten van Rusland, maar of dat wel of niet gebeurt is niet zo interessant. Het scheelt dan helemaal niks in punten.
Zeiken dat het niet goed voor Feyenoord zou zijn is nogal debiel, die extra plek zullen ze nog vaak genoeg nodig hebben.
Sowieso, heel dat programmaquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja. Ik als PSV'er wel in ieder geval.
KOM OP AZ
Kom op. Red Bull Salzburg is normaal toch veul beter als Omonia Nicosia, dat AZ wint van Anderlecht is niet eens zo gek. ManU maakte een foutje en zat in een slechte fase.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
En Ajax wint van Manchester United, AZ wint over 2 wedstrijden van Anderlecht en Udinese, Twente wint in een redelijk moeilijke poule.
Redbull Salzburg is niet bepaald een maatje groter.
Ja ook, maar dit was nog erger dan normaal.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij de andere afleveringen niet dan?
Nee, alleen AZ.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:07 schreef Ritmo het volgende:
En Derksen weer zeiken.Lijkt wel alsof ie baalt dat AZ voor staat.
Die man wil gewoon dat Nederlandse clubs helemaal vernederd worden ofzo.
Inderdaadquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sowieso, heel dat programmaaltijd van die levenloze volwassen mensen die nog in een pyama en onder een dekbek van hun club slapen.
Hij geniet ervan om z'n verhaaltje te doen over hoe extreem dramatisch het niveau van alle Nederlandse clubs is, heb ik wel eens het idee.quote:
Vaak hebben ze wel een gezinnetje, en dan zie je die kinderen (met matje in de nek) er in shirt van de club bijstaan, zich dood schamend voor hun pa.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
InderdaadSoms vraag ik me ook af of ze het echt zo leuk vinden, of diep vanbinnen (onbewust) gewoon weten dat ze los van hun club toch geen leven/vrienden hebben
ZITTE GIJ ONDER PLAK OFWAAAAquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Stofje het volgende:
Even een hele stomme vraag hoor, maar is de wedstrijd ook ergens live op de computer te zien? De tv is in eh... gebruik.
Live wedstrijden via internet streams #46quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Stofje het volgende:
Even een hele stomme vraag hoor, maar is de wedstrijd ook ergens live op de computer te zien? De tv is in eh... gebruik.
http://www.vi.nl/VI-TV-1.htmquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Stofje het volgende:
Haha, die aflevering met Vitesse gezien?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vaak hebben ze wel een gezinnetje, en dan zie je die kinderen (met matje in de nek) er in shirt van de club bijstaan, zich dood schamend voor hun pa.
Nee niet gezien.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, die aflevering met Vitesse gezien?
'Bennie, wat vindt jij ervan? Bennie? Bennie?'
'Mij maakt het niet uit'.
Zo, een voetbalkenner?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:
Hahahaha Az wat een blunder allemaal zeg....
In eigen huis moet je toch van een ploeg als Valencia kunnen winnen.
Op deze manier wordt het een waardeloze uitgangspositie en uitschakeling... kneusjes.
WTF Waarom mag AZ verliezen? Ze spelen in Europa en moeten punten vergaren voor de Uefa ranglijst vna NEderland! In Europa mag geen enkel Nederlands team verliezen hoe erg je ook over ze denkt mbt de eredivisie!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
We staan ZEVENDE komend jaar, en hebben er NIETS aan t.o.v. plek 8 of 9. Tevens worden we de komende jaren geen 6e. Wat mij betreft mag AZ dus keihard verliezen, lekker vertrouwensafbreuk zodat ze falen in de eredivisie dalijk
Deze man rekent zich rijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
AZ eruit, vertrouwen valt weg, AZ onder Feijenoord, Feijenoord wint alles, Feijenoord kampioen
Was een goeie show.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:13 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, die aflevering met Vitesse gezien?
'Bennie, wat vindt jij ervan? Bennie? Bennie?'
'Mij maakt het niet uit'.
door types als jou hoop ik dat ze failliet gaan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
AZ eruit, vertrouwen valt weg, AZ onder Feijenoord, Feijenoord wint alles, Feijenoord kampioen
Moeten Ajax, PSV en Twente nog wel ff 2 keer verliezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
je bent toch PSV fan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Meer dan de meesten hier en overal.
Hoezo overschatting van Valencia![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
stift!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Helpmefok het volgende:
Idd. Uit word je afgeslacht.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Prachtig.
Jammer dit, gun het AZ wel. Uitgoal tegen is altijd zuur a mattie.
Ze staan nog altijd derde in Spanjequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Natuurlijk moet AZ kunnen winnen van de nummer 3 in de primera division!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:13 schreef bianconeri het volgende:
Hahahaha Az wat een blunder allemaal zeg....
In eigen huis moet je toch van een ploeg als Valencia kunnen winnen.
Op deze manier wordt het een waardeloze uitgangspositie en uitschakeling... kneusjes.
Dit, gewoon dit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF Waarom mag AZ verliezen? Ze spelen in Europa en moeten punten vergaren voor de Uefa ranglijst vna NEderland! In Europa mag geen enkel Nederlands team verliezen hoe erg je ook over ze denkt mbt de eredivisie!
Ja met meer punten achterstand dan dat ze zelf zo'n beetje hebben.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze staan nog altijd derde in Spanje
En door de reacties van veel Ajacieden hoop je niet dat Ajax failliet gaat?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef vincerusso het volgende:
[..]
door types als jou hoop ik dat ze failliet gaan eerlijk gezegd
Echt een bazenreactie was dat inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Natuurlijk moet AZ kunnen winnen van de nummer 3 in de primera division!
Omdat we nooit van onze levensdagen 6e komen te staan de komende jaren in die Coëfficientenlijst. Laat AZ dus maar lekker de tering krijgen, Feijenoordbelang boven landsbelangquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
WTF Waarom mag AZ verliezen? Ze spelen in Europa en moeten punten vergaren voor de Uefa ranglijst vna NEderland! In Europa mag geen enkel Nederlands team verliezen hoe erg je ook over ze denkt mbt de eredivisie!
Clubliefde gaat boven chauvinisme.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit, gewoon dit.
Chauvinisme my ass, Feijenoordismequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit, gewoon dit.
oh daar zitten een paar idioten tussen ja , maar helpmefok is een extremequote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En door de reacties van veel Ajacieden hoop je niet dat Ajax failliet gaat?
Wat is het belang van Feyenoord ook alweer op hun vergane glorie na iets wat Ajacieden overigens niet als argument van je mogen gebruiken?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we nooit van onze levensdagen 6e komen te staan de komende jaren in die Coëfficientenlijst. Laat AZ dus maar lekker de tering krijgen, Feijenoordbelang boven landsbelang
Lik m'n reetquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef vincerusso het volgende:
[..]
oh daar zitten een paar idioten tussen ja , maar helpmefok is een extreme
Ja want het is slechts de nummer 3 van de Primera Divisíon.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:15 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja, maar dit heeft niets met clubliefde te maken lutser. Of is jouw haat tov AZ groter dan de liefde voor je eigen club? Je doet je nick wel eer aan.quote:
Ken je deze man?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook al ben je niet voor AZ, het zijn fucking Spanjolen waar we tegen spelen. Dat zijn bijna-Duitsers. Daar moet je altijd tegen zijn.
Die wil ik nooit meer zienquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ken je deze man?
[ afbeelding ]
Afschieten die gast.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ken je deze man?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ken je deze man?
[ afbeelding ]
Op zich ben ik het met je eens, clubliefde voor land. Ik was ook blij dat Twente niet naar de CL ging. Maar jou redenatie is echt poep. Als ze doorgaan zijn het weer 2 extra wedstrijden. Daarnaast betekent een goede uitslag hier nog heel wat inzet in de uitwedstrijd. Ga je hier met 1-3 er in, dan krijg je een enorm matte wedstrijd in Valencia wat negatief is voor Feyenoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Chauvinisme my ass, Feijenoordisme. VOor ons is het gewoon beter als AZ verliest, laat maar lekker op hun bek gaan
Het belang is dat AZ in een downward spiral komt en Feijenoord een grotere kans krijgt op een goed resultaat in de eredivisie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het belang van Feyenoord ook alweer op hun vergane glorie na iets wat Ajacieden overigens niet als argument van je mogen gebruiken?Laat maar ik ga deze "discussie" zelfs niet aan.
Heb je weinig meer aan nu he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedendag. Wat een goal die van Holman
Wat zegt de Primera Division nou dan???quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want het is slechts de nummer 3 van de Primera Divisíon.
Ajax wordt kampioen. Wees gerustquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het belang is dat AZ in een downward spiral komt en Feijenoord een grotere kans krijgt op een goed resultaat in de eredivisie.
BUITEN het feit dat wij laatste UEFAwinnaars zijnEn dat zo mag blijven
En hoor ze dan, ze worden één keer landskampioen sinds 2004 en ze staan gelijk weer te springen. Als er IETS vergane glorie is zijn het wel die lelijkerds uit 020
Tja... Gelukkig zijn de meeste hier nog jong.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit, gewoon dit.
Een discussie aangaan en vervolgens zeggen dat je hem niet aangaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is het belang van Feyenoord ook alweer op hun vergane glorie na iets wat Ajacieden overigens niet als argument van je mogen gebruiken?Laat maar ik ga deze "discussie" zelfs niet aan.
Hoezo, het blijft met afstand 1 van de 3 beste ter wereld. Daar mag je best ontzag voor hebben.quote:
AZ moet NU al punten gaan verspelen. Dat doen ze 't snelst door deze pot te verliezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Op zich ben ik het met je eens, clubliefde voor land. Ik was ook blij dat Twente niet naar de CL ging. Maar jou redenatie is echt poep. Als ze doorgaan zijn het weer 2 extra wedstrijden. Daarnaast betekent een goede uitslag hier nog heel wat inzet in de uitwedstrijd. Ga je hier met 1-3 er in, dan krijg je een enorm matte wedstrijd in Valencia wat negatief is voor Feyenoord.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen. Wees gerust
Waarom val je Ajacieden ineens aan? Die calimero mentaliteit zit toch zo diep bij jou.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het belang is dat AZ in een downward spiral komt en Feijenoord een grotere kans krijgt op een goed resultaat in de eredivisie.
BUITEN het feit dat wij laatste UEFAwinnaars zijnEn dat zo mag blijven
En hoor ze dan, ze worden één keer landskampioen sinds 2004 en ze staan gelijk weer te springen. Als er IETS vergane glorie is zijn het wel die lelijkerds uit 020
Liever dat niemand kampioen wordt, dan 020.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt kampioen. Wees gerust
En als je Barcelona en Real Madrid in de Eredivisie zou zetten, hoe zou het AZ dan vergaan, denk je? Wel realistisch blijven he.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja met meer punten achterstand dan dat ze zelf zo'n beetje hebben.
Spanje=Barca en Real en de rest hobbelt maar wat.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom val je Ajacieden ineens aan? Die calimero mentaliteit zit toch zo diep bij jou.
Haat is nog groter dan de liefde voor de eigen club. Wat een triest volk hebben we tochquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Liever dat niemand kampioen wordt, dan 020.
Niks NSB. Hij is gewoon een koning, ondanks de 1-0 in 2010. Ik ben geloof ik de enige Nederlander die blij is dat we het WK niet hebben gewonnenquote:
Aha nee inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ik ben Ritmo niet hoor kutje. Jij viel MIJ aan in den beginne.
Ajax pleurt maar lekker dood. Jullie zijn net zo kansloos als wij geweest. Wij pakten een beker en een UEFA cup, jullie pakten een landstitel en een beker.
Nou, dat is vrijwel gelijkwaardig sinds 2003. Maar ondertussen wel zo'n grote bek. Kneuzen. Allemaal kneuzen.
Gewoon bang voor het komende kampioenschap van Feijenoord
Denk je dan serieus dat Feyenoord nu al iets te zoeken heeft in de titel race? Feyenoord moet nog tegen AZ toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat we nooit van onze levensdagen 6e komen te staan de komende jaren in die Coëfficientenlijst. Laat AZ dus maar lekker de tering krijgen, Feijenoordbelang boven landsbelang
Bij mij niet hoor, daarom wil ik ook lekker dat AZ op hun bek gaan. En PSV. En Ajax. En Twente. En Heerenveen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haat is nog groter dan de liefde voor de eigen club. Wat een triest volk hebben we toch
ik ook niet hoor , moest stiekem wel lachenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niks NSB. Hij is gewoon een koning, ondanks de 1-0 in 2010. Ik ben geloof ik de enige Nederlander die blij is dat we het WK niet hebben gewonnen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Ajax pleurt maar lekker dood. Jullie zijn net zo kansloos als wij geweest. Wij pakten een beker en een UEFA cup, jullie pakten een landstitel en een beker.
Nou, dat is vrijwel gelijkwaardig sinds 2003. Maar ondertussen wel zo'n grote bek. Kneuzen. Allemaal kneuzen.
''Komende''.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Feyenoord speelt thuis, bevende kuip, je weet toch wel de toppers van dit jaar?quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dan serieus dat Feyenoord nu al iets te zoeken heeft in de titel race? Feyenoord moet nog tegen AZ toch?
Thuis ja. Az wint vrijwel NOOIT bij ons. Verder nog Heerenveen uit, en de rest allemaal kleine kutploegjes. Dus ja, we hebben zéker kans op een landstitel. De experts sluiten het ook niet uit, ZELFS de Feijenoord-zure Derksen en Gijp niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dan serieus dat Feyenoord nu al iets te zoeken heeft in de titel race? Feyenoord moet nog tegen AZ toch?
4 bekers en 2 schalen voor Ajax sinds die tijd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
jullie hebben het juist moeilijk tegen kut ploegjesquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thuis ja. Az wint vrijwel NOOIT bij ons. Verder nog Heerenveen uit, en de rest allemaal kleine kutploegjes. Dus ja, we hebben zéker kans op een landstitel. De experts sluiten het ook niet uit, ZELFS de Feijenoord-zure Derksen en Gijp niet.
Jij bent best een slimme jongen. Jammer alleen dat je zo heilig overtuigd bent van een kampioenschap van Ajax.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
F
[..]
Feyenoord speelt thuis, bevende kuip, je weet toch wel de toppers van dit jaar?
O ja 2004. Nou boeiendquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
4 bekers en 2 schalen voor Ajax sinds die tijd.
Ook niet iets om trots op te zijn..quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
4 bekers en 2 schalen voor Ajax sinds die tijd.
Az komt nog naar de Kuip. En alle toppers gaan eraan in de Kuip.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie hebben haddenhet juist moeilijk tegen kut ploegjes
Ajax hoeft niet eens moeite te doen om te winnen van dat soort spul.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie hebben het juist moeilijk tegen kut ploegjes
Ritmo de positieveling van FOK!quote:
Feyenoord moet eerst eens leren zelf te voetballen, dan gaan ze punten pakken. Maar deze discussie past niet hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Thuis ja. Az wint vrijwel NOOIT bij ons. Verder nog Heerenveen uit, en de rest allemaal kleine kutploegjes. Dus ja, we hebben zéker kans op een landstitel. De experts sluiten het ook niet uit, ZELFS de Feijenoord-zure Derksen en Gijp niet.
Liever Ajax, Twente, Feyenoord, Az, Psvquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Az komt nog naar de Kuip. En alle toppers gaan eraan in de Kuip.
020
Pisvee
Twente.
Fristi-rush.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef Sala-adin het volgende:
Die oplevingen van enkele seconden in het stadion
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
F
[..]
Feyenoord speelt thuis, bevende kuip, je weet toch wel de toppers van dit jaar?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja daarom hoop ik dat Feyenoord wint want als het lang zo blijft als nu, is Ajax gewoon weer kampioen!quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Az komt nog naar de Kuip. En alle toppers gaan eraan in de Kuip.
020
Pisvee
Twente.
quote:
OOOOOO gelukkig.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zie mn PI.
[ afbeelding ]
Het is nog lang niet binnen hoor
Je weet dat ik nog laatst mijn gelijk heb gehaald 23 maart? Let op je woordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij bent best een slimme jongen. Jammer alleen dat je zo heilig overtuigd bent van een kampioenschap van Ajax.
Jantje V dendert daar gwn doorheen jwzquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax hoeft niet eens moeite te doen om te winnen van dat soort spul.
[..]
Ritmo de positieveling van FOK! [ afbeelding ]
Hij sluit het niet uit maar hij vindt het wel hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Lekker niveau weer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
mooi man jullie kampioen. word gelijk jullie non historische stad vernield voor de zoveelste keer
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:25 schreef vincerusso het volgende:
[..]![]()
mooi man jullie kampioen. word gelijk jullie non historische stad vernield voor de zoveelste keer
En thuis winnen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:27 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
1-1 is voor valencia ook gewoon een voldoende resultaat, zij zullen de wedstrijd wel uitvoetballen
Tsjah, wordt dan geen mod. Geen bal aanquote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM moet zich wel suf klikken om al die posts te verwijderen.Wedstrijd is echt ingekakt, dan krijg je dit soort leuterverhalen.
Dit zijn geen echte, ze hebben geen klappertjes.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zie ze genieten
Prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Haha zie ze genieten
Tja, wedstrijd is geen kloot meer aan sinds de 1-1quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM moet zich wel suf klikken om al die posts te verwijderen.Wedstrijd is echt ingekakt, dan krijg je dit soort leuterverhalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |