Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.quote:
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.
Open nieuw topic gaat niet zomaar in het eerste geval. Vandaar dat dat altijd mis gaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef YazooW het volgende:
Stel ze halen de halve finale, hoeveel geld levert ze dat dan op?
Werkt alleen als het al een reeks isquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste niet
OMDAT IK AL EEN TOPIC HAD AANGEMAAKT OEN!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste niet
Dan van mij ookquote:
Niet zo bijster veel, er gaat ook vele geld op aan winstpremies en aan extra kosten voor de wedstrijd in het buitenland.quote:
7 ton zegt wiki.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo bijster veel, er gaat ook vele geld op aan winstpremies en aan extra kosten voor de wedstrijd in het buitenland.
Nee het gezeik ontstaat omdat mensen kinderachtig zijn en uberhaupt iets geven om het openen van een topicquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd, lapo=nieuwe klaar. Dan zouden we dit gezeik niet hebben.
Sowieso voor Spaanse ploegen naast de big 2 zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die niet chauvinistisch genoeg zijn om voor AZ te juichen
Je hebt hier nogal wat topicgeile FOK!kers zitten, dus dat lukt nooit.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Gvd, lapo=nieuwe klaar. Dan zouden we dit gezeik niet hebben.
Hoe is dat gunstig? Is [b]totaal niet gunstig[/b[ voor Feijenoord. Boven POrtugal komen we de komende 3 jaar sowieso niet, daarnaast is:quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
HMF hater.. als AZ door gaat is ook gunstig voor Feyenoord.
Nee allemaal, dan nog liever Valencia.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso voor Spaanse ploegen naast de big 2 zijn
Weet hij veel , hij is hooguit 12quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
Hij is serieus ouder. Wel met een verstandelijke beperking.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet hij veel , hij is hooguit 12
Nee zo gedraagt hij zich vaak, hij is verstandig genoegquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Weet hij veel , hij is hooguit 12
Ja wat een idioot zeg.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Maar goed dat die coach het veld had opgemeten![]()
![]()
Alsof we dan ineens genoeg coefficienties hebben. Ik denk dat Cyprus eerder een extra plek in europa krijgt als Nederland.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee zo gedraagt hij zich vaak, hij is verstandig genoeg
Mijn onderbouwing is waterdicht. Verlies van AZ, en NIET hoger op de coëfficientenlijst komen, is op DIT MOMENT vóórdélig voor Feijenoord.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoe is dat gunstig? Is [b]totaal niet gunstig[/b[ voor Feijenoord. Boven POrtugal komen we de komende 3 jaar sowieso niet, daarnaast is:
1CL
2vCL
1 EL
nog altijd slechter als Feijenoorder dan:
1CL
1vCL
3 EL
Waarmee één europese plek MEER te verdienen is. Gezien Feijenoords' plaatsing in de eredivisie de laatste jaren is 5e worden iets wat nu WEL beloond kan worden, DAN NIET MEER.
Ben je nu supporter af?quote:
Ik doelde er meer op dat ze dan extra wedstrijden spelen en vermoeider zijn en punten gaan morsenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Alsof we dan ineens genoeg coefficienties hebben. Ik denk dat Cyprus eerder een extra plek in europa krijgt als Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |