Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.quote:
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.
Open nieuw topic gaat niet zomaar in het eerste geval. Vandaar dat dat altijd mis gaatquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Topicnummer van vorige in "nieuwe topic" inklikken óf "Open nieuw topic" als het topic dicht is.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:54 schreef YazooW het volgende:
Stel ze halen de halve finale, hoeveel geld levert ze dat dan op?
Werkt alleen als het al een reeks isquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste niet
OMDAT IK AL EEN TOPIC HAD AANGEMAAKT OEN!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik deed open nieuw topic, maar hij reekste niet
Dan van mij ookquote:
Niet zo bijster veel, er gaat ook vele geld op aan winstpremies en aan extra kosten voor de wedstrijd in het buitenland.quote:
7 ton zegt wiki.quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Niet zo bijster veel, er gaat ook vele geld op aan winstpremies en aan extra kosten voor de wedstrijd in het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |